Thaimaa dekriminalisoi kannabiksen käytön kolme vuotta sitten, nyt hallitus haluaa kriminalisoida sen uudelleen.
https://yle.fi/a/74-20169589
Thaimaa on kieltämässä kannabiksen myynnin viihdekäyttöön
10
92
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuollaiset päätökset näkyvät jokaisessa thaimaan päätöksen teossa, ensin kerätään rusinat pullasta, sitten kun ne alkavat aiheuttaa ongelmia, suunta muuttuu 180 astetta toiseen, kymmenet tuhannet yrittäjät ovat tehneet isoja investointeja myydäkseen pilveä, nyt leikki loppuu... ei kovin pitkäjännitteistä.
- AnonyymiUUSI
Sinulla Übermensch Hiekkakirppusaari kaiken kokeneena koemusasiantuntijana sekä Thaimaan tietäjä lienee ollen vaivatonta esittää muutama esimerkki tuohon väitteeseesi.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla Übermensch Hiekkakirppusaari kaiken kokeneena koemusasiantuntijana sekä Thaimaan tietäjä lienee ollen vaivatonta esittää muutama esimerkki tuohon väitteeseesi.
> § <Tiedän taas mistä puhun, olen ostanut muutaman sätkän kun ne vapautuivat, jo muutaman kuukauden kuluttua katosivat myyjät markkinoilta, nyt katoaa muutkin, olen polttanut myös suomessa mutta kun en ole juurikaan kessutellut, henkosten vetäminen on hankalaa, mutta yksi pöllähti noista sätkistä nuppiin, ainoastaan väsytti hemmetisti.
Vielä on kokeilematta lsd trippi, sitä voisi joskus kokeilla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän taas mistä puhun, olen ostanut muutaman sätkän kun ne vapautuivat, jo muutaman kuukauden kuluttua katosivat myyjät markkinoilta, nyt katoaa muutkin, olen polttanut myös suomessa mutta kun en ole juurikaan kessutellut, henkosten vetäminen on hankalaa, mutta yksi pöllähti noista sätkistä nuppiin, ainoastaan väsytti hemmetisti.
Vielä on kokeilematta lsd trippi, sitä voisi joskus kokeilla.Kiitos Numba sinulle sinänsä asiallisesta vastauksestasi, mutta...
"Tuollaiset päätökset näkyvät jokaisessa thaimaan päätöksen teossa"
- tuohon _JOKAISESSA_ väittämääsi olisin toivonut sinulta esimerkkejä.
> § <
Ps. Itse koen viihtyväni oikein hyvin täällä Chiang Maissa, ja minun onkin nyt pakko hieman ihmetellä tuota negatiivisuutesi ja katkeruutesi kuormaa, mistä tuo oikeastaan kumpuaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Numba sinulle sinänsä asiallisesta vastauksestasi, mutta...
> § <
Ps. Itse koen viihtyväni oikein hyvin täällä Chiang Maissa, ja minun onkin nyt pakko hieman ihmetellä tuota negatiivisuutesi ja katkeruutesi kuormaa, mistä tuo oikeastaan kumpuaa?Numba ei ole negatiivinen, vaan kaukaa viisas. Numballa on tekninen näkemys asioihin jos toisiin, joka kumpuaa matematiikan ja filosofian tuntemuksesta ja kyvystä ajatella analyyttisesti.
Numba havaitsi jo varhain että Pattaya lapioi aivan turhaa lisää hiekkaa uimarannalle, sillä mitä enemmän siellä on hiekkaa, sitä vähemmän siellä kohta on hiekkaa. Niinpä tuli sitten sade ja vei hiekat. Muutama hiekkasäkki jäi kunnes nekin kellui pois ulapalle.
Numba katseli hieman naureskellen Pattayan viemäreitä ja totesi että vaikka siellä kuinka kaivellaan, niin paska haisee edelleen. Viemäriremontin jälkeen Numba meni paikan päälle ja samat hajut siellä oli kuin 50 vuotta sitten samassa paikassa.
Numba näki uutisissa että Thaimaa alkaa myymään kannabista. Numba näki heti että rusinoita ei voi kauaa ottaa pullasta, kun ne jo loppuu ja tulee kusiset paikat. Numba havaitsi jo varhain ongelmat Thaimaan päätöksenteossa ja että leikki loppuu kun myös rusinat.
Numba meni kauppaan ja havaitsi maidon olevan Thaimaassa loppu. Jututti kauppiasta ja kauppias sanoi että kyllä, nyt on Thaimaassa maito loppu. Numba aavisti että Thaimaassa ei ole toimivia lehmiä ja ennusti että maito tulee loppumaan ja hetki tästä Thaimaasta loppui maito.
Numba harrasti vuosikymmeniä soi kutosen bordellialuetta ja havaitsi ettei se ole maailman suurin mutta kuitenkin. Tyydyttävällä rantalomalla hän vuokrasi läskin ja kietoi valkoisen paidan päähänsä ajellessa tällä pitkin katuja. Kohta jo yökerhoissa puhuttiin hänen haaremistaan, johon kuului vaimo ja muutama muu läskirenkailla varustettu nainen.
Numba havaitsi että rannalla käymällä tulee täyteen kutisevia paukapäitä ihoon, joihin kirput tekee pesän. Kohta on jo sitten tulehdus ja märkiviä paukamia on naamassakin ja munaskukkeleissa. Numba havaitsi että Thaimaa kieltää hiekkakirput ja niillekin tulee kusiset paikat, kuten palmurotille jotka vaanii palmuissa toisiaan ja uimareita.
Numba huomasi että kun juoksee 48 kmh vauhtia niin kirput ei saa kiinni. Muut koetti jäljitellä tyyliä mutta heillä ei ollut niin kovaa pohja kuntoa, jolloin kirput sai heidät kiinni ja kohta he ottivat jo siitä märkiviä paiseita naamaan. Numbaa tämä nauratti, kun ihmisiltä menee terveys ja hän oli tämän jo nähnyt kaukaa tulevan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Numba sinulle sinänsä asiallisesta vastauksestasi, mutta...
> § <
Ps. Itse koen viihtyväni oikein hyvin täällä Chiang Maissa, ja minun onkin nyt pakko hieman ihmetellä tuota negatiivisuutesi ja katkeruutesi kuormaa, mistä tuo oikeastaan kumpuaa?Miksi majuri SandBalls ei kykene vastaamaan senssulle.
- AnonyymiUUSI
"Thaimaan kauppakamari on arvioinut, että kannabiskaupan arvo nousisi 1,2 miljardiin dollariin tänä vuonna."
Aikamoinen isku talouteen.- AnonyymiUUSI
Puhumattkaan niille jotka ovat rakentaneet busineksen sen varjolle, nyt se katoaa alta, siis tuota tarkoitan thaimaan lyhyt näköisyydellä, olisi pitänyt laskea etukäteen riskit, tuotto arviota, ja miten riskit katetaan, todellinen syy voi myös olla se että thaimaan lomakohteista ei haluata mitään pössöttely paikkaa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhumattkaan niille jotka ovat rakentaneet busineksen sen varjolle, nyt se katoaa alta, siis tuota tarkoitan thaimaan lyhyt näköisyydellä, olisi pitänyt laskea etukäteen riskit, tuotto arviota, ja miten riskit katetaan, todellinen syy voi myös olla se että thaimaan lomakohteista ei haluata mitään pössöttely paikkaa..
Lääkekäyttö ja myynti lääkkeeksi jää edelleen sallituksi joten mikään ei muutu.
- AnonyymiUUSI
Kuin se nyt talouteen vaikuttaa? Se vaikuttaa korkeintaan kannabisviljelijän talouteen.
Thaimaan turistit tuo arviolta tänä vuonna 91 miljardia dollaria massia Thaimaahan ja ihmiset käyttää ne lomaan tarkoitetut rahansa joka tapauksessa.
Jos jää kannabissätkät ostamatta, niin sitten ostetaan viinaa ja tupakkaa tai jotakin muuta.
Kannabis ostetaan pimeästi kuten aina ennenkin. Suunnilleen sama raha tulee jatkossakin, mutta eri muodossa.
Kuten nähty on maailmalla, niin kieltolakien aikaan juodaan enemmän kuin koskaan muulloin.
Suomi on pieni maa, mutta meillä on kuulema varaa elättää siirtolaisia 10 miljardilla eurolla vuodessa ja meillä on varaa laittaa Ukrainaan 3 miljardia euroa vuodessa ja aseisiin 16 miljardia euroa vuodessa ja Unionin velkoihin 4 miljardia euroa vuodessa ja soteuudistuksen epäonnistumiseen sellaiset 4 miljardia lisäeuroa vuodessa ja idänkaupan loppumiseen sellaiset 5 miljardia euroa vuodessa ja riittää massia vielä Afrikkaankin ja 800.000 virkamiehen elättämiseenkin. Meillä on rahaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496420
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294567- 982925
- 412297
- 332102
- 562056
- 1091870
- 221769
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2331525