Kiinnostaisko jotain yli 60v miestä hieroo kyrpäänsä vähän kokeneen 57v miehen pikkuperseen pakaroiden väliin 02al?
Pakaroiden väliin.
59
1083
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ketään halukasta?
- Anonyymi
On mutta olen kaukana, kiihottaa?
- Anonyymi
02al oon aloittaja.. Eli Ukista
- Anonyymi
Olen 80v vois tehdä, rasvaa kaluun
ja pyllyn vakoon, aaah mahtavaa!- Anonyymi
Missä olet ja millane
- Anonyymi
Joo liukastetta ja jos spermaakin tulis vaikka kahden miehen kyrvistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet ja millane
80/ 75/ 165 kalu 18cm 08 alue,
kiinnostaako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80/ 75/ 165 kalu 18cm 08 alue,
kiinnostaako?Sinä kasikymppinen, olis kiva tavata! T. 70v. Mies raumalta
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kasikymppinen, olis kiva tavata! T. 70v. Mies raumalta
Olis kiva tavata !T:70v.Mies porista!
- Anonyymi
Jarmo55 kirjoitti:
Olis kiva tavata !T:70v.Mies porista!
Kik ooppiumi9 olen raumalta
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa kovasti, olen Turusta. 69v
- Anonyymi
Millasella kalulla Turun mies oot ja miten nähtäis? M57
- Anonyymi
Eipä löydy ketään
- Anonyymi
Naisten alusasuissa tykkäisin kirnuta pakaroiden päällä. T. ukm66
- Anonyymi
Sopis kyllä. Vaan missäpäin olet?
- Anonyymi
Ehkäpä jos minut saisit kiihottumaan tarpeeksi olen myös 02 alueelta 60 mies.
- Anonyymi
Mikäs sut sais kiihottumaan? M57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpäse että hyvänänä pidettäisiin kaikella lailla molemmin puoleisesti. Minua vain pitäisi opettaa. kun ekaa kertaa asialla olisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
No et todellakaan kiihota ketään,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et todellakaan kiihota ketään,
Sinä et ainakaan pysty siihen kun pilailla koitat muitten nautinnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet hivelyt kropassain saa minut lämpiämään.
- Anonyymi
Kokeiltiin, rasvattuiin pakara väli,
minulla pieni 13cm kova kalu.
Jossain vaiheessa lipsahti pyllyn
reikään paljas kalu!- Anonyymi
Vois kokeilla sitäkin. Olis eka kerta. M57
- Anonyymi
Vaan ei yhtään toteuttajaa? M57
- Anonyymi
Moneen viestiin ei viitsi vastata kun ei tiedä onko haluava Hangossa vai Utsjoella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneen viestiin ei viitsi vastata kun ei tiedä onko haluava Hangossa vai Utsjoella.
Ukissa jos et osaa lukea eli 02 Al. M57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukissa jos et osaa lukea eli 02 Al. M57v
Moi, löytyiskö sulta mekkoa, jota vois vähän nostaa ja hitaasti liu utella vaossa, voisin samalla vedellä sua hitaasti edes ja taas kädellääni.
Jos kiinostaa, niin olen hakemassi ikäluokkaa ja sopivalla etäisyydellä U:kista, jotta voitaisiin tavata ja katsoa mitä saataisiin aikaiseksi.
Onko sulla kik, tai muu yhteystieto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, löytyiskö sulta mekkoa, jota vois vähän nostaa ja hitaasti liu utella vaossa, voisin samalla vedellä sua hitaasti edes ja taas kädellääni.
Jos kiinostaa, niin olen hakemassi ikäluokkaa ja sopivalla etäisyydellä U:kista, jotta voitaisiin tavata ja katsoa mitä saataisiin aikaiseksi.
Onko sulla kik, tai muu yhteystieto?Sun ikä ja koko mistä? Ei kikkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ikä ja koko mistä? Ei kikkiä
58v, 182/105 kalua en ole mittaillut, mutta seisoo kovana, Turun naapurista.
