Iran sota loppu ? Nyt Israel voi jatkaa Gazan ruokajonojen ampumisen .

Anonyymi-ap

Israel on kyllä ylivertaisen älykäs Gazassa . Lapsiikin kuollut jo noin 16 000. . Putin on pilipali .

25

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Netanjahu on älykäs kuin Hitler ja ei oo mikään woke niinku ei ollut Aatukaan .

      • Anonyymi

        Ei oo woke! Jopa juutalainen pääsee siinä maassa hengestään, jos on väärän värinen. Sellainen "juutalaisten turvapaikka".


      • Anonyymi

        Hamasin loi Israelin tiedustelupalvelu.

        Muistan vuosia sitten NPR:n raportin, joka koski naispuolista israelilaista toimittajaa, jonka tutkimus osoitti, että Hamas oli Israelin tiedustelupalvelun luoma.

        Toimittaja murhattiin myöhemmin, ja hänen töitään on käytännössä mahdotonta kaivaa esiin.


      • Anonyymi

        "Osta hiljaisuutta": Israelin suunnitelmassa, joka tuki Hamasia.

        Pääministeri Benjamin Netanyahu suunnitteli, että vahva Hamas (mutta ei liian vahva) säilyttäisi rauhan ja vähentäisi painetta Palestiinan valtion puolesta.

        Vain viikkoja ennen kuin Hamas käynnisti hyökkäykset 2024 7. lokakuuta Israelia vastaan, Mossadin johtaja saapui Dohaan Qatariin tapaamaan Qatarin viranomaisia.

        Vuosien ajan Qatarin hallitus oli lähettänyt miljoonia dollareita kuukaudessa Gazan alueelle – rahaa, joka auttoi tukemaan Hamasin hallitusta siellä.

        Israelin pääministeri Benjamin Netanyahu ei vain sietänyt näitä maksuja, vaan myös
        rohkaisi maksamaan niitä.

        Hamas on ISISraelin/moSSadin perustama, rahoittama ja aseistama järjestö, jolla ISISrael sabotoi palestiinalaisten itsenäistymispyrkimykset.

        Nova musiikkifestivaaliin isku oli False Flag operaatio, kuten 11.09.2001 päivän terrori-iskut Usaa, jolla ISISrael sai tekosyyn tuhota puolet Gazaa amerikkalaisilla toisen maailmansodan aikaisilla korttelipommeilla.

        Tuhotut palestiinalaisten omistamat rakennukset on nyt tyhjennetty puskutraktorilla, ja palestiinalaisia ei enää päästetä omille kiinteistöilleen, vaan maat on jo annettu juutalaisille.

        ISISrael tuki Hamasia Qatarin kautta 1,2 miljardilla dollarilla.

        Stubb jyrähti Gazasta: Sotarikos

        ”Väestön pakkosiirrot ovat sotarikos eivätkä voi olla osa mitään ratkaisua”, tasavallan presidentti Alexander Stubb sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamasin loi Israelin tiedustelupalvelu.

        Muistan vuosia sitten NPR:n raportin, joka koski naispuolista israelilaista toimittajaa, jonka tutkimus osoitti, että Hamas oli Israelin tiedustelupalvelun luoma.

        Toimittaja murhattiin myöhemmin, ja hänen töitään on käytännössä mahdotonta kaivaa esiin.

        1917 juutalainen Rothschildin pankkimafia teki Englannin kanssa Balfour Declaration-sopimuksen juutalaisvaltion perustamisesta PALESTIINAAN.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Balfour_Declaration

        1930 maaliskuu: Englantilaisen Shaw kommission reportin mukaan juutalaisten massamuutto PALESTIINAAN aiheuttaa maattoman ja tyytymättömän luokan palestiinalaisia.

        1931 huhtikuu: Juutalaiset zionistit perustavat sotilaallisen terroristijärjestön IRGUNin valloittamaan maat palestiinalaisilta ja myöskin osia Jordaniasta ja Syriasta.

        1933 elokuu:
        The Haavara Agreement, Saksan Zionistit (ashke-Nazit) tekevät sopimuksen Saksan Nazien kanssa Saksan juutalaisten siirtämisestä Palestiinaan.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement

        1937 heinäkuu: Lordi Peel`sin raportti tekee tilanteesta sen johtopäätöksen, ettei yhteistyö arabien ja juutalaisten välillä onnistu Palestiinan valtiossa.

        Elokuu: Juutalaiset IRGUN terroristit hyökkäävät arabien linja-autoihin Palestiinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo woke! Jopa juutalainen pääsee siinä maassa hengestään, jos on väärän värinen. Sellainen "juutalaisten turvapaikka".

        Ei kelvannut afrikkalaiset juutalaiset.


      • En ymmärrän mitä Netanjahu sano jos mieti että hän sama kuin Hitler


    • Anonyymi

      Iranista ei, ole enään haittaa israelille gazan kansan murhan jatkamiselle.🤧

      • Anonyymi

        Israelin Shin Bet -turvapalvelun entinen johtaja Yuval Diskin kertoi Yedioth Ahronotille vuonna 2013, että "jos katsomme asiaa vuosien mittaan, yksi Hamasin vahvistumiseen vaikuttaneista tärkeimmistä henkilöistä on ollut Bibi Netanyahu hänen ensimmäisestä pääministerikaudestaan ​​asti".

        Elokuussa 2019 entinen pääministeri Ehud Barak kertoi Israelin armeijaradiolle, että Netanjahun "strategiana on pitää Hamas hengissä ja potkimassa... jopa [etelän] kansalaisten hylkäämisen hinnalla ... heikentääkseen palestiinalaishallintoa Ramallahissa".

        Barakin mukaan tämän strategian taustalla oleva logiikka on, että "Hamasin on helpompi selittää israelilaisille, ettei ole ketään, jonka kanssa istua eikä ketään, jolle puhua".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin Shin Bet -turvapalvelun entinen johtaja Yuval Diskin kertoi Yedioth Ahronotille vuonna 2013, että "jos katsomme asiaa vuosien mittaan, yksi Hamasin vahvistumiseen vaikuttaneista tärkeimmistä henkilöistä on ollut Bibi Netanyahu hänen ensimmäisestä pääministerikaudestaan ​​asti".

        Elokuussa 2019 entinen pääministeri Ehud Barak kertoi Israelin armeijaradiolle, että Netanjahun "strategiana on pitää Hamas hengissä ja potkimassa... jopa [etelän] kansalaisten hylkäämisen hinnalla ... heikentääkseen palestiinalaishallintoa Ramallahissa".

        Barakin mukaan tämän strategian taustalla oleva logiikka on, että "Hamasin on helpompi selittää israelilaisille, ettei ole ketään, jonka kanssa istua eikä ketään, jolle puhua".

        Golda Meir (o.s. Mabovitz, ent. Meyerson) syntyi toukokuuta1898 Kiovassa, Ukrainassa, kuoli joulukuuta1978 Jerusalemissa.

        Oli Israelin valtion perustajia.

        Hän toimi työministerinä 1949–1956, ulkoministerinä 1956–1965 sekä Israelin neljäntenä pääministerinä 1969–1974.

        ISISraelin pääministeri Golda Meir:

        -Palestiina oli silloin Välimeren ja Irakin rajan välinen alue.

        -Itä ja Länsiranta olivat Palestiina.

        -Olen palestiinalainen, vuosina 1921 - 1948, minulla oli palestiinalainen passi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Golda Meir (o.s. Mabovitz, ent. Meyerson) syntyi toukokuuta1898 Kiovassa, Ukrainassa, kuoli joulukuuta1978 Jerusalemissa.

        Oli Israelin valtion perustajia.

        Hän toimi työministerinä 1949–1956, ulkoministerinä 1956–1965 sekä Israelin neljäntenä pääministerinä 1969–1974.

        ISISraelin pääministeri Golda Meir:

        -Palestiina oli silloin Välimeren ja Irakin rajan välinen alue.

        -Itä ja Länsiranta olivat Palestiina.

        -Olen palestiinalainen, vuosina 1921 - 1948, minulla oli palestiinalainen passi.

        Venäjän pommikampanja Syyriassa ajoi sitä maata terrorisoineet Usan/ISISraelin ISIS-terot (46.000 kpl) Suomeen lokoisille eläkepäiville.

        Myöhemmän sopimuksen mukaan Venäjä luovutti Syyrian hallinnan Usan/ISISraelin ISIS-teroille, ja saman sopimuksen mukaan Usa/ISISrael antaa Venäjän tehdä Ukrainan kanssa mitä lystää.

        Näin molemmat sopijaosapuolet ovat tyytyväisiä.

        Nyt sorvataan sopimusta Iranin öljystä, Syyria ja Ukraina ovat menneen talven lumia.


    • Anonyymi

      Ensialkuun nuo ruokajonojen ampumisvalheet Israel jaksoi tutkia.
      Valkoisella ympyröi videolla ammuskelevat terroristit,

      • Anonyymi

        Israelin taisteluhelikopteri ampui israelilaisia siviilejä 7. lokakuuta 2023 SuperNova musiikkifestivaaleilla, poliisi tiedottaa.

        Supernova musiikkifestivaali pidettiin lähellä Kibbutz Re'imiä.

        Israelin poliisitutkinta on tunnustanut, että Israelin viranomaisten mukaan 7. lokakuuta kuolleista 364 siviilistä, joita ei julkistettu, ammuttiin israelilaisella taisteluhelikopterilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin taisteluhelikopteri ampui israelilaisia siviilejä 7. lokakuuta 2023 SuperNova musiikkifestivaaleilla, poliisi tiedottaa.

        Supernova musiikkifestivaali pidettiin lähellä Kibbutz Re'imiä.

        Israelin poliisitutkinta on tunnustanut, että Israelin viranomaisten mukaan 7. lokakuuta kuolleista 364 siviilistä, joita ei julkistettu, ammuttiin israelilaisella taisteluhelikopterilla.

        On hienoa ampua omiaan.


    • Anonyymi

      Yle jakaa luotettavaa tositietoa lapsiuhreista Gazassa. Tiedot eivät ole mitään huhupuheita, sillä lapsikuolleisuustiedot on ilmoittanut itse Hamasin virallinen erittäin luotettava terveysviranomainen. Siksi Yle niitä tietoja käyttääkin uutisoidessaan Israelista.
      Hamasin sotilaita on kuollut vain murto-osa lapsiin verrattuna.

      • Anonyymi

        Lapsissa on sotilaita, älä huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsissa on sotilaita, älä huoli.

        Hän toteaa, että israelilaiset siviilit "epäilemättä" tappoivat traagisesti omat turvallisuusjoukot intensiivisen yhteenottamisen aikana, kun Hamas-taistelijat yrittivät ottaa takaisin vangittua israelilaista panttivankia Gazassa.

        Sama kerrottiin yksityiskohtaisesti myös tässä Israelin uutisraportissa.

        Petoksella sinun tulee käydä sotaa: Israelin tiedustelupalvelun moSSad motto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsissa on sotilaita, älä huoli.

        Jo kapaloissa ovat pirun vaarallisia.


    • Anonyymi

      Harvardin selvityksessä todettiin juuri, että jopa 377000 on "kadonnut" Gazassa.

      • Anonyymi

        Niin vähän, äkkiä kunnon tykistökeskityksiä gazaan, mieluusti kirkkoihin, sairaaloihin yms kohteisiin.


    • Anonyymi

      Juhlitaanko Haavarasopimusta Israelissa? Se oli hyvä sopimus ja kannattaisi juhlia.

    • Ehkä Israel ymmärsi että Iran ei Hamas
      myös Israel ei valmis pitkä sota

    • Anonyymi

      Ikävä uutinen, vain 16 000 ä--ämikakaraa kuollut, toivottavasti israel nyt keskittyy kunnolla tappamaan noita turhia sandaalinkuluttajia.

    • Anonyymi

      Netanjehukin voi rentoutua kiikkustuolissaan, ja tihruilla kiikareilla bunkkeristaan, osuuko kranaatti seuraavaksi avustusrekkaan, vai ruokajonoon. 🤢🤧

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe