Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Anonyymi-ap

Mikä hänessä kiehtoo?

Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️

175

8220

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnen hänet jo aika hyvin. Luonne on mahtava!❤️

• Anonyymi

On hyvänluonteinen ihminen, hyvän näköinen ja puoleensavetävä kaikinpuolin

• Anonyymi

Ja tunnen jotenkuten, en kovin hyvin vielä👆🏻

• Anonyymi

En tunne, mut tunnen vetovoimaa. Luonne ja ulkonäkö viehättää. Taitaa olla varattu. Ei vaikuta kovin lojaalilta. Kaipaa ja saa paljon huomiota eri naisilta.

• Anonyymi

No tuo kyllä olen minä... kerrankin osui.. Haha!...
        No tuota, kunhan tulet käymään niin jutellaan sitte asioista tarkemmin, on aika paljon selittämistä.. En ehkä siltä äkkiseltään vaikuta, mutta voisin olla hyvin lojaali sinua kohtaan.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuota, kunhan tulet käymään niin jutellaan sitte asioista tarkemmin, on aika paljon selittämistä.. En ehkä siltä äkkiseltään vaikuta, mutta voisin olla hyvin lojaali sinua kohtaan.

mies

Täällä tällaisia lehmänkauppoja hierotaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mies

Nii sullako on paljon selittämistä vai hänellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mies

Laita viestiä, tuun käymään heinäkuussa niin jutellaan asiat selväksi

• Anonyymi

En kovin hyvin tunne mutta hän on huumorintajuinen ja tunteellinen ja älykäs

• Anonyymi

Kaverin puolesta vastaan 🤢

m

• Anonyymi

Olet varmasti hyvä kaveri 🤝

• Anonyymi

En jaksa kaivata enää. Kaikki meni jo. Keskityn nyt pitämään itsestäni huolta. Olen aivan loppu. Yritän tsempata itseäni. En jaksa tsempata enää itseäni.

• Anonyymi

Miten meni niinkö omasta mielestä?? 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkas

Misyä löitte vetoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkas

En maksa. Tai no sillee hitaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En maksa. Tai no sillee hitaasti.

Paljonko sä olet sille velkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko sä olet sille velkaa?

Kuus karhunpalvelusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Misyä löitte vetoa?

R-kipsal

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvisin hengissä pois suhteesta, et helveetin hyvin menee. Sun pärjäämisen ei kiinnosta.

• Anonyymi

Molemmat ollaan herkkiä ja tunteellisia, huumorintajuisia ja asiallisia. Varmaan se vaikuttaa vetovoimaankin, jos on useita yhdistäviä tekijöitä.

• Anonyymi

Asiallinen olet unissasi kurba

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiallinen olet unissasi kurba

Ei varmaan ollu sinusta kyse?
        Sivusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan ollu sinusta kyse?
        Sivusta...

Ei lasten kanssa sovi keski-ikäisen debatoida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lasten kanssa sovi keski-ikäisen debatoida

En mä ole lapsi...

• Anonyymi

Rauhallisuus, pehmeä sänkykamariääni, hyvä vartalo, erittäin maskuliininen, mies mun makuun. Lempeät kasvon piirteet. Järkevä kaikin puolin. Näytettäis hyvältä yhdessä❤️
      Multa lähtee järki kun ajattelenkin 🤩

• Anonyymi

Kuulostaa ihan mun tulevalta mieheltä.

• Anonyymi

Näiden sun itsekehujen rytmi ei vaa wörki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näiden sun itsekehujen rytmi ei vaa wörki

Mahoton perskärpänen olet.

• Anonyymi

Luulen tuntevani jo aika hyvin. Hän on harkitseva, järkevä, ihana, halukas, sinnikäs ja välillämme on iso vetovoima, jota en ole tuntenut kenenkään muun kanssa. Hän kiehtoo omana itsenään🤭❤️ n-m

• Anonyymi

Maksa velkas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkas

Kerrohan toki kenelle olen velkaa ja mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan toki kenelle olen velkaa ja mitä?

Miksi pitää lähteä näiden trollien leikkeihin mukaan?

• Anonyymi

Täysin samanlaiset ajatukset, haluaisin oppia tuntemaan sinut myös❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää lähteä näiden trollien leikkeihin mukaan?

Ehkä joillain on omia piirileikkejä, emt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkas

Onks sul trollaaja pay palii?

• Anonyymi

tapaatko sitä useinkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkas

Kerjääminen kielletty!
        😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkas

Onks sul mp? 🤭

• Anonyymi

Oikeastaan suht vähän siihen nähden kun kummiskin tunteita on ollu hänen suuntaansa jo vuosia. Vaikka koittanut välissä epätoivoisesti haudatakkin. Luurangot kaapissakaan ei huoleta vaikka niitä varmasti on(myös hänellä.) Ymmärrän häntä jotenkin.Luonteeltansa semmone kiva loppumaton mysteeri. Rennompi ,kun minä. Tiimipelaaja, harkitusti pelin päällä. Tietonen kaikesta ympäröivästä. Jopa tästä vaikkei mitään myöntäiskään. Tai siis ei myönnäkkään. Hauska vitsikäs ovela velmu. Kontakteja joka suuntaan toisinkun mulla. Siinäki mielessä kiva vastakohta. Ulkonäöltään mun makuun satasella. Noni tuli essee. Mut oha se semmonen.

• Anonyymi

ei kyllä kuule tästä puhutaan vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kyllä kuule tästä puhutaan vielä

anteeksi että pilasin kaiken nololla kommentilla anteeks etä oot niin kiusaallinen ja käyttöydyn oudosti

• Anonyymi

Asunto palstasedän välilehdellä 👩🍒🥰🥰

• Anonyymi

Onko unelmatalo jo rempattu?🤍🩶👋👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko unelmatalo jo rempattu?🤍🩶👋👍

Toivottavasti nopeampaa tahtia kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti nopeampaa tahtia kiitos.

Uus hauta..

• Anonyymi

En tiedä mitä ajatella naisesta. En ole löytänyt hänestä mitään netistäkään. On varmaan sukunimi vaihtunut naimisiinmenon vuoksi. Jos tämä on harhaa, haluan siitä eroon.

• Anonyymi

Totta on kaikki ❤️🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta on kaikki ❤️🔥

Jos on totta, niin anna kuulua tunnisteita.

• Anonyymi

No sepä on ikävää tms

• Anonyymi

Jotkut on niin viisaita, etteivät jaa elämäänsä netissä.

• Anonyymi

Tunnen hänet varsin hyvin. Ei hänessä varsinaisesti mikään kiehdo. Tai en tiedä mitä tuolla kiehtomisella tarkoitetaan. Mun tyhmä sydämeni otti ja rakastui, enkä minä sille mitään mahda. 🤷‍♀️

• Anonyymi

trolli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trolli

Voi kun olisinkin.

• Anonyymi

Vähän sama täällä. Voi kun voisikin vain napsauttaa omat tunteensa pois päältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama täällä. Voi kun voisikin vain napsauttaa omat tunteensa pois päältä.

Niin olisi. Eihän tässä mitään järkeä ole, kaivata aina vaan, vaikka toista ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trolli

Pallon trollailua.

• Anonyymi

Hän on kuin syvä vesi, tumma ja tuntematon, silti niin lämmin, pehmeä, hellä, turvallinen ja korvaamaton. Jollain sanattomalla tavalla olemme yhtä ja samaa jota ei aika erota eikä haalista eikä kukaan voi korvata eikä erottaa. Tuntisimpa hänet vielä paremmin. Hän on vesi ja minä arvometalli Au

• Anonyymi

🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣

🤣
        😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣
        😂

Miks mä oon vesi, eikö molemmat olla Au 😂. Vai menikö tää miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää meni miehelle. Naisen eli mun nimi ei ala Aalla vaan tuo Au on muu tunniste josta hän tietää minut. Aloitus on miehelle jonka kanssa puhumme välillä molekyylibiologiasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot teini, etkö tajua mikä on Au?

Oh my god

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot teini, etkö tajua mikä on Au?

Oh my god

Kuka sanoi etten tiedä 🤣

• Anonyymi

Olemme molemmat tunteellisia ja herkkiä, toisaalta kovia taistelemaan mm. oikeudenmukaisuuden puolesta.

• Anonyymi

Kuulostaa aika tutulta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika tutulta..

Niin kuulostaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika tutulta..

Kiva kuulla! Edustamme eri sukupuolia ja meitä yhdistää se, että taistelemme vääryyksiä ja epäkohtia vastaan huolimatta siitä, että olemme erilaisista lähtökohdista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika tutulta..

Näinhän se on 💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla! Edustamme eri sukupuolia ja meitä yhdistää se, että taistelemme vääryyksiä ja epäkohtia vastaan huolimatta siitä, että olemme erilaisista lähtökohdista.

Miten tämä sukupuoli siis niinkö liittyikään tähän asiaan? Jos vikaa ei ole se kaivetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika tutulta..

Älä vielä sano

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vielä sano

Miksi ei saisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä sukupuoli siis niinkö liittyikään tähän asiaan? Jos vikaa ei ole se kaivetaan.

Ei kannata haastaa riitaa. N -> M

• Anonyymi

En tunne hyvin, mutta kaipaan niin paljon... Hän on huumorintajuinen, hyväsydäminen, lempeä ja järkevä.

• Anonyymi

reippaana hymysuuna työtamineissaan hän on kerrassaan huumaava näky

• Anonyymi

Spesiaali mies, en ole unohtanut.

• Anonyymi

En tunne ollenkaan. Luulen tuntevani täällä välillä.

• Anonyymi

Silloin jos sanana käytetään sanaa kiehtoo kuvaamaan jotakuta tarkoittaa se sitä että syynä on se ettei toista tunne ja kenties sen jälkeen kun toista tuntee niin loppuu jo pelkkä kiinnostuskin eli syynä on salaperäisyys mikä on normaalia että ihmistä kiehtoo jokin josta ei tiedä mitään mu yritäppä pitää edes mielenkiintoa yllä jos on kyse jostain joka ei vähintäänkin kiinnosta mielyttäminen jo pelkästään sanana on mun mielestä turha kun yleensä ihminen joka yrittää miellyttää tekee sitä ensisijaisesti hyötyäkseen itse mä en yritä enkä pyri miellyttämään ketään mä sanon aina rehellisen mielipiteeni kysyttäessä pelkäämättä kyseisen henkilön vastareaktiota en kaunistele sanomisiani mitenkään hetken harkintaa saatan käyttää etten sano sellaisessa muodossa josta toinen voisi loukkaantua toki jotkut saattaa loukkaantua rehellisestäkin mielipiteestä käytti mitä sanamuotoja tahansa ja vain aika voi kenties näyttää oppiiko lapseni näkemään ihmiset samoin kuin minä parhaani mukaan olen yrittäny heitä opettaa ymmärtämään ihmisiä ja sitä miksi kukakin päätyy minkäkin laisiin ratkaisuihin

• Anonyymi

En tunne melkein ollenkaan ja ollaan tavattu vaan kerran viime vuonna

• Anonyymi

mene tapaamaan sitä nyt uudestaan ja tutustu siihen paremmin...

• Anonyymi

Hän on mahtava yhdistelmä erilaisia piirteitä joista monesta tykkään (en ihan kaikista)
      ,, 💚Haluaisin tuntea paremmin

• Anonyymi

Kuulostaa nuorekkaalt

• Anonyymi

En taida tuntea häntä todella. Aika pienistä vihjeistä olen päätellyt luonteenpiirteitä: ujo sekä rohkea (superviehättävä yhdistelmä), avoin mieleltään, lojaali, tunnollinen. Ääni samettinen. Supertähden näköinen, mutta kantaa itseään arasti. Ei varmaan tajua miten upea on.

• Anonyymi

Oon ihan hirvee. Sä taas oot niin ihana,,ku vaan voi olla🩷😘🤗

• Anonyymi

Aika hyvin osuit oikeaan ❤️☺️ paitsi samenttinen ääni ja supertähden näköinen, niitä nyt en itse lähtis allekirjoittamaan 😂

• Anonyymi

Kiva kirjoitus jollekin. 💯

• Anonyymi

Superstar.... mitenkä voi olla ujo ja rohkea yhtäaikaa? onko yleensä rohkea mutta ehkä joissain aisioissa ujo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Superstar.... mitenkä voi olla ujo ja rohkea yhtäaikaa? onko yleensä rohkea mutta ehkä joissain aisioissa ujo?

Vaikka on ujo aina niin tekee asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka on ujo aina niin tekee asioita?

Juuri näin. Eli periaatteessa rohkeampi kuin muut, koska joutuu ylittämään itsensä tehdäkseen niitä juttuja joita tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Eli periaatteessa rohkeampi kuin muut, koska joutuu ylittämään itsensä tehdäkseen niitä juttuja joita tekee.

Mitä juttuja hän sitten tekee? Onko näyttelijä?

• Anonyymi

Mies vai nainen tämä kaivattu? Ei kai taas mies? Kaikki kiinnostavat luonnehdinnat on naisten kirjoittamia...😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies vai nainen tämä kaivattu? Ei kai taas mies? Kaikki kiinnostavat luonnehdinnat on naisten kirjoittamia...😏

Nainen kyseessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika inhimillisen tuntuista :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on inspiroivaa🩷

• Anonyymi

Tarviiko tuntea?
      Minusta EI TARVI, KOSKA HÄN ON ITSE!

• Anonyymi

Se miten hän on selviytynyt lukuisista petoksistaan jäämättä kunnolla kii.

• Anonyymi

Oisiks sää se Bonnie vai se Clyde?

• Anonyymi

Mun kaipauksen kohde on ihanan asiallinen ja leikkisä. Super seksikäs ja kantaa itseään hyvin ja astelee kevyesti. Mä luulen, et häneen voisi tukeutua ikinä kaatumatta pahasti. Eniten kiehtoo se vakavuuden ja leikkisyyden yhdistelmä.

• Anonyymi

Onko kyseessä mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyseessä mies?

J-mies ❤️sivusta

• Anonyymi

Ei koht onneksi enää mikään kun palsta tappaa tunteet

• Anonyymi

Onpa ihastus hataralla pohjalla jos joku netin foorumi sen kumoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sano muuta.pistänyt trollaten ja kuukausia kun nämä taunotei ymmärrä jättää rauhaan.ollaan sitten lystikkäitä.sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kelaa tunteet ei kantaneet voi kyynel

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kelaa tunteet ei kantaneet voi kyynel

Ja tämä sivusta palstaan orientoituneille

• Anonyymi

Ei se ainakaan siihen nuoreen palloon oo ihastunut.

• Anonyymi

Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.

• Anonyymi

Mun taistelukaveri, sielunkumppari. Tykätään samasta ruuasta, käydään *askalla samaan aikaan, eikö se riitä 😆
      Ei vaan, ihana ja söpö, ajattelisin että lojaali, kun omakseen ottaa. Mun Au 😉

• Anonyymi

Tuo Au olen minä eli nainen ja kirjoitan sillä tunnisteella miehelle jonka kanssa ei puhuta tuollaisista asioista. Hän käy palstalla ja tietää että kirjoitan täällä hänelle. Ota jokin oma tunniste itsellesi. Tuo Au tulee minun ja hänen keskusteluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Au olen minä eli nainen ja kirjoitan sillä tunnisteella miehelle jonka kanssa ei puhuta tuollaisista asioista. Hän käy palstalla ja tietää että kirjoitan täällä hänelle. Ota jokin oma tunniste itsellesi. Tuo Au tulee minun ja hänen keskusteluista.

Voi hyvää päivää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvää päivää...

Et sinäkään palstasetä ole nainen,vaik niin väität!

• Anonyymi

En tunne ollenkaan. Ollaan tekemisissä vain virallisissa yhteyksissä. On selvästi älykäs ja kunnianhimoinen ja ahkera/sinnikäs. Luulen, että hän on aika analyyttinen ja suunnitelmallinen eikä aina tiedä, miten reagoida, jos joku käyttäytyy yllättätyksellisesti tai hänen mielestään epäloogisesti. Tietyissä tilanteissa ujo, ja luulen, että aika introvertti. Ei ole kauheasti äänessä ja on vähän syrjäänvetäytyvä. Silti tulee toimeen kaikkien kanssa ja on kohtelias. Hän hymyilee paljon, mutta se ei ole aina iloa. Hän hymyilee myös, kun on hermostunut. Hänellä on niin hyvä itsehillintä, ettei hänestä näe, milloin on ärsyyntynyt tai vihainen. Pysyy aina tyynen asiallisena. Se on välillä vähän pelottavaakin, kun ei tiedä ollenkaan, mitä pinnan alla kytee. Joskus häneltä petti itsehillintä minun ollessa kyseessä ja rehellisesti sanottuna se tuntui aika hyvältä, että minulla voi olla niin suuri vaikutus häneen.

Mutta en usko, että luoteenpiirteet ovat yksistään syy kiinnostukseen. Enhän edes ole varma, millainen hän oikeasti on. Kiinnostukseen vaikuttaa varmasti kokonaisuus (luonne, ulkonäkö, eleet, ilmeet, olemus) sekä lisäksi joku mysteeritekijä. Ehkäpä feromonit. Eikös tiedekin sano, että ihmiset viehättyvät toisen hajusta.

• Anonyymi

Aika paljon sanottu ihmisestä, jota et tunne ollenkaan? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon sanottu ihmisestä, jota et tunne ollenkaan? 🤔

” Ollaan tekemisissä vain virallisissa yhteyksissä” Eksää lukenu tätä palstaäijän novellia?

• Anonyymi

” Luulen, että hän on aika analyyttinen ja suunnitelmallinen eikä aina tiedä, miten reagoida, jos joku käyttäytyy yllättätyksellisesti tai hänen mielestään epäloogisesti.” Jaha näin fundeerasit palstäijä itsestäsi toisen suulla he he

• Anonyymi

” Hänellä on niin hyvä itsehillintä, ettei hänestä näe, milloin on ärsyyntynyt tai vihainen” So that does not scare you huh

• Anonyymi

Miltä hän sitten tuoksuu? Joltain kukkaishajuvedeltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Hänellä on niin hyvä itsehillintä, ettei hänestä näe, milloin on ärsyyntynyt tai vihainen” So that does not scare you huh

tuo on ilmiselvästi psykopaatti!.... oiva kumppani toki....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla autisminkirjolla eikä psykopaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla autisminkirjolla eikä psykopaatti.

Niinpä, mutta sekin on jo liikaa, kun teki mitä teki todella kauan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki ole psykopaatteja tai narsisteja... Älytöntä tunkea sitä joka väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on hyvä itsehillintä, osaan olla näyttämättä tunteita jos haluan, vaikka tunteikas olenkin, välillä yli. Mutta se on ihan luonteenpiirre ja resilienssikyky. En siis ole psykopaatti.

• Anonyymi

En usko, että mies pystyisi kuvailemaan naista noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että mies pystyisi kuvailemaan naista noin.

Miksei pystyisi. Kuvailtu kuulostaa kyllä enemmän naiselta kuin mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei pystyisi. Kuvailtu kuulostaa kyllä enemmän naiselta kuin mieheltä.

Kirjoittajana voin paljastaa, että kuvaus on miehestä.

En siis oikeasti tunne häntä. Nuo ovat omia oletuksiani, joita olen havaintojeni pohjalta tehnyt. Kunhan jäsentelin ajatuksiani kirjoittamalla ne tänne. En ajatellut, että kukaan tunnistaisi omakseen.

• Anonyymi

Googletitko netistä?

• Anonyymi

Ei kannata testata kuinka kauan voit ärsyttää ennenkuin toisella pettää itsehillintä. Se ei nimittäin nosta sinun pisteitäsi, päinvastoin. Et varmaan itsekään kiinnostu henkilöstä joka käy hermoillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata testata kuinka kauan voit ärsyttää ennenkuin toisella pettää itsehillintä. Se ei nimittäin nosta sinun pisteitäsi, päinvastoin. Et varmaan itsekään kiinnostu henkilöstä joka käy hermoillesi.

En minä häntä ole ärsyttänyt. Olemme tekemisissä virallisissa yhteyksissä, johon liittyy kymmeniä muita ihmisiä ja vuorovaikutusta kaikkien kanssa. Oletan, että hänellä on välillä huonoja päiviä ja joidenkin edesottamukset ärsyttää, mutta hän ei ainakaan anna sen näkyä.

• Anonyymi

En tunne häntä oikeastaan juuri yhtään. En tiedä edes hänen nimeään!

• Anonyymi

miksi et tiedä edes nimeä? tiedätkö edes miltä hän näyttää....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi et tiedä edes nimeä? tiedätkö edes miltä hän näyttää....

Sen tiedän kyllä, olemme silloin tällöin nähneet toisiamme, mutta hänen ulkonäkönsä on kyllä muuttunut siitä minkä näköinen hän oli, kun näin hänet ensimmäisen kerran!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tiedän kyllä, olemme silloin tällöin nähneet toisiamme, mutta hänen ulkonäkönsä on kyllä muuttunut siitä minkä näköinen hän oli, kun näin hänet ensimmäisen kerran!

Olen muuttanut hiustyyliä monta kertaa sun iloksi❤️
        En tiedä miten olen onnistunut, mut se kaikki muutos on ollut sulle. Oon halunnut että sä huomioisit mua😉

• Anonyymi

Haluaisitko tietää? Onko tunnisteita🤭minäkään en tiedä kaivattuni nimeä kun ei ole postilaatikossakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla muuttunut, toivottavasti parempaan suuntaan?

• Anonyymi

Minä taas tiedän nimen, mutta en mitään muuta.

• Anonyymi

Tämmöseen on nykyään vaikeaa ja turhaa vastata, kun tunteet ovat siellä syvimmässä päädyssä. Eli en vastaa.

Hups.

• Anonyymi

Gracias a la Vida ,että tavattiin !Elämäni lottovoitto !

Gubbe 76

• Anonyymi

voi kuule kaikki kiehtoo <3 haluaisin omia hänet itselleni, naida ja rakastaa aina <3

• Anonyymi

Toi sai mut hyvälle tuulelle. Kiitos! Kauniita unia sinulle vaik en olekaan hän jota haluat. 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi sai mut hyvälle tuulelle. Kiitos! Kauniita unia sinulle vaik en olekaan hän jota haluat. 🤍

Hyvää yötä rakas🔥❤️

• Anonyymi

Ihanalta kuulostaa

• Anonyymi

Gute nacht 🍓🍹

• Anonyymi

Pikkuinen, söpö, en tiedä onko terälehdet miten jo kuivahtaneet.

• Anonyymi

Onko niin vanha?🤔

• Anonyymi

Kaikkea muuta kuin kuiva 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten salaat sen?Häpeät sitä silmät päästäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on minä! Mitä voitin 🤣

• Anonyymi

Tunnen pinnallisesti. Hän ei puhu paljon itsestään. Hän on ystävällinen ja ihmiset pitävät hänestä, mutta hän ei päästä ihmisiä helposti lähelleen. Hän on taitava monessa asiassa, mutta ei pidä siitä meteliä. Varmaan hänessä kiehtookin se, että hänessä on paljon kerroksia, enkä tiedä kuin pinnan enkä tule koskaan tietämäänkään, jos en pääse lähemmäs häntä.

• Anonyymi

Onko kyseessä nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyseessä nainen vai mies?

Hän on mies.

• Anonyymi

Kokeile päästä lähemmäs.... mene tapaamaan sitä ja pyri oikein lähelle... koita päästääkö se sinut lähellensä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile päästä lähemmäs.... mene tapaamaan sitä ja pyri oikein lähelle... koita päästääkö se sinut lähellensä..

Päästää välillä, välillä juoksee karkuun 😔
        Haluaisin rikkoa miehen tunteiden pinnan. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan oltu fyysisesti lähekkäin, tarkoitin henkisesti. Tosin se, että tutustuu toiseen vaatii myös keskusteluetäisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuullostaa hieman vaikealta persoonalta... miksi se juoksee karkuun?
        jos menet sitä lähelle ja se väistää ja lähtee karkuun - ei ole hyvä merkki ollenkaan...

• Anonyymi

Minulla on vaisto ja se sanoo että olet kiusaaja nyt ja ollut sitä koulussakin.

• Anonyymi

Tajunnut että tunne koko tyyppiä kunnolla lainkaan. Pitänyt kunnollisena mut taitaa olla pahin "low life" mitä on.

• Anonyymi

Mulla on yksi ihastus ollut kauan mutta tiedän satavarmasti että jos olisin hänen kanssaan hetken lumous haihtuisi ja paljastuisi ihan tavalliseksi ihmiseksi. Meidän omat haaveet ja ajatukset tekee meille tepposia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen ollut ihastunut jo yli kymmenen vuotta, enkä edes tunne kunnolla. Luulen että hänellä on ollut useita miehiä, jopa samanaikaisesti samassa huoneessa. Silti lumo ei vain haihdu. Vetoava hymy ja miellyttävä puheääni. Pitää itsestään huolta.

• Anonyymi

voi ei!... unohda tuo, nyt heti!... älä pilaa omaa elämääsi jonkun tuollaisen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi ei!... unohda tuo, nyt heti!... älä pilaa omaa elämääsi jonkun tuollaisen takia.

En voi unohtaa häntä, kun sain kouria rintojaan luvan kanssa.

• Anonyymi

Kaipaan vm. 1979 Taunusta
      1,6 litraa

• Anonyymi

En tuntenut häntä yhtään, eikä hän halunnut tutustua.

• Anonyymi

Aika vähän mut mä en välitä

• Anonyymi

Mihin tätä tietoa tarvitaan?

• Anonyymi

Ootko koskaan rupattelusta kuullut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko koskaan rupattelusta kuullut?

Joo

• Anonyymi

Tullissa saattavat kysyä asiasta.

• Anonyymi

Kaunis sielu!!

• Anonyymi

Se on sellanen nähtävästi joka pelkää elämää ja ihmisiä. Eniten näköjään pelkää itseään. Hiukka tulee mieleen pikkulapsi.

• Anonyymi

Kannattaa tutustua ihmiseen paremmin ennen kuin kirjoittaa tällaisen analyysin hänestä.

• Anonyymi

Ihmisissä kiehtoo aina heidän eletty elämänsä, saavutuksensa ja harrastuksensa. Ulkonäkö ei koskaan herätä samanlaisia syviä tunteita kuin henkilön luonne ja minkälainen se on.

• Anonyymi

Hän on sillä lailla hyvin söpö, en tiedä mitään muuta hänestä.

• Anonyymi

Käyttäytyminen on normista poikkeavaa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      3555
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1703
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1611
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1449
    5. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      29
      1445
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1394
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1263
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1079
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      995
    Aihe