MAUNO MATTILA = alkanut poliittisen propagandan julistajaksi=(

Anonyymi-ap

ENNEN videoilla opetettiin RAAMATTUA - nykyään vain pelkkiä POLIITTISIA kannanottoja ja yhteiskunta asiaa=(=( en ole pitkään aikaan jaksanut enää kuunnella=( SÄÄLI että kaikki julistajat puhuvat vaan YHTEISKUNTAA ja POLITIIKKAA johon uskovaisen ei tulisi niin kiinnittää huomipta ollenkaan!! SIKSI kuuntelen nykyään JUKKA NORVANTOA ja Helsingin Raamattukoulun kanavaa!!

28

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin selviää onko sotarikosten ja kansanmurhan kannalla jos hyljännyt uskon ja pohtii vain maallisia asioita miten paljon missäkin pommituksessa kuolee ihmisiä ja miten ihmisiä tulee tappaa nälkään.

      Onhan nekin tärkeitä asioita.

    • Anonyymi

      Hei ap !

      Juokset siis "opettajien" perässä !

      Etkö vielä ymmärrä uuden liiton perusasiaa:

      Joh. 6:45 Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.

      Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut

      Uuden liiton uskovalle kuuluu siis henkilökohtainen opetus Pyhän Hengen avaaman Sanan kautta.

      Enää ei tulisi tukeutua vajavaisiin ihmisiin, nyt sinä tulet vain uudestaan pettymään ihmisiin.

    • Anonyymi

      Aikainmerkeistä ei kannata vaieta aamulla, päivällä ja yöllä.

      • Anonyymi

        aivan- toinen päpättää ellenistä ja sapatisa. ts. aikamerkeistä... toiset sitten tiskijutuista, ja joillakin on juoksuhaudassa dementoituneena ooolllsonit...

        Hohhoijaa- kyllä te jaksatte.... kun muustakaan ette osaa puhua


    • Anonyymi

      Mitä se Jumala on Maunolle sanonut Israelin sotarikoksista tai muista touhuista.

      Jos ei mitään, niin ei silloin oikein ole kannatusta muistakaan asioista Jumalan suulla puhua.

    • Anonyymi

      Eikös tämä Norvanto ole joku vauvakastaja?

      • Anonyymi

        Ei Norvantoa tarvitse sen takia- moittia-
        Hän on aivan hengellisissä asioissa tuolla kainuussakin touhunnut.
        ei hän pitäydy vesijuttuihin, hänellä on Golgatan veren sovitus ok.


    • Anonyymi

      Kyllä lopun ajan tapahtumiin liittyen olisi hyvä tietää mitä maailmassa tapahtuu, mutta parempi tietysti ymmärtää asiat oikein ja puhua totuutta jos muita opettaa.

      • Anonyymi

        Sama koskee Petri Paavolaa, maku on joskus mennyt Petri Paavolasta siitä kaikkitietävyydestä johtuen.


      • Anonyymi

        Sekä Petrillä että Maunolla on toki molemmilla myös hyvää raamatullista opetusta paljon edelleen, mutta molemmilla on mielestäni myös sokeita pisteitä. Petri sanoo aina tutki ja koettele opetuksestaan, mutta joskus tuntuu, että se on pelkkää sanahelinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä Petrillä että Maunolla on toki molemmilla myös hyvää raamatullista opetusta paljon edelleen, mutta molemmilla on mielestäni myös sokeita pisteitä. Petri sanoo aina tutki ja koettele opetuksestaan, mutta joskus tuntuu, että se on pelkkää sanahelinää.

