Kerro mitä tekisit minulle? Kiimainen nainen täällä
Haluan orgasmin
19
1146
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
MITKÄ ON SUN KRITEERIT SETIEN SUHTEEN
- AnonyymiUUSI
Jos otat kunnolla, niin käy
- AnonyymiUUSI
ARVASIN JA SAIN TIETÄÄ SUSTA KUSIPÄÄSTÄ KAIKEN MINKÄ HALUSINKIN
- AnonyymiUUSI
???
- AnonyymiUUSI
Jos mä oon pillumärkänä täällä, ni mikä tekee musta kusipään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä oon pillumärkänä täällä, ni mikä tekee musta kusipään?
SAIN TIETÄÄ SUSTA SEN MINKÄ HALUSINKIN
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SAIN TIETÄÄ SUSTA SEN MINKÄ HALUSINKIN
Eli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
ELI EI KELPAA SETÄ JOLLA EI OLE OMAA ASUNTOA EIKÄ AUTOA EIKÄ RAHAA EIKÄ ISOA KESKIJALKAA
- AnonyymiUUSI
HEINOLASTA EI NÄKÖJÄÄN LÖYDY NEITOSIA 10-13V MUKAVALLE SEDÄLLE
- AnonyymiUUSI
Haluan nuolla sinut kunnolla 😜
- AnonyymiUUSI
Hhhhhmmm👌 aika märkänä olen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hhhhhmmm👌 aika märkänä olen
Missä olet niin voin tulla
- AnonyymiUUSI
EI KELPAA KÖYHÄ ELÄKELÄISSETÄ TYTTÖSILLE NII KATO TÄYTYY KÄÄNTYÄ GAYCHATIN PUOLEEN
- AnonyymiUUSI
Mulla on aivan sama oletko köyhä vai rikas, jos mun märkä pillu kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Otin housut pois
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otin housut pois
Levittäisin jalkasi ja alkuun nuolisin pilluasi siihen pisteeseen, että joudut kitumaan lähestyvän orkun kourissa ja rukoilet saada isoterskaisen aseeni avaamaan pillunhuuliasi ja painamaan elimeni hitaasti ja nautinnollisen hitaasti sisääsi
- AnonyymiUUSI
Pysyisit hei muualla noine "seuranhakuinesi!"
- AnonyymiUUSI
Kiimainen märkäpilluinen nainen on kauneinta ja parasta elämässä 😉
Nuolisin sua ja sormettaisin, antaisin sun imeä mua. Kiihottaisin sua todella kiimaiseksi, ennenkuin antaisin sulle munaa märkään vakoon... - AnonyymiUUSI
aluuksi apuvälineitä huulien kera käyttäisin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1639451- 664924
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494712Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234072Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433692Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353633Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383518- 483253
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?432994- 492734