Pattayan soi kutonen ei ole millään muotoa kuin iso bordellialue, ei maailman suurin mutta kuitenkin, jokaisella on erilaiset tarpeet lomallaan, olen tuota harrastanut jo vuosi kymmeniä, joskus rantaloma on täysin tyydyttävä, joskus vuokrasin läskirengas pyörän, ja ajelin ympäriinsä, joskus auton, olin ex;n ja pari hänen kaverinsa kanssa jossain lomakohteessa, vuokrasin golf cabrioletin, oli kuuma ja kiedoin valkoisen paidan hiuksien suojaksi, minulla oli silloin paksut ja vahvat hiukset, nyt on vain hiukset, yökerhossa alkoi liikkua juttua että jokin arabi miljonääri on täällä liikkeellä, ajelee golfilla ja on haaremi mukana, kysyin oliko punainen auto, oli, totesin aijaa, hyviä huomioita.
=============
Funtsikaa hieman todellisuutta.
Satojen pojujen nuoriso-ohjaaja huippueläkeläinen harrastaa maalaisten kanssa joilla ainut tienestimahdollisuus on ollut ryhtyä baaripojuiksi ja antaa pojun maistaa hetken ns. makeeta elämää, kunnes palaa takaisin korkeakoulutetun pankkineitinsä luokse.
OLEN TUOTA HARRASTANUT ... SIIS HARRASTANUT VUOSIKYMMENIÄ
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on selkeää Viikon Pasanen-ainesta. Jopa Kuukauden Pasanen kyseessä.
Kaikenlaista liikuntaa vihaava Pullero Possokka siis vuokrasi läskipyörän aikaan ennen läskipyöriä.
Naisia halveksiva ja pelkäävä homopetteri siis harrasti bordellialueita vuosikymmeniä, exän ja hänen kavereidensa kanssa.
Ihmisiä välttelevä teknisen näkemyksen sähköputkimies siis hengaili yökerhossa jossa häntä luultin arabimiljonääriksi hurmaavien hiustensa ja Volkswagen Golfin vuoksi.
Takuueläke on palautunut suurimmaksi osaksi takaisin Suomen valtiolle Pitkäripaisen kautta heti alkuviikosta.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991496Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131116- 2181108
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen239925Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81919- 141900
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179883Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos14770- 71747
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31693