Mikä hänessä kiehtoo?
Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻♂️
Miten hyvin tunnet kaivattusi?
175
8220
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnen hänet jo aika hyvin. Luonne on mahtava!❤️
- Anonyymi
On hyvänluonteinen ihminen, hyvän näköinen ja puoleensavetävä kaikinpuolin
- Anonyymi
Ja tunnen jotenkuten, en kovin hyvin vielä👆🏻
- Anonyymi
En tunne, mut tunnen vetovoimaa. Luonne ja ulkonäkö viehättää. Taitaa olla varattu. Ei vaikuta kovin lojaalilta. Kaipaa ja saa paljon huomiota eri naisilta.
- Anonyymi
No tuo kyllä olen minä... kerrankin osui.. Haha!...
No tuota, kunhan tulet käymään niin jutellaan sitte asioista tarkemmin, on aika paljon selittämistä.. En ehkä siltä äkkiseltään vaikuta, mutta voisin olla hyvin lojaali sinua kohtaan.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota, kunhan tulet käymään niin jutellaan sitte asioista tarkemmin, on aika paljon selittämistä.. En ehkä siltä äkkiseltään vaikuta, mutta voisin olla hyvin lojaali sinua kohtaan.
miesTäällä tällaisia lehmänkauppoja hierotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miesNii sullako on paljon selittämistä vai hänellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miesLaita viestiä, tuun käymään heinäkuussa niin jutellaan asiat selväksi
- Anonyymi
En kovin hyvin tunne mutta hän on huumorintajuinen ja tunteellinen ja älykäs
- Anonyymi
Kaverin puolesta vastaan 🤢
m- Anonyymi
Olet varmasti hyvä kaveri 🤝
- Anonyymi
En jaksa kaivata enää. Kaikki meni jo. Keskityn nyt pitämään itsestäni huolta. Olen aivan loppu. Yritän tsempata itseäni. En jaksa tsempata enää itseäni.
- Anonyymi
Miten meni niinkö omasta mielestä?? 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
Misyä löitte vetoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
En maksa. Tai no sillee hitaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En maksa. Tai no sillee hitaasti.
Paljonko sä olet sille velkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sä olet sille velkaa?
Kuus karhunpalvelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misyä löitte vetoa?
R-kipsal
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvisin hengissä pois suhteesta, et helveetin hyvin menee. Sun pärjäämisen ei kiinnosta.
- Anonyymi
Molemmat ollaan herkkiä ja tunteellisia, huumorintajuisia ja asiallisia. Varmaan se vaikuttaa vetovoimaankin, jos on useita yhdistäviä tekijöitä.
- Anonyymi
Asiallinen olet unissasi kurba
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen olet unissasi kurba
Ei varmaan ollu sinusta kyse?
Sivusta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ollu sinusta kyse?
Sivusta...Ei lasten kanssa sovi keski-ikäisen debatoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lasten kanssa sovi keski-ikäisen debatoida
En mä ole lapsi...
- Anonyymi
Rauhallisuus, pehmeä sänkykamariääni, hyvä vartalo, erittäin maskuliininen, mies mun makuun. Lempeät kasvon piirteet. Järkevä kaikin puolin. Näytettäis hyvältä yhdessä❤️
Multa lähtee järki kun ajattelenkin 🤩- Anonyymi
Kuulostaa ihan mun tulevalta mieheltä.
- Anonyymi
Näiden sun itsekehujen rytmi ei vaa wörki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden sun itsekehujen rytmi ei vaa wörki
Mahoton perskärpänen olet.
- Anonyymi
Luulen tuntevani jo aika hyvin. Hän on harkitseva, järkevä, ihana, halukas, sinnikäs ja välillämme on iso vetovoima, jota en ole tuntenut kenenkään muun kanssa. Hän kiehtoo omana itsenään🤭❤️ n-m
- Anonyymi
Maksa velkas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
Kerrohan toki kenelle olen velkaa ja mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan toki kenelle olen velkaa ja mitä?
