No nyt alkaa taas työntekijöiden etujen alasajao. On tää säälittävä hallitus ja niin työntekijä vihainen, vaikka eihän Pentikäinen hallituksessa ole, mutta työnantajat vie tätä hallitusta kuin pässiä narussa.
Yrittäjien Pentikäinen: Puolustukseen saisi rahaa poistamalla arkipyhiä – SAK tyrmää ehdotuksen
https://yle.fi/a/74-20169120
Työntekijä maksaa sodan
10
228
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkaat maksavat veroillaan. Pienituloisilta ei veroja juuri saada. Tämä on kuitenkin se totuus
- Anonyymi
Älä valehtele, rikkaiden maksama veropotti on pieni suhteessa duunareiden maksamaan veropottiin, siksi rikkaiden veroja voidaan pudottaa ja niin myös tehdään, sillä vaikutus kokonaisveropottiin on pieni, vastaavasti duunarin veroja ei kärsi pudottaa vastaavalla summalla, sillä vaikutus veropottiin olisi liian suuri. Nyt pudotettiin veroja n. 3mrd:n edestä, rikkaiden käteen jäävä osuus vuosittain jopa 10 kertainen duunareihin nähden, silti vaikutus veropottiin vain n. kaksinkertainen duunareihin nähden.
- Anonyymi
putta orpo eläkerosvot siihenko liisää letosen ja stubibin syntyy suomen remli
- Anonyymi
Turhiaha ne arkipyhät onki!!
- Anonyymi
Niinpä, työttömälle kaikki arkipäivät ovat arkipyhiä.
- Anonyymi
Kansa maksaa. Kansa maksaa kaikki.
- Anonyymi
Petosjytkyhallitus petti täysin..
- Anonyymi
Mutta kepu pettää aina!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628