Lähetin Torikaupan ja näyttää siltä että sitä ei haeta. En aio maksaa noutajalle mitään kun kerran ei hae sitä mutta ilmeisesti minun pitää maksaa siitä että se palautetaan minulle! En aio! Voinko olla noutamatta sen palautetun paketin ja posti tuhoaa sen ilman että minun tarvitsee maksaa mitään?
Lähetin Torikaupan eikä sitä haettu
3
63
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä lähettäisit jollekin paketin ja maksasisit hänelle siitä? Yleensä kaupanteossa lähettäjä on myyjä, jolle lähetyksen vastaanottaja eli ostaja maksaa. Ei kyllä ole kokemusta tästä Torikaupasta, joten joku viisaampi voinee valistaa minua.
- Anonyymi
Myin taannoin yhtä tavaraa nettikaupassa. Olin hinnoitellut lähetyskulut mukaan loppusummaan, niin että ostajan ei olisi tarvinnut muuta kuin hakea paketti postista. Tämä ei kelvannut, vaan olisi halunnut jostain kumman syystä sen postiennakolla. En suostunut, koska postiennakossa on se valuvika, että vastaanottaja voi kieltäytyä vastaanottamasta pakettia, jolloin posti palauttaa paketin, mutta karhuaa palautuskulut siltä, joka on alunperin postiennakon laittanut liikkeelle.
- AnonyymiUUSI
Itse en enään lähetä mitään ostajille postiennakolla, kun vuosien saatossa jäänyt lunastamatta kymmeniä paketteja jolloin minä myyjänä olen joutunut maksamaan postikulut. Teen kaupat joko kasvotusten tai jos lähetän, niin ennakkomaksu rahtikuluineen tilille ennenkuin tavara liikkuu yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3731574- 761520
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3641478Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀481211- 631190
Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht361039Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2521018vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163908Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20877Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40875