        Hyvä esimerkki, että Petrin "tutki ja koettele" on yleensä vain semmoista näennäisnöyryyttä ja sanahelinää on, että Petrin ollessa levelin vieraana hän väitti, että on olemassa kilpailevat itäinen ja läntinen uuden maailmanjärjestyksen suunnitelma ja sanoi tutki ja koettele kun mainitsi tämän. Vastasin Petrin videoon sitten kerran ja sanoin hänen olevan väärässä tässä ja ei ole kuin yksi uuden maailmanjärjestyksen suunnitelma, missä kaikki maat ovat mukana. Vastaus oli, että tulet näkemään, että minä olen oikeassa ja se hänen ennustus tulee toteutumaan. Eli tutki ja koettele muuttuikin siihen, että nähdään hänen olevan oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä esimerkki, että Petrin "tutki ja koettele" on yleensä vain semmoista näennäisnöyryyttä ja sanahelinää on, että Petrin ollessa levelin vieraana hän väitti, että on olemassa kilpailevat itäinen ja läntinen uuden maailmanjärjestyksen suunnitelma ja sanoi tutki ja koettele kun mainitsi tämän. Vastasin Petrin videoon sitten kerran ja sanoin hänen olevan väärässä tässä ja ei ole kuin yksi uuden maailmanjärjestyksen suunnitelma, missä kaikki maat ovat mukana. Vastaus oli, että tulet näkemään, että minä olen oikeassa ja se hänen ennustus tulee toteutumaan. Eli tutki ja koettele muuttuikin siihen, että nähdään hänen olevan oikeassa.

        Petrin olisi pitänyt toimia siten, että olisi antanut perustelut miksi minä olin väärässä, mutta ei tietenkään mitään perusteluja antanut, totesi vain, että hänen ennustus tulee toteutumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petrin olisi pitänyt toimia siten, että olisi antanut perustelut miksi minä olin väärässä, mutta ei tietenkään mitään perusteluja antanut, totesi vain, että hänen ennustus tulee toteutumaan.

        Petri siis väitti, että itäinen uuden maailmanjärjestyksen suunnitelma tulee voittamaan. Vielä tämä höpötys pitää kirjoittaa.


      • Anonyymi

        lopunajoista on riittävästi paperiarkkeja olemassa, ettei kannata siihen kuluttaa aikaa.
        Kun vain menette kentälle -----töihin--- se riittää. Siitähän perillä teille kirjoitusten mukaan maksetaankin....
        muttei teitä näy kenttätöissä. Tuossa aamulla oli naapurikaupungissa toimenkuvaa tekemässä ja kas, yllättäen sain kauppakeskuksen tuulikaapista- harmaapää- Kristuskasvoisen ihmisen autettaksi.
        Voi kun kiitteli kotiovella,,, oli sairaalan tutkimuksesta aivan loppu- ei jaksanut ollenkaan.
        Kävin kaupasta kermapurkin rohkaisuryypyksi. Se voimaannuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopunajoista on riittävästi paperiarkkeja olemassa, ettei kannata siihen kuluttaa aikaa.
        Kun vain menette kentälle -----töihin--- se riittää. Siitähän perillä teille kirjoitusten mukaan maksetaankin....
        muttei teitä näy kenttätöissä. Tuossa aamulla oli naapurikaupungissa toimenkuvaa tekemässä ja kas, yllättäen sain kauppakeskuksen tuulikaapista- harmaapää- Kristuskasvoisen ihmisen autettaksi.
        Voi kun kiitteli kotiovella,,, oli sairaalan tutkimuksesta aivan loppu- ei jaksanut ollenkaan.
        Kävin kaupasta kermapurkin rohkaisuryypyksi. Se voimaannuttaa.

        laitetaan linkkiä- kun haluatte vielä listaan oman nimenne.
        Kovasti hekin ovat tapanne mukaan touhunneet. kukin ajallaan.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä Petrillä että Maunolla on toki molemmilla myös hyvää raamatullista opetusta paljon edelleen, mutta molemmilla on mielestäni myös sokeita pisteitä. Petri sanoo aina tutki ja koettele opetuksestaan, mutta joskus tuntuu, että se on pelkkää sanahelinää.

        Sekä Petrillä että Maunolla on toki molemmilla myös hyvää raamatullista opetusta paljon edelleen, mutta molemmilla on mielestäni myös sokeita pisteitä.

        En voi ymmärtää,miksi ihmisen ja Jumalan välillä pitää olla sairas lahko tai pelkkä tyhmä ihminen puhumassa ja te kuuntelle? ja uskotte?

        En ole ikinä uskonut papin tai minkään omiin mielipiteisiin perustuvaan puheiseen,se on vain ihminen joka voi sekoittaa.

        Usko ja Rakkaus ei sekoita !


    • Tässä ajassa maailmantapahtumat kuuluu saarnamiehille sillä ne peilaa suoraan raamattua.
      Ihmisen on helpompi ymmärtää esim miksi 3- temppeli vielä tulee tai miksi amerikassa jo maksuväline voi olla ihonalainen siru tms tms.
      Tai miksi avioeroja on niin paljon tai raakoja murhia tai lasten tekemiä murhia...lista on pitkä.
      Kuinka kaikki merkit näkyy.

      • >>> Kuinka kaikki merkit näkyy

        On täysin varmaa, että Jeesuksen aikaan (ja myös sitä ennenkin) ihmisiä on tuomittu rikoksista. Kun suhteutetaan tuomittujen määrä sen ajan asukaslukuun, voidaan todeta, että rikollisuus rehotti runsaana.

        Edellisen valossa on vaikea ymmärtää, mistä näkyvistä merkeistä arvoisa MrHyvis puhuu, kun nykyaika on suhteellisesti huomattavasti rauhallisempi ja turvalisempi, kuin 2000 vuotta sitten.


      • Anonyymi

        Ihanko taas siruttaa-- siru- siru siru---- ja siruhan se on - kun kaikki siruttaa.

        Mutta- Raamattu ei siruta. Kyllä se itsensä selvitää, mikä on merkkinä otsassa ja kädessä.

        Älkää eksykö ja katsokaa vaikka juutalaisilta mallikuvaa- kun raamatunlause- kotelo otsalla ja kädessä. Sieltä Raamatusta löydät selityksen asiaan.

        Ja jopa sinullekin tulee Ahaa- elämys, että eihän sitä tarviikaan sirutella, siru.. sir- sir- sirutella, vaan ottaa Kirjoitukset eteen, kunen Jeesus sanoo, niin ei eksy..

        Olkoo se sinullakin merkki otsassa ja kädessä mihin uskot.

        siru siru.. .siru sik sik sikkk titityyyy


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Entä sitten?
      Jokainenhan teistä on samanlaista tyhjänpäiväisiä poskisolisteja.
      Ajankuluksi kaikenkarvaista päpätystä, uskonnollisesti ja ei uskonnollisesti.
      Ei teissä ole yhtään sen pyhempää ja parempaa- kuin Manu- mattilasta.

      Eli? Aivan turha aloitus...

    • Anonyymi

      Miksi helluntailainen pastori tai saarnaaja ei voi ikinä hyväksyä sitä että harhaoppiseba hän on joka tapauksessa menemään Lucifeeia tamaamaan kun kuolee.

    • Anonyymi

      Kumpaakaan en katso enkä kuuntele. Aivan sekavia juttuja molemmilla. Raha ja helppo elämä ainoa vaikutin juttuhinsa!
      Mitä miehiä ovat, näkee jo päällepäin. Jumalasta eivät ole kumpikaan.

    • Rauhan tervehdys.

      Erikoinen väittämä, kun viimeksi käsittelin Trumppia yli puoli vuotta sitten yhdellä videolla ja toisaalta Israelia viime vuonna, mutta mitenkä näissä viimeisissä puheissani on kyseessä politiikka?

      Rick Warren - Päämäärätön paha paimen
      https://www.youtube.com/watch?v=dFfQ3ivswVg

      Lopunajan ihmiset
      https://www.youtube.com/watch?v=WUp3YuWNIKs

      Kuolemanrajalla
      https://www.youtube.com/watch?v=xY-HEwhKeLk

      Virheellisen evankeliumin vaarat
      https://www.youtube.com/watch?v=HQQJhc-0Iss

      Omistakaa se valtakunta
      https://www.youtube.com/watch?v=-GfrnelUeOU

      Mutta se on erikoinen säännönmukaisuus, ettei kukaan koskaan ikinä keskustelussa linkkaa mihinkääön minun puheeseeni, kirjoitukseeni tai lainaa siteraaten suoraan. Näitä sanotaan perusteettomiksi väitteiksi tai arkikielessä panetteluksi.

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        Sinulla on ihan hyvä linja suurimmaksi osaksi. Kenelläkään meistä ei ole täydellinen linja kuitenkaan. Surullista oli huomata että pastorin pulinat kanavallakin ollaan pielessä.


    • Anonyymi

      Huuhaata..jenkkiä vuodesta 1900--

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe