Äänestäjän kuluttajansuoja, toteutuiko?

Anonyymi-ap

Kuntavaaleissa kristilliset ja perussuuomalaiset olivat vaaliliitossa.
Muut puoleet eivät.
Kuntavaaleissa keskusta sai 872 ääntä, vasemmisto 563, kd+ps vaaliliitto 492 ja dem. 173 ääntä.
Tekninen vaaliliitto on nokkela tapa nykäistä äänestäjiltä jalat alta vaalien jälkeen.
Turha enää puolella sanalla kehua teknisen vaalitiiton edustajien, että he, valitut, ovat kuntalaisten asialla,! Miten niin, huomioonottivatko kuntalaisten kannalta, edes äänestämässä käyneinen, mielipiteet?

68

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on sitä Kepun kieroa politiikkaa.Ovat niin kieroa sakkia että kun pannaan kirnuun niin ei osu männällä päähän tai kun menee korkkiruuvin taakse niin ei näy kuin korvat.

• Anonyymi

Pyhäjärven korkeudella ovat kepu-vas-dem pääsääntöisesti umpikieroja ja kannattaa hätyytellä esim. katuharjalla savolainen kauemmaksi, jos niin onnettomasti käy, että se pääsee lähelle.

• Anonyymi
        UUSI

SAMA KIEROILU JATKUU
        Ei kepun tyyli muutu, ennenkuin miehitys vaihtuu.

• Anonyymi

Viime vaalit oli outoa muutenkin, en äänestä enää koskaan.

• Anonyymi

Vai että ihan äänestäjien kuluttajansuoja! Voi poloinen kun äänestäminen ei liity mitenkään kuluttajansuojaan:
      "Kuluttajansuojalaki koskee kulutushyödykkeiden tarjontaa, myyntiä ja markkinointia elinkeinonharjoittajilta kuluttajille. Se suojaa kuluttajan asemaa elinkeinonharjoittajaa heikompana sopimusosapuolena."

Ja muistin virkistyksekssi niin persut yritti Pyhäjärvellä muodostaa teknisen vaaliliiton vaalien jälkeen vasemmiston kanssa mutta yksin jäivät. Ja vain persut ovat kääntäneet takkinsa vaalien jälkeen, eräs useamman kerran!

• Anonyymi

Puolueiden väliset liittoumat kuntavaalien jälkeen ovat puhuttaneet myös Ylä-Savossa.

Kaikki puolueet ovat tehneet selväksi, että kyseessä on tekninen liittouma, jolla ei ole vaikutusta niiden politiikkaan.
        Äänestäjän kuluttajansuojan kannalta liittoutumiset vaalien jälkeen ovat ongelmallisia.

---Moni äänestäjä on syystäkin hämillään, sillä liittoumissa mukana olleiden puolueiden tavoitteet ja arvot ovat valtakunnan tasolla kaukana toisistaan. Kuntapolitiikassa niillä voi olla enemmän yhteneväisyyksiä, mutta useimmat äänestäjät taitavat silti tehdä päätöksensä arvojen ja mielikuvien perusteella.

Liittoutuminen vaalien jälkeen ei ole lainvastaista eikä edes mitenkään likaista peliä. Onhan politiikassa aina tehty ryhmien välisiä sopimuksia.

Äänestäjiltä salassa tehdyt sopimukset eivät kuitenkaan edusta avointa ja läpinäkyvää kulttuuria, jota erityisesti uudet poliittiset liikkeet ovat olleet vaatimassa. ---------
        Juurikin tästä syystä, kun hallinto on hyvin sisäpiiri touhua eikä avointa, kuten hyvä hallintotapa eli demokratia edellyttää, tekniset vaaliliitot mm. Pyhäjärvellä, eivä ole oikeudenmukaista eikä läpinäkyvää, huomioon ottaen muistista päättyneen vaalikauden enemmistövyörytykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolueiden väliset liittoumat kuntavaalien jälkeen ovat puhuttaneet myös Ylä-Savossa.

Kaikki puolueet ovat tehneet selväksi, että kyseessä on tekninen liittouma, jolla ei ole vaikutusta niiden politiikkaan.
        Äänestäjän kuluttajansuojan kannalta liittoutumiset vaalien jälkeen ovat ongelmallisia.

---Moni äänestäjä on syystäkin hämillään, sillä liittoumissa mukana olleiden puolueiden tavoitteet ja arvot ovat valtakunnan tasolla kaukana toisistaan. Kuntapolitiikassa niillä voi olla enemmän yhteneväisyyksiä, mutta useimmat äänestäjät taitavat silti tehdä päätöksensä arvojen ja mielikuvien perusteella.

