Oon kaivannut lempeyttä ja sinä olet lempeä. Herkkyydenkin olet näyttänyt ja sekin on jotain mitä olen kaivannut ja tarvinnut myös muilta. Odotan hetkeä, jolloin voisin lähestyä tai merkkiä. Vaihdamme katseita, mutta se ei kerro vielä mitään. Olethan lempeä kaikille. Aivan kuin laastari tähän toiseen herkkään. En vaan tiedä mitä muuta tehdä kuin haaveilla hetkestä sun kanssa. En myöskään halua särkeä sinua. Nautin sun kanssa sanottomistakin hetkistä. Kiitos jo siitä, että kuljet vierellä arjessa. Saat arjen tuntumaan elämisen arvoiselle.
Herkkä ja lempeä
26
775
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä miehelle?
- Anonyymi
En tiedä! Minulta se ei ainkaan ole!
- Anonyymi
On miehelle.
- Anonyymi
Olet todella narsistisen oloinen kaveri. Haluasitko todella kuulla, että joku selostaisi sinusta tällaista autuaasti tähän tapaan mitä tämä satusetä saarnaa autuaasti? Se on varmaa nääs joku sukupuoliero sitten. Naiselta tämä.
- Anonyymi
Kohtalo heittää joskus sattumalta tiettyjä ihmisiä eteemme joilla on jokin tarkoitus.
- Anonyymi
Ehkä näin. Tekee hyvää kohdata kun muutoin tuntuu, että maailma meinaa kaatua päälle.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat hänestä. Minulla on samanlaisia ajatuksia omasta kaivatusta. ❤️
- Anonyymi
Sanat tulee kevyesti. Hän tekee sen ❤️
- Anonyymi
Minulla myös.
/Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla myös.
/SivustaJa minulla!
Sivusta takavasemmalta
- Anonyymi
Ei kannata tulla herkkien väliin..
- Anonyymi
En haluakaan tulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluakaan tulla!
No miks haaveilet silti? Unohtaisit jo.
- Anonyymi
Tulee mieleen eräs kaunis nainen, jota näin taas tänään työnsä touhussa kulkiessani hänen ohitseen. m>n
- Anonyymi
Tuntuu hyvältä lukea kauniita sanojakin, vaikkei suoraan pystyisi sanottamaan.
- Anonyymi
Autolla vai kävellen kuljit ohitse?
- Anonyymi
Näitkö häntä tänään?
- Anonyymi
Mihin aikaan kuljit hänen ohitse?🤭😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla vai kävellen kuljit ohitse?
Vaiko sekä että vuorotellen? Kukapa näitä jalkautujia osaisi bongata edes sitten? Bua ha ha
- Anonyymi
Onko hän kaupassa töissä? Vai mikä paikka?😊
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Ihana kirjoitus, kiitos. ❤️
- Anonyymi
❤️ Hyvä kun on edes joku paikka purkaa näitäkin tunteita
- Anonyymi
❤️ Kauniita sanoja ei taida olla maailmassa ainakaan liikaa
- Anonyymi
Tuntuu toisaalta, että oon pulassa näiden tunteiden kanssa ja sit taas toisaalta on ihana kellua kevyesti kun elämä on ollut niin raskasta. Ihana vaan keskittyä tähän.
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Samoja kokemuksia täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839