Olisi kiihottavaa sopia sokkotreffit tuntemattoman naisen kanssa, tavata anonyymisti ja toteuttaa fantasia. Menisit kontallesi ja laskisin housusi nilkkoihin. Olisit perse paljaana ja antaisin vitsaa, kunnes iho punottaisi. Lopuksi levittäisit kaksin käsin pakaroitasi ja tutkisin paremmin, millainen vaikutus oli piiskaamisella.
Oletko saanut aikuisena piiskaa, nainen?
18
156
Vastaukset
No huh!!😲😬😨
- AnonyymiUUSI
Eli tykkäisit 💋
Anonyymi kirjoitti:
Eli tykkäisit 💋
Tarkoitin tuolla et todella nolon nöyryyttävää ajatellakin itseään tuossa tilanteessa.
- AnonyymiUUSI
Haluaisitko kokea tämän ihamuuden pyllyssä kirvelee mutta olet kiihottunut.Olen 66v kokenut kasvattaja hoikka siisti mies.eteläsuomi.
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kokea tämän ihamuuden pyllyssä kirvelee mutta olet kiihottunut.Olen 66v kokenut kasvattaja hoikka siisti mies.eteläsuomi.
Enpä oikein tiedä haluunko mut tämä mielikuva jäi nyt kyllä varmaan pitkäksi aikaa elämään
- AnonyymiUUSI
Kikka.19v kirjoitti:
Enpä oikein tiedä haluunko mut tämä mielikuva jäi nyt kyllä varmaan pitkäksi aikaa elämään
Se voisi päättyä ihanan kovaan orgasmiin.Mies 66.
- AnonyymiUUSI
Kikka.19v kirjoitti:
Selkeesti Kikkaa kiihottaa ja houkuttaa kokea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se voisi päättyä ihanan kovaan orgasmiin.Mies 66.
Niin luulen minäkin rohkeasti ei siinä häviä mitään.Mies 66.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kikka onko sinulla KIK keskustellaan siellä rauhassa.Mies 66.
Anonyymi kirjoitti:
Nii, korkeintaa ihan vaa maineensa häviää!😬
Anonyymi kirjoitti:
Kikka onko sinulla KIK keskustellaan siellä rauhassa.Mies 66.
Ei oo KIK:iä
- AnonyymiUUSI
Kikka.19v kirjoitti:
Kikka laita viestii [email protected] jutellaan siellä lisää😜
- AnonyymiUUSI
Kikka.19v kirjoitti:
No laitoin viestii.
Niin laitoit ja vastasinkin
- AnonyymiUUSI
Kikka.19v kirjoitti:
Ota yhteyttä tuolla treffien puolella.nim. turku 123123 mies 66
- AnonyymiUUSI
Ketjun aloittaja tässä. Nuo vanhojen ukkojen kommentit voisi poistaa, tehkää omat ketjunne. Kikka ilmeisesti pitää tilannetta hämmentävänä? Tosiaan pyllistäisit perse paljaana ja ottaisit piiskan sivalluksia vastaan. Tähän voisi liittyä se, että kun levität pakaroitasi, niin persereikäsi saisi sormetusta ja lopuksi tulisi kovaa kullia pilluun.
- AnonyymiUUSI
Okei tehdään ketjulla sitten , mutta se on aika rajua🤔
- AnonyymiUUSI
Eihän tässä hommassa tehdä mitään ilman toisen lupaa.Kaikki sovitaan etukäteen kuinka pitkälle mennään. Mies 66.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418