Miten on
Onko kaivatullasi lapsia
33
547
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan nähnyt ainakaan. Voi olla ettei ole. Olisin hyvä äitipuoli jos olisi. Pitäisin kuin omaa lasta❤️
- AnonyymiUUSI
Naisella on lapsia. Kaikki ei ole saman miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Miten sä kehtaat kirjoittaa näin tällaisessa tilanteessa? Etkö oikein ymmärrä?
- AnonyymiUUSI
On....
- AnonyymiUUSI
Juu yksi aikuinen lapsi löytyy🩷
- AnonyymiUUSI
Juu. Mun kanssa.
- AnonyymiUUSI
On ainakin yksi varmuudella
- AnonyymiUUSI
Mulla naisella on yx yhden kanssa 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla naisella on yx yhden kanssa 🤭
Vastasit mulle naiselle.
Yxi S - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit mulle naiselle.
Yxi SEsiinnyt taas Esko toisena ,vien tän asian poliisille!
- AnonyymiUUSI
Valehteli että ei ole, mut ainakin yksi on..
- AnonyymiUUSI
Mikä järki on valehdella tuollainen asia. 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä järki on valehdella tuollainen asia. 🤔
Ei mitään. Siksi pitää ihmetellä mitä järkeä on luulla, että valehtelee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Siksi pitää ihmetellä mitä järkeä on luulla, että valehtelee.
Koska valehteli
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät
- AnonyymiUUSI
On, kahden eri naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Neljän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neljän
Ohi 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neljän
En tie saattaa olla useammankin kanssa kaksi on omien tietojeni mukaan jotka olen tunnustanu muista ei ole äidit minulle edes ilmoittaneet saatika mitään vaatineet
- AnonyymiUUSI
Toinen taitaa olla vihitty aviovaimo!
- AnonyymiUUSI
On varmaan, en tiedä tarkemmin enkä välitäkkään. Kävelköön vaikka lampeen..
- AnonyymiUUSI
En tiedä hänestä oikein mitään. En osoitetta, puh nroa, en ikää... oletan ettei ehkä ole lapsia.
Vähän jo on kaipaus alkanut laimentua. Katseeni kuitenkin etsii häntä, kun olemme baarissa. Olisi ihana vielä tavata ja kysyä onko hän vapaa vai varattu. Voimmeko jatkaa siitä, mihin jäätiin.- AnonyymiUUSI
Koska olet hänet baarissa tavannut?
- AnonyymiUUSI
En usko että on itselläni on kaksi enkä puhu itse kaivatusta hän on joskus jostain syystä tehny päätöksen että jos tulee tilaisuus/mahdollisuus mut saada niin hän mut saa tavalla tai toisella sitä en tiedä miksi sitä pitää kysyä häneltä itseltään mielestäni en ole kohdellut tai käyttäytynyt häntä kohtaan mitenkään poikkeavasti muihin verrattuna jostain syystä kuitenkin olen tehnyt häneen kai lähtemättömän vaikutuksen vaikka en ole koskaan mitenkään erityisemmin hänen kanssaan edes keskustellut jos hän on se sama tyttö jonka muistan vuosien takaa sitä en muista mitä hänelle sanoin kilpailemaan hänen huomiostaan en suostunut silloinkaan yritin kuitenkin varoittaa häntä siitä idiootista kenenkä matkaan lähtöä harkitsi lopputuloksena mietin vaan et mietippä ny millasen idiootin matkaan olet lähdössä ja poistuin paikalta
- AnonyymiUUSI
Sen sain selville, että ei ole.
- AnonyymiUUSI
Eräällä naisella oli lapsia niin monen miehen kanssa että puhutteli heitä sukunimillään.
- AnonyymiUUSI
1 pieni suloinen tyttö joo.
- AnonyymiUUSI
En tosin voi tietää onko niitä lisää. Tämä varma tieto.
- AnonyymiUUSI
Luulen että ei mutta en tosin ole varma
- AnonyymiUUSI
Ei ole. Toivottavasti haluaa niitä minun kanssani.
- AnonyymiUUSI
En tosiaan tiedä.On niin salainen elämä että en ole varma edes onko ikäkään se minkä on laittanut sos.mediaan.
Nämä sos.media profiilit on joskus kulissia tai feikkejä nääs. - AnonyymiUUSI
Käsittääkseni hänellä ei ole, mutta se varmistuu sitten kun alamme tutustua toisiimme, mitä odotan paljon. Meillä on ikäeroa noin kymmenen vuotta!
- AnonyymiUUSI
Jos ei ole ja kuitenkin haluaisi
Yrittämisestä huolimatta ei tule lapsia
Se on surullista
Useimmat haluaa jättää omaa dna:ta kiertoon
Se on elämisen yksi tarkoitus
Tiedän,että kaivatullani on lapsia
Enemmän kuin yksi
Kaikki ,joilla on lapsia tietävät,että se on iloa ja se on tuskaa. Sitä se tarkoittaa. Olla isänä ja äitinä.
Olen iloinen,että hän on saanut sen kokea
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456816
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505806- 1214978
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444557Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533945- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242552- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253