Liittoutuminen vaalien jälkeen ei ole lainvastaista eikä edes mitenkään likaista peliä. Onhan politiikassa aina tehty ryhmien välisiä sopimuksia.

Äänestäjiltä salassa tehdyt sopimukset eivät kuitenkaan edusta avointa ja läpinäkyvää kulttuuria, jota erityisesti uudet poliittiset liikkeet ovat olleet vaatimassa. ---------
        Juurikin tästä syystä, kun hallinto on hyvin sisäpiiri touhua eikä avointa, kuten hyvä hallintotapa eli demokratia edellyttää, tekniset vaaliliitot mm. Pyhäjärvellä, eivä ole oikeudenmukaista eikä läpinäkyvää, huomioon ottaen muistista päättyneen vaalikauden enemmistövyörytykset.

Vaalien jälkeen tapahtuvat liittoutumiset eivät vahvista kuntalaisten luottamusta siihen, että äänestämällä voisi vaikuttaa asioihin. Erityisen herkkänä asian suhteen kannattaisi olla Pyhäjärven kaltaisissa kunnissa, joissa äänestysprosentti jäi muutenkin keskiarvoa alhaisemmaksi.

• Anonyymi

tarkoitat varmaan kepuun loikannutta liuskaa (ex-persu) ja vasemmiston leskistä, (ex-persu).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoitat varmaan kepuun loikannutta liuskaa (ex-persu) ja vasemmiston leskistä, (ex-persu).

Liuska katsoi keskusta vasemmiston edustavan hänen arvojaan ,pitää päästä pelaamaan pelejä. 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vassareihin taisi loikata myös keskusta rouva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vassareihin taisi loikata myös keskusta rouva.

Magneetti-imua, omien napojen kaivelijat keräytyvät yhteen, ja sysäävät tulevaisuteen jarruporukat,
        mutta kostavat irvailemisen armoituksella vastuuttomuudestaan niin velat kuin riskinotoista kosahtavat teot , ei toki oman edun puolustajille, vaan muiden päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Magneetti-imua, omien napojen kaivelijat keräytyvät yhteen, ja sysäävät tulevaisuteen jarruporukat,
        mutta kostavat irvailemisen armoituksella vastuuttomuudestaan niin velat kuin riskinotoista kosahtavat teot , ei toki oman edun puolustajille, vaan muiden päälle.

...ja mm. Oulaskankaasta valehdelleet Persut marisevat.

46 51

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja mm. Oulaskankaasta valehdelleet Persut marisevat.

46 51

33 39 huijauksen ja vedätyksen Pin-koodi.

• Anonyymi
        UUSI

Ei näytä olevan muuta kuin lihaniskojen omat höyläykset, etovaa.
        Epärehellisyys Pyhäjärven politiikassa jatkuu.

• Anonyymi

Ne päättävät, ketkä pystyvät sopimaan asioista. Muut itkevät.

• Anonyymi

Ihanko totta vai itkemiseksi on paremmat "osaajat" kuntalaispalauteen nimenneet.

Eipä yllätä, itse he sopuillen mökeltävät ja nyökyttävät kun edestä kaverille kutsunimillä pyydettäessä sanovat mumisten, "oon sammoo mieltä".
        Miksikö valtuutettujen heikkoa ulosantia ja osaamista (huom liioittelua) kuntalaiset kutsuvat? Joukkomanipulaation keskuudessa olevien ja heidän alisteisten omantunnon viimeisenkin äänen vaientamiseksi veteläksi kurkkulauluksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta vai itkemiseksi on paremmat "osaajat" kuntalaispalauteen nimenneet.

Eipä yllätä, itse he sopuillen mökeltävät ja nyökyttävät kun edestä kaverille kutsunimillä pyydettäessä sanovat mumisten, "oon sammoo mieltä".
        Miksikö valtuutettujen heikkoa ulosantia ja osaamista (huom liioittelua) kuntalaiset kutsuvat? Joukkomanipulaation keskuudessa olevien ja heidän alisteisten omantunnon viimeisenkin äänen vaientamiseksi veteläksi kurkkulauluksi?

Pyhäjärven kaupungin - kuntalain mukaiset paikanpitäjät-kuin poliittiset- johtamismenetelmät ovat ylimielisyyteen ja omaan itseensä rakastuneiden rehentelijöiden keskittymän kehto.
        Voi kysyä yleisellä tasolla, aikaa ja asioita seuranneena,onko hallinnossa kysymyksessä harkittua sisäpiirin vallanpitoa pönkittävää omaa peliä , vai kyvyttömyyttä? Seurausta siitä, että mädännytään heikon johtamisen valtapiirin vaikutuksessa , ja haastamiseen pystyvien henkilöiden puuttuminen hallinnon keskeisiltä paikoilta?

Ylimielisyysharha on (työ)elämässä kaikkein levinnein, ikävin ja eniten tuhoa aikaansaava ajattelun vinouma. Sen myrkyttämät huonot päätökset pudottavat lentokoneita, tuhoavat yrityksiä ja aloittavat kauppasotia.

Katteetonta optimismia
        Ylimielisyysharha tarkoittaa katteetonta uskoa omiin kykyihin, liiallista optimismia ja uskoa omaan erehtymättömyyteen. Se on erityisen vaarallinen siksi, että ihminen ei yleensä koskaan itse näe sitä itsessään.

Ylimielisyysharhan vallassa sivuuttaa faktat, ei kuuntele muita tai ota vastaan uutta tietoa. Kun päätös on kerran tunnetasolla syntynyt, mikään uusi tieto ei enää horjuta sitä. Virheistään tällainen ihminen ei yleensä opi mitään, koska osaa selittää myöhemmin kaiken parhain päin.

Narsismin sukulainen
        Ylimielisyysharha on eräänlainen narsismin kognitiivinen serkku. Se kumpuaa samoista persoonallisuuden ytimistä kuin narsismi, mutta saa muotonsa enemmän tiedollisella alueella.
        Siinä missä narsismi vaikuttaa ihmisen kaikkeen toimintaan, ylimielisyysharha liittyy ennen kaikkea päätöksentekoon. Se on siis hyvin kapea ja joskus näkymätön osa ihmisen ajattelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhäjärven kaupungin - kuntalain mukaiset paikanpitäjät-kuin poliittiset- johtamismenetelmät ovat ylimielisyyteen ja omaan itseensä rakastuneiden rehentelijöiden keskittymän kehto.
        Voi kysyä yleisellä tasolla, aikaa ja asioita seuranneena,onko hallinnossa kysymyksessä harkittua sisäpiirin vallanpitoa pönkittävää omaa peliä , vai kyvyttömyyttä? Seurausta siitä, että mädännytään heikon johtamisen valtapiirin vaikutuksessa , ja haastamiseen pystyvien henkilöiden puuttuminen hallinnon keskeisiltä paikoilta?

Ylimielisyysharha on (työ)elämässä kaikkein levinnein, ikävin ja eniten tuhoa aikaansaava ajattelun vinouma. Sen myrkyttämät huonot päätökset pudottavat lentokoneita, tuhoavat yrityksiä ja aloittavat kauppasotia.

Katteetonta optimismia
        Ylimielisyysharha tarkoittaa katteetonta uskoa omiin kykyihin, liiallista optimismia ja uskoa omaan erehtymättömyyteen. Se on erityisen vaarallinen siksi, että ihminen ei yleensä koskaan itse näe sitä itsessään.

Ylimielisyysharhan vallassa sivuuttaa faktat, ei kuuntele muita tai ota vastaan uutta tietoa. Kun päätös on kerran tunnetasolla syntynyt, mikään uusi tieto ei enää horjuta sitä. Virheistään tällainen ihminen ei yleensä opi mitään, koska osaa selittää myöhemmin kaiken parhain päin.

Narsismin sukulainen
        Ylimielisyysharha on eräänlainen narsismin kognitiivinen serkku. Se kumpuaa samoista persoonallisuuden ytimistä kuin narsismi, mutta saa muotonsa enemmän tiedollisella alueella.
        Siinä missä narsismi vaikuttaa ihmisen kaikkeen toimintaan, ylimielisyysharha liittyy ennen kaikkea päätöksentekoon. Se on siis hyvin kapea ja joskus näkymätön osa ihmisen ajattelua.

Valtuutettujen vastuulla on valvoa kaupungin johtamista, seurata taloutta, ennusteita, oletuksia kuntalaisten puolesta. Valtuuston puheenjohtajisto, sekä kaupungin hallitus, istuvat käytännössä nykymallilla käytännössä polkumiinojen päällä---konsernin velkakello on niin jännitteisessä pinteessä, kuin olla ja voi. Oletetut yhteisöverotuotot ja investoinnit eivät vahvista, eivätkä allekirjoita resurssiviisasta hallintomallia.

"Harhojen isä ja äiti
        Usein ylimielisyysharhan puuskassa tehdyn päätöksen jälkeen käynnistyy vahvistusharha (engl. confirmation bias). Kun vinoutunut johtopäätös on syntynyt, vahvistusharha alkaa etsiä sitä tukevia todisteita. Ainostaan omaa totuutta pönkittävät faktat kelpaavat.

