Sanovat sitä jo ihan kohtalaiseksi itäauton kastissa mutta tuleeko sen kanssa vähän niin kuin luuserin maine?
T. Arttu-Kaaleppi
Joko skoodan kehtaa ostaa?
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva kun ei tarvitse rekisteröidä nickiä. Voi olla jonain päivänä Tero, toisena Taru, ja sitten vaikka Arttu. Ehdotan seuraavaksi vaikka Tahvo.
- Anonyymi
Muelenkiintoinen kysymys, en sitä tehnyt! Kiitos! Tero
- Anonyymi
Yksinkertainen vastaus on: Osta Skoda.
Elä omaa elämääsi ja anna muiden pitää mielipiteensä.
"Vivere secundum naturam." - Seneca - Anonyymi
Taas samalla vanhalla spämmillä liikkeelle.
Sinulta ei taida onnistua lainkaan aikuisten jutut ja asiat autoilusta ja autoista?- Anonyymi
Mites se Auto Bilt 2016 kestotesti?
- Anonyymi
ÖÖÖ Osta AK 47 niin ei tule luuserin maine tai olo.
- Anonyymi
Jos olet nimetty kaalepiksi, saat ilmaisen kodan.
Nouda romusi Auto sepalukselta
kysy automyyjä antti penaalia.
Selli numero 2
( kakkoseen )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136