ELINA LEPOMÄKI ulkoasiainhoitaja: PÄIVÄ ILMAN IMARTELUA ON MENETETTY PÄIVÄ.
Tämäkö on Suomen ulkopolitiikan uusi linja.
10
58
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Puhui ilmeisesti presin suulla.
- AnonyymiUUSI
Lieneekö UTVASSA sovittu?
- AnonyymiUUSI
Uskomatonta puhetta Suomen ulkoministeriltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta puhetta Suomen ulkoministeriltä.
Onko ELLU tänään IMARRELLUT?
- AnonyymiUUSI
Eikö hän lainkaan imarrellut Hamasia ja Iranin uskonnollistajohtajaa, Valtonen on selvästi rasisti. Valtonen ei ole sisäistänyt että vain länsimaalaisia presidenttejä tulee kritisoida.
- AnonyymiUUSI
Päivä ilman Trumpin lipomista on kuin päivä ilman rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Suomen uusi ulkopoliittinen linja on Suomelle superkalliiden Trump-diilien tekeminen.
- AnonyymiUUSI
...olemattomia turvatakuita vastaan. Mikään ydinasevaltio ei mene takaamaan jonkun toisen maan turvallisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...olemattomia turvatakuita vastaan. Mikään ydinasevaltio ei mene takaamaan jonkun toisen maan turvallisuutta.
...paitsi yietysti Britannian Johnsson, joka antoi Suomelle ns. turvatakuut. Mutta joka vain lisäsi pelkoa, etteivät päättäjät oikeasti ymmärrä niitä asioita joista he suureen ääneen hölisevät.
- AnonyymiUUSI
Trump pani suomalaiset maksamaan itse olemattomat turvatakuunsa. Mikä oli sinällään vain oikeus ja kohtuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466334
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284337- 952844
- 412257
- 332042
- 532005
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481