Onko Äänekosken kaavoittaja seonnut kokonaan

Anonyymi-ap

Kaavoittajalta on tainnut mopo karata käsistä? Entisestä sanottiin että umpihullu mutta tämä nykyinen taitaa olla avaruudesta tippunut tänne koskelle sekoilemaan.

Kulisseissa tapahtuu kummallisia asioita mutta pöytäkirjoihin ei puoletkaan näistä kähminnöistä eksy. Kaksi kaavaa menossa hallinto-oikeuteen, ilmeisesti Äänekoskelle halutaan samanlainen systeemi kuin Jyväskylään jossa oiotaan mutkat ja salaillaan minkä ehditään ja tätä kautta saadaan valittamisen ammattilaisia hidastamaan kaikkia hankkeita.

10

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhoitu ja kerrohan nyt mitä täällä muka tapahtuu? Kovin yleisellä tasolla on tuo avauksesi.

• Anonyymi

Kyllä Äänekosken virkamiesten tyyli on kyykyttää jos se vaan mitenkään onnistuu. Myönteinen ajattelu ei sinne sovi. Se valta on noussu päähän .

• Anonyymi

Helppo kitistä ja vinkua joka asiasta kun oma elämä toimii vain mielialalääkkeitten varassa.

Tuosta sun kirjoituksesta kun jättää pois turhan kitinän ja paskanjauhannan niin se olisi vain valkoin tyhjä ruutu.

Laita joskus noitten sun harhojen lisäksi jotain faktaa tiskiin

• Anonyymi

Joko ne ajaa taas "pyöreän puun" sijoituspaikkaa jonkun takapihalle? Edellinen ei onnistunut kun autiosaharan myyjä kirjoitti valituksen.

• Anonyymi

Eihän tuosta aloituksesta saa mitään tolkkua.

• Anonyymi

Aloittajalla mennyt vissiin porot sieraimeen. Edellinen kaavoittaja Kinnunen oli kyllä kakofoninen ukko. Nykyisestä ei tietoa kuka se on.

• Anonyymi

Siis valttamisen ammattilaiset ?!
      Olet sairas.

• Anonyymi

Nykyinen eukko on aivan kaheli mutta sinällään linjassa muun organisaation kanssa.

• Anonyymi

Voitko kertoa mitä hän on tehnyt.

• Anonyymi

No mitä nyt muutamia tapauksia siitä kun aloitti niin rikkoo lupaukset mitä kaupunki antanut jonkun toisen toimesta. Ehkä demari? Vaikuttaa sille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe