Herkkä ja lempeä

Oon kaivannut lempeyttä ja sinä olet lempeä. Herkkyydenkin olet näyttänyt ja sekin on jotain mitä olen kaivannut ja tarvinnut myös muilta. Odotan hetkeä, jolloin voisin lähestyä tai merkkiä. Vaihdamme katseita, mutta se ei kerro vielä mitään. Olethan lempeä kaikille. Aivan kuin laastari tähän toiseen herkkään. En vaan tiedä mitä muuta tehdä kuin haaveilla hetkestä sun kanssa. En myöskään halua särkeä sinua. Nautin sun kanssa sanottomistakin hetkistä. Kiitos jo siitä, että kuljet vierellä arjessa. Saat arjen tuntumaan elämisen arvoiselle.
281267
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Onko tämä miehelle?

Äänestä
  • En tiedä! Minulta se ei ainkaan ole!

Äänestä

• On miehelle.

Äänestä

• Olet todella narsistisen oloinen kaveri. Haluasitko todella kuulla, että joku selostaisi sinusta tällaista autuaasti tähän tapaan mitä tämä satusetä saarnaa autuaasti? Se on varmaa nääs joku sukupuoliero sitten. Naiselta tämä.

Äänestä

Kohtalo heittää joskus sattumalta tiettyjä ihmisiä eteemme joilla on jokin tarkoitus.

Äänestä
  • Ehkä näin. Tekee hyvää kohdata kun muutoin tuntuu, että maailma meinaa kaatua päälle.

Äänestä

Kauniisti kirjoitat hänestä. Minulla on samanlaisia ajatuksia omasta kaivatusta. ❤️

1Äänestä
  • Sanat tulee kevyesti. Hän tekee sen ❤️

Äänestä

• Minulla myös.
    /Sivusta

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Minulla myös.
    /Sivusta

Ja minulla!

Sivusta takavasemmalta

Äänestä

Ei kannata tulla herkkien väliin..

Äänestä
  • En haluakaan tulla!

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

En haluakaan tulla!

No miks haaveilet silti? Unohtaisit jo.

Äänestä

Tulee mieleen eräs kaunis nainen, jota näin taas tänään työnsä touhussa kulkiessani hänen ohitseen. m>n

1Äänestä
  • Tuntuu hyvältä lukea kauniita sanojakin, vaikkei suoraan pystyisi sanottamaan.

Äänestä

• Autolla vai kävellen kuljit ohitse?

Äänestä

• Näitkö häntä tänään?

Äänestä

• Mihin aikaan kuljit hänen ohitse?🤭😊

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Autolla vai kävellen kuljit ohitse?

Vaiko sekä että vuorotellen? Kukapa näitä jalkautujia osaisi bongata edes sitten? Bua ha ha

Äänestä

• Onko hän kaupassa töissä? Vai mikä paikka?😊

Äänestä

♥️♥️♥️

Äänestä

Ihana kirjoitus, kiitos. ❤️

Äänestä
  • ❤️ Hyvä kun on edes joku paikka purkaa näitäkin tunteita

Äänestä

• ❤️ Kauniita sanoja ei taida olla maailmassa ainakaan liikaa

Äänestä

Tuntuu toisaalta, että oon pulassa näiden tunteiden kanssa ja sit taas toisaalta on ihana kellua kevyesti kun elämä on ollut niin raskasta. Ihana vaan keskittyä tähän.

Äänestä
  • Tiedän tunteen. Samoja kokemuksia täällä.

Äänestä

Olipa kaunis aloitus.

Äänestä

En ole konkreettisesti kulkenut hänen arjessaan, ellei hän tarkoita sitä että hänen ajatuksissa kuljen. Täytän hänen sydämensä tulella ja valolla. Se ei lähde ehkä minusta vaan Vapahtajasta. Minä vain väliläkappale. Jos en riitä ei voi mitään. Hän sen päättää. Koen jo nyt iloa ja rauhaa. Jos hän haluaa sen jälkeen ei katsota aidan toiselle puolelle. 🥲🌻😘🪽🔥🤍

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oon kaivannut lempeyttä ja sinä olet lempeä. Herkkyydenkin olet näyttänyt ja sekin on jotain mitä olen kaivannut ja tarvinnut myös muilta. Odotan hetkeä, jolloin voisin lähestyä tai merkkiä. Vaihdamme katseita, mutta se ei kerro vielä mitään. Olethan lempeä kaikille. Aivan kuin laastari tähän toiseen herkkään. En vaan tiedä mitä muuta tehdä kuin haaveilla hetkestä sun kanssa. En myöskään halua särkeä sinua. Nautin sun kanssa sanottomistakin hetkistä. Kiitos jo siitä, että kuljet vierellä arjessa. Saat arjen tuntumaan elämisen arvoiselle.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu