Kuka on hyvä näön tarkastaja porissa? Ollut vähän rrsepti ongelmia kun on erikoinen taittovika. Silmälääkärien bravuuria on sairaudet eikä lasireseptit. Optikoilla ollut nuoria tyttöjä joilla ei vielä riittävää ammattitaitoa.
Osaava näöntarkastaja porissa?
9
171
Vastaukset
- Anonyymi
vai oli nuoria tyttöjä, kyllä sää selvästi klasit tarttet :D
- Anonyymi
No niinhän mä sanoin.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän mä sanoin.😂
mutta jos et hommaisi, olisi enemmän valinnanvaraa PeeKoossa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta jos et hommaisi, olisi enemmän valinnanvaraa PeeKoossa :D
ahhahahaa loistava kommentti. melkein tarttis laitta jokaselle laput silmille jotka menee sisään sinne :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ahhahahaa loistava kommentti. melkein tarttis laitta jokaselle laput silmille jotka menee sisään sinne :D
Viina ajaa saman asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viina ajaa saman asian.
Tosi homma, puolet porilaisista on saaneet alkunsa alkoholin ansiosta ja sen huomaa kauoungin johdossakin, kaikenlaista egotrippaavaa rämeapinaa itseään kehumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi homma, puolet porilaisista on saaneet alkunsa alkoholin ansiosta ja sen huomaa kauoungin johdossakin, kaikenlaista egotrippaavaa rämeapinaa itseään kehumassa.
Jos firmojen juhlat kiellettäisiin, porin asukasluku lähtisi jyrkkään laskuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos firmojen juhlat kiellettäisiin, porin asukasluku lähtisi jyrkkään laskuun
Jyrkässä laskussa oltu pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyrkässä laskussa oltu pidemmän aikaa.
Pikkujouluihin tullut hame- ja päihdekielto, onneksi pubista löytyy "miehiä", joku housuun kussut terassiapina tekee lapset :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117