12,5 astetta

Anonyymi-ap

24

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahaa ne vaan haluaa ja sekin väärinkäytöksiin.

• Anonyymi

Viime vuosi oli mitaushistorian kuumin ja eteläisessä Euroopassa rikotaan lämpöennätyksiä parhaillaan.

• Anonyymi

Turha päivitellä Suomessa muiden maiden lämpötiloja, espanjalaiset päivittelivät viime viikolla stadissa maamme lämpötilaa, mikä oli alempi kuin Madridissa tammikuussa.

• Anonyymi

Ehkäpä opiskelisit asiasta lisää.
      Ymmärtäisit mitä ilmastonmuutos tarkoittaa.

• Anonyymi

Keskuudessamme on ihmisiä jotka eivät halua oppia eivätkä ymmärtää

• Anonyymi

Juu, maapallo on laajempi käsite kuin vain tampere...

• Anonyymi

Tällaiset aloitukset ovat palstalla kiellettyjä. Tämä tullaan poistamaan. Joku raja sananvapaudellakin on.

• Anonyymi

Luulen, että tuo aloittaja yleensä örveltää aloituksensa diskattaviksi itse kun saa niihin liikaa asiallisia kommentteja

• Anonyymi

Juuri poistettiin aloitus jonka aiheena oli Käristyskupol#

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan aloittaja sabotoi sen itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut vihervasemmistoa tukeva aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut vihervasemmistoa tukeva aloitus.

vihervasemmisto on satuolento edelleen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vihervasemmisto on satuolento edelleen..

Vihervassari uskoo satuja.

• Anonyymi

😠 rahat takas ilmasto hörhöt , kesäkuun lopulla mitään syksyn säitä voi olla !!!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vuosikeskilämpötilat Helsingissä ja Sodankylässä käppyröistä näkee, että pitkäaikainen keskilämpötila on noussut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosikeskilämpötilat Helsingissä ja Sodankylässä käppyröistä näkee, että pitkäaikainen keskilämpötila on noussut.

Ei ihmisiä kiinnosta mitkään laskennalliset keskilämmöt, vaan vallitsevat lämpötilat. Jokainen voi omalla nahkallaan todeta kuinka kylmiksi kesät ovat vuosikymmenten saatossa muuttuneet. Nykyään joutuu pitämään kerrastoa ympäri vuorokauden, seuraavaksi joudutaan ehkä nastarenkaitakin alkaa käyttämään jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmisiä kiinnosta mitkään laskennalliset keskilämmöt, vaan vallitsevat lämpötilat. Jokainen voi omalla nahkallaan todeta kuinka kylmiksi kesät ovat vuosikymmenten saatossa muuttuneet. Nykyään joutuu pitämään kerrastoa ympäri vuorokauden, seuraavaksi joudutaan ehkä nastarenkaitakin alkaa käyttämään jatkuvasti.

Monet ihmiset ovatkin varustettu pienemmällä älykkyydellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muisti noin lyhyt? Viime- ja toissakesinä oli kuumaa eikä kaikilla ole ilmastointia. Nyt arvellaan, että Euroopan kuumimmilla alueilla tulee tuhansia kuumuudesta johtuvia kuolemia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet ihmiset ovatkin varustettu pienemmällä älykkyydellä.

Kuinka tuollainen varustelu toteutetaan ja valitaan? Ruksataanko lisävarustelistalta kuten vaikkapa takaspoileri autoon?

• Anonyymi

Nyt on normaali kesä mutta onko pöljien pitänyt matkustaa etelän helteisiin olemaan kuumuuden vuoksi sisällä siellä? Samalla ovat lämmittäneet ilmastoa ja tuhonneet luontoa matkallaan.
      Onko se joku normi, että sinne pitää mennä vaikka sikäläiset eivät tykkää?

• Anonyymi

Pitää saada bikinikuvia vierailta rannoilta ja mainostaa lomamatkailua.

• Anonyymi

AP jotenkin yksinkertainen.

• Anonyymi

Heeeei, mutta ainahan voit matkustaa Espanjaan, niin et palele. ÄO nousee kummassakin maassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3895
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2547
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2050
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1716
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1685
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      49
      1631
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1576
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1354
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1156
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1134
    Aihe