Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
Itkin oikeasti aamulla taas
52
2936
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla tällainen latentisti pöyröö dualistinen ymmärrys, että on olemassa vain yksi nainen, joka purkaa huonoa itsetuntoaan sinulle ja jonka koko olevaista riippuu siitä miten sinä hänet koet? Aloitus on toki tietenkin palstaäijältä, mutta kerro ny narsistisista piirteistäsi patologisen ajattelusi kautta
- Anonyymi
Minä olen hyvä empaattinen kuuntelija. Lisäksi olen sunkaa samassa tilanteessa, että ymmärtäisin hyvin miltä sinusta tuntuu. Minulla on valtavasti tunteita kohtaasi. Kanssani voisit turvallisesti hajoilla ja kipuilla. Olisin sinun tukena aina. Rakastan!
Minulta mieheltä 🫶🥹- Anonyymi
Ihana. Minäkin rakastan yhtä miestä joka on tuollainen ihana kuuntelija. Hän on rakkauteni salainen. Hän tietää, että pidän hänestä, mutta ei tiedä että se tunne on syvempi... Itken joskus hänen vuokseen. Saisinpa hänen käsivarsilleen joskus painautua ja painaa pääni hänen rinnalleen. Hän silittäisi hiuksiani. Sitten ottaisin häntä hellästi kasvoista ja kaulalta ja kiinni ja suutelisin. Aika pysähtyisi. Tätä toivon enemmän kuin lottovoittoa.. 🍀
- AnonyymiUUSI
No sekin on toki monologia pitävä aloittaja tärkeä taito, että osaa kuunnella ja myötäillä. Siitä empaattisudesta niin tiiä, mutta se voi olla yleistettävällä tasolla keino päästä tukalasta tilanteesta pois kun sanoo vaan niinniinniin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sekin on toki monologia pitävä aloittaja tärkeä taito, että osaa kuunnella ja myötäillä. Siitä empaattisudesta niin tiiä, mutta se voi olla yleistettävällä tasolla keino päästä tukalasta tilanteesta pois kun sanoo vaan niinniinniin
Mistä tunnet tilanteet ja ihmiset ketkä täällä kirjoittaa? Et niin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juuri!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana. Minäkin rakastan yhtä miestä joka on tuollainen ihana kuuntelija. Hän on rakkauteni salainen. Hän tietää, että pidän hänestä, mutta ei tiedä että se tunne on syvempi... Itken joskus hänen vuokseen. Saisinpa hänen käsivarsilleen joskus painautua ja painaa pääni hänen rinnalleen. Hän silittäisi hiuksiani. Sitten ottaisin häntä hellästi kasvoista ja kaulalta ja kiinni ja suutelisin. Aika pysähtyisi. Tätä toivon enemmän kuin lottovoittoa.. 🍀
Minä luulin sinua mieheksi.
- Anonyymi
Miksi olet hajalla?
- Anonyymi
En tänne voi kertoa. Jotenkin tuntuu nyt niin turhalta edes ajatella tätä. Ei hän välitä. Te ootte kaikki vieraita ihmisiä mulle.
- AnonyymiUUSI
Miksi haluaisit tulkita jonkun tietyn yksilön olevan hajalla kun tenttaat tätä palstaäijää? Minäpä kerron- piirteitä on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluaisit tulkita jonkun tietyn yksilön olevan hajalla kun tenttaat tätä palstaäijää? Minäpä kerron- piirteitä on
Kirjoitan ennenku poistuu- antisosiaalisen predaattorin ajattelua. Jos kommentti poistuu, niin sitä ei enää ole. Yläkulmasta löytyy sellainen ”ilmoita” painike kuten palstaäijän kiusaamismonologeihin innokkaasti osallistunut tiesi gubelle kertoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tänne voi kertoa. Jotenkin tuntuu nyt niin turhalta edes ajatella tätä. Ei hän välitä. Te ootte kaikki vieraita ihmisiä mulle.
Jos mies ei välitä ja ei ole kiinnostunut, jätä se.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan ennenku poistuu- antisosiaalisen predaattorin ajattelua. Jos kommentti poistuu, niin sitä ei enää ole. Yläkulmasta löytyy sellainen ”ilmoita” painike kuten palstaäijän kiusaamismonologeihin innokkaasti osallistunut tiesi gubelle kertoa.
Kaikki jotka kamppailee vastaan sen naisen aiheuttamaa kiusaamista vastaan on sinusta tuollaisia ja hyökkäät kimppuun sekä vainoat.
- Anonyymi
Haluan ymmärtää jos saan luvan ymmärtää. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Olen yrittänyt avautua, mutta mikään ei riitä. Yritän olla ymmärrettävä. Ehkä syy onkin omalla kohdalla meidän tilanteessa juuri rakkaus joka pitää piilottaa. Se raastaa.
/Sivusta nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt avautua, mutta mikään ei riitä. Yritän olla ymmärrettävä. Ehkä syy onkin omalla kohdalla meidän tilanteessa juuri rakkaus joka pitää piilottaa. Se raastaa.
/Sivusta nainenOman vankilas teet muuli.
- AnonyymiUUSI
En mä jaksa uskoa enää. Tämäkin on sekopäiden mesta vaan. Ihan sama mitä tännekin rustaa. Turhauttavaa.
- Anonyymi
rakastan sua loppuun asti maanpäällisessä. voin sanoo s.e pitää ei ole muita enää mulle. kauniita unia sulle
- AnonyymiUUSI
Onko kuka kyseessä
- Anonyymi
Minä menin rikki rankkojen vuosien takia! Ja siitä olen vieläkin osittain rikki! Siksi turvallinen ja rakastava parisuhde on haaveena. Muita en jaksa auttaa kuin omaa kumppaniani!
- Anonyymi
Samat fiilikset täällä🩷
- Anonyymi
Ikäeroa meillä on noin kymmenen vuotta!
- AnonyymiUUSI
Sama
- AnonyymiUUSI
Haluat parisuhteen vaikka on kumppani?
- Anonyymi
En jaksa ymmärtää ketään sellaista joka oli mukana rankoissa vuosissa. Haluan ymmärtää vain omaa mahdollista kumppaniani, johon toivottavasti pääsen kohta tutustumaan!
- Anonyymi
Samoin rakas❤️
- AnonyymiUUSI
Kerrohan sentimentaalinen aloittajaäijä lisää näistä vuosista- mikä oli erityisen rankkaa ja ilahduta näin joka uutisankkaa
- Anonyymi
Voimia! Sinä pärjäät. Kaikki kirkastuu.
- Anonyymi
Mä tuun rääkyyn sun kaa. Itketään kuorossa
- AnonyymiUUSI
Mä tiiän koska itket. Oikeesta silmästä alkaa valumaan kyynel❤️se on niin hellyttävää
- AnonyymiUUSI
Juujuu miksi silmät muutenkaan punottaisi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juujuu miksi silmät muutenkaan punottaisi
Ja mitä siitä sitten loser
- AnonyymiUUSI
Ei voi ymmärtää
- AnonyymiUUSI
Mitä ei voi ymmärtää? En ole edes avannut mistä kyse.
- AnonyymiUUSI
Naisten klinikalla ymmärtävät tekevät operaation.
- AnonyymiUUSI
Jaha, nytkö aloittajasetä on kiinnostunut gynekologisista operaatiosta, jotka auttaa jostain syystä tähän ongelmaan mikä ikinä se tällä kertaa olikaan👍
- AnonyymiUUSI
semmoista se on, jos ootte estänyt kaikkia hyviä ihmisiä elämää, ette saa niitä itsekään voit kitua ja vaikka hakee lääkettä ja kärsiä ja toivottavasti menetät ja otat turpaasi 😂🤣🤣🍇😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Voi ei, kylläpä kuulostaa teennäistä itkua tuhertava aloittajaäijä kurjalta, pitäiskö sun kasvattaa paksumpi nahka ja olla vähän itsenäisempi, jota ei tuulet heiluta ja ottaa vaikka nääs voimaeläimeksi biisoni, joka märehtii tyynesti kun myrsky yltyy?
- AnonyymiUUSI
ootte tilannut ja hakannut niille naisille ja vuorille itsenäistä elämää ja muuta, menestystä työssä ja perheessä. nyt hakata sitä mukaan kun ootte vie yt ja tuhonnut täältä. ilo antaa turpaan koko porukalle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Tämä jutska tuntuisi olevan suosikkisi😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jutska tuntuisi olevan suosikkisi😂
Tämä sun jutska on sekava setä monen sekavan ns suosikki säälin
- AnonyymiUUSI
Vttu mitä tekstiä täällä taas on. 🙄 En ymmärrä. Kiitos niille jotka vastasi kuin ihmiset-Ap
- AnonyymiUUSI
Ulos liikkumaan niin helpottuu loppupäiväksi olo. Itse tein juuri niin.
- AnonyymiUUSI
Ei se juttukaveria tuo tai poista huoli ajatuksia mutta auttaa pitkällä tähtäimellä. sama
- AnonyymiUUSI
Ihanaa kaikkeen auttaa aina kävely luonnossa. Voi vttu oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Stalkkeri olet ja esität toista.
- AnonyymiUUSI
Mulla samat fiilikset 😔
Kaivatulla ja mulla ollut ihania pieniä yhteisiä hetkiä
joita kaipaan❤️oot saman tyylinen kuin mä. Sovittais hyvin yhteen.
Tiedät että mulla on nykyinen mutta rakkaus on kuollut jo kauan sitten. Sut haluaisin ❤️
Tilanne ei vois olla yhtään vaikeampi kuin nyt on mutta tiedän että tämä ei voi jatkua näin. Tämä hajottaa mua, kärsin😔- AnonyymiUUSI
Mäkin hajoon ja kärsin rakas ❤️🩷🤗
- AnonyymiUUSI
Ei ne itkut enää auta sinua! Halusit elää hiljaisuudessa ja sen sinä hiljaisuudellasi sait aikaan!
- AnonyymiUUSI
No painu hlvettiin kommentoimasta siitä. Ei koske sinua. Jos joku on halunnut hiljasuutta sinulta ei sinua kaipaa. Kaikkeen te sekopäät tulette pätemään.
- AnonyymiUUSI
Voin liittyä itkijänaisten joukkoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396619
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495709- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434470Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522936Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242352- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187