Tekisi mieli kokeilla seksiä miehen kanssa. Löytyisikö Riihimäen nurkilta miestä, jonka kanssa voisin kokeilla suuseksiä ja panoa? Olen siisti vajaa viisikymppinen mies, jolla ei vielä kokemusta miesten välisestä seksistä ole. Onnistuisi vaikka heti jos sinulla on joku paikka.
Löytyisikö Riihimäen seudulta miestä kokeilunhaluiselle
9
91
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisi jos luotto 100%
- AnonyymiUUSI
Varmasti 100% luottamuksella. Onko sulla joku sähköposti tms keino laittaa viestiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti 100% luottamuksella. Onko sulla joku sähköposti tms keino laittaa viestiä?
Kysymys jota mietin. Entäpä jos tunnemme toisemme haittaako. Voidaan tavata jossain sovitusti, varattu olen kylläkin entä sinä. Miesten välinen pitkään houkuttanut myös, suuseksi ja molemmin päin panot. M 57
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys jota mietin. Entäpä jos tunnemme toisemme haittaako. Voidaan tavata jossain sovitusti, varattu olen kylläkin entä sinä. Miesten välinen pitkään houkuttanut myös, suuseksi ja molemmin päin panot. M 57
Varattu olen minäkin. Eikä se nyt haittaa jos tunnetaan, tuskin, mutta kun kumpikin tietää millä asialla tavataan, niin mitä väliä sillä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varattu olen minäkin. Eikä se nyt haittaa jos tunnetaan, tuskin, mutta kun kumpikin tietää millä asialla tavataan, niin mitä väliä sillä on.
Oletko Riksusta vai lähettyviltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Riksusta vai lähettyviltä
Ihan nurkalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan nurkalta.
Missä tavattais sivummalla rauhallisessa paikassa. Aluksi suuhoitoa molemmille ja spermat suuhun.
- AnonyymiUUSI
Ehkäpä
- AnonyymiUUSI
Joo miten olis "Mosse Kataja"?
😝😅😆😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526517
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294887- 982965
- 412337
- 322143
- 572085
- 1081883
- 221789
- 271582
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351568