Vai oletko tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen?
Miten ajattelit mies että tästä edetään?
45
789
Vastaukset
- Anonyymi
Meen pskalle tsau. 🙋🏻♂️
- Anonyymi
En tietenkään ole
- Anonyymi
Onko suunnitelmaa?
- Anonyymi
Ei paikallaan polkemiseen voi olla tyytyväinen.
- Anonyymi
Miksiköhän sitten poljetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän sitten poljetaan?
Sano sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sinä.
Hän ei laita ikinä viestiä, jos minä en ole laittanut ensin. Siinä yksi syy. Tulkitsen sen niin, että häntä ei kiinnosta ja odottaa jotain parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei laita ikinä viestiä, jos minä en ole laittanut ensin. Siinä yksi syy. Tulkitsen sen niin, että häntä ei kiinnosta ja odottaa jotain parempaa.
Pitää olla joku tarttumapinta jäänyt johon voi palata viestillä esim kysyä jotain, joku keskustelu aihe mikä jäi kesken tms, muuten tekee liian kipeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla joku tarttumapinta jäänyt johon voi palata viestillä esim kysyä jotain, joku keskustelu aihe mikä jäi kesken tms, muuten tekee liian kipeää.
Ei minullakaan mitään pintoja ole ollut.
- Anonyymi
Odotan sinulta viestiä suoraan minulle.
- Anonyymi
Olen laittanut useankin. Se ei ole johtanut mihinkään.
- Anonyymi
Olen laittanut hänelle työnumeroon muutaman ja enään en uskalla. Joko ei ole saanut niitä ehkä numero on ollut väärä tai sit ei ole molemmin puolista. En odota ihmeitä vain että saisin vielä kerran jutella hänen kanssaan. Olla lohtu ja tuki. Ehkä olemme liian kaukana toisistamme henkisestä tai jostain muusta syystä kiikastaa. No hän jos välittää sen verran edes niin hän ottaa yhteyttä. Tässä tilanteessa jään odottelemaan. Ehkä hän soittaa tai jotain. Tai sitten ei. 🤍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut hänelle työnumeroon muutaman ja enään en uskalla. Joko ei ole saanut niitä ehkä numero on ollut väärä tai sit ei ole molemmin puolista. En odota ihmeitä vain että saisin vielä kerran jutella hänen kanssaan. Olla lohtu ja tuki. Ehkä olemme liian kaukana toisistamme henkisestä tai jostain muusta syystä kiikastaa. No hän jos välittää sen verran edes niin hän ottaa yhteyttä. Tässä tilanteessa jään odottelemaan. Ehkä hän soittaa tai jotain. Tai sitten ei. 🤍🔥
Sinä olet toki voinut laittaa, ap ei.
- Anonyymi
Ei tarvitse kun laittaa moi, niin uskon tietyn asian tilanteessamme, jatkan siitä. Vastasin kuin hänelle.
- Anonyymi
Taitaa olla vuorostaan hänen asiansa laittaa se ”moi”.
- Anonyymi
Kuinka kukaan voi tietää ketä tarkoitat kun sanoit "vastasin kuin hänelle" eli oletko kiltti ja valaiset vähän enempi 🤍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kukaan voi tietää ketä tarkoitat kun sanoit "vastasin kuin hänelle" eli oletko kiltti ja valaiset vähän enempi 🤍🔥
”Vastasin kuin hänelle” tarkoittaa, että hän ei tarkoita vastaustaan varsinaisesti aloittajalle vaan vastatessaan kysymykseen, hän osoittaa vastauksen omalle kaipuunsa kohteelle.
- Anonyymi
aja skuutilla päälle tms
- Anonyymi
Raakaa
- Anonyymi
En käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raakaa
trilleri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä.
sama
- Anonyymi
Ei kiinnosta, jatka vaan perinteistä.
- Anonyymi
Et ole hän. Onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän. Onneksi.
Kyllä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen.
Kerro ikäni.
- Anonyymi
Haluaisin jonkun elonmerkin ja tiedon että olenko kaivannut turhaan. Olla lopussa toisillemme tärkeimmät.
- Anonyymi
Hän ei kaipaa turhaan, mutta epäselvää on, että kaipaako.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei kaipaa turhaan, mutta epäselvää on, että kaipaako.
Kaipaa, jos ei ole riittävä toiselle. miten sen voi tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaa, jos ei ole riittävä toiselle. miten sen voi tietää?
Hän on riittävä minulle.
- Anonyymi
Tumma nainen kyselee?
- Anonyymi
En ole.
Ap.
- Anonyymi
On aivan ihanaa olla rakastunut, kun kaikenlainen parannuksentekokin on kutkuttavaa ja uskon että polut kohtaa, kun on sen aika.
- Anonyymi
Minuun on sattunut niin että en usko että pystyn ikinä etenemään. Odotan että elämä menee ohi.
- Anonyymi
Kannattaa kertoa tuo sille, joka sua yrittää tavoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kertoa tuo sille, joka sua yrittää tavoittaa.
Mutta ei minua ole yritetty tavoittaa, eikä minua oikein voi. Olen uskonut mitä olen halunnut uskoa: että yksi nainen voisi olla minun omani ja rakastaa.
- Anonyymi
ne taisi todella käydä kaikki läpi. Tarkoitan kaikkia juttuja ja tapahtumia.
- Anonyymi
lisätään, vähän tässä tuumailen kaikkea. oikea elämä ratkaisee ja siellä suhteet. näistä kun ei aina tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisätään, vähän tässä tuumailen kaikkea. oikea elämä ratkaisee ja siellä suhteet. näistä kun ei aina tiedä.
ja lisätään, olen nainen ja en lesbo tai ne, mutta joku nainen luulee minua mieheksi. jospa se tässä oikaistuu ja taas toisin päin joku mies luulee yhtä miestä naiseksi. niin vastaan täällä näihin itse.
- Anonyymi
Mihin tämä liittyy?
Ap
- Anonyymi
Ei tarvitse edetä yhtään mitenkään olen nyt tyytyväinen kun itse pilasit tyhmyydelläsi kaiken ei ole enään ikävä en tunne enään sääliä en yhtään mitään sinua kohtaan
- Anonyymi
Ohi.
Ei hän ole koskaan sääliä minua kohtaan tuntenut. Enkä ole pilannut mitään.
Ap.
- Anonyymi
Milloin viimeksi lähetit hänelle viestin?
- Anonyymi
Tämän vuoden alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän vuoden alussa.
Ja miksi hommat ei ole edenneet?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919