Pattayan soi kutonen ei ole millään muotoa kuin iso bordellialue, ei maailman suurin mutta kuitenkin, jokaisella on erilaiset tarpeet lomallaan, olen tuota harrastanut jo vuosi kymmeniä, joskus rantaloma on täysin tyydyttävä, joskus vuokrasin läskirengas pyörän, ja ajelin ympäriinsä, joskus auton, olin ex;n ja pari hänen kaverinsa kanssa jossain lomakohteessa, vuokrasin golf cabrioletin, oli kuuma ja kiedoin valkoisen paidan hiuksien suojaksi, minulla oli silloin paksut ja vahvat hiukset, nyt on vain hiukset, yökerhossa alkoi liikkua juttua että jokin arabi miljonääri on täällä liikkeellä, ajelee golfilla ja on haaremi mukana, kysyin oliko punainen auto, oli, totesin aijaa, hyviä huomioita.
=============
Funtsikaa hieman todellisuutta.
Satojen pojujen nuoriso-ohjaaja huippueläkeläinen harrastaa maalaisten kanssa joilla ainut tienestimahdollisuus on ollut ryhtyä baaripojuiksi ja antaa pojun maistaa hetken ns. makeeta elämää, kunnes palaa takaisin korkeakoulutetun pankkineitinsä luokse.
OLEN TUOTA HARRASTANUT ... SIIS HARRASTANUT VUOSIKYMMENIÄ
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on selkeää Viikon Pasanen-ainesta. Jopa Kuukauden Pasanen kyseessä.
Kaikenlaista liikuntaa vihaava Pullero Possokka siis vuokrasi läskipyörän aikaan ennen läskipyöriä.
Naisia halveksiva ja pelkäävä homopetteri siis harrasti bordellialueita vuosikymmeniä, exän ja hänen kavereidensa kanssa.
Ihmisiä välttelevä teknisen näkemyksen sähköputkimies siis hengaili yökerhossa jossa häntä luultin arabimiljonääriksi hurmaavien hiustensa ja Volkswagen Golfin vuoksi.
Takuueläke on palautunut suurimmaksi osaksi takaisin Suomen valtiolle Pitkäripaisen kautta heti alkuviikosta.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929