Herkkä ja lempeä

Anonyymi-ap

Oon kaivannut lempeyttä ja sinä olet lempeä. Herkkyydenkin olet näyttänyt ja sekin on jotain mitä olen kaivannut ja tarvinnut myös muilta. Odotan hetkeä, jolloin voisin lähestyä tai merkkiä. Vaihdamme katseita, mutta se ei kerro vielä mitään. Olethan lempeä kaikille. Aivan kuin laastari tähän toiseen herkkään. En vaan tiedä mitä muuta tehdä kuin haaveilla hetkestä sun kanssa. En myöskään halua särkeä sinua. Nautin sun kanssa sanottomistakin hetkistä. Kiitos jo siitä, että kuljet vierellä arjessa. Saat arjen tuntumaan elämisen arvoiselle.

28

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä miehelle?

• Anonyymi

En tiedä! Minulta se ei ainkaan ole!

• Anonyymi

On miehelle.

• Anonyymi

Olet todella narsistisen oloinen kaveri. Haluasitko todella kuulla, että joku selostaisi sinusta tällaista autuaasti tähän tapaan mitä tämä satusetä saarnaa autuaasti? Se on varmaa nääs joku sukupuoliero sitten. Naiselta tämä.

• Anonyymi

Kohtalo heittää joskus sattumalta tiettyjä ihmisiä eteemme joilla on jokin tarkoitus.

• Anonyymi

Ehkä näin. Tekee hyvää kohdata kun muutoin tuntuu, että maailma meinaa kaatua päälle.

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitat hänestä. Minulla on samanlaisia ajatuksia omasta kaivatusta. ❤️

• Anonyymi

Sanat tulee kevyesti. Hän tekee sen ❤️

• Anonyymi

Minulla myös.
        /Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla myös.
        /Sivusta

Ja minulla!

Sivusta takavasemmalta

• Anonyymi

Ei kannata tulla herkkien väliin..

• Anonyymi

En haluakaan tulla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluakaan tulla!

No miks haaveilet silti? Unohtaisit jo.

• Anonyymi

Tulee mieleen eräs kaunis nainen, jota näin taas tänään työnsä touhussa kulkiessani hänen ohitseen. m>n

• Anonyymi

Tuntuu hyvältä lukea kauniita sanojakin, vaikkei suoraan pystyisi sanottamaan.

• Anonyymi

Autolla vai kävellen kuljit ohitse?

• Anonyymi

Näitkö häntä tänään?

• Anonyymi

Mihin aikaan kuljit hänen ohitse?🤭😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autolla vai kävellen kuljit ohitse?

Vaiko sekä että vuorotellen? Kukapa näitä jalkautujia osaisi bongata edes sitten? Bua ha ha

• Anonyymi

Onko hän kaupassa töissä? Vai mikä paikka?😊

• Anonyymi

♥️♥️♥️

• Anonyymi

Ihana kirjoitus, kiitos. ❤️

• Anonyymi

❤️ Hyvä kun on edes joku paikka purkaa näitäkin tunteita

• Anonyymi

❤️ Kauniita sanoja ei taida olla maailmassa ainakaan liikaa

• Anonyymi

Tuntuu toisaalta, että oon pulassa näiden tunteiden kanssa ja sit taas toisaalta on ihana kellua kevyesti kun elämä on ollut niin raskasta. Ihana vaan keskittyä tähän.

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Samoja kokemuksia täällä.

• Anonyymi

Olipa kaunis aloitus.

• Anonyymi

En ole konkreettisesti kulkenut hänen arjessaan, ellei hän tarkoita sitä että hänen ajatuksissa kuljen. Täytän hänen sydämensä tulella ja valolla. Se ei lähde ehkä minusta vaan Vapahtajasta. Minä vain väliläkappale. Jos en riitä ei voi mitään. Hän sen päättää. Koen jo nyt iloa ja rauhaa. Jos hän haluaa sen jälkeen ei katsota aidan toiselle puolelle. 🥲🌻😘🪽🔥🤍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      134
      3896
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3299
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      38
      2907
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2812
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      137
      2479
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2114
    7. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      95
      1286
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1266
    9. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      13
      1202
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1139
    Aihe