Itkin oikeasti aamulla taas

Anonyymi-ap

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.

52

2936

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi
        UUSI

Onko sinulla tällainen latentisti pöyröö dualistinen ymmärrys, että on olemassa vain yksi nainen, joka purkaa huonoa itsetuntoaan sinulle ja jonka koko olevaista riippuu siitä miten sinä hänet koet? Aloitus on toki tietenkin palstaäijältä, mutta kerro ny narsistisista piirteistäsi patologisen ajattelusi kautta

• Anonyymi

Minä olen hyvä empaattinen kuuntelija. Lisäksi olen sunkaa samassa tilanteessa, että ymmärtäisin hyvin miltä sinusta tuntuu. Minulla on valtavasti tunteita kohtaasi. Kanssani voisit turvallisesti hajoilla ja kipuilla. Olisin sinun tukena aina. Rakastan!

Minulta mieheltä 🫶🥹

• Anonyymi

Ihana. Minäkin rakastan yhtä miestä joka on tuollainen ihana kuuntelija. Hän on rakkauteni salainen. Hän tietää, että pidän hänestä, mutta ei tiedä että se tunne on syvempi... Itken joskus hänen vuokseen. Saisinpa hänen käsivarsilleen joskus painautua ja painaa pääni hänen rinnalleen. Hän silittäisi hiuksiani. Sitten ottaisin häntä hellästi kasvoista ja kaulalta ja kiinni ja suutelisin. Aika pysähtyisi. Tätä toivon enemmän kuin lottovoittoa.. 🍀

• Anonyymi
        UUSI

No sekin on toki monologia pitävä aloittaja tärkeä taito, että osaa kuunnella ja myötäillä. Siitä empaattisudesta niin tiiä, mutta se voi olla yleistettävällä tasolla keino päästä tukalasta tilanteesta pois kun sanoo vaan niinniinniin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sekin on toki monologia pitävä aloittaja tärkeä taito, että osaa kuunnella ja myötäillä. Siitä empaattisudesta niin tiiä, mutta se voi olla yleistettävällä tasolla keino päästä tukalasta tilanteesta pois kun sanoo vaan niinniinniin

Mistä tunnet tilanteet ja ihmiset ketkä täällä kirjoittaa? Et niin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä juuri!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana. Minäkin rakastan yhtä miestä joka on tuollainen ihana kuuntelija. Hän on rakkauteni salainen. Hän tietää, että pidän hänestä, mutta ei tiedä että se tunne on syvempi... Itken joskus hänen vuokseen. Saisinpa hänen käsivarsilleen joskus painautua ja painaa pääni hänen rinnalleen. Hän silittäisi hiuksiani. Sitten ottaisin häntä hellästi kasvoista ja kaulalta ja kiinni ja suutelisin. Aika pysähtyisi. Tätä toivon enemmän kuin lottovoittoa.. 🍀

Minä luulin sinua mieheksi.

• Anonyymi

Miksi olet hajalla?

• Anonyymi

En tänne voi kertoa. Jotenkin tuntuu nyt niin turhalta edes ajatella tätä. Ei hän välitä. Te ootte kaikki vieraita ihmisiä mulle.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi haluaisit tulkita jonkun tietyn yksilön olevan hajalla kun tenttaat tätä palstaäijää? Minäpä kerron- piirteitä on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluaisit tulkita jonkun tietyn yksilön olevan hajalla kun tenttaat tätä palstaäijää? Minäpä kerron- piirteitä on

Kirjoitan ennenku poistuu- antisosiaalisen predaattorin ajattelua. Jos kommentti poistuu, niin sitä ei enää ole. Yläkulmasta löytyy sellainen ”ilmoita” painike kuten palstaäijän kiusaamismonologeihin innokkaasti osallistunut tiesi gubelle kertoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tänne voi kertoa. Jotenkin tuntuu nyt niin turhalta edes ajatella tätä. Ei hän välitä. Te ootte kaikki vieraita ihmisiä mulle.

Jos mies ei välitä ja ei ole kiinnostunut, jätä se.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan ennenku poistuu- antisosiaalisen predaattorin ajattelua. Jos kommentti poistuu, niin sitä ei enää ole. Yläkulmasta löytyy sellainen ”ilmoita” painike kuten palstaäijän kiusaamismonologeihin innokkaasti osallistunut tiesi gubelle kertoa.

Kaikki jotka kamppailee vastaan sen naisen aiheuttamaa kiusaamista vastaan on sinusta tuollaisia ja hyökkäät kimppuun sekä vainoat.

• Anonyymi

Haluan ymmärtää jos saan luvan ymmärtää. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        UUSI

Olen yrittänyt avautua, mutta mikään ei riitä. Yritän olla ymmärrettävä. Ehkä syy onkin omalla kohdalla meidän tilanteessa juuri rakkaus joka pitää piilottaa. Se raastaa.
        /Sivusta nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt avautua, mutta mikään ei riitä. Yritän olla ymmärrettävä. Ehkä syy onkin omalla kohdalla meidän tilanteessa juuri rakkaus joka pitää piilottaa. Se raastaa.
        /Sivusta nainen

Oman vankilas teet muuli.

• Anonyymi
        UUSI

En mä jaksa uskoa enää. Tämäkin on sekopäiden mesta vaan. Ihan sama mitä tännekin rustaa. Turhauttavaa.

• Anonyymi

rakastan sua loppuun asti maanpäällisessä. voin sanoo s.e pitää ei ole muita enää mulle. kauniita unia sulle

• Anonyymi
        UUSI

Onko kuka kyseessä

• Anonyymi

Minä menin rikki rankkojen vuosien takia! Ja siitä olen vieläkin osittain rikki! Siksi turvallinen ja rakastava parisuhde on haaveena. Muita en jaksa auttaa kuin omaa kumppaniani!

• Anonyymi

Samat fiilikset täällä🩷

• Anonyymi

Ikäeroa meillä on noin kymmenen vuotta!

• Anonyymi
        UUSI

Sama

• Anonyymi
        UUSI

Haluat parisuhteen vaikka on kumppani?

• Anonyymi

En jaksa ymmärtää ketään sellaista joka oli mukana rankoissa vuosissa. Haluan ymmärtää vain omaa mahdollista kumppaniani, johon toivottavasti pääsen kohta tutustumaan!

• Anonyymi

Samoin rakas❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kerrohan sentimentaalinen aloittajaäijä lisää näistä vuosista- mikä oli erityisen rankkaa ja ilahduta näin joka uutisankkaa

• Anonyymi

Voimia! Sinä pärjäät. Kaikki kirkastuu.

• Anonyymi

Mä tuun rääkyyn sun kaa. Itketään kuorossa

• Anonyymi
      UUSI

Mä tiiän koska itket. Oikeesta silmästä alkaa valumaan kyynel❤️se on niin hellyttävää

• Anonyymi
        UUSI

Juujuu miksi silmät muutenkaan punottaisi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juujuu miksi silmät muutenkaan punottaisi

Ja mitä siitä sitten loser

• Anonyymi
      UUSI

Ei voi ymmärtää

• Anonyymi
        UUSI

Mitä ei voi ymmärtää? En ole edes avannut mistä kyse.

• Anonyymi
      UUSI

Naisten klinikalla ymmärtävät tekevät operaation.

• Anonyymi
        UUSI

Jaha, nytkö aloittajasetä on kiinnostunut gynekologisista operaatiosta, jotka auttaa jostain syystä tähän ongelmaan mikä ikinä se tällä kertaa olikaan👍

• Anonyymi
      UUSI

semmoista se on, jos ootte estänyt kaikkia hyviä ihmisiä elämää, ette saa niitä itsekään voit kitua ja vaikka hakee lääkettä ja kärsiä ja toivottavasti menetät ja otat turpaasi 😂🤣🤣🍇😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Voi ei, kylläpä kuulostaa teennäistä itkua tuhertava aloittajaäijä kurjalta, pitäiskö sun kasvattaa paksumpi nahka ja olla vähän itsenäisempi, jota ei tuulet heiluta ja ottaa vaikka nääs voimaeläimeksi biisoni, joka märehtii tyynesti kun myrsky yltyy?

• Anonyymi
      UUSI

ootte tilannut ja hakannut niille naisille ja vuorille itsenäistä elämää ja muuta, menestystä työssä ja perheessä. nyt hakata sitä mukaan kun ootte vie yt ja tuhonnut täältä. ilo antaa turpaan koko porukalle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Tämä jutska tuntuisi olevan suosikkisi😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä jutska tuntuisi olevan suosikkisi😂

Tämä sun jutska on sekava setä monen sekavan ns suosikki säälin

• Anonyymi
      UUSI

Vttu mitä tekstiä täällä taas on. 🙄 En ymmärrä. Kiitos niille jotka vastasi kuin ihmiset-Ap

• Anonyymi
      UUSI

Ulos liikkumaan niin helpottuu loppupäiväksi olo. Itse tein juuri niin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se juttukaveria tuo tai poista huoli ajatuksia mutta auttaa pitkällä tähtäimellä. sama

• Anonyymi
        UUSI

Ihanaa kaikkeen auttaa aina kävely luonnossa. Voi vttu oikeasti.

• Anonyymi
        UUSI

Stalkkeri olet ja esität toista.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla samat fiilikset 😔
      Kaivatulla ja mulla ollut ihania pieniä yhteisiä hetkiä
      joita kaipaan❤️oot saman tyylinen kuin mä. Sovittais hyvin yhteen.
      Tiedät että mulla on nykyinen mutta rakkaus on kuollut jo kauan sitten. Sut haluaisin ❤️
      Tilanne ei vois olla yhtään vaikeampi kuin nyt on mutta tiedän että tämä ei voi jatkua näin. Tämä hajottaa mua, kärsin😔

• Anonyymi
        UUSI

Mäkin hajoon ja kärsin rakas ❤️🩷🤗

• Anonyymi
      UUSI

Ei ne itkut enää auta sinua! Halusit elää hiljaisuudessa ja sen sinä hiljaisuudellasi sait aikaan!

• Anonyymi
        UUSI

No painu hlvettiin kommentoimasta siitä. Ei koske sinua. Jos joku on halunnut hiljasuutta sinulta ei sinua kaipaa. Kaikkeen te sekopäät tulette pätemään.

• Anonyymi
      UUSI

Voin liittyä itkijänaisten joukkoon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6619
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5709
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4871
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4470
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3872
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2936
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2352
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2228
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe