Lakimuutoksella pyritään turvaamaan sitä, että hyvinvointialueet kykenisivät liikuttelemaan ja suojaamaan tilojaan.
Esityksessä on kyse varautumisesta ”siltä osin, kuin se tukee Puolustusvoimien tai Naton puolustuskykyä”. Jo tällä hetkellä hyvinvointialueilla on velvollisuus huolehtia siviiliväestön sote-palveluista mahdollisimman häiriöttömästi myös poikkeusoloissa.
Esitysluonnoksen mukaan valtio korvaa hyvinvointialueille aiheutuvat kustannukset uusista velvoitteista täysimääräisesti.
Kiitos PS Isänmaamme ja meidän kansalaisten suojeluksesta poikkeusaikoja varten. Maailma on epävarma, PS Varma.
Kyllä PS ON mahtava
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
No varmahan se PS on.
Varma ihmisten kyykyttäjä, petturipuolue. Se se on varmasti.
"menkää töihin", niimpäs - Anonyymi
Juhannuksen edellä kerrottiin, että lääkärikäynnit kallistuvat lisää. PS on vakaa tavallisten ihmisten elämän kurjistaja.
- Anonyymi
17v ilman talouskasvua, koko tuon ajankin velkaa kerrytetty. On tipahdettu pohjoismaiden tasosta,koska poliitikot eivät aikanaan tehneet tarvittavia uudistuksia. Nyt sitten ollaan pakon ja konkurssin edessä,huonon suhdanteen aikana,erittäin epävakaassa maailmantilanteessa korjaamassa mitä voidaan. Kokonaisuus täytyisi saada pyörimään kasvuun ja se vaatii leikkauksia ja investointeja elinkeinoelämän kasvattamiseen. Tämä urakka on vasta aluillaan ja ei tule päättymään tähän hallituskauteen. Suomi ei kestä enää viherkepusdpvasemmisto hallitusta. Ihmisten pitäisi jaksaa nähdä kauemmas ja olla uskomatta rahaa tuottavaan taikaseinään ja maailman halaamiseen. Suomen puolta pitää vain Suomi. Eu on riisto ja korruptiolaitos,siihen ei olisi koskaan pitänyt liittyä.
- Anonyymi
Suomen pitää jättää eroanomus EU:sta mahdollisimmsn nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pitää jättää eroanomus EU:sta mahdollisimmsn nopeasti.
Kyllä! Siksi ps. Aina ps
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Siksi ps. Aina ps
Kun petetään vrt. Repo Haapaveden paikkojen jakaminen.
- Anonyymi
Olisi paras vaihtoehto, että Perussuomalaiset ja Kristillisdemokraatit saisivat kaksin enemmistön eduskuntaan.
- Anonyymi
Samoja lottonumeroita voi ihan vaihtaa keskenään https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011319310.html
Johnmclaine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628