Mieheni on tahtonut vaimoaan mukaan kimppanaiseksi.
Juhannuksena suostuin miehille kimppanaiseksi.
Juhannussauna lämmitettiin ja mieheni humaltua ja alkoi riisumaan minua miehen katsellessa.
Puseroni repesi kuten rintsikoiden kiinnitys.
Kävin lisäämässä puita kiukaan alle ja kun palasin oli mieheni nukahtanut tai oikeasti sammunut.
Kävin vieraamme kanssa saunassa jossa vieras sai ensikertaa maida kanssani.
Kun tulimme saunasta ei mieheni herännyt vaikka yritettiin herätellä.
Olin ilman tunnontuskaa vieraan pantavana kunnes mieheni heräsi ja vieraamme siirtyi vierashuoneeseen.
Oli ensikerta kun petin miestäni.
T. Rouva 26v Hiekkaharju
Minun mieheni
9
2353
Vastaukset
Hyvä kun petit mä voin olla se toinen kerta
- Anonyymi
Voisit ollakin toinen mies avioliiton aikana.
T. Rouva 26v Hiekkaharju
- Anonyymi
noh. noin kävi minullekin(kun sammuin) tosin ilman lupaa ottivat kaverit tyttöystäväni.
- Anonyymi
Varmasti hän on luvan antanut.
- Anonyymi
On väärin kutsua vieras mies panemaan vaimoa ja sitten ottaa herkun pois kun toinen on kuolannut pillun perään ties kuinka pitkään.
Oli oikein että pääsit vieraanne kanssa nauttimaan hyvästä seksistä vaikka miehesi ei ollutkaan mukana.
T. N27v- Anonyymi
Onko jollain käynyt että ln kutsuttu panemaan rouvaa ja kun on mennyt niin rouvan mies on estänyt panemisen?
Se olisi mielestäni melko julma teko varsinkin vierasta kohtaan ja myös rouvaa kohtaan kun luvattu nautinto ensin luvataan ja sitten kielletään.
Itse olin ensin luvattu mieheni kaverille ja kun piti mennä hyväilyjen ja pillun nuolennan jälkeen panemaan niin mieheni sanoi ettei hän halua vaimoa pantavan.
Näin kyseisen miehen kaupassa seuraavalla viikolla niin jatkoimme hänen luona mitä meillä keskeytyi aiemmin ja tästä ei mieheni tiedä eikä saa tietääkään.
- Anonyymi
Minun mieheni pyysi minua antamaan vieraallemme ja suostuin.
Vieraamme riisui minut ja nuoli pillua ja kiihoituin kuten vieraammekin.
Mieheni käski lopettamaan ja lopetimme silloin.
Lähdin viemään vieraamme kotiinsa.
Ajoimme kuitenkin meidän mökille ja olimme miehen kanssa 2 yötä ja päivää mökillä puhelin kiinni ettei häiritse.
Annoin miehelle enkä katunut yhtään vaikka petin miestäni.
Minä nautin kun mies oli todella halukas panemaan minua ja hänellä oli vähän normaalia isompi kalu. - Anonyymi
Aika ihana tarina❤️😊👍
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422992117- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251489Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421453- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086