pyykkitupa bisnestä

Anonyymi-ap

Onko kukaan muu hokannu kysästä, näin arvokkaan veden ja ajoittain hyvinkin kalliin sähkön aikana .Tuttaviltaan/ystäviltään et haluaisko he vähän huojennusta vaatehuoltoon ja siitä aiheutuviin toistuviin kustannusten kasvuihin. Vesi,/sähkölaskun muodossa -ja toki se jatkuva pyykkääm.inen kuluttaa myös koneita kuivausrumpu varsin joutuu koetukselle jatkuvassa lakanakuivatuksessa.Minä hoksasin kysyä ja nyt saan mukavasti pieniä korvauksia kun pesasen koneellisen tai pari silloin tällöin talon pesutuvassa.KAS vuokratalon asukas olen.

14

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kehtaat viellä kertoa sen. Talon pyykkitupa on talon kirjoilla olevien aasukkaiden vaarehuoltoa varten. Maksuton vesi/sähkö -ja koneiden käyttö on vuokrasuhde-etu. Jos siis käytät tätä etua hyötyäksesi siitä niin silloin talon muut asukkaat ja .yöskin sinä jludut korvaamaan sen korotettuna vuokrana..Kun talon käyttökustannukset kertovat esim.pyykkituvan vedekulutuksen olevan m.ittava korkea.

• Anonyymi

Kiinteistöhuoltoon pyykkitupavaraukset, ja kellokytkin oveen. Jonka säädön varausten mukaan myös kiinteistöhuolto hoiraa päivittäin.Mielluimmin me asukkaat jotka käytämme hyvin vähän tätä etua /tai emme ollenkaan kun pesemme pyykkimme omilla koneillamme. Kustannamme kiinteistöhuollon työpanoksen kuin maksamme salaapyykkääjien aiheuttamia kustannuksia.Tätä tapahtuu kalliin veden aikana varmaan melkeinpä koka talossa että pestään aikuisten lasten/lastenlasten pyykit ym.mahdolliset pientä korvausta vastaan.Eli ehdottomasti kotiavaimella eei saisi päästä pyykkitupaan, vaan se käyttö on laitettava kaikissa taloissa valvontaan.

• Anonyymi

Tähän aikaan vuodesta sähkö on puoli-ilmaista ja pesukoneen käyttämä vesimäärä on hyvin pieni suhteessa talouden kokonaisvesikulutukseen. Mitään taloudellista hyötyä en saa jos pesettäisin pyykit kaverin pesutuvassa.

• Anonyymi

Mut pesulatoimintaa pyörittävä kas vuokra-talon vuokralainen on sopinut "pienen" korvauksen siitä kun voit hakea puhtaat kuivat pitovatteet -,ja mankeloidut liinavaatteet.Et se hyötyjä on se ttalon asukas. Joka käyttää vuokrasuhde-etua niin että, muut talon asukkaat joutuvat kustantamaan nämä kulut talon käyttökustannusten muodossa, joka näkyy vuokran suuruudessa.

• Anonyymi

No ei se mitään ilmaista oo ja vesikin maksaa. En kyllä itte kehtaisi ruiskuttaa pääsyä jonkun toisen avaimella pyykkitupaan perseen pyykkejä ,varsinkaan kun ei asu samassa talossa kaan.

• Anonyymi

Jo vain, säästöä syntyy . Kun olen vuosikaudet rahjannut ison mattokasan tälle avuliaalle Kas talossa pesulapalvelua pyörittävälle naisihmiselle. Useamman satasen joutuisin pesulan palvelusta pulittaan. Vaan nyt puhtaat matot saan muutamalla kympillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vain, säästöä syntyy . Kun olen vuosikaudet rahjannut ison mattokasan tälle avuliaalle Kas talossa pesulapalvelua pyörittävälle naisihmiselle. Useamman satasen joutuisin pesulan palvelusta pulittaan. Vaan nyt puhtaat matot saan muutamalla kympillä.

Niinpä ja talon muut asukkaat maksavat tämän avuliaan pyykkärin kuluttaman veden ja sähkön kun hän harrastaa luvatonta pesulapalvelua talon asukkaiden yhteisessä pyykkituvassa .Jossa on luvallista pestä vain talon kirjoissa olevien vuokralaisten textiilit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ja talon muut asukkaat maksavat tämän avuliaan pyykkärin kuluttaman veden ja sähkön kun hän harrastaa luvatonta pesulapalvelua talon asukkaiden yhteisessä pyykkituvassa .Jossa on luvallista pestä vain talon kirjoissa olevien vuokralaisten textiilit.

TVT:n palkattava pyykkitupiin vahtimestareita, kulut tulevat takaisin pienentyvissä sähkökuluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TVT:n palkattava pyykkitupiin vahtimestareita, kulut tulevat takaisin pienentyvissä sähkökuluissa.

Taitaa edellinen ehdotus olloa perussuomalainen idea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa edellinen ehdotus olloa perussuomalainen idea

Ennen muinoin ttalonmies valvoi pipyykkituvan käyttöä. VVO:lla on talokohtaista asukastoimintaa joten siellä varmaan kyetään tämänmuotoinen toiminta estämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen muinoin ttalonmies valvoi pipyykkituvan käyttöä. VVO:lla on talokohtaista asukastoimintaa joten siellä varmaan kyetään tämänmuotoinen toiminta estämään.

Hyvä ehdotus, jaetaan vahtivuorot rehellisille suomalaisille,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ehdotus, jaetaan vahtivuorot rehellisille suomalaisille,

Minä olen vuokalainen joka maksaa vuokransa rahalla, en suostu pyykkituvan vahtimestariksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vuokalainen joka maksaa vuokransa rahalla, en suostu pyykkituvan vahtimestariksi

Rahallahan se yleensä maksetaan.Vaan maksatko siinä ohessa pyykkituvan ylisuurta vesimittarilaskua joka on muodostunut suurelta osin luvattomasta pesulatoimintaa harrastavan talon asukkaan ansiosta.Pyykkärimuija tienaa ja sinä maksat kulut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahallahan se yleensä maksetaan.Vaan maksatko siinä ohessa pyykkituvan ylisuurta vesimittarilaskua joka on muodostunut suurelta osin luvattomasta pesulatoimintaa harrastavan talon asukkaan ansiosta.Pyykkärimuija tienaa ja sinä maksat kulut.

Asiasta voi kertoa poliisille, esimerkikisi Perussuomalaisten valtuustoryhmän vetäjä on poliisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1206
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      230
      1200
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1068
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      939
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      809
    Aihe