Herkkä ja lempeä

Anonyymi-ap

Oon kaivannut lempeyttä ja sinä olet lempeä. Herkkyydenkin olet näyttänyt ja sekin on jotain mitä olen kaivannut ja tarvinnut myös muilta. Odotan hetkeä, jolloin voisin lähestyä tai merkkiä. Vaihdamme katseita, mutta se ei kerro vielä mitään. Olethan lempeä kaikille. Aivan kuin laastari tähän toiseen herkkään. En vaan tiedä mitä muuta tehdä kuin haaveilla hetkestä sun kanssa. En myöskään halua särkeä sinua. Nautin sun kanssa sanottomistakin hetkistä. Kiitos jo siitä, että kuljet vierellä arjessa. Saat arjen tuntumaan elämisen arvoiselle.

29

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä miehelle?

• Anonyymi

En tiedä! Minulta se ei ainkaan ole!

• Anonyymi

On miehelle.

• Anonyymi

Olet todella narsistisen oloinen kaveri. Haluasitko todella kuulla, että joku selostaisi sinusta tällaista autuaasti tähän tapaan mitä tämä satusetä saarnaa autuaasti? Se on varmaa nääs joku sukupuoliero sitten. Naiselta tämä.

• Anonyymi

Kohtalo heittää joskus sattumalta tiettyjä ihmisiä eteemme joilla on jokin tarkoitus.

• Anonyymi

Ehkä näin. Tekee hyvää kohdata kun muutoin tuntuu, että maailma meinaa kaatua päälle.

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitat hänestä. Minulla on samanlaisia ajatuksia omasta kaivatusta. ❤️

• Anonyymi

Sanat tulee kevyesti. Hän tekee sen ❤️

• Anonyymi

Minulla myös.
        /Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla myös.
        /Sivusta

Ja minulla!

Sivusta takavasemmalta

• Anonyymi

Ei kannata tulla herkkien väliin..

• Anonyymi

En haluakaan tulla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluakaan tulla!

No miks haaveilet silti? Unohtaisit jo.

• Anonyymi

Tulee mieleen eräs kaunis nainen, jota näin taas tänään työnsä touhussa kulkiessani hänen ohitseen. m>n

• Anonyymi

Tuntuu hyvältä lukea kauniita sanojakin, vaikkei suoraan pystyisi sanottamaan.

• Anonyymi

Autolla vai kävellen kuljit ohitse?

• Anonyymi

Näitkö häntä tänään?

• Anonyymi

Mihin aikaan kuljit hänen ohitse?🤭😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autolla vai kävellen kuljit ohitse?

Vaiko sekä että vuorotellen? Kukapa näitä jalkautujia osaisi bongata edes sitten? Bua ha ha

• Anonyymi

Onko hän kaupassa töissä? Vai mikä paikka?😊

• Anonyymi

♥️♥️♥️

• Anonyymi

Ihana kirjoitus, kiitos. ❤️

• Anonyymi

❤️ Hyvä kun on edes joku paikka purkaa näitäkin tunteita

• Anonyymi

❤️ Kauniita sanoja ei taida olla maailmassa ainakaan liikaa

• Anonyymi

Tuntuu toisaalta, että oon pulassa näiden tunteiden kanssa ja sit taas toisaalta on ihana kellua kevyesti kun elämä on ollut niin raskasta. Ihana vaan keskittyä tähän.

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Samoja kokemuksia täällä.

• Anonyymi

Olipa kaunis aloitus.

• Anonyymi

En ole konkreettisesti kulkenut hänen arjessaan, ellei hän tarkoita sitä että hänen ajatuksissa kuljen. Täytän hänen sydämensä tulella ja valolla. Se ei lähde ehkä minusta vaan Vapahtajasta. Minä vain väliläkappale. Jos en riitä ei voi mitään. Hän sen päättää. Koen jo nyt iloa ja rauhaa. Jos hän haluaa sen jälkeen ei katsota aidan toiselle puolelle. 🥲🌻😘🪽🔥🤍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      45
      2259
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      68
      2154
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1970
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      395
      1725
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      105
      1680
    6. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      0
      1520
    7. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1504
    8. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      184
      1127
    9. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      29
      1033
    10. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      977
    Aihe