Miksi pitää lähteä näiden trollien leikkeihin mukaan?
- Anonyymi
Täysin samanlaiset ajatukset, haluaisin oppia tuntemaan sinut myös❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää lähteä näiden trollien leikkeihin mukaan?
Ehkä joillain on omia piirileikkejä, emt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
Onks sul trollaaja pay palii?
- Anonyymi
tapaatko sitä useinkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
Kerjääminen kielletty!
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
Onks sul mp? 🤭
- Anonyymi
Oikeastaan suht vähän siihen nähden kun kummiskin tunteita on ollu hänen suuntaansa jo vuosia. Vaikka koittanut välissä epätoivoisesti haudatakkin. Luurangot kaapissakaan ei huoleta vaikka niitä varmasti on(myös hänellä.) Ymmärrän häntä jotenkin.Luonteeltansa semmone kiva loppumaton mysteeri. Rennompi ,kun minä. Tiimipelaaja, harkitusti pelin päällä. Tietonen kaikesta ympäröivästä. Jopa tästä vaikkei mitään myöntäiskään. Tai siis ei myönnäkkään. Hauska vitsikäs ovela velmu. Kontakteja joka suuntaan toisinkun mulla. Siinäki mielessä kiva vastakohta. Ulkonäöltään mun makuun satasella. Noni tuli essee. Mut oha se semmonen.
- Anonyymi
ei kyllä kuule tästä puhutaan vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kyllä kuule tästä puhutaan vielä
anteeksi että pilasin kaiken nololla kommentilla anteeks etä oot niin kiusaallinen ja käyttöydyn oudosti
- Anonyymi
Asunto palstasedän välilehdellä 👩🍒🥰🥰
- Anonyymi
Onko unelmatalo jo rempattu?🤍🩶👋👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko unelmatalo jo rempattu?🤍🩶👋👍
Toivottavasti nopeampaa tahtia kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti nopeampaa tahtia kiitos.
Uus hauta..
- Anonyymi
En tiedä mitä ajatella naisesta. En ole löytänyt hänestä mitään netistäkään. On varmaan sukunimi vaihtunut naimisiinmenon vuoksi. Jos tämä on harhaa, haluan siitä eroon.
- Anonyymi
Totta on kaikki ❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on kaikki ❤️🔥
Jos on totta, niin anna kuulua tunnisteita.
- Anonyymi
No sepä on ikävää tms
- Anonyymi
Jotkut on niin viisaita, etteivät jaa elämäänsä netissä.
- Anonyymi
Tunnen hänet varsin hyvin. Ei hänessä varsinaisesti mikään kiehdo. Tai en tiedä mitä tuolla kiehtomisella tarkoitetaan. Mun tyhmä sydämeni otti ja rakastui, enkä minä sille mitään mahda. 🤷♀️
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
trolli
Voi kun olisinkin.
- Anonyymi
Vähän sama täällä. Voi kun voisikin vain napsauttaa omat tunteensa pois päältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama täällä. Voi kun voisikin vain napsauttaa omat tunteensa pois päältä.
Niin olisi. Eihän tässä mitään järkeä ole, kaivata aina vaan, vaikka toista ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
trolli
Pallon trollailua.
- Anonyymi
Hän on kuin syvä vesi, tumma ja tuntematon, silti niin lämmin, pehmeä, hellä, turvallinen ja korvaamaton. Jollain sanattomalla tavalla olemme yhtä ja samaa jota ei aika erota eikä haalista eikä kukaan voi korvata eikä erottaa. Tuntisimpa hänet vielä paremmin. Hän on vesi ja minä arvometalli Au
- Anonyymi
🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
🤣
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
😂Miks mä oon vesi, eikö molemmat olla Au 😂. Vai menikö tää miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks mä oon vesi, eikö molemmat olla Au 😂. Vai menikö tää miehelle?
Tää meni miehelle. Naisen eli mun nimi ei ala Aalla vaan tuo Au on muu tunniste josta hän tietää minut. Aloitus on miehelle jonka kanssa puhumme välillä molekyylibiologiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks mä oon vesi, eikö molemmat olla Au 😂. Vai menikö tää miehelle?
Oot teini, etkö tajua mikä on Au?
Oh my god - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot teini, etkö tajua mikä on Au?
Oh my godKuka sanoi etten tiedä 🤣
- Anonyymi
Olemme molemmat tunteellisia ja herkkiä, toisaalta kovia taistelemaan mm. oikeudenmukaisuuden puolesta.
- Anonyymi
Kuulostaa aika tutulta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika tutulta..
Niin kuulostaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika tutulta..
Kiva kuulla! Edustamme eri sukupuolia ja meitä yhdistää se, että taistelemme vääryyksiä ja epäkohtia vastaan huolimatta siitä, että olemme erilaisista lähtökohdista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika tutulta..
Näinhän se on 💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla! Edustamme eri sukupuolia ja meitä yhdistää se, että taistelemme vääryyksiä ja epäkohtia vastaan huolimatta siitä, että olemme erilaisista lähtökohdista.
Miten tämä sukupuoli siis niinkö liittyikään tähän asiaan? Jos vikaa ei ole se kaivetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika tutulta..
Älä vielä sano
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vielä sano
Miksi ei saisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä sukupuoli siis niinkö liittyikään tähän asiaan? Jos vikaa ei ole se kaivetaan.
Ei kannata haastaa riitaa. N -> M
- Anonyymi
En tunne hyvin, mutta kaipaan niin paljon... Hän on huumorintajuinen, hyväsydäminen, lempeä ja järkevä.
- Anonyymi
reippaana hymysuuna työtamineissaan hän on kerrassaan huumaava näky
- Anonyymi
Spesiaali mies, en ole unohtanut.
- Anonyymi
En tunne ollenkaan. Luulen tuntevani täällä välillä.
- Anonyymi
Silloin jos sanana käytetään sanaa kiehtoo kuvaamaan jotakuta tarkoittaa se sitä että syynä on se ettei toista tunne ja kenties sen jälkeen kun toista tuntee niin loppuu jo pelkkä kiinnostuskin eli syynä on salaperäisyys mikä on normaalia että ihmistä kiehtoo jokin josta ei tiedä mitään mu yritäppä pitää edes mielenkiintoa yllä jos on kyse jostain joka ei vähintäänkin kiinnosta mielyttäminen jo pelkästään sanana on mun mielestä turha kun yleensä ihminen joka yrittää miellyttää tekee sitä ensisijaisesti hyötyäkseen itse mä en yritä enkä pyri miellyttämään ketään mä sanon aina rehellisen mielipiteeni kysyttäessä pelkäämättä kyseisen henkilön vastareaktiota en kaunistele sanomisiani mitenkään hetken harkintaa saatan käyttää etten sano sellaisessa muodossa josta toinen voisi loukkaantua toki jotkut saattaa loukkaantua rehellisestäkin mielipiteestä käytti mitä sanamuotoja tahansa ja vain aika voi kenties näyttää oppiiko lapseni näkemään ihmiset samoin kuin minä parhaani mukaan olen yrittäny heitä opettaa ymmärtämään ihmisiä ja sitä miksi kukakin päätyy minkäkin laisiin ratkaisuihin
- Anonyymi
En tunne melkein ollenkaan ja ollaan tavattu vaan kerran viime vuonna
- Anonyymi
mene tapaamaan sitä nyt uudestaan ja tutustu siihen paremmin...
- Anonyymi
Hän on mahtava yhdistelmä erilaisia piirteitä joista monesta tykkään (en ihan kaikista)
,, 💚Haluaisin tuntea paremmin- Anonyymi
Kuulostaa nuorekkaalt
- Anonyymi
En taida tuntea häntä todella. Aika pienistä vihjeistä olen päätellyt luonteenpiirteitä: ujo sekä rohkea (superviehättävä yhdistelmä), avoin mieleltään, lojaali, tunnollinen. Ääni samettinen. Supertähden näköinen, mutta kantaa itseään arasti. Ei varmaan tajua miten upea on.
- Anonyymi
Oon ihan hirvee. Sä taas oot niin ihana,,ku vaan voi olla🩷😘🤗
- Anonyymi
Aika hyvin osuit oikeaan ❤️☺️ paitsi samenttinen ääni ja supertähden näköinen, niitä nyt en itse lähtis allekirjoittamaan 😂
- Anonyymi
Kiva kirjoitus jollekin. 💯
- Anonyymi
Superstar.... mitenkä voi olla ujo ja rohkea yhtäaikaa? onko yleensä rohkea mutta ehkä joissain aisioissa ujo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Superstar.... mitenkä voi olla ujo ja rohkea yhtäaikaa? onko yleensä rohkea mutta ehkä joissain aisioissa ujo?
Vaikka on ujo aina niin tekee asioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka on ujo aina niin tekee asioita?
Juuri näin. Eli periaatteessa rohkeampi kuin muut, koska joutuu ylittämään itsensä tehdäkseen niitä juttuja joita tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Eli periaatteessa rohkeampi kuin muut, koska joutuu ylittämään itsensä tehdäkseen niitä juttuja joita tekee.
Mitä juttuja hän sitten tekee? Onko näyttelijä?
- Anonyymi
Mies vai nainen tämä kaivattu? Ei kai taas mies? Kaikki kiinnostavat luonnehdinnat on naisten kirjoittamia...😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen tämä kaivattu? Ei kai taas mies? Kaikki kiinnostavat luonnehdinnat on naisten kirjoittamia...😏
Nainen kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika inhimillisen tuntuista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on inspiroivaa🩷
- Anonyymi
Tarviiko tuntea?
Minusta EI TARVI, KOSKA HÄN ON ITSE! - Anonyymi
Se miten hän on selviytynyt lukuisista petoksistaan jäämättä kunnolla kii.
- Anonyymi
Oisiks sää se Bonnie vai se Clyde?
- Anonyymi
Mun kaipauksen kohde on ihanan asiallinen ja leikkisä. Super seksikäs ja kantaa itseään hyvin ja astelee kevyesti. Mä luulen, et häneen voisi tukeutua ikinä kaatumatta pahasti. Eniten kiehtoo se vakavuuden ja leikkisyyden yhdistelmä.
- Anonyymi
Onko kyseessä mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä mies?
J-mies ❤️sivusta
- Anonyymi
Ei koht onneksi enää mikään kun palsta tappaa tunteet
- Anonyymi
Onpa ihastus hataralla pohjalla jos joku netin foorumi sen kumoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sano muuta.pistänyt trollaten ja kuukausia kun nämä taunotei ymmärrä jättää rauhaan.ollaan sitten lystikkäitä.sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kelaa tunteet ei kantaneet voi kyynel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kelaa tunteet ei kantaneet voi kyynel
Ja tämä sivusta palstaan orientoituneille
- Anonyymi
Ei se ainakaan siihen nuoreen palloon oo ihastunut.
- Anonyymi
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.
- Anonyymi
Mun taistelukaveri, sielunkumppari. Tykätään samasta ruuasta, käydään *askalla samaan aikaan, eikö se riitä 😆
Ei vaan, ihana ja söpö, ajattelisin että lojaali, kun omakseen ottaa. Mun Au 😉- Anonyymi
Tuo Au olen minä eli nainen ja kirjoitan sillä tunnisteella miehelle jonka kanssa ei puhuta tuollaisista asioista. Hän käy palstalla ja tietää että kirjoitan täällä hänelle. Ota jokin oma tunniste itsellesi. Tuo Au tulee minun ja hänen keskusteluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Au olen minä eli nainen ja kirjoitan sillä tunnisteella miehelle jonka kanssa ei puhuta tuollaisista asioista. Hän käy palstalla ja tietää että kirjoitan täällä hänelle. Ota jokin oma tunniste itsellesi. Tuo Au tulee minun ja hänen keskusteluista.
Voi hyvää päivää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää...
Et sinäkään palstasetä ole nainen,vaik niin väität!
- Anonyymi
En tunne ollenkaan. Ollaan tekemisissä vain virallisissa yhteyksissä. On selvästi älykäs ja kunnianhimoinen ja ahkera/sinnikäs. Luulen, että hän on aika analyyttinen ja suunnitelmallinen eikä aina tiedä, miten reagoida, jos joku käyttäytyy yllättätyksellisesti tai hänen mielestään epäloogisesti. Tietyissä tilanteissa ujo, ja luulen, että aika introvertti. Ei ole kauheasti äänessä ja on vähän syrjäänvetäytyvä. Silti tulee toimeen kaikkien kanssa ja on kohtelias. Hän hymyilee paljon, mutta se ei ole aina iloa. Hän hymyilee myös, kun on hermostunut. Hänellä on niin hyvä itsehillintä, ettei hänestä näe, milloin on ärsyyntynyt tai vihainen. Pysyy aina tyynen asiallisena. Se on välillä vähän pelottavaakin, kun ei tiedä ollenkaan, mitä pinnan alla kytee. Joskus häneltä petti itsehillintä minun ollessa kyseessä ja rehellisesti sanottuna se tuntui aika hyvältä, että minulla voi olla niin suuri vaikutus häneen.
Mutta en usko, että luoteenpiirteet ovat yksistään syy kiinnostukseen. Enhän edes ole varma, millainen hän oikeasti on. Kiinnostukseen vaikuttaa varmasti kokonaisuus (luonne, ulkonäkö, eleet, ilmeet, olemus) sekä lisäksi joku mysteeritekijä. Ehkäpä feromonit. Eikös tiedekin sano, että ihmiset viehättyvät toisen hajusta.- Anonyymi
Aika paljon sanottu ihmisestä, jota et tunne ollenkaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon sanottu ihmisestä, jota et tunne ollenkaan? 🤔
” Ollaan tekemisissä vain virallisissa yhteyksissä” Eksää lukenu tätä palstaäijän novellia?
- Anonyymi
” Luulen, että hän on aika analyyttinen ja suunnitelmallinen eikä aina tiedä, miten reagoida, jos joku käyttäytyy yllättätyksellisesti tai hänen mielestään epäloogisesti.” Jaha näin fundeerasit palstäijä itsestäsi toisen suulla he he
- Anonyymi
” Hänellä on niin hyvä itsehillintä, ettei hänestä näe, milloin on ärsyyntynyt tai vihainen” So that does not scare you huh
- Anonyymi
Miltä hän sitten tuoksuu? Joltain kukkaishajuvedeltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Hänellä on niin hyvä itsehillintä, ettei hänestä näe, milloin on ärsyyntynyt tai vihainen” So that does not scare you huh
tuo on ilmiselvästi psykopaatti!.... oiva kumppani toki....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla autisminkirjolla eikä psykopaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla autisminkirjolla eikä psykopaatti.
Niinpä, mutta sekin on jo liikaa, kun teki mitä teki todella kauan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki ole psykopaatteja tai narsisteja... Älytöntä tunkea sitä joka väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on hyvä itsehillintä, osaan olla näyttämättä tunteita jos haluan, vaikka tunteikas olenkin, välillä yli. Mutta se on ihan luonteenpiirre ja resilienssikyky. En siis ole psykopaatti.
- Anonyymi
En usko, että mies pystyisi kuvailemaan naista noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että mies pystyisi kuvailemaan naista noin.
Miksei pystyisi. Kuvailtu kuulostaa kyllä enemmän naiselta kuin mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei pystyisi. Kuvailtu kuulostaa kyllä enemmän naiselta kuin mieheltä.
Kirjoittajana voin paljastaa, että kuvaus on miehestä.
En siis oikeasti tunne häntä. Nuo ovat omia oletuksiani, joita olen havaintojeni pohjalta tehnyt. Kunhan jäsentelin ajatuksiani kirjoittamalla ne tänne. En ajatellut, että kukaan tunnistaisi omakseen. - Anonyymi
Googletitko netistä?
- Anonyymi
Ei kannata testata kuinka kauan voit ärsyttää ennenkuin toisella pettää itsehillintä. Se ei nimittäin nosta sinun pisteitäsi, päinvastoin. Et varmaan itsekään kiinnostu henkilöstä joka käy hermoillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata testata kuinka kauan voit ärsyttää ennenkuin toisella pettää itsehillintä. Se ei nimittäin nosta sinun pisteitäsi, päinvastoin. Et varmaan itsekään kiinnostu henkilöstä joka käy hermoillesi.
En minä häntä ole ärsyttänyt. Olemme tekemisissä virallisissa yhteyksissä, johon liittyy kymmeniä muita ihmisiä ja vuorovaikutusta kaikkien kanssa. Oletan, että hänellä on välillä huonoja päiviä ja joidenkin edesottamukset ärsyttää, mutta hän ei ainakaan anna sen näkyä.
- Anonyymi
En tunne häntä oikeastaan juuri yhtään. En tiedä edes hänen nimeään!
- Anonyymi
miksi et tiedä edes nimeä? tiedätkö edes miltä hän näyttää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et tiedä edes nimeä? tiedätkö edes miltä hän näyttää....
Sen tiedän kyllä, olemme silloin tällöin nähneet toisiamme, mutta hänen ulkonäkönsä on kyllä muuttunut siitä minkä näköinen hän oli, kun näin hänet ensimmäisen kerran!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tiedän kyllä, olemme silloin tällöin nähneet toisiamme, mutta hänen ulkonäkönsä on kyllä muuttunut siitä minkä näköinen hän oli, kun näin hänet ensimmäisen kerran!
Olen muuttanut hiustyyliä monta kertaa sun iloksi❤️
En tiedä miten olen onnistunut, mut se kaikki muutos on ollut sulle. Oon halunnut että sä huomioisit mua😉 - Anonyymi
Haluaisitko tietää? Onko tunnisteita🤭minäkään en tiedä kaivattuni nimeä kun ei ole postilaatikossakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla muuttunut, toivottavasti parempaan suuntaan?
- Anonyymi
Minä taas tiedän nimen, mutta en mitään muuta.
- Anonyymi
Tämmöseen on nykyään vaikeaa ja turhaa vastata, kun tunteet ovat siellä syvimmässä päädyssä. Eli en vastaa.
Hups. - Anonyymi
Gracias a la Vida ,että tavattiin !Elämäni lottovoitto !
Gubbe 76 - Anonyymi
voi kuule kaikki kiehtoo <3 haluaisin omia hänet itselleni, naida ja rakastaa aina <3
- Anonyymi
Toi sai mut hyvälle tuulelle. Kiitos! Kauniita unia sinulle vaik en olekaan hän jota haluat. 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi sai mut hyvälle tuulelle. Kiitos! Kauniita unia sinulle vaik en olekaan hän jota haluat. 🤍
Hyvää yötä rakas🔥❤️
- Anonyymi
Ihanalta kuulostaa
- Anonyymi
Gute nacht 🍓🍹
- Anonyymi
Pikkuinen, söpö, en tiedä onko terälehdet miten jo kuivahtaneet.
- Anonyymi
Onko niin vanha?🤔
- Anonyymi
Kaikkea muuta kuin kuiva 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten salaat sen?Häpeät sitä silmät päästäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on minä! Mitä voitin 🤣
- Anonyymi
Tunnen pinnallisesti. Hän ei puhu paljon itsestään. Hän on ystävällinen ja ihmiset pitävät hänestä, mutta hän ei päästä ihmisiä helposti lähelleen. Hän on taitava monessa asiassa, mutta ei pidä siitä meteliä. Varmaan hänessä kiehtookin se, että hänessä on paljon kerroksia, enkä tiedä kuin pinnan enkä tule koskaan tietämäänkään, jos en pääse lähemmäs häntä.
- Anonyymi
Onko kyseessä nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä nainen vai mies?
Hän on mies.
- Anonyymi
Kokeile päästä lähemmäs.... mene tapaamaan sitä ja pyri oikein lähelle... koita päästääkö se sinut lähellensä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile päästä lähemmäs.... mene tapaamaan sitä ja pyri oikein lähelle... koita päästääkö se sinut lähellensä..
Päästää välillä, välillä juoksee karkuun 😔
Haluaisin rikkoa miehen tunteiden pinnan. ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin rikkoa miehen tunteiden pinnan. ❤️Tää oli sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan oltu fyysisesti lähekkäin, tarkoitin henkisesti. Tosin se, että tutustuu toiseen vaatii myös keskusteluetäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin rikkoa miehen tunteiden pinnan. ❤️kuullostaa hieman vaikealta persoonalta... miksi se juoksee karkuun?
jos menet sitä lähelle ja se väistää ja lähtee karkuun - ei ole hyvä merkki ollenkaan...
- Anonyymi
Minulla on vaisto ja se sanoo että olet kiusaaja nyt ja ollut sitä koulussakin.
- Anonyymi
Tajunnut että tunne koko tyyppiä kunnolla lainkaan. Pitänyt kunnollisena mut taitaa olla pahin "low life" mitä on.
- Anonyymi
Mulla on yksi ihastus ollut kauan mutta tiedän satavarmasti että jos olisin hänen kanssaan hetken lumous haihtuisi ja paljastuisi ihan tavalliseksi ihmiseksi. Meidän omat haaveet ja ajatukset tekee meille tepposia.
- Anonyymi
Tässäpä melkoinen mysteeri…
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18988845/esko-eerikaisen-rikostausta-ja-kevyesti-fi - Anonyymi
Olen ollut ihastunut jo yli kymmenen vuotta, enkä edes tunne kunnolla. Luulen että hänellä on ollut useita miehiä, jopa samanaikaisesti samassa huoneessa. Silti lumo ei vain haihdu. Vetoava hymy ja miellyttävä puheääni. Pitää itsestään huolta.
- Anonyymi
voi ei!... unohda tuo, nyt heti!... älä pilaa omaa elämääsi jonkun tuollaisen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi ei!... unohda tuo, nyt heti!... älä pilaa omaa elämääsi jonkun tuollaisen takia.
En voi unohtaa häntä, kun sain kouria rintojaan luvan kanssa.
- Anonyymi
Kaipaan vm. 1979 Taunusta
1,6 litraa - Anonyymi
En tuntenut häntä yhtään, eikä hän halunnut tutustua.
- Anonyymi
Aika vähän mut mä en välitä
- Anonyymi
Mihin tätä tietoa tarvitaan?
- Anonyymi
Ootko koskaan rupattelusta kuullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko koskaan rupattelusta kuullut?
Joo
- Anonyymi
Tullissa saattavat kysyä asiasta.
- Anonyymi
Kaunis sielu!!
- Anonyymi
Se on sellanen nähtävästi joka pelkää elämää ja ihmisiä. Eniten näköjään pelkää itseään. Hiukka tulee mieleen pikkulapsi.
- Anonyymi
Kannattaa tutustua ihmiseen paremmin ennen kuin kirjoittaa tällaisen analyysin hänestä.
- Anonyymi
Ihmisissä kiehtoo aina heidän eletty elämänsä, saavutuksensa ja harrastuksensa. Ulkonäkö ei koskaan herätä samanlaisia syviä tunteita kuin henkilön luonne ja minkälainen se on.
- Anonyymi
Hän on sillä lailla hyvin söpö, en tiedä mitään muuta hänestä.
- Anonyymi
Käyttäytyminen on normista poikkeavaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2243555Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401703Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991611- 921449
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t291445Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461394Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121263Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995