Lehtitieto: "Hankinnat myös tukevat Starmerin mukaan yli 20 000 työpaikkaa Isossa-Britanniassa."
siis 12 kpl F35 työllistää Englannissa 20 000 ihmistä. Meille laskujen mukaan 800, vaikka 64 velaksi ostetaan.
niin että sellaista
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Toveri Toveri, vaikka ei ole mikään lentotekniikan asiantuntija väpätti, että ihmistyövuosia pitää olla paljon jo kaikki koneille vaadittavat muutokset, päivitykset, koekäytöt ja muu salainen toiminta tehdään Englannissa. Kukaan ei kysynyt miksi niitä ei tehdä "ystävämaassa" suomessakin, jonka USA todellisuudessa miehittää.
- Anonyymi
En ole nähnyt ainoatakaan USA sotilasta täällä. Mutta Putinin vihreitä miehiä on monessa paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt ainoatakaan USA sotilasta täällä. Mutta Putinin vihreitä miehiä on monessa paikassa.
Tule pois saunan padasta ja nosta kansi ylös. Kävele paikkakuntasi raiteilla. Maassa on salainen määrä USA-miehiä 15 paikkakunnalla ja lisäksi itärajalla komennuskunnissa.
- Anonyymi
Konehan piti olla romu..ainakin meidän median mukaan?
ja tumppi joutuu vankilaan.
Ketä tässä pitäisi uskoa.mediankin valehtelee kuin vanha politrukki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611