Usein vinoutunut päättelykehä alkaa juuri tästä. Kun usko omaan tekemiseen on vahva, tekee mieli touhuta mahdollisimman paljon, josta seuraa toimintaharha (engl. action bias).

Tämä uusi vinouma saa ihmisen toimimaan silloinkin, kun kannattaisi malttaa ja istua käsien päällä. Lisäksi se johtaa usein liialliseen riskinottoon."

Myös moni (yritys)johtaja tuntee ylimielisyys- ja toimintaharhan yhteisvaikutuksen. Vaikka päättely menee pieleen, ei myönnetä, että alusta alkaen on tehty virheellisiä oletuksia. Kun tappiota on tullut jonkin verran, yritetään kompensoida sitä ottamalla lisää riskiä.

Yhä suuremmalla riskinotolla yritetään paikata aikaisemmat mokat. Eikä huomata, että oikeasti kannattaisi ottaa taka-askel ja miettiä, mikä meni alun perin pieleen."

• Anonyymi
        UUSI

Ette te mitään sovi, hyväksikäyttäjiä kourallisen verran.

• Anonyymi
      UUSI

Äänestäjän kommentti, äänestäjän oikeus ei toteutunut. Sama paska jatkuu kierolla keinolla. Sitä vie keskusta vasemmisto yhdessä painamalla äänestäjän tahdon suohon keinolla millä hyvänsä.
      Niska ja perse kestää sitä se on kepun ja vasemmiston yhteistyö.

• Anonyymi
      UUSI

Jo on itkujen ammu. He päättävät, joihin kuntalaiset luottivat vaaleissa ja ketkä pystyvät yhteistyöhön. Hyvä!

• Anonyymi
        UUSI

aamu po.

• Anonyymi
        UUSI

Mitän itkua ,vaan suora toteamus .
        Minun niska ja perse kestää istua oman väitteeni takana.

• Anonyymi
        UUSI

Puhu ja kirjoita ihan omasta näkemyksestä ,älä kaikkien äänestäjien puolesta , vaikka edustaisit moista kieroilua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitän itkua ,vaan suora toteamus .
        Minun niska ja perse kestää istua oman väitteeni takana.

Sinun väitteesi mukaan siis vaalitulos ei määritä, ketkä päättävät?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun väitteesi mukaan siis vaalitulos ei määritä, ketkä päättävät?

Kun aletaan vaalien jälkeen kerämään puolueita liittoon keskenään (Kepu Vas Sosdem)niin eikö se ole äänestäjien pettämistä jos mikä.Demareissa on paljon äänestäjiä jotka eivät missään tapauksessa äänestäisi Kepua.Nyt heidät on houkuteltu jollain konstilla ajamaan Kepupolitiikkaa joka on Pyhäjärven turmiioksi.Keput elävät kuvitelmissa.Kuvitellaan Lagunan tuloa, Kuvitellaan pumppuvoimalaa kuvitellaan että tuulimyllyjä tulee 285 kpl..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun aletaan vaalien jälkeen kerämään puolueita liittoon keskenään (Kepu Vas Sosdem)niin eikö se ole äänestäjien pettämistä jos mikä.Demareissa on paljon äänestäjiä jotka eivät missään tapauksessa äänestäisi Kepua.Nyt heidät on houkuteltu jollain konstilla ajamaan Kepupolitiikkaa joka on Pyhäjärven turmiioksi.Keput elävät kuvitelmissa.Kuvitellaan Lagunan tuloa, Kuvitellaan pumppuvoimalaa kuvitellaan että tuulimyllyjä tulee 285 kpl..

Ei ole vaan asioista sopimista. Valehtelevat ja huijaavat persut joutuivat sinne minne kuuluvat historian roskakoriin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan asioista sopimista. Valehtelevat ja huijaavat persut joutuivat sinne minne kuuluvat historian roskakoriin.

Juuri tuota samaa teknistä vaaliliittoa yritti Persut edellisten vaalien jälkeen. Vasemmisto ei vain hypännyt siihen kelkkaan, kaikki tietää miksi! Onko se äänestäjien pettämistä että meidän muutama persu on vaihtanut ryhmää kesken valtuustokauden? Eräs useamman kerran. Häh?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuota samaa teknistä vaaliliittoa yritti Persut edellisten vaalien jälkeen. Vasemmisto ei vain hypännyt siihen kelkkaan, kaikki tietää miksi! Onko se äänestäjien pettämistä että meidän muutama persu on vaihtanut ryhmää kesken valtuustokauden? Eräs useamman kerran. Häh?

Ihmeellistä on tuo pettäminen, kun toimitaan vaalituloksen mukaan? Persuilla näyttää kaikessa toimivan käänteinen rehellisyys?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmisto on myyty Keskustapuolueelle.Ovat AINA sammoo mieltä kuin Jukkis.Olen senverran seurannut heidän politiikkaansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmisto on myyty Keskustapuolueelle.Ovat AINA sammoo mieltä kuin Jukkis.Olen senverran seurannut heidän politiikkaansa.

Persu on epätoivoinen? Miltä tuntuu, kun äänestäjät potkaisi teidät molokin kitaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persu on epätoivoinen? Miltä tuntuu, kun äänestäjät potkaisi teidät molokin kitaan?

En missään nimessä ole Persu .Pystyn seuraamaan kaupungin politiikkaa hyvillä mielin sivusta .ilman poliittisia rasituksia.Olen arvostellut myös Persuja mutta et ole vihan hallitessa sinua huomannut sitä,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En missään nimessä ole Persu .Pystyn seuraamaan kaupungin politiikkaa hyvillä mielin sivusta .ilman poliittisia rasituksia.Olen arvostellut myös Persuja mutta et ole vihan hallitessa sinua huomannut sitä,

hheh heh Hulluin väite mitä olen kuullut. Sinä et hallitse minua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

hheh heh Hulluin väite mitä olen kuullut. Sinä et hallitse minua.

Heh heh Mitä Jälleen oikein hourit???Eihän tuossa puhuta MITÄÄN sinun hallinnasta ene hoitoon harhoinesi.,Vain VIHA Persuja kohtaan hallitsee sinua,En minä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh Mitä Jälleen oikein hourit???Eihän tuossa puhuta MITÄÄN sinun hallinnasta ene hoitoon harhoinesi.,Vain VIHA Persuja kohtaan hallitsee sinua,En minä.

Lue tarkaa väität Viha haliitsevasi minua. Et älyä edes omia kirjoituksiasi. Olethan Hate eli suomeksi viha.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lue tarkaa väität Viha haliitsevasi minua. Et älyä edes omia kirjoituksiasi. Olethan Hate eli suomeksi viha.

"Vihan hallitessa sinua" Eli olet vihainen /katkera Persuille;;Eli äärimmäinen VIHA hallitsee sinua,en minä.Olet jopa valmis tappamaan Persut"tap...han teidät pitäisi..........." kirjoitit Persuista 11.2 klo.30, Olet vihastasi sairas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Vihan hallitessa sinua" Eli olet vihainen /katkera Persuille;;Eli äärimmäinen VIHA hallitsee sinua,en minä.Olet jopa valmis tappamaan Persut"tap...han teidät pitäisi..........." kirjoitit Persuista 11.2 klo.30, Olet vihastasi sairas.

En minä vihaa heitä. Minä kuten suurin osa pyhäjärvisistä haleveksin heitä. Väitätkö, että ei ole syytä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvipaketti ja olutsammio tekee uraa....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä vihaa heitä. Minä kuten suurin osa pyhäjärvisistä haleveksin heitä. Väitätkö, että ei ole syytä?

Älkää unohtako kokoomusta, sieltä lähtee käskyt rautasaappaat SS - marssin myöten, hallituspuolueet samassa piruetissa.
        Raha virtaa omaan pussiin, siinä heidän sarkansa.
        Keskusta inisee demareiden kera hillotolpan kyljessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää unohtako kokoomusta, sieltä lähtee käskyt rautasaappaat SS - marssin myöten, hallituspuolueet samassa piruetissa.
        Raha virtaa omaan pussiin, siinä heidän sarkansa.
        Keskusta inisee demareiden kera hillotolpan kyljessä.

Ei inise, mutta persut ovat myyneet itsessä EK:lle hillotolpan toivossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

EIKÖHÄN tappamisen uhkailu osoita suurinta vihaa mitä voi olla!!!!

• Anonyymi
      UUSI

-3 Seuraavissa kuntavaaleissa osoittanee PERSUille kuinka valehtelijoita ja paskanpuhujia arvostetaan?🌈💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI

Etköhän tuo sinä ole se SUURIN paskanpuhuja.Kepulit on sellaisia .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän tuo sinä ole se SUURIN paskanpuhuja.Kepulit on sellaisia .

2 viimeistä viestiä on ylläpidon mukaan tullut samalta koneelta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2 viimeistä viestiä on ylläpidon mukaan tullut samalta koneelta.

Ylläpito EI anna tietoja muuta kuin poliisilleYksityislaki ei edes anna selaiselle mahdollisuutta.Eli toisinsanoen jälleen VALEHTELIT!!!!!!!!!!! Sitäpäitsi ne EIVÄT LÄHTENEET SAMALTA KONEELTA:Yrität vain omia kirjoituksiasi lykätä toisten kirjoittamiksi.ET edes osaa kantaa VASTUUTA teoistasi!!!!!!Sellaisia te Keput olette.Aina vika on jossain muussa EI koskaan teissä Vastuuntunnotonta sakkia kaikki!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito EI anna tietoja muuta kuin poliisilleYksityislaki ei edes anna selaiselle mahdollisuutta.Eli toisinsanoen jälleen VALEHTELIT!!!!!!!!!!! Sitäpäitsi ne EIVÄT LÄHTENEET SAMALTA KONEELTA:Yrität vain omia kirjoituksiasi lykätä toisten kirjoittamiksi.ET edes osaa kantaa VASTUUTA teoistasi!!!!!!Sellaisia te Keput olette.Aina vika on jossain muussa EI koskaan teissä Vastuuntunnotonta sakkia kaikki!!

Jäit kiinni, joten on turha itkeä. Hävettääkö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Montako 27;ssä on "luuseria"?
        "Luuseri" on suomenkielinen slangisana, joka on peräisin englannin kielestä "loser" ja tarkoittaa kirjaimellisesti häviäjää tai epäonnistujaa. Se on usein käytetty negatiivisessa merkityksessä kuvaamaan ihmistä, joka on epäpätevä, saamaton, tai jonka elämässä menee huonosti.

Ja moneenko heistä sopii seuraava kuvaus;" Mies sai töitä mut hänet irtisanottiin koeajalla. Minä suostuin naimisiin kesällä 2014 luulin että se pelastaisi suhteemme.. Nyt mieheni on ollut reilu vuoden työttömänä ja saa peruspäivärahaa eli sen 524,50€ käteen kuussa.
        Tämä tarkoittaa että minä olen maksanut kaiken toki hän antaa rahaa ruokaan mutta siitäkin summasta ostetaan tupakat ja viikonloppukaljat ja vaatteet yms hänelle. Maksoin jopa etelänmatkan hänelle kun halusimme lähteä naimisiinmenon jälkeen matkoille. Palkkani riittää juuri ja juuri elämiseen aina kun on jotain ekstraa pitänyt maksaa ( autohuollon esim) olen joutunut vinguttaa luottokorttia.
        Toki olen joutunut maksamaan myös ruokia ja bensaa luottokortilla. Miehellä on mennyt luottotiedot vuosia sitten. Minulla on tunne että mieheni on tyytyväinen tilanteeseemme.
        Hän sanoo hakeneensa töitä mutta todellisuudessa hän viettää päivät pelaten ja netissä surffaillen. Hänellä ei ole harrastuksia eikä omia kavereita. Olen vasta nyt havahtunut siihen että ihan kaikki miehessäni on alkanut ärsyttämään minua.
        En näe enää mitään hyviä puolia hänessä vaikka tiedän että niitäkin on. Hän esim siivoaa kotona ja laittaa usein ruoan. Minusta vaan tuntuu että hän elää siivelläni ja käyttää minua hyväkseen. Luojan kiitos teimme avioehtosopimuksen."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jäit kiinni, joten on turha itkeä. Hävettääkö?

Sinua taitaa itkettää kun jouduit VALHEESTA KIINNI.Kun valhetta yritetään selittää toisella valheella ei tule muuta kuin EMÄVALHE!!""Käyttäjätietojen luovuttamista ulkopuoliselle on siis tietyt rajoitukset eikä niitä luovuteta ilman LAIN MUKAISIAperusteita..........Suomi24 ei luovutakäyttötietoja ulkopuolisille.""Tästä olen ollut tietoinen useita vuosia.Miksi olisin kysellyt asiaa ylläpidolta kun tiedän ettei se onnistu.Sinä et tätä tiennyt ja valehtelit päin naamaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua taitaa itkettää kun jouduit VALHEESTA KIINNI.Kun valhetta yritetään selittää toisella valheella ei tule muuta kuin EMÄVALHE!!""Käyttäjätietojen luovuttamista ulkopuoliselle on siis tietyt rajoitukset eikä niitä luovuteta ilman LAIN MUKAISIAperusteita..........Suomi24 ei luovutakäyttötietoja ulkopuolisille.""Tästä olen ollut tietoinen useita vuosia.Miksi olisin kysellyt asiaa ylläpidolta kun tiedän ettei se onnistu.Sinä et tätä tiennyt ja valehtelit päin naamaa.

Olet jatkuvasti syyttänyt täällä kirjoituksesta tiettyä kepaliasta? Olet siis syytellyt vihaamasi henkilä tietämättä, kuka asialla oikeasti on!!!

Olet siis pahimman luokan valehtelija.

• Anonyymi
      UUSI

Hiikajoen Sintti katkera kun takamuksensa ei ollut haluttu...?🌈💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI

Särsämäen kapteenilla on taas pyllyt mielessä.

• Anonyymi
      UUSI

Kuten keskustelusta huokuva vastakkainasettelu kertoo, ihmisten välille on syntynyt riitaisa ilmapiiri. Tikkalanmäen tylyt terveiset heijastuvat suomi24;lle.

• Anonyymi
        UUSI

Näin sivusta huvittuneena seuranneena näyttää siltä että emoji on joutunut turvautumaan mammuttimaisiin valheisiin tässä ottelussa.Ei osaa puolustautua kertomalla totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sivusta huvittuneena seuranneena näyttää siltä että emoji on joutunut turvautumaan mammuttimaisiin valheisiin tässä ottelussa.Ei osaa puolustautua kertomalla totta.

Milloin Marisija on pysynyt totuudessa?

• Anonyymi
      UUSI

Yhä suuremmalla riskinotolla yritetään paikata aikaisemmat mokat.

Eikä huomata, että oikeasti kannattaisi ottaa taka-askel ja miettiä, mikä meni alun perin pieleen.

• Anonyymi
        UUSI

Valtuutettujen vastuulla on valvoa kaupungin johtamista, seurata taloutta, ennusteita, oletuksia kuntalaisten puolesta. Valtuuston puheenjohtajisto, sekä kaupungin hallitus, istuvat käytännössä nykymallilla käytännössä polkumiinojen päällä---konsernin velkakello on niin jännitteisessä pinteessä, kuin olla ja voi. Oletetut yhteisöverotuotot ja investoinnit eivät vahvista, eivätkä allekirjoita resurssiviisasta hallintomallia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Historian havinaa, kehnosti on mennyt keskustan ja vasemmiston enemmistön hypistellesä kokouksissa papereita ja varsinkin kun heille on annettu talouden tasapainottamiseksi liitu...

"Virkavapaa...
        2016-04-13 18:03:48
        Taas , siis tuli sanomalehti. Siinähän oli ihan niin pöhlö kirjoitus , kuin olla voi. Pikkasen kiihdyttää , kun huolestunut kuntalainen kirjoitti virkavapaasta.
        Otaksun ( alakoulun opettaja, eläkeläinen ). On aivan eri asia olla virkavapaalla palkalla tai palkattomalla.
        Ehkä huolestuneen kuntalaisenkin pitäisi hoksata se. Toisaalta kirjoittelut täällä ovat lähinnä ällöttäviä , jos on asiallista , niin se räävitään ala-arvoiseksi hetimiten.
        Kyllä Namon lähetykset pitää näkyä kansalaisille valtuuston kokouksesta , täysin julkinen tilaisuus. Hallintosäännön tulkitsemisessa ei ole ongelmia , ellei vääristä sitä , kuten esim, sanomalehdessä huolestunut kuntalainen teki , ehkä vahingossa.....
        Kannattaa katsoa Pyhäjärven kaupungin sivuja ja sieltä löytyy ratkaisuja tulkintoihin"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Historian havinaa, kehnosti on mennyt keskustan ja vasemmiston enemmistön hypistellesä kokouksissa papereita ja varsinkin kun heille on annettu talouden tasapainottamiseksi liitu...

"Virkavapaa...
        2016-04-13 18:03:48
        Taas , siis tuli sanomalehti. Siinähän oli ihan niin pöhlö kirjoitus , kuin olla voi. Pikkasen kiihdyttää , kun huolestunut kuntalainen kirjoitti virkavapaasta.
        Otaksun ( alakoulun opettaja, eläkeläinen ). On aivan eri asia olla virkavapaalla palkalla tai palkattomalla.
        Ehkä huolestuneen kuntalaisenkin pitäisi hoksata se. Toisaalta kirjoittelut täällä ovat lähinnä ällöttäviä , jos on asiallista , niin se räävitään ala-arvoiseksi hetimiten.
        Kyllä Namon lähetykset pitää näkyä kansalaisille valtuuston kokouksesta , täysin julkinen tilaisuus. Hallintosäännön tulkitsemisessa ei ole ongelmia , ellei vääristä sitä , kuten esim, sanomalehdessä huolestunut kuntalainen teki , ehkä vahingossa.....
        Kannattaa katsoa Pyhäjärven kaupungin sivuja ja sieltä löytyy ratkaisuja tulkintoihin"

Onko Jounilla jalat maassa.?
        Eduskuntavaalien alla hän oli varma pääsystään olipa jopa käynyt katselemassa Helsingistä asuntoakin valmiiksi."meillä on yhteistyökumppaneina sellaiset tahot ja heidän laajat verkostonsa ,että uskomme vahvasti Pyhäjärven ja kavoksen tulevaisuuteen uusissa kuvioissa."
        Selänne lehti 11.3 2021 Peter Vesterbacan vierailun yhteydessä.Miten hankkeille on käynyt? " meillä on yhteistyökumppaneiden kanssa muutama aihio ,joilla lähdetään liikkeelle ,mihin kaikkeen tämä vielä johtaakaan voidaan vain arvailla" Sama lehti.Mitä on tapahtunut? Ei mitään ainakaan tällä saralla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Jounilla jalat maassa.?
        Eduskuntavaalien alla hän oli varma pääsystään olipa jopa käynyt katselemassa Helsingistä asuntoakin valmiiksi."meillä on yhteistyökumppaneina sellaiset tahot ja heidän laajat verkostonsa ,että uskomme vahvasti Pyhäjärven ja kavoksen tulevaisuuteen uusissa kuvioissa."
        Selänne lehti 11.3 2021 Peter Vesterbacan vierailun yhteydessä.Miten hankkeille on käynyt? " meillä on yhteistyökumppaneiden kanssa muutama aihio ,joilla lähdetään liikkeelle ,mihin kaikkeen tämä vielä johtaakaan voidaan vain arvailla" Sama lehti.Mitä on tapahtunut? Ei mitään ainakaan tällä saralla.

Laguna, Pumppuvoimala ja tuulimyllyjen rakentaminen jäissä pitkälti 2030 luvulle. Fingridin siirtoverkon kapasiteetti maksimissaan pitkälti 2030 luvulle. Kovasti joutuu PHJ "Kottia" ottamaan haaveita vastaan. Pitäisiköhän PHJ:llä herätä reaalitodellisuuteen? Olisiko Komunrannan Savusaunaosastolla haaveiden ja utopioiden päivityksen paikka reaalitodellisuuteen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laguna, Pumppuvoimala ja tuulimyllyjen rakentaminen jäissä pitkälti 2030 luvulle. Fingridin siirtoverkon kapasiteetti maksimissaan pitkälti 2030 luvulle. Kovasti joutuu PHJ "Kottia" ottamaan haaveita vastaan. Pitäisiköhän PHJ:llä herätä reaalitodellisuuteen? Olisiko Komunrannan Savusaunaosastolla haaveiden ja utopioiden päivityksen paikka reaalitodellisuuteen?

Resurssiviisaus--tuli(ko) sellainen Kiviniemen mukana vai onko viisaus edelleen pitkällä takamatkalla ?

Resurssiviisaalla alueella asukkaat, talous ja ympäristö voivat hyvin.

Meillä eivät asukkaat voi hyvin, kunnan talous on pikavippitaloutta, ja ympäristön surkean tilan näkee Pyhäsalmen taajamassa.
        Näkisittepä koko kunnan ilmasta katsoen? Ainut ilon aihe on maakuntajärvi, vaan onko sekään enää iloa tuottava`?

• Anonyymi
      UUSI

Ei niin huonoa, että ei jotain hyvääkin: Persuilla ei ole enää merkitystä. Vähemmän sotkemista.

• Anonyymi
        UUSI

Saat iloita ittekses siitä, eipä se oo muilta pois. Persumanipulointisi toimii päinvastoin, jotta jatka vaan, mainostamista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saat iloita ittekses siitä, eipä se oo muilta pois. Persumanipulointisi toimii päinvastoin, jotta jatka vaan, mainostamista.

Vähemmän persuja. Vähemmän valehtelua!

• Anonyymi
        UUSI

sen verran käydyistä aluevaaleista, perussuomalaisten kaksi ehdokasta, äänestäjät torppasivat keskustan kelmin jatkamasta sotekemista aluevaltuustossa. vai mitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähemmän persuja. Vähemmän valehtelua!

Tarpeeksi sitkeesti kun hoet, sinun otsaasi kasvaa persutatti, ja se on keltainen koska sun kuses täyttää sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarpeeksi sitkeesti kun hoet, sinun otsaasi kasvaa persutatti, ja se on keltainen koska sun kuses täyttää sen.

Olet täysin oikeassa persuus on täyttä kusetusta!

• Anonyymi
      UUSI

Bergbom väitti aamuteeveessä, että työllisiä on ennätysmäärä. Tekstiteevee s. 162 kertoo totuuden: Niitä oli toukokuussa 19000 vähemmän kuin vuosi sitten.

Miltä persujen puhe kuulostaa?

• Anonyymi
        UUSI

Bergbom siis valehteli suorassa lähetyksessä. On siis persu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6036
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5367
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3322
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3290
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3172
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2419
    Aihe