Miten ajattelit mies että tästä edetään?

Anonyymi-ap

Vai oletko tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen?

45

789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meen pskalle tsau. 🙋🏻‍♂️

• Anonyymi

En tietenkään ole

• Anonyymi

Onko suunnitelmaa?

• Anonyymi

Ei paikallaan polkemiseen voi olla tyytyväinen.

• Anonyymi

Miksiköhän sitten poljetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän sitten poljetaan?

Sano sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sinä.

Hän ei laita ikinä viestiä, jos minä en ole laittanut ensin. Siinä yksi syy. Tulkitsen sen niin, että häntä ei kiinnosta ja odottaa jotain parempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei laita ikinä viestiä, jos minä en ole laittanut ensin. Siinä yksi syy. Tulkitsen sen niin, että häntä ei kiinnosta ja odottaa jotain parempaa.

Pitää olla joku tarttumapinta jäänyt johon voi palata viestillä esim kysyä jotain, joku keskustelu aihe mikä jäi kesken tms, muuten tekee liian kipeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla joku tarttumapinta jäänyt johon voi palata viestillä esim kysyä jotain, joku keskustelu aihe mikä jäi kesken tms, muuten tekee liian kipeää.

Ei minullakaan mitään pintoja ole ollut.

• Anonyymi

Odotan sinulta viestiä suoraan minulle.

• Anonyymi

Olen laittanut useankin. Se ei ole johtanut mihinkään.

• Anonyymi

Olen laittanut hänelle työnumeroon muutaman ja enään en uskalla. Joko ei ole saanut niitä ehkä numero on ollut väärä tai sit ei ole molemmin puolista. En odota ihmeitä vain että saisin vielä kerran jutella hänen kanssaan. Olla lohtu ja tuki. Ehkä olemme liian kaukana toisistamme henkisestä tai jostain muusta syystä kiikastaa. No hän jos välittää sen verran edes niin hän ottaa yhteyttä. Tässä tilanteessa jään odottelemaan. Ehkä hän soittaa tai jotain. Tai sitten ei. 🤍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen laittanut hänelle työnumeroon muutaman ja enään en uskalla. Joko ei ole saanut niitä ehkä numero on ollut väärä tai sit ei ole molemmin puolista. En odota ihmeitä vain että saisin vielä kerran jutella hänen kanssaan. Olla lohtu ja tuki. Ehkä olemme liian kaukana toisistamme henkisestä tai jostain muusta syystä kiikastaa. No hän jos välittää sen verran edes niin hän ottaa yhteyttä. Tässä tilanteessa jään odottelemaan. Ehkä hän soittaa tai jotain. Tai sitten ei. 🤍🔥

Sinä olet toki voinut laittaa, ap ei.

• Anonyymi

Ei tarvitse kun laittaa moi, niin uskon tietyn asian tilanteessamme, jatkan siitä. Vastasin kuin hänelle.

• Anonyymi

Taitaa olla vuorostaan hänen asiansa laittaa se ”moi”.

• Anonyymi

Kuinka kukaan voi tietää ketä tarkoitat kun sanoit "vastasin kuin hänelle" eli oletko kiltti ja valaiset vähän enempi 🤍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kukaan voi tietää ketä tarkoitat kun sanoit "vastasin kuin hänelle" eli oletko kiltti ja valaiset vähän enempi 🤍🔥

”Vastasin kuin hänelle” tarkoittaa, että hän ei tarkoita vastaustaan varsinaisesti aloittajalle vaan vastatessaan kysymykseen, hän osoittaa vastauksen omalle kaipuunsa kohteelle.

• Anonyymi

aja skuutilla päälle tms

• Anonyymi

Raakaa

• Anonyymi

En käytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raakaa

trilleri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä.

sama

• Anonyymi

Ei kiinnosta, jatka vaan perinteistä.

• Anonyymi

Et ole hän. Onneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hän. Onneksi.

Kyllä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen.

Kerro ikäni.

• Anonyymi

Haluaisin jonkun elonmerkin ja tiedon että olenko kaivannut turhaan. Olla lopussa toisillemme tärkeimmät.

• Anonyymi

Hän ei kaipaa turhaan, mutta epäselvää on, että kaipaako.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei kaipaa turhaan, mutta epäselvää on, että kaipaako.

Kaipaa, jos ei ole riittävä toiselle. miten sen voi tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaa, jos ei ole riittävä toiselle. miten sen voi tietää?

Hän on riittävä minulle.

• Anonyymi

Tumma nainen kyselee?

• Anonyymi

En ole.

Ap.

• Anonyymi

On aivan ihanaa olla rakastunut, kun kaikenlainen parannuksentekokin on kutkuttavaa ja uskon että polut kohtaa, kun on sen aika.

• Anonyymi

Minuun on sattunut niin että en usko että pystyn ikinä etenemään. Odotan että elämä menee ohi.

• Anonyymi

Kannattaa kertoa tuo sille, joka sua yrittää tavoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kertoa tuo sille, joka sua yrittää tavoittaa.

Mutta ei minua ole yritetty tavoittaa, eikä minua oikein voi. Olen uskonut mitä olen halunnut uskoa: että yksi nainen voisi olla minun omani ja rakastaa.

• Anonyymi

ne taisi todella käydä kaikki läpi. Tarkoitan kaikkia juttuja ja tapahtumia.

• Anonyymi

lisätään, vähän tässä tuumailen kaikkea. oikea elämä ratkaisee ja siellä suhteet. näistä kun ei aina tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lisätään, vähän tässä tuumailen kaikkea. oikea elämä ratkaisee ja siellä suhteet. näistä kun ei aina tiedä.

ja lisätään, olen nainen ja en lesbo tai ne, mutta joku nainen luulee minua mieheksi. jospa se tässä oikaistuu ja taas toisin päin joku mies luulee yhtä miestä naiseksi. niin vastaan täällä näihin itse.

• Anonyymi

Mihin tämä liittyy?

Ap

• Anonyymi

Ei tarvitse edetä yhtään mitenkään olen nyt tyytyväinen kun itse pilasit tyhmyydelläsi kaiken ei ole enään ikävä en tunne enään sääliä en yhtään mitään sinua kohtaan

• Anonyymi

Ohi.

Ei hän ole koskaan sääliä minua kohtaan tuntenut. Enkä ole pilannut mitään.

Ap.

• Anonyymi

Milloin viimeksi lähetit hänelle viestin?

• Anonyymi

Tämän vuoden alussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän vuoden alussa.

Ja miksi hommat ei ole edenneet?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe