🤗😊 nenäleikkaukset on huijaus, rumennusleikkauksia ne on, jos mulla olisi jättinenä, niin en ikinä leikkais kaunist nenää pois, siinähän menettäis oman ylpeytensä aiheen sit👀😁
Siniset silmät + iso paksu nenä ja brune🥰🥰🥰❤️❤️
Niinkuin eläimilläkin ihmisilläkin iso nenä on tehty houkuttamaan vastakkaista sukupuolta, linnuilla voittaa se jolla isompi ja värikkäämpi nokka, ihmisillä se jolla on sinisimmät silmät ja isoin nenä🤗🔥❤️
Mitä isompi ja paksumpi nenä sitä kauniimpi nainen
Anonyymi-ap
6
168
Vastaukset
- Anonyymi
Mongoloidi 🥰
- Anonyymi
Juu 🤗
- Anonyymi
Jaaha..taas näitä nenäjuttuja🥱päivän paras.
- Anonyymi
🥰 mongoloidi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰 mongoloidi
Niih!
- Anonyymi
Iltaa t nenäkäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349