katsoin eilen telkkarista hätäkeskus 112 ohjelmaa. Siinä virkavalta joutui hakemaan alastoman miehen kampaamosta. Mies oli jättänyt vaatteensa kampaamon ulko-ovelle, lyönyt ikkunan rikki ja mennyt kampaamoon sisään.
Meinasi mennä iltateet väärään kurkkuun kun
26
479
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko siis joku tuttusi?
- Anonyymi
Hyvin tyypillistä jarmoilua taas kerran
- Anonyymi
Hänhän murtautui aikoinaan Osuuspankin ulkorakennukseen, josta ambulanssimiehet löysivät hänet.
- Anonyymi
Muitakin tekijöitä taitaa olla.
- Anonyymi
Mulla menee kurkkuun vaikka mitä, kun katselee sen ohjelman naisoletettuja hätäkeskuspäivystäjiä.
- Anonyymi
Olisivatpa he ilkosillaan leväsluodon taksin vieressä pötköllään
- Anonyymi
Kumma ettei mies mennyt kampaamon katolle
- Anonyymi
Jarmohan oli täysissä pukeissa laaksosen eteisessä, eikö vain?
- Anonyymi
Kyllä oli. Hänen löydettiin eteisestä hyvin vaitonaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli. Hänen löydettiin eteisestä hyvin vaitonaisena.
Oliko hänellä tarkoitus mennä Timon vessaan, mutta myöhästyi ja jäi siksi eteiseen ihmettelemään kurat housuissa?
- Anonyymi
Suontaan kaksospojat olivat muuten ihan mukavia kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suontaan kaksospojat olivat muuten ihan mukavia kavereita.
Olin heidän kanssaan samalla luokalla kansakoulussa. En havainnut heissä minkäänlaista vajavaisuutta.
- Anonyymi
Timohan toimi pitkään suontaan oivan puutarhalla autokuskina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timohan toimi pitkään suontaan oivan puutarhalla autokuskina
oiva poliisi muistetaan taas mersustaan
- Anonyymi
lensikö pekka mäki homolan mälli tv- ruutuun
- Anonyymi
nehän ropisi aarnen selkään, eikö vain?
- Anonyymi
hän oli kukkuran myllärin nuorin vesa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän oli kukkuran myllärin nuorin vesa
Hän oli hetero jo syntyjäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli hetero jo syntyjäänkin.
Jarmo veljestä tuli Pirkanmaan käräjäoikeuden päätöksellä.
- Anonyymi
Salomaa rakensi aikoinaan hyviä taloja.
- Anonyymi
Miksei mies mennyt kampaamoon yleisavaimilla? Ikaalisissa pelataan yleisavaimien kanssa silloin kun ne on jampella eikä ryöstäjäporukalla.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti väitettä jossa suontaka olisi pahoinpidellyt kaksospoikiaan.
- Anonyymi
Väite ei pidä paikkaansa. Väitettä viljelee mies joka sai illan päätteeksi havia.
- Anonyymi
Totta! Väitteen voi jättää omaan arvoonsa koska sitä viljelee entinen homo, nykyisin - oikeuden päätöksellä - hetero.
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Väitteen voi jättää omaan arvoonsa koska sitä viljelee entinen homo, nykyisin - oikeuden päätöksellä - hetero.
Heterot puhuvat aina totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeudenkäynnissä kiistettiin sellainen asia, että tämä heteroksi määritelty henkilö kulkisi hame päällä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2512541Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151581Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141489Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3741334Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161221Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251147Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist180974Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19876- 75833
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62831