Happamia Sano Kettu Pihlajanmarjoista

Anonyymi-ap

Kesän kuumin puheenaihe nyt Juhannuksen jälkeen ei ole se kuka sai ja ketä Saaren tanssilavan takana..Lavaahan ei ole joten suojaisa kutupaikka Juhannuksen lemmenhetkiin puuttuu.

Yhtä vähän se puheenaihe on tämä Saaren naispuolinen yrittäjä joka kenties onnistuu luomaan kaupunkilaisille viihtyisän paikan kaikkeen tyytymättömien kestovalittajien vastustuksesta huolimatta.

Nyt on katse kohdentunut ABC-kiinteistön uuteen nousuun .
Tyhjänturisijoiden mielestä sinne kuuluisi itseoikeutettuna heidän käyttöönsä pyhitetty lorvimispalatsi missä pienellä kupposella voi vetelehtiä puolen päivää.

Toisten mielestä kehitys pitäisi kulkea matkakeskukseen missä muutaman linja-auton seassa paikkakunnalle eksynyt rekkakuski saisi mättönsä ja sumppinsa.

Mutta tulevaisuus näyttää valoisalta, koska kiinteistökaupat ovat totaalinen epäonnistuminen kehitystä vastustaneilta änkyräpersuilta.
Parin vaalikauden aktiivinen haittapolitiikka sai ansaitsemansa todella nolon lopun.
Toki somesta voi seurailla sitä itkun sekä uhriutumisen määrää mitä luottamuspulasta on sepustettu.

Persujen tyhjät lupaukset voidaan kuitata hyvin hyvin nätisti sanoen kuin Isokuovin ja Pikkukuovin tepasteluksi pellolla ..
Mutta luvassa on toki se Taivaanvuohen mäkätysmäinen vaihtoehto?

Haapa-asunnot on oiva esimerkki siitä vastuunpakoilusta ja muiden syyttelystä mikä on leimannut persujen politiikkaa pitkän matkaa.

Yhtä lailla lupaillut uudet yrittäjät ovat vain tyhjän jauhantaa vailla realismia.
Voisi reilusti todeta että heidän oma vaalislogan "Sitä saa mitä tilaa" pitää täydellisesti paikkansa.

Nyt on nahjukset riisuttu vallasta ja hyvä näin.
Toivottavasti itse käsittävät mitä ovat tehneet-siis jättäneet tekemättä ja nyt on muiden vastuullisten ihmisten aika korjata tilanne.

7

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Repo voi tuoda uudet yrittäjät esille tai hänen on myönnettävä olevan p askanpuhujan.

• Anonyymi

Aloittajan mielestä Saaren naispuolinen yrittäjä on hänen ainoa toivonsa :)))

• Anonyymi

Onko tämä nyt se 13.000,00 Euron kysymys?

• Anonyymi

Aloittajalta 10+ kirjoitus, hyvin tyhjentävästi kerrottu.

• Anonyymi

Typerä sepustus. Laitahan korkki kiinni. On tainnut jäädä juhannusliemien kittaaminen päälle.

• Anonyymi

Sinähän se tiedät kaiken miltä tuntuu kun on jälleen kerran se naiseton Juhannus kiljupäälärin ääressä.

• Anonyymi

Pitäisikö kunnan tiloihin laittaa sokeripaloja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59