Kirjoitan nyt kauniisti, vaikka asia ei muutu mihinkään. Aiempi, hieman kantaaottavampi avaus on poistettu ilmeisesti yleisistä syistä.
Ennen Suomen liittymistä Natoon kerrottiin, että Nato-jäsenyys maksaa joitakin kymmeniä miljoonia euroja vuodessa. Tuoreimmat arviot ovat ainakin satakertaisia aiempaan verrattuna.
Soneran ilman osto Saksasta ja Fortumin Uniper-investointi olivat käytännössä kertajuttuja. Natoliitoksen kustannukset toistuvat vuodesta toiseen.
Missä ovat vastuunkantajat. Eräs vastuunkantaja ilmoitti tänään, että menoja on katettava poistamalla pari arkipyhää. Kaiketi hänet voi ristiä ajatusten vantaanjoeksi.
Paljonko Nato-jäsenyys maksaa?
5
55
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kokoomus halusi ei kysynyt kansalta joten porvarit maksamaan velkansa
- AnonyymiUUSI
Nämä kirkolliset vapaapäivät on tekemällä tehtyjä, niitä ei todellisuudessa edes saisi olla palkallisena vapaapäivänä. Työstä työn palkka, ei kirkkopyhistä. Ollut pöljää alun alkaenkin ne nimittää palkkapäiviksi. Maa elää työn teosta, ei palkallisista vapaapäivistä.
- AnonyymiUUSI
Onko se nyt niin vaikea ymmärtää, että palkallisten vapaapäivien poistamisen täytyisi johtaa työssäoloajan palkan korottamiseen. Tilanne on aivan sama vuosiloman suhteen. Vuosilomapalkkaa ei ansaita vuosilomalla, vaan työaikana.
- AnonyymiUUSI
Yllättävä ehdotus Mikael Pentikäiseltä siihen nähden, että hän lukeutuu vanhoillislestadiolaisiin. Toisaalta taas ei yllättävä siihen nähden, että hän työskentelee Suomen Yrittäjien toimitusjohtajana.
Summa summarum: Raha on sittenkin Jumalaa suurempi voima. - AnonyymiUUSI
Paljonko meille maksaisi jos jäisimme yksin venäjän etupiiriin, siis siihen mihin putler on uhkaillut meidän kuuluvan. Se maksaisi yksinkertaisesti kaiken, venäläiset kansanmurhaisivat suurimman osa ja kaikki varastettaisiin venäläisten loputtomaan kitaan. Siihen nähden Naton ei maksa meille edes kansallisen maataloustuen vertaa. Halpa henkivakuutus ja suoja omaisuudelle. Et ole varmaan huomannut minkälainen maa meillä on itänaapurin. Suomen on siellä natsifioitu 2014 lähtien, niin kouluissa kuin kaikessa venäjän propagandassa. Tuo sinun trollaus on huvittavaa ja aavistuksen parempaa kuin MV lehden lapsellinen lässytys ja valehtelu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207