Täällä on satanut koko päivän

🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia riisuttavia kun ne takertuvat ihoon kiinni. Onneksi täällä ei ole yleisöä, niin saunalle voi kipaista pelkkä pyyhe kainalossa jos haluaa😅

13

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun kaavailemani tynnyrisauna ei ole vieläkään saapunut

      • Toivottavasti pian tulee! Näillä keleillä sauna on kiva lämmittelypaikka.


    • Anonyymi

      Täällä korvenmies vesimiehellä vain aamusta satoi. Lujasahan ne paidat selässä kiinni, kun monesta vain kaulus käteen jäänyt. Tungosta ei onneksi täälläkään.

      • Täällä on vettä riittänyt. Naakatkin tulivat taas tuohon lähelle syömään kauranjyviä. Avasin ikkunan ja paukautin sen kiinni niin, että ne pelästyivät ja lehahtivat lentoon. Muuten ei niin väliä, mutta luin netistä että ne syö pikkulintujen munia ja poikasia. Lisäksi tyhjentävät äkkiä marjapensaat kun laumana niitä nokkivat.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Täällä on vettä riittänyt. Naakatkin tulivat taas tuohon lähelle syömään kauranjyviä. Avasin ikkunan ja paukautin sen kiinni niin, että ne pelästyivät ja lehahtivat lentoon. Muuten ei niin väliä, mutta luin netistä että ne syö pikkulintujen munia ja poikasia. Lisäksi tyhjentävät äkkiä marjapensaat kun laumana niitä nokkivat.

        Olenpa näin pohjoisessa etten ole naakkaa edes nähnytkään, vaikka sata kilometriä etelään ihan haitalle asti. Ihan mahdoton on kukinta viinimarjapensaissa ja lopputulos varma kun hyttysten surina täyttää pehkot. Mansikkamaani kukkii ihan valkoisenaan, vaikka toissayönä oltiin lähes nollissa. Hillanpoimintaa ei tarvitse aavasuolle hyökätä ja korvessa ne vasta kuukauden kuluttua. Onnekseni asustelen täällä järvenrannassa niemessä mihin halla ei pysty. Pohjoisenpuolesta se kylmä tulee ja minulla järvi suojelee ja usvan pukkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenpa näin pohjoisessa etten ole naakkaa edes nähnytkään, vaikka sata kilometriä etelään ihan haitalle asti. Ihan mahdoton on kukinta viinimarjapensaissa ja lopputulos varma kun hyttysten surina täyttää pehkot. Mansikkamaani kukkii ihan valkoisenaan, vaikka toissayönä oltiin lähes nollissa. Hillanpoimintaa ei tarvitse aavasuolle hyökätä ja korvessa ne vasta kuukauden kuluttua. Onnekseni asustelen täällä järvenrannassa niemessä mihin halla ei pysty. Pohjoisenpuolesta se kylmä tulee ja minulla järvi suojelee ja usvan pukkaa.

        Tämä paikka on melko etelässä, mutta hallaa on usein. Ja mitä ei vie halla, niin vesimyyrät vievät loput. Vesimyyriä on viljapellon ojien reunoilla vaikka kuinka. Niillä on tapana kerätä pesäänsä ihmisten perunat ym juurekset talven varalle. Löysinpä maata kaivaessani vesimyyrän varaston, jossa oli vuohenjuuren juuripätkiä sievä kasa varattuna talveksi. Ei ihme, että kitkemisestä ym. toimista huolimatta ei vuohenjuuresta pääse millään eroon.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tämä paikka on melko etelässä, mutta hallaa on usein. Ja mitä ei vie halla, niin vesimyyrät vievät loput. Vesimyyriä on viljapellon ojien reunoilla vaikka kuinka. Niillä on tapana kerätä pesäänsä ihmisten perunat ym juurekset talven varalle. Löysinpä maata kaivaessani vesimyyrän varaston, jossa oli vuohenjuuren juuripätkiä sievä kasa varattuna talveksi. Ei ihme, että kitkemisestä ym. toimista huolimatta ei vuohenjuuresta pääse millään eroon.

        Minulla taas mykrät oli pottupellon mukava kaivinkaveri. Peltojen alla oli pitkiä käytäviä ja varastoja missä pottuja jemmassa. Toin armeijassa ollessani hieman paukkuja niille kun palveluspaikkani hieman erikoinen, jossa niitä oli laatikot täynnä, eli sotakoiraosasto. Myyränreikiin asetetut paukut tekivät kerrankin tehtävänsä eikä yhtään mykrää sen jälkeen näkynyt, eli vaihdettiin maisemaa.


    • Anonyymi

      Ensiviikolla voi olla jo 50 astetta pakkasta, jossain uutisessa luki. Nyt äkkiä nostamaan veroja suomessa, niin se voidaan estää.

      • Anonyymi

        Olet lukenut kyllä osin paljonkin väärin, ainahan niitä veroja köyhille nostettu. Omavastuut lääkkeisiin ym. jotka köyhiä vanhuksia koskee nostettu .Perus eläkeläisillä ei ole varaa ruokaan, asumiseen ja lääkkeisiin. Ei ihme jos lähes miljoona suomalaista ei elä elämää mihin kaikki tarpeellinen kuuluu. Onneksi ei varaa harrastaa, mutta eniten varmaan koskee kun ei voi tarjota lapsilleen mukavaa harrastusta rahanpuutteen vuoksi. Kuitenkin purjevene ja loistojahtien messuilla myyjien mukaan kauppa käy kuumana. Ei se hyvinvointi ole oikein tasaisesti jakautunut. Korvenmielestäkin hieno kaunis maa, mutta paska yhteiskunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet lukenut kyllä osin paljonkin väärin, ainahan niitä veroja köyhille nostettu. Omavastuut lääkkeisiin ym. jotka köyhiä vanhuksia koskee nostettu .Perus eläkeläisillä ei ole varaa ruokaan, asumiseen ja lääkkeisiin. Ei ihme jos lähes miljoona suomalaista ei elä elämää mihin kaikki tarpeellinen kuuluu. Onneksi ei varaa harrastaa, mutta eniten varmaan koskee kun ei voi tarjota lapsilleen mukavaa harrastusta rahanpuutteen vuoksi. Kuitenkin purjevene ja loistojahtien messuilla myyjien mukaan kauppa käy kuumana. Ei se hyvinvointi ole oikein tasaisesti jakautunut. Korvenmielestäkin hieno kaunis maa, mutta paska yhteiskunta.

        Uskottavuus hallituksen talouspolitiikkaan rakoilee, kun katsoo niiden tekemisiä. On olevinaan kauhean tiukkaa jotta palveluita pitää ajaa alas ja kaikenlaisia muitakin leikkauksia tehdään. Sitten hyvätuloisille tuli jo toiseen kertaan isot veronalenukset. Tässä uusimmassa veroalessa Purra sai 500 euroa kuussa puhtaana käteen.


    • Anonyymi

      Hieman jo kaduttaa kun kesävaatteisiin vaihdoin, Naapurin isäntä oli pitkälahkeisiin alusasuihin jo juhannukseksi välihousut takaisin laittanut. Oikeastaan ihan hyvät työilmathan tässä.

      • Saunaan pitäisi tareta mennä iltapesulle. On vaan niin kylmä pohjoistuuli, että taidan laittaa tikkitakin saunapolulle. Sähköpatterit paahtaa lämpöä. En ole koskaan aikaisemmin joutunut lämmittämään tähän aikaan vuodesta.

        Tuli noista välihousuista mieleen, että sanomalehdet kannattaa säästää. Ne voi laittaa selkäpuolelle aluspaidan alle. Vähän rapisevat siellä mutta ovat lämpöisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe