Kinky nainen vaihda ajatuksia ennakkoluulottoman miehen kanssa

Anonyymi-ap

Mikään laillinen ei ole liikaa, kunhan kaikki osallistujat nauttivat.

38

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi niin kiihottavaa saada nauttia normi rajat ylittävästä seksistä jonkun mielikuvitusrikkaan alistamisesta nauttivan herran komennossa.
      Kaisa

• Anonyymi

Tämä kuulostaa kiihottavalta ku pääsisi alistamaan naista kunnolla. Haluisitko Kaisa vaihdella ajatuksia jossain?
        M32

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuulostaa kiihottavalta ku pääsisi alistamaan naista kunnolla. Haluisitko Kaisa vaihdella ajatuksia jossain?
        M32

Ajatusten vaihto tästä aiheesta kiinnostaisi kovin kyllä.
        T.Kaisa

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

T.Kaisa

Ap: onko sinulla Kaisa kokemuksia joita haluaisit jakaa tai jotain tiettyjä toiveita?

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

T.Kaisa

Missä niitä voisi vaihdella?
        M32

• Anonyymi kirjoitti:

Ap: onko sinulla Kaisa kokemuksia joita haluaisit jakaa tai jotain tiettyjä toiveita?

Kokemuksia ja toiveita on joita voisi toisen kanssa jakaa.
        T. Kaisa

• Kaisa47
        Anonyymi kirjoitti:

Missä niitä voisi vaihdella?
        M32

Niinpä!?

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

T.Kaisa

Voidaan Kaisa kikissä vaihtaa ajatuksia, jos haluat

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Niinpä!?

Kik/email?
        M32

• No kaisa tässä on kokenut master laita viestiä Snapchat (mementohki)
        Sen jälkeen tiedät mitä alistuminen tarkoittaa

• Anonyymi

Ota yhteyttä kokeneeseen masteriin
        Snapchat mementohki

• Anonyymi

Ap: jos olet tosissasi Kaisa ja haluat ennakkoluulotonta, kiihottavaa viestittelyä, asiallisen miehen kanssa, eikö sen voisi aloittaa täällä?

• Voisi sen täälläkin ehkä aloittaa.
        T. Kaisa

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Voisi sen täälläkin ehkä aloittaa.
        T. Kaisa

Mahtavaa. Haluatko kertoa kokemuksiasi tai toivetasi, vai kuulla jotain minulta ensin?

• Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa. Haluatko kertoa kokemuksiasi tai toivetasi, vai kuulla jotain minulta ensin?

Tästä kokemuksestani en oikein täällä haluaisi kertoa mutta toiveistani ehkä.
        Kertoisitko sinä jotain tästä aiheesta ensin?
        T. Kaisa

• Anonyymi

Ap: Lähtökohtana minua kiinnostaa molemminpuolinen tyydyttäminen. Olen hyvinkin ennakkoluuloton, jskin kokemuksia ei ole paljon, muuta kuin yksin. Kiinnostusta sitäkin enemmän, hyvin laajasti. Onko sinulla joitakin ehdottomia ei-asioita?

• Itse saan nautintoa tuottamalla nautintoa ja ehkä juuri siksi hyvin sopiva alistavan henkilön kohteeksi.
      On asioita joihin en voisi ainakaan suosiolla suostua mutta tarkoitus olisi, että tahtoisin olla totaalisesti jonkun komennossa.

• Anonyymi

Haluaisitko että sinut sidottaisiin? Kiinnostaako kipu, nöyryytys? Itse en niinkään nauti ajatuksesta että saisin tuottaa kipua, paitsi jos toinen osapuoli nauttisi ja haluaisi sitä. Sitominen kiinnostaa kyllä.

• Kyllä kipu ja nöyryytys kiihottaa ja se kuuluisi oleellisena asiaan. Rangaistukset tottelemattomuudesta jne. Sidottuna olisi myös niin kiihottavan avuttomana olla. Täysin toisen armoilla!!
        T. Kaisa

• Anonyymi

Kuulostaa kiihottavalta.
      Minulla on erityinen mieltymys rintojen sitomiseen. Olisi erittäin kaunista katsella kun nainen on sidottu haarat levälleen ja rinnat alkaisivat turvota ja muuttua punertavan siniseksi. Piiskata niitä, halujen mukaan. Laiskiä rintoja sekä kasvoja kovalla kyrvälläni.
      Miltä tämä kuulostaa sinusta?

• Olen nähnyt kuvia kun naisten rintoja on tälla tavoin melko nöyryyttävällä tavalla köytetty. Se kiihottaa minua kyllä ja raju kohtelu niitä kohtaan. Minulla DD100 kokoiset rinnat ja voin kuvitella minkälainen näky näistä sidottuina muodostuisi.
        T. Kaisa

• Kaisa47 kirjoitti:

Olen nähnyt kuvia kun naisten rintoja on tälla tavoin melko nöyryyttävällä tavalla köytetty. Se kiihottaa minua kyllä ja raju kohtelu niitä kohtaan. Minulla DD100 kokoiset rinnat ja voin kuvitella minkälainen näky näistä sidottuina muodostuisi.
        T. Kaisa

Kuulostaa oikeanlaiselle, tule chatin puolella "vanhimmat" chattiin. Käydään keskustelua aiheesta privaatisti, rintojen kurittamisesta on paljon haaveita.

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Olen nähnyt kuvia kun naisten rintoja on tälla tavoin melko nöyryyttävällä tavalla köytetty. Se kiihottaa minua kyllä ja raju kohtelu niitä kohtaan. Minulla DD100 kokoiset rinnat ja voin kuvitella minkälainen näky näistä sidottuina muodostuisi.
        T. Kaisa

Ap: mukava kuulla että tämmöinen miellyttäisi. Se on todella kauniin näköistä.
        Mitä olet mieltä siitä jos päällesi virtsattaisiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ap: mukava kuulla että tämmöinen miellyttäisi. Se on todella kauniin näköistä.
        Mitä olet mieltä siitä jos päällesi virtsattaisiin?

Siinä kokisi itsensä viimeistään nöyryytetyksi ja alistetuksi.

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Siinä kokisi itsensä viimeistään nöyryytetyksi ja alistetuksi.

Ap: Olisko se jotakin josta nauttisit?

• Anonyymi kirjoitti:

Ap: Olisko se jotakin josta nauttisit?

Omalla tavallaan nauttisin tästäkin nöyryytyksestä.

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Omalla tavallaan nauttisin tästäkin nöyryytyksestä.

Ap: onko sinulla haave, että tämmöinen toteutuisi todellisuudesta.
        Olisiko ne vain sessioita, vai haluaisitko olla koko ajan alistetussa asemassa (yhteisellä sopimuksella)?

• Anonyymi kirjoitti:

Ap: onko sinulla haave, että tämmöinen toteutuisi todellisuudesta.
        Olisiko ne vain sessioita, vai haluaisitko olla koko ajan alistetussa asemassa (yhteisellä sopimuksella)?

Voisin kyllä suostua olemaan koko ajankin alistetussa asemassa. Muuttaisi arkielämäni joksikin täysin muuksi ja saisin jännitystä ym.elämääni.

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Voisin kyllä suostua olemaan koko ajankin alistetussa asemassa. Muuttaisi arkielämäni joksikin täysin muuksi ja saisin jännitystä ym.elämääni.

Ap: Miten suhtautuisit siihen että mies haluaisi että hänen kyrpänsä ja kivekset sidottaisiin, vastaavasti kuin naisen rinnat? Olen itsekseni tehnyt kokeiluja tällä saralla + lisännyt sukuelimiini painoja.
        Millainen elämäsi on nyt ja missäpäin elelet?
        Haluaisitko kysyä minulta jotakin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ap: Miten suhtautuisit siihen että mies haluaisi että hänen kyrpänsä ja kivekset sidottaisiin, vastaavasti kuin naisen rinnat? Olen itsekseni tehnyt kokeiluja tällä saralla lisännyt sukuelimiini painoja.
        Millainen elämäsi on nyt ja missäpäin elelet?
        Haluaisitko kysyä minulta jotakin?

Tällainen ei ihan tehtäväkseni ole minun juttuni.
        Olen eronnut yh ja hyvässä julkisensektorin työssä, nyt kesälomalla.
        Nyt on mentävä hoitelemaan asioita joten en aivan heti ole tavoitettavissa.

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Tällainen ei ihan tehtäväkseni ole minun juttuni.
        Olen eronnut yh ja hyvässä julkisensektorin työssä, nyt kesälomalla.
        Nyt on mentävä hoitelemaan asioita joten en aivan heti ole tavoitettavissa.

Ap: tavataan myöhemmin täällä tänään klo 15?

• Anonyymi

Ap: voisitko kertoa itsestäsi enemmän?

• Anonyymi

Mä voisin kouluttaa susta nartun itselleni

• Kukahan näin kertoo?

• Kaisa47 kirjoitti:

Kukahan näin kertoo?

Kuka lienee

• Anonyymi
        Kaisa47 kirjoitti:

Kukahan näin kertoo?

Ap: tuo koulutus viesti ei tullut minulta.

• Anonyymi

Löytyisikö hämeestä naista jota kiinnostaisi aihe?
      M32

• Anonyymi
      UUSI

Ap: vieläkö kaisa olisi valmis vaihtamaan ajatuksia?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      1626
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      81
      1592
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      378
      1578
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      81
      1348
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1251
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      37
      1105
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      260
      1060
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      932
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      895
    10. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      887
    Aihe