Mikä hänessä kiehtoo?
Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻♂️
Miten hyvin tunnet kaivattusi?
48
2813
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tunnen hänet jo aika hyvin. Luonne on mahtava!❤️
- AnonyymiUUSI
On hyvänluonteinen ihminen, hyvän näköinen ja puoleensavetävä kaikinpuolin
- AnonyymiUUSI
Ja tunnen jotenkuten, en kovin hyvin vielä👆🏻
- AnonyymiUUSI
En tunne, mut tunnen vetovoimaa. Luonne ja ulkonäkö viehättää. Taitaa olla varattu. Ei vaikuta kovin lojaalilta. Kaipaa ja saa paljon huomiota eri naisilta.
- AnonyymiUUSI
No tuo kyllä olen minä... kerrankin osui.. Haha!...
No tuota, kunhan tulet käymään niin jutellaan sitte asioista tarkemmin, on aika paljon selittämistä.. En ehkä siltä äkkiseltään vaikuta, mutta voisin olla hyvin lojaali sinua kohtaan.
mies
- AnonyymiUUSI
En kovin hyvin tunne mutta hän on huumorintajuinen ja tunteellinen ja älykäs
- AnonyymiUUSI
Kaverin puolesta vastaan 🤢
m- AnonyymiUUSI
Olet varmasti hyvä kaveri 🤝
- AnonyymiUUSI
En jaksa kaivata enää. Kaikki meni jo. Keskityn nyt pitämään itsestäni huolta. Olen aivan loppu. Yritän tsempata itseäni. En jaksa tsempata enää itseäni.
- AnonyymiUUSI
Miten meni niinkö omasta mielestä?? 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten meni niinkö omasta mielestä?? 🤣🤣
Maksa velkas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
Misyä löitte vetoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
En maksa. Tai no sillee hitaasti.
- AnonyymiUUSI
Molemmat ollaan herkkiä ja tunteellisia, huumorintajuisia ja asiallisia. Varmaan se vaikuttaa vetovoimaankin, jos on useita yhdistäviä tekijöitä.
- AnonyymiUUSI
Asiallinen olet unissasi kurba
- AnonyymiUUSI
Rauhallisuus, pehmeä sänkykamariääni, hyvä vartalo, erittäin maskuliininen, mies mun makuun. Lempeät kasvon piirteet. Järkevä kaikin puolin. Näytettäis hyvältä yhdessä❤️
Multa lähtee järki kun ajattelenkin 🤩 - AnonyymiUUSI
Luulen tuntevani jo aika hyvin. Hän on harkitseva, järkevä, ihana, halukas, sinnikäs ja välillämme on iso vetovoima, jota en ole tuntenut kenenkään muun kanssa. Hän kiehtoo omana itsenään🤭❤️ n-m
- AnonyymiUUSI
Maksa velkas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maksa velkas
Kerrohan toki kenelle olen velkaa ja mitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan toki kenelle olen velkaa ja mitä?
Miksi pitää lähteä näiden trollien leikkeihin mukaan?
- AnonyymiUUSI
Täysin samanlaiset ajatukset, haluaisin oppia tuntemaan sinut myös❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Oikeastaan suht vähän siihen nähden kun kummiskin tunteita on ollu hänen suuntaansa jo vuosia. Vaikka koittanut välissä epätoivoisesti haudatakkin. Luurangot kaapissakaan ei huoleta vaikka niitä varmasti on(myös hänellä.) Ymmärrän häntä jotenkin.Luonteeltansa semmone kiva loppumaton mysteeri. Rennompi ,kun minä. Tiimipelaaja, harkitusti pelin päällä. Tietonen kaikesta ympäröivästä. Jopa tästä vaikkei mitään myöntäiskään. Tai siis ei myönnäkkään. Hauska vitsikäs ovela velmu. Kontakteja joka suuntaan toisinkun mulla. Siinäki mielessä kiva vastakohta. Ulkonäöltään mun makuun satasella. Noni tuli essee. Mut oha se semmonen.
- AnonyymiUUSI
Asunto palstasedän välilehdellä 👩🍒🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Onko unelmatalo jo rempattu?🤍🩶👋👍
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä ajatella naisesta. En ole löytänyt hänestä mitään netistäkään. On varmaan sukunimi vaihtunut naimisiinmenon vuoksi. Jos tämä on harhaa, haluan siitä eroon.
- AnonyymiUUSI
Totta on kaikki ❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta on kaikki ❤️🔥
Jos on totta, niin anna kuulua tunnisteita.
- AnonyymiUUSI
Tunnen hänet varsin hyvin. Ei hänessä varsinaisesti mikään kiehdo. Tai en tiedä mitä tuolla kiehtomisella tarkoitetaan. Mun tyhmä sydämeni otti ja rakastui, enkä minä sille mitään mahda. 🤷♀️
- AnonyymiUUSI
trolli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
trolli
Voi kun olisinkin.
- AnonyymiUUSI
Vähän sama täällä. Voi kun voisikin vain napsauttaa omat tunteensa pois päältä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama täällä. Voi kun voisikin vain napsauttaa omat tunteensa pois päältä.
Niin olisi. Eihän tässä mitään järkeä ole, kaivata aina vaan, vaikka toista ei voisi vähempää kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Hän on kuin syvä vesi, tumma ja tuntematon, silti niin lämmin, pehmeä, hellä, turvallinen ja korvaamaton. Jollain sanattomalla tavalla olemme yhtä ja samaa jota ei aika erota eikä haalista eikä kukaan voi korvata eikä erottaa. Tuntisimpa hänet vielä paremmin. Hän on vesi ja minä arvometalli Au
- AnonyymiUUSI
🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣
🤣
😂
- AnonyymiUUSI
Olemme molemmat tunteellisia ja herkkiä, toisaalta kovia taistelemaan mm. oikeudenmukaisuuden puolesta.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa aika tutulta..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika tutulta..
Niin kuulostaakin.
- AnonyymiUUSI
En tunne hyvin, mutta kaipaan niin paljon... Hän on huumorintajuinen, hyväsydäminen, lempeä ja järkevä.
- AnonyymiUUSI
reippaana hymysuuna työtamineissaan hän on kerrassaan huumaava näky
- AnonyymiUUSI
Spesiaali mies, en ole unohtanut.
- AnonyymiUUSI
En tunne ollenkaan. Luulen tuntevani täällä välillä.
- AnonyymiUUSI
Silloin jos sanana käytetään sanaa kiehtoo kuvaamaan jotakuta tarkoittaa se sitä että syynä on se ettei toista tunne ja kenties sen jälkeen kun toista tuntee niin loppuu jo pelkkä kiinnostuskin eli syynä on salaperäisyys mikä on normaalia että ihmistä kiehtoo jokin josta ei tiedä mitään mu yritäppä pitää edes mielenkiintoa yllä jos on kyse jostain joka ei vähintäänkin kiinnosta mielyttäminen jo pelkästään sanana on mun mielestä turha kun yleensä ihminen joka yrittää miellyttää tekee sitä ensisijaisesti hyötyäkseen itse mä en yritä enkä pyri miellyttämään ketään mä sanon aina rehellisen mielipiteeni kysyttäessä pelkäämättä kyseisen henkilön vastareaktiota en kaunistele sanomisiani mitenkään hetken harkintaa saatan käyttää etten sano sellaisessa muodossa josta toinen voisi loukkaantua toki jotkut saattaa loukkaantua rehellisestäkin mielipiteestä käytti mitä sanamuotoja tahansa ja vain aika voi kenties näyttää oppiiko lapseni näkemään ihmiset samoin kuin minä parhaani mukaan olen yrittäny heitä opettaa ymmärtämään ihmisiä ja sitä miksi kukakin päätyy minkäkin laisiin ratkaisuihin
- AnonyymiUUSI
En tunne melkein ollenkaan ja ollaan tavattu vaan kerran viime vuonna
- AnonyymiUUSI
Hän on mahtava yhdistelmä erilaisia piirteitä joista monesta tykkään (en ihan kaikista)
,, 💚Haluaisin tuntea paremmin - AnonyymiUUSI
En taida tuntea häntä todella. Aika pienistä vihjeistä olen päätellyt luonteenpiirteitä: ujo sekä rohkea (superviehättävä yhdistelmä), avoin mieleltään, lojaali, tunnollinen. Ääni samettinen. Supertähden näköinen, mutta kantaa itseään arasti. Ei varmaan tajua miten upea on.
- AnonyymiUUSI
Oon ihan hirvee. Sä taas oot niin ihana,,ku vaan voi olla🩷😘🤗
- AnonyymiUUSI
Tarviiko tuntea?
Minusta EI TARVI, KOSKA HÄN ON ITSE!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1487494- 614300
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403903Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233882Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423190Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253155Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383138- 482813
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422700- 492454