Hommaa kik, se on ilmainen ja anonymi viestittely appi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
58v, 182/105 kalua en ole mittaillut, mutta seisoo kovana, Turun naapurista.
Hommaa kik, se on ilmainen ja anonymi viestittely appi.Ei ollut Kik play kaupassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut Kik play kaupassa
No, onko sulla sähköpostia jonain anonyyminä?
- Anonyymi
Harrastus kerhon vetäjä aikoinaan tykkäsi ”panna” minua pakaroiden väliin kun olin 15-17v . Laukesi aina selälleni tai pakaroille mistä kaikki valui mm kiveksille..
- Anonyymi
Toi on niin hyvän tuntuista, ihan kummin päin vaan.
Joskus kaverin kanssa tota harrastettiin kun ei haluttu perseeseen panna, niin persposket tuntui törkeen hyvältä.
Välillä vähän kullilla reikää kiusaten, mun suosikki oli kun takaapäin lykin ja kaluni pää osui kaverin kasseihin... - Anonyymi
Toihan olis hauska kokeilla,eikä haittaisi vaikka livahtais mulle sisäänkin.
ukm61Kvlan seutu - Anonyymi
Kiihottavaa, työntää toista pakaroiden väliin,ruiskia spermat
sinne, sitten kaverin vuoro tehdä sama!- Anonyymi
Mulle sopis. M57v
- Anonyymi
Ei taida olla tarpeeksi kiimaa ukoilla moiseen? M57 02al
- Anonyymi
Voitais kokeilla. Olen Lokalahdella, 57v bi mies 198/100/19
- Anonyymi
Reilusti liukkaria pakaroiden välissä ja kullia siihen. Kun puristelee pakaroita tiukasti yhteen tuntuu kullissa hyvältä. 54v 03a
Olisi kiihottavaa hinkata öljyttyjen persposkien väliin, saattaisi kokeilla lipsahtaa sisäänkin jos olisi sopiva kiima.
- Anonyymi
Kangas794 kirjoitti:
Olisi kiihottavaa hinkata öljyttyjen persposkien väliin, saattaisi kokeilla lipsahtaa sisäänkin jos olisi sopiva kiima.
Voisit kyllä lipsauttaa.
Kangas794 kirjoitti:
Olis kiimasta kokeilla ja odottaa lipsahtaako.
- Anonyymi
Kangas794 kirjoitti:
Kiihottaa, sais työntää kalun pakaroiden väliin, työnnellä ja
yrittää lipsauttaa pyllyn reikään
kyllia.
Olispa kaveri joka antautus hommaan, sais tehdä minulle
myös! Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa, sais työntää kalun pakaroiden väliin, työnnellä ja
yrittää lipsauttaa pyllyn reikään
kyllia.
Olispa kaveri joka antautus hommaan, sais tehdä minulle
myös!Minua voi työntää pakaroiden väliin reilulla rasvalla,eikä haitaa vaikka lipastaisi ihan sisään astikkin ja vuoronperään kaverille kanssa halujen mukaan joko kannikoille tai sisään.
- Anonyymi
Harley63 kirjoitti:
Minua voi työntää pakaroiden väliin reilulla rasvalla,eikä haitaa vaikka lipastaisi ihan sisään astikkin ja vuoronperään kaverille kanssa halujen mukaan joko kannikoille tai sisään.
Mahtavaa, tehtäisiin sitä, mun kalu
kovana odottaa rasvattua pyllyn
vakoa, ihana työnnellä sinne! Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa, tehtäisiin sitä, mun kalu
kovana odottaa rasvattua pyllyn
vakoa, ihana työnnellä sinne!Olisi kiimaista kokeilla luonnossa kiveä vasten nojaten vuorotellen kun kelitkin suosii.
Mun posliini alakerta puhtaana ja rasvattuna olisi halukas ottamaan kovaa kullia pakaroiden väliin ja tiedä vaikka livahtaisi sisäänkin.- Anonyymi
Kangas794 kirjoitti:
Kyllä kiima nousee kun liukas kalu pakaroiden välissä. Helposti kalu liukuu sisälle.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiima nousee kun liukas kalu pakaroiden välissä. Helposti kalu liukuu sisälle.
