Kuten Atte Kaleva sanoi: "Mikään ei ole niin suvaitsematon, kuin suvaitsevainen"

Anonyymi-ap

Se on naulan kantaan sanottu. Suvakit syyttävät hanakasti muita suvaitsemattomuudesta tai mistä vaan, mutta eivät itse suvaitse yhtään mielipiteitä jotka poikkeaa heidän omistaan. Monet viherpunasuvakit ovat puhtaita fanaatikkoja, ja pääosin hesasta, he kiistävät jopa tutkitut faktat.

Huvittavaa on myös se, että suvakit diggaavat eniten juuri muslimeita, jotka ovat todella suvaitsematonta porukkaa.


Ps. En ole persu, eikä avaus liity persuihin. Tämä vaan tiedoksi idiooteille.

59

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olet siis vaan tavallinen idiootti. No se näkyy tekstistäsi.

      • Anonyymi

        Noin pahasti sattui umpityhmään ja köyhään vassari-suvakkiin....hahahahaaa.

        Onneksi kuolet pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin pahasti sattui umpityhmään ja köyhään vassari-suvakkiin....hahahahaaa.

        Onneksi kuolet pian.

        Kaappinatsit voi siirtyä persuihin . No laitaorpo ei enää heitä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappinatsit voi siirtyä persuihin . No laitaorpo ei enää heitä .

        Paljonko teitä punikkeja lahdattiin 1918?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin pahasti sattui umpityhmään ja köyhään vassari-suvakkiin....hahahahaaa.

        Onneksi kuolet pian.

        Noin se persu näyttää ihmisrakkautta. Et tunne mulkunpätkä ketään viestittäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko teitä punikkeja lahdattiin 1918?

        Paljonko lahtareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se persu näyttää ihmisrakkautta. Et tunne mulkunpätkä ketään viestittäjää.

        Et sinä tiedä on hän persu vai ei, tyhmänä haluat vaan uskoa niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko lahtareita.

        Paljon vähemmän kuin teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappinatsit voi siirtyä persuihin . No laitaorpo ei enää heitä .

        Persut eivät ole natseja. He vastustaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan toisin kuin vihervassut jotka kannattaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan. Näin vihervassut kuten olettaa saattaa, nostavat antisemitismia välillisesti ja tietoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se persu näyttää ihmisrakkautta. Et tunne mulkunpätkä ketään viestittäjää.

        Punikki itkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappinatsit voi siirtyä persuihin . No laitaorpo ei enää heitä .

        Sinä siirryt hautaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko lahtareita.

        Paljon vähemmän.


    • Anonyymi

      Näin se on. Ns suvaitsevaiset suvaitsee vain samanlailla ajattelevia. Muita kohtaan toimivat rasistisesti.

      • Anonyymi

        Ehei. Rasisteja ei vain siedetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei. Rasisteja ei vain siedetä.

        Suvakit on pahimpia rasseja. Ja muslimit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakit on pahimpia rasseja. Ja muslimit.

        Jep.


    • Anonyymi

      Miksi minun pitäisi suvaita mielipiteitä jotka ovat tasa-arvoisten ihmisoikeuksien ja Suomen perustuslaissa määriteltyjen perusoikeuksien vastaisia?

      • Anonyymi

        Paljonko muslimit esim. välittävät ihmisarvosta tai tasa-arvosta? Sinä olet musseille vain vääräuskoinen eli arvoton tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko muslimit esim. välittävät ihmisarvosta tai tasa-arvosta? Sinä olet musseille vain vääräuskoinen eli arvoton tyyppi.

        Miksi vaihdoit puheenaihetta? Minusta islam on erittäin vastenmielinen uskonto ja pelkkää sontaa. En silti hyväksy ihmisoikeuksien ja Suomen perustuslain vastaisia näkemyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaihdoit puheenaihetta? Minusta islam on erittäin vastenmielinen uskonto ja pelkkää sontaa. En silti hyväksy ihmisoikeuksien ja Suomen perustuslain vastaisia näkemyksiä.

        No missä nyt näkyy Suomen perustuslain vastaisia näkemyksiä?


      • Anonyymi

        Ei pidäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko muslimit esim. välittävät ihmisarvosta tai tasa-arvosta? Sinä olet musseille vain vääräuskoinen eli arvoton tyyppi.

        Ihan olen kaikkien kanssa tullut toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan olen kaikkien kanssa tullut toimeen.

        Et tunne lainkaan muslimeita.


      • Anonyymi

        Täh?????


    • Anonyymi

      Puna-suvakit näkee punaista kun Atte mainitaan.

    • Tunnettu näyttelijä James Woods lausui aikoinaan:
      "Raaputa liberaalin pintaa, löydät alta fasistin."

      • Anonyymi

        Kokoomuksen oikeistosiipeä ja persuja ei tarvitse raaputtaa, kun fasisti on jo pinnalla ja näkyy kaikessa toiminnassa, etenkin puheissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen oikeistosiipeä ja persuja ei tarvitse raaputtaa, kun fasisti on jo pinnalla ja näkyy kaikessa toiminnassa, etenkin puheissa.

        Sanoo äärivasuri joka elää kelan rahoilla....hahahaa.


      • Anonyymi

        Se on hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen oikeistosiipeä ja persuja ei tarvitse raaputtaa, kun fasisti on jo pinnalla ja näkyy kaikessa toiminnassa, etenkin puheissa.

        Joka päivä..


    • Anonyymi

      Se kuutiopää olisi pitänyt akkoineen jättää terroristeille. Oli kielletty menemästä mutta pitipä mennä leikkimään.

      • Anonyymi

        No voi voi....


    • Anonyymi

      No miksei Atte Kaleva sitten ota osaa Pride marsille jos hän kerran on niin suvaitsevainen?

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi ottaa osaa punavihreiden marssille?


    • Anonyymi

      Taas noin miljoonas kerta kun joku pölhö avaaja yrittää määritellä suvaitsevaisuuden uudestaan. Suvaitsevaisia ovat kuulemma rasistit ja ne jotka solvaavat homoja ja seksuaalivähemmistöjä...

      • Anonyymi

        Muslimit ovat suvaitsevaisia....vai kuinka?


      • Anonyymi

        Väärin. Vihervassut syyllistynyt tässä kaikkein eniten tekopyhyyteen ja kaksinaismoralismiin.

        He puhuvat eniten suvaitsevaisuudesta, mutta eivät voi suvaita niitä jotka vastustavat haitallista maahanmuuttoa (en puhu hyvästä maahanmuutosta). He vähiten suvaitsee toisinajattelijoita kuten vassuaatteeseen kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Vihervassut syyllistynyt tässä kaikkein eniten tekopyhyyteen ja kaksinaismoralismiin.

        He puhuvat eniten suvaitsevaisuudesta, mutta eivät voi suvaita niitä jotka vastustavat haitallista maahanmuuttoa (en puhu hyvästä maahanmuutosta). He vähiten suvaitsee toisinajattelijoita kuten vassuaatteeseen kuuluu.

        Asiaa asiaa.


    • Anonyymi

      Suvaitsevaisiksi itseään tituleeravat ovat jatkuvasti pilkanneet Sebastian Tynkkystä ja hänen tummaihoista puolisioon. Sebastianilla mamupataja ja Vigelius on muuteen vaan vääränlainen homo ja heidän vuoksi oivallettu leimata persut homopuolueeksi. Vihreiden Oras Tynkkynen ja Pekka Haavisto ei anna syytä leimata vihreitä homopuolueeksi, koska ko. herrat ovat niitä parempia homoja.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti.


      • Anonyymi

        Mitä ihanimpia siis


    • Anonyymi

      Tämä on enemmän kuin totta

    • Anonyymi

      Vassujen motto on että älä tee kuten me tehdään, vaan kuten me käsketään.

      • Anonyymi

        Tai ehkä "sinulle ei vi**uakaan kuulu mitä me tehdään, mutta jos et tee juuri niin kuin me käsketään, niin tullaan istumaan pihatiellesi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä "sinulle ei vi**uakaan kuulu mitä me tehdään, mutta jos et tee juuri niin kuin me käsketään, niin tullaan istumaan pihatiellesi."

        Sanoo persaukinen suvakki vassari....


    • Anonyymi

      Näin se on.

    • Anonyymi

      Totuus sattuu suvakkiin.....

    • Anonyymi

      Mistähän oikein puhut?

    • Anonyymi

      Suvakit ei hyväksy sitä faktaa, että muslimit raiskaa suhteessa eniten Suomessa.

    • Anonyymi

      Osui ja uppos.

    • Jännä tuo logiikka: jos kritisoi suvaitsemattomia, onkin siis itse suvaitsematon?

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Pitäähän tuo hyvin paikkansa.

    • Anonyymi

      Tämä totuus ei pala tulessa

    • Anonyymi

      Sun kannattais jättää se kokoomus koska se on suvakkipuolue. Oletan että olet kokoomuslainen.

      • Anonyymi

        Tule persuihin. Ei sitä tarvitse hävetä vaikka se ei muodissa ole.

        Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen. Näin on Euroopassa käymässä vähän (eikä ihan vähänkään) joka puolella.


      • Anonyymi

        Tao sitten olet kepulainen


    • Anonyymi

      Suvakin kuolema on parasta mitä tiedän.

    • Anonyymi

      Atte oikeassa, pahimpia rasisteja ovat. Fakta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe