katsoin eilen telkkarista hätäkeskus 112 ohjelmaa. Siinä virkavalta joutui hakemaan alastoman miehen kampaamosta. Mies oli jättänyt vaatteensa kampaamon ulko-ovelle, lyönyt ikkunan rikki ja mennyt kampaamoon sisään.
Meinasi mennä iltateet väärään kurkkuun kun
25
403
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko siis joku tuttusi?
- Anonyymi
Hyvin tyypillistä jarmoilua taas kerran
- Anonyymi
Hänhän murtautui aikoinaan Osuuspankin ulkorakennukseen, josta ambulanssimiehet löysivät hänet.
- Anonyymi
Muitakin tekijöitä taitaa olla.
- Anonyymi
Mulla menee kurkkuun vaikka mitä, kun katselee sen ohjelman naisoletettuja hätäkeskuspäivystäjiä.
- Anonyymi
Olisivatpa he ilkosillaan leväsluodon taksin vieressä pötköllään
- Anonyymi
Kumma ettei mies mennyt kampaamon katolle
- Anonyymi
Jarmohan oli täysissä pukeissa laaksosen eteisessä, eikö vain?
- Anonyymi
Kyllä oli. Hänen löydettiin eteisestä hyvin vaitonaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hänellä tarkoitus mennä Timon vessaan, mutta myöhästyi ja jäi siksi eteiseen ihmettelemään kurat housuissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oiva poliisi pamputti molemmat poikansa vajakeiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oiva poliisi pamputti molemmat poikansa vajakeiksi
Suontaan kaksospojat olivat muuten ihan mukavia kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suontaan kaksospojat olivat muuten ihan mukavia kavereita.
Olin heidän kanssaan samalla luokalla kansakoulussa. En havainnut heissä minkäänlaista vajavaisuutta.
- Anonyymi
Timohan toimi pitkään suontaan oivan puutarhalla autokuskina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timohan toimi pitkään suontaan oivan puutarhalla autokuskina
oiva poliisi muistetaan taas mersustaan
- Anonyymi
lensikö pekka mäki homolan mälli tv- ruutuun
- Anonyymi
nehän ropisi aarnen selkään, eikö vain?
- Anonyymi
hän oli kukkuran myllärin nuorin vesa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän oli kukkuran myllärin nuorin vesa
Hän oli hetero jo syntyjäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli hetero jo syntyjäänkin.
Jarmo veljestä tuli Pirkanmaan käräjäoikeuden päätöksellä.
- Anonyymi
Salomaa rakensi aikoinaan hyviä taloja.
- Anonyymi
Miksei mies mennyt kampaamoon yleisavaimilla? Ikaalisissa pelataan yleisavaimien kanssa silloin kun ne on jampella eikä ryöstäjäporukalla.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti väitettä jossa suontaka olisi pahoinpidellyt kaksospoikiaan.
- Anonyymi
Väite ei pidä paikkaansa. Väitettä viljelee mies joka sai illan päätteeksi havia.
- AnonyymiUUSI
Totta! Väitteen voi jättää omaan arvoonsa koska sitä viljelee entinen homo, nykyisin - oikeuden päätöksellä - hetero.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043