Mielelläni antaisin hinkata. Saa luiskahtaa sisäänkin jos haluat
- Anonyymi
AKS56 kirjoitti:
Mielelläni antaisin hinkata. Saa luiskahtaa sisäänkin jos haluat
Tottakai haluan työnnellä pakaroiden väliin, hyvin rasvatut
ihanaa, aaäh
Luiskautan sisään välillä, sit lasken
sisääsi, olis hyvää! Anonyymi kirjoitti:
Tottakai haluan työnnellä pakaroiden väliin, hyvin rasvatut
ihanaa, aaäh
Luiskautan sisään välillä, sit lasken
sisääsi, olis hyvää!Helsingissä olen
- Anonyymi
Tuollainen kalun hierominen timmien pakaroiden väliin kiihottaa.
Vuonna 2017 kävi luonani siskon poika, hän oli kiinnostunut valokuvauksesta niin opetin häntä siinä, kävimme luontokuva ottamassa.
Syksyn pimeinä iltoina opetin sitten sisätiloissa kamera tekniikkaa yms.
Alastonkuvat kun tuli aiheeksi ja koska epäilin hyvin vahvasti että poju oli Gay.
Sanoin että katselee mun ottamia kuvia ja aioin piipahtaa suihkussa (tekosyy oli).
Suihkusta tulin pelkkä pyyhe vyötäisillä, olin runkannut suihkussa ja haaveillut pojun pepusta.
Kysyin haluatko ottaa alastonkuvia ja pudotin pyyhkeen lattialle..näin kuinka pojun katse liimautui puolijäykkään kaluuni. Poju sanoi että "voin ottaa"
Siinä sitten poju otti kuvia ja minä vaihtelun asentoja ja kaluni alkoi kovettua, lattialla kun olin kyljelläni niin otin kalun käteeni ja sanoin että täytynee varmaan runkata kun alkoi tehdä mieli..
Pyysin pojuankin riisumaan vaatteet. Hänellä oli pidempi kalu kuin mulla ja timmit kivekset.
Menin heti hänen luo ja otin kalun käteen ja ohjasin sen huulilleni , pian pojilla seisoi, puristelin hänen pakaroita ja imin kalua.. sanoin että mennään vielä suihkuun.
Suihkussa hieroin kaluani pienten pakaroiden väliin ja pian olin niin kiihottunut että annoin kalun upota peppuun.
Runkkasin samalla pojun kalua kun työntelin hitaasti kivikovaa kalua juurta myöten tuohon ihanaan peppuun.
Poju laukesi ensin ja sitten minä sain järisyttävän orgasmin. Kaluni sykki ja sykki spermaa sisälle.
Tämä oli elämäni paras peppupano. Löytyisköhän kymenlaakson alueelta jotain suht ohut kullista tervettä miestä hinkkaamaan mun öljyttyjen karvattomien pakaroiden väliin.
Kiiman yltyessä vois viedä mun peppuneitsyyden.
Mitä pienempi kulli ni sitä parempi.
Paikkakin löytyisi.
Katso nimimerkkiMinua kyllä kiinnostaa,tarjolla 16cm posliini kalu ja omat pakarat myös käytössä jos halua hinkata.
- Anonyymi
Harley63 kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaa,tarjolla 16cm posliini kalu ja omat pakarat myös käytössä jos halua hinkata.
Minkä ikänen oot ja mistäpäin? Viel on pakaraväli käyttämättä. M57v 02 Al alottaja.
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikänen oot ja mistäpäin? Viel on pakaraväli käyttämättä. M57v 02 Al alottaja.
Mä olen 61v 05 alue ja munkin pakaraväli odottaa himokkaana käyttöä.
Harmi kun välimatkaa noin paljon...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642608Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262352Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131662- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931280
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241143Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967