Joo, elikkä oon yrittänyt ettiä niitä netistä mutta en oo onnistunut löytämään. Tietäskö joku hyvän linkin mistä löytäs sanotukset, tai kenties missä vois biisejä kuunnella?!
Vastaukset 3
- tinasormus
Kokeileppa tällästä, www.yle.fi/aanilevysto
HUOM: älä laita ää pilkkuja äläkä öön. Sit meet sivun alareunaan, valkkaat ilmestymis vuoden mukaan ja klikkaat. Mä oon paljon hakenut muutakin tietoo sielt.
Hyvät yöt ja lykkyä tykö.- hellu
ON lutunen.., sääli ku jätti tanssivan kansan :O(
hellu kirjoitti:
ON lutunen.., sääli ku jätti tanssivan kansan :O(
Tosi lutunen juu, kun puri naista päähän kadulla ilman mitään järkevää syytä.Kauhee hiustuppo oli suussa ,kun poliisit vei sen putkaan. Eihän sen keikalle kukaan uskaltanut mennä ilman kypärää, kun ei tiennyt ,että koska se taas iskee tekarinsa jonkun päälakeen kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717