Kyllä PS ON mahtava

Anonyymi-ap

Lakimuutoksella pyritään turvaamaan sitä, että hyvinvointialueet kykenisivät liikuttelemaan ja suojaamaan tilojaan.

Esityksessä on kyse varautumisesta ”siltä osin, kuin se tukee Puolustusvoimien tai Naton puolustuskykyä”. Jo tällä hetkellä hyvinvointialueilla on velvollisuus huolehtia siviiliväestön sote-palveluista mahdollisimman häiriöttömästi myös poikkeusoloissa.

Esitysluonnoksen mukaan valtio korvaa hyvinvointialueille aiheutuvat kustannukset uusista velvoitteista täysimääräisesti.

Kiitos PS Isänmaamme ja meidän kansalaisten suojeluksesta poikkeusaikoja varten. Maailma on epävarma, PS Varma.

8

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No varmahan se PS on.
      Varma ihmisten kyykyttäjä, petturipuolue. Se se on varmasti.

"menkää töihin", niimpäs

• Anonyymi

Juhannuksen edellä kerrottiin, että lääkärikäynnit kallistuvat lisää. PS on vakaa tavallisten ihmisten elämän kurjistaja.

• Anonyymi

17v ilman talouskasvua, koko tuon ajankin velkaa kerrytetty. On tipahdettu pohjoismaiden tasosta,koska poliitikot eivät aikanaan tehneet tarvittavia uudistuksia. Nyt sitten ollaan pakon ja konkurssin edessä,huonon suhdanteen aikana,erittäin epävakaassa maailmantilanteessa korjaamassa mitä voidaan. Kokonaisuus täytyisi saada pyörimään kasvuun ja se vaatii leikkauksia ja investointeja elinkeinoelämän kasvattamiseen. Tämä urakka on vasta aluillaan ja ei tule päättymään tähän hallituskauteen. Suomi ei kestä enää viherkepusdpvasemmisto hallitusta. Ihmisten pitäisi jaksaa nähdä kauemmas ja olla uskomatta rahaa tuottavaan taikaseinään ja maailman halaamiseen. Suomen puolta pitää vain Suomi. Eu on riisto ja korruptiolaitos,siihen ei olisi koskaan pitänyt liittyä.

• Anonyymi

Suomen pitää jättää eroanomus EU:sta mahdollisimmsn nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen pitää jättää eroanomus EU:sta mahdollisimmsn nopeasti.

Kyllä! Siksi ps. Aina ps

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Siksi ps. Aina ps

Kun petetään vrt. Repo Haapaveden paikkojen jakaminen.

• Anonyymi

Olisi paras vaihtoehto, että Perussuomalaiset ja Kristillisdemokraatit saisivat kaksin enemmistön eduskuntaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe