Voi kun saisin edes muutamaan kysymykseen vastauksen tai edes siihen yhteen pelottavimpaan. Taistelin tänään hiestä märkänä, olisitpa ollut näkemässä. Hyvää yötä, rakas.
Ajatusteni asukki.
41
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Se on täysin arpapeliä saako vastausta tai vastataanko toiveisiin. Opin jo kerrasta 😂
- Anonyymi
Nyt ei jaksa naurattaa, mutta hyvä että sinua.
- Anonyymi
Niin miksi edes kysyä turhaan jos suurempi todennäköisyys on ettei saa vastausta ollenkaan. Siinäpä mysteeri. Jos oikeasti välittää niin näyttää sen sitten vähän suoremmin ❤️
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Mitähän olet taistellut tänään🤔. Itse käyn vielä ulkoilemassa. Hyvää yötä rakas!
- Anonyymi
mahdatko sä koskaan ajatella minua…
hyvää yötä kulta 🥺- Anonyymi
Höpö höpö! Mitään muuta en teekään.
- Anonyymi
Kyllä mä vielä pääsen näkemään. Odota vain.
- Anonyymi
Eikös me aika paljon jo olla odoteltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta tilanne on yhä sekava. Ainakin osaltani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan rakas. Eikös olisi jo aika...❤️
- Anonyymi
En kysy häneltä mitään. Kysyn niiltä jotka vastaa satavarmasti.
- Anonyymi
Vois ajatella niin että jos välittää oikeasti niin vastaa. Jos ei aiemminkaan ole saanut vastausta niin eikö se kerro jo tarpeeksi.
- Anonyymi
Miten mulle tulee sellainen fiilis, että ap ei ole edes yrittänyt kysyä.
- Anonyymi
Olen vain rukoillut vastausta.
- Anonyymi
Eihän ap edes kerro omaa sukupuoltaan, joten tuskin on mitään kysellytkään. Ainakaan oikealta.
- Anonyymi
Oon miettinyt, että perjantaina tulisin katsomaan.
- Anonyymi
Se olisi hyvin toivottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi hyvin toivottavaa.
Se vaan, että se olisi niin ilmiselvää, että tulisin sinun takiasi. Toisaalta ei kai se haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan, että se olisi niin ilmiselvää, että tulisin sinun takiasi. Toisaalta ei kai se haittaa.
Ei se oikeesti enää haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oikeesti enää haittaa.
Enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää?
Meinaan sitä, että liian alussa se olisi voinut olla liikaa.
- Anonyymi
Välitän hänestä liikaa mutta meidän välinen kommunikointi on mitä on ❤️🤣
- Anonyymi
Meistä kahdesta se mies ei oikein osaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meistä kahdesta se mies ei oikein osaa..
Kyl hän oppii❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin
- Anonyymi
Tiedän että oot vahva💪❤️
- Anonyymi
Olisit pyytänyt apua. Olisit voinut saada vastauksiakin. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Mikä on niin pelottava kysymys?
- Anonyymi
I don't love you with my mind and heart. I love you with my soul, incase my mind forgets and my heart stops. This is
- Anonyymi
Koska ajattelit kysyä? Annan kyllä vastauksen.
- Anonyymi
Tuletko jo kysymään? Lupaan vastata.
- Anonyymi
En sinne torniin en tule enää koskaan. Kylmikset menee pelkästä ajatuksesta. Mut virtuaalipusun saat, kun oot sinä.
- Anonyymi
Minä olen, mikä olen.
T.en ole nainen
https://m.youtube.com/watch?v=w8LX8MQMrag&pp=ygUVd29vZHkgaGFycmVsc29uIGNvdmlk- Anonyymi00042UUSI
Oot mitä oot, olisinpa saanut tuntea.
- Anonyymi
Märkänä ku taistelee hiestä ni mahdollista vastaajaaki varmasti ahdistaa.
- Anonyymi
yllätyin joskus kun kysyin pieneltä että mikä on pelottavin hahmo Muumi-jutuissa, niin se Mörkö, Taikuri ei ollenkaan pelottava, mustalla jaguaarila
- Anonyymi00039UUSI
Teitkö tiketin?
- Anonyymi00040UUSI
Vaihdevuodetko vai mikä hikoilutti näillä pakkaskeleillä?
- Anonyymi00041UUSI
Tässä vastaus: Tahdon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696208
- 114348
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513695Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043066Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv832702Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62228Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121478- 441465
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631270Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4111229