Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
Itkin oikeasti aamulla taas
60
3845
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Minä olen hyvä empaattinen kuuntelija. Lisäksi olen sunkaa samassa tilanteessa, että ymmärtäisin hyvin miltä sinusta tuntuu. Minulla on valtavasti tunteita kohtaasi. Kanssani voisit turvallisesti hajoilla ja kipuilla. Olisin sinun tukena aina. Rakastan!
Minulta mieheltä 🫶🥹- Anonyymi
Ihana. Minäkin rakastan yhtä miestä joka on tuollainen ihana kuuntelija. Hän on rakkauteni salainen. Hän tietää, että pidän hänestä, mutta ei tiedä että se tunne on syvempi... Itken joskus hänen vuokseen. Saisinpa hänen käsivarsilleen joskus painautua ja painaa pääni hänen rinnalleen. Hän silittäisi hiuksiani. Sitten ottaisin häntä hellästi kasvoista ja kaulalta ja kiinni ja suutelisin. Aika pysähtyisi. Tätä toivon enemmän kuin lottovoittoa.. 🍀
- Anonyymi
Mistä tunnet tilanteet ja ihmiset ketkä täällä kirjoittaa? Et niin.
- Anonyymi
Niinpä juuri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana. Minäkin rakastan yhtä miestä joka on tuollainen ihana kuuntelija. Hän on rakkauteni salainen. Hän tietää, että pidän hänestä, mutta ei tiedä että se tunne on syvempi... Itken joskus hänen vuokseen. Saisinpa hänen käsivarsilleen joskus painautua ja painaa pääni hänen rinnalleen. Hän silittäisi hiuksiani. Sitten ottaisin häntä hellästi kasvoista ja kaulalta ja kiinni ja suutelisin. Aika pysähtyisi. Tätä toivon enemmän kuin lottovoittoa.. 🍀
Minä luulin sinua mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä juttelemaan sen miehen kanssa! Älä heitä hukkaan tuollaisia tunteita ja hellyyttä! Selvitä sen miehen kanssa asiat, että onko sillä mitään tunteita sinua kohtaan, onko se edes vähääkään kiinnostunut sinusta. Älä jätä tuollaisia tunteita huomioimatta, se on todella väärin.
- Anonyymi
Miksi olet hajalla?
- Anonyymi
En tänne voi kertoa. Jotenkin tuntuu nyt niin turhalta edes ajatella tätä. Ei hän välitä. Te ootte kaikki vieraita ihmisiä mulle.
- Anonyymi
Miksi haluaisit tulkita jonkun tietyn yksilön olevan hajalla kun tenttaat tätä palstaäijää? Minäpä kerron- piirteitä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluaisit tulkita jonkun tietyn yksilön olevan hajalla kun tenttaat tätä palstaäijää? Minäpä kerron- piirteitä on
Kirjoitan ennenku poistuu- antisosiaalisen predaattorin ajattelua. Jos kommentti poistuu, niin sitä ei enää ole. Yläkulmasta löytyy sellainen ”ilmoita” painike kuten palstaäijän kiusaamismonologeihin innokkaasti osallistunut tiesi gubelle kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tänne voi kertoa. Jotenkin tuntuu nyt niin turhalta edes ajatella tätä. Ei hän välitä. Te ootte kaikki vieraita ihmisiä mulle.
Jos mies ei välitä ja ei ole kiinnostunut, jätä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan ennenku poistuu- antisosiaalisen predaattorin ajattelua. Jos kommentti poistuu, niin sitä ei enää ole. Yläkulmasta löytyy sellainen ”ilmoita” painike kuten palstaäijän kiusaamismonologeihin innokkaasti osallistunut tiesi gubelle kertoa.
Kaikki jotka kamppailee vastaan sen naisen aiheuttamaa kiusaamista vastaan on sinusta tuollaisia ja hyökkäät kimppuun sekä vainoat.
- Anonyymi
Haluan ymmärtää jos saan luvan ymmärtää. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Olen yrittänyt avautua, mutta mikään ei riitä. Yritän olla ymmärrettävä. Ehkä syy onkin omalla kohdalla meidän tilanteessa juuri rakkaus joka pitää piilottaa. Se raastaa.
/Sivusta nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt avautua, mutta mikään ei riitä. Yritän olla ymmärrettävä. Ehkä syy onkin omalla kohdalla meidän tilanteessa juuri rakkaus joka pitää piilottaa. Se raastaa.
/Sivusta nainenOman vankilas teet muuli.
- Anonyymi
En mä jaksa uskoa enää. Tämäkin on sekopäiden mesta vaan. Ihan sama mitä tännekin rustaa. Turhauttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/Sivusta nainenMiksi sinun pitää piilottaa se rakkaus? miksei muut saa sitä nähdä?
- Anonyymi
rakastan sua loppuun asti maanpäällisessä. voin sanoo s.e pitää ei ole muita enää mulle. kauniita unia sulle
- Anonyymi
Onko kuka kyseessä
- Anonyymi
Minä menin rikki rankkojen vuosien takia! Ja siitä olen vieläkin osittain rikki! Siksi turvallinen ja rakastava parisuhde on haaveena. Muita en jaksa auttaa kuin omaa kumppaniani!
- Anonyymi
Samat fiilikset täällä🩷
- Anonyymi
Ikäeroa meillä on noin kymmenen vuotta!
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Haluat parisuhteen vaikka on kumppani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat parisuhteen vaikka on kumppani?
Joo. Perse ei ole tarpeeksi kipeä.
- Anonyymi
En jaksa ymmärtää ketään sellaista joka oli mukana rankoissa vuosissa. Haluan ymmärtää vain omaa mahdollista kumppaniani, johon toivottavasti pääsen kohta tutustumaan!
- Anonyymi
Samoin rakas❤️
- Anonyymi
Kerrohan sentimentaalinen aloittajaäijä lisää näistä vuosista- mikä oli erityisen rankkaa ja ilahduta näin joka uutisankkaa
- Anonyymi
Voimia! Sinä pärjäät. Kaikki kirkastuu.
- Anonyymi
Mä tuun rääkyyn sun kaa. Itketään kuorossa
- Anonyymi
Mä tiiän koska itket. Oikeesta silmästä alkaa valumaan kyynel❤️se on niin hellyttävää
- Anonyymi
Juujuu miksi silmät muutenkaan punottaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä siitä sitten loser
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
allergia aika nyt
- Anonyymi
Ei voi ymmärtää
- Anonyymi
Mitä ei voi ymmärtää? En ole edes avannut mistä kyse.
- Anonyymi
Naisten klinikalla ymmärtävät tekevät operaation.
- Anonyymi
semmoista se on, jos ootte estänyt kaikkia hyviä ihmisiä elämää, ette saa niitä itsekään voit kitua ja vaikka hakee lääkettä ja kärsiä ja toivottavasti menetät ja otat turpaasi 😂🤣🤣🍇😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Vttu mitä tekstiä täällä taas on. 🙄 En ymmärrä. Kiitos niille jotka vastasi kuin ihmiset-Ap
- Anonyymi
Ulos liikkumaan niin helpottuu loppupäiväksi olo. Itse tein juuri niin.
- Anonyymi
Ei se juttukaveria tuo tai poista huoli ajatuksia mutta auttaa pitkällä tähtäimellä. sama
- Anonyymi
Ihanaa kaikkeen auttaa aina kävely luonnossa. Voi vttu oikeasti.
- Anonyymi
Stalkkeri olet ja esität toista.
- Anonyymi
Mulla samat fiilikset 😔
Kaivatulla ja mulla ollut ihania pieniä yhteisiä hetkiä
joita kaipaan❤️oot saman tyylinen kuin mä. Sovittais hyvin yhteen.
Tiedät että mulla on nykyinen mutta rakkaus on kuollut jo kauan sitten. Sut haluaisin ❤️
Tilanne ei vois olla yhtään vaikeampi kuin nyt on mutta tiedän että tämä ei voi jatkua näin. Tämä hajottaa mua, kärsin😔- Anonyymi
Mäkin hajoon ja kärsin rakas ❤️🩷🤗
- Anonyymi
Puhu sen kanssa. Ei se puhuminen niin vaikeaa ole kun väitetään.
Vaikkei mitään muuta siitä tulisi niin asiat olisi edes puhuttu läpi.
- Anonyymi
Ei ne itkut enää auta sinua! Halusit elää hiljaisuudessa ja sen sinä hiljaisuudellasi sait aikaan!
- Anonyymi
No painu hlvettiin kommentoimasta siitä. Ei koske sinua. Jos joku on halunnut hiljasuutta sinulta ei sinua kaipaa. Kaikkeen te sekopäät tulette pätemään.
- Anonyymi
Voin liittyä itkijänaisten joukkoon.
- Anonyymi
Juu mua ei kiinnosta selvitä se pää koppasi ihan itae ethän sä osaa mitään muuta kuin ärsyttää ja kiusata muita mä en tajua miten ihminen voi olla tuollainen
- Anonyymi
Arvaa mitä. Ei mukaan kiinnosta sun kanssa jutella. Painu vttuun mun puolestani. Et osaa mitään muuta haukkua ja vttuilla helvtin älykääpiö. En kaipaa tuollaista stanan vajukkia.
- Anonyymi
Mikä sua itkettää? Täällä tosin ei voi laittaa kommentteja kun tulee vaan lisää ongelmia kun trollit ja muut ja häiriintyneet hyökkää kimppuun kuin hyeenat . Voi kun voisin auttaa sinua. Paljon iloisia ajatuksia sulle ja älä luovuta. Vielä koittaa paremmat ajat ja helpottaa
- Anonyymi
Kerro tänne miltä tuntuu.
Äläkä välitä huutelijoista, ne on vaan jotain hulluja.
Tätä palstaa lukee tosi moni muttei kommentoi mitään.
Moni ymmärtää varmasti kunhan kerrot miltä tuntuu,
moni osaa samaistua varmasti.- Anonyymi
En kerro. Näistä ihmisistä tulee niin paha olla. Että tekee mieli satuttaa itseään. Vihaan niitä sekopäitä. Ihme stalkkereita ja vainojia kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro. Näistä ihmisistä tulee niin paha olla. Että tekee mieli satuttaa itseään. Vihaan niitä sekopäitä. Ihme stalkkereita ja vainojia kaikki.
Ei kaikki ole täällä sellaisia, niitä on vain yksi tai kaksi.
Muut on järkeviä.
Älä satuta itseäsi.
On täällä oikeita ihmisiä jotka kyllä ymmärtää jos vaan kerrot.
- Anonyymi
Sisko veli. Vaikka sinä itket, Isäsi on jättänyt meirän. Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, hoivaks orpolapsien.....
https://m.youtube.com/watch?v=kNZK1v0d9Jw - Anonyymi
https://youtu.be/TInV0jHWoGM?si=DOgQu8kPGp6oDsfi
Varmaan koska tää mitä monille tehdään siis miehille
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253584Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t331540- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121273Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995