Jääkää te tänne jos haluatte!!
Muutan Kiuruveelle!!!
19
467
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleeko varavaltuutettu tilalle?
- Anonyymi
Kouravesi olisi se viimeinen paikkakunta minne muuttaisin Kouravedellä ei satu eikä tapahdu yhtään mitään
- Anonyymi
Täällä tehhään taajamateitä niin että asvaltit paitsi 27:lta, Kiuruveen puolella sekin on kuin eri planeetalta, ei siis kuun.
- Anonyymi
Eipä silti, eihän kuu olekaan planeetta vaan kuu.
- Anonyymi
Mitä siellä?/
- Anonyymi
Joko muutit?
- Anonyymi
Timo minnekään muuta kunhan nyt aikansa kuluksi täällä joutavia höpisee...
- Anonyymi
Loppuiko varastettava kupari?
- Anonyymi
Piripäät vei osan, tiesittekö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piripäät vei osan, tiesittekö?
Kaikki tietää letkä muutti
- Anonyymi
Kuosria ja muuta mukavaa yllinkyllin kiurulla ja Pyhäjärvessä.
- Anonyymi
Ei sielläkään mittään oo.
- Anonyymi
Emoji, joko muutit, valehtelet, sinut on nähty "liisaamassa."
- Anonyymi
En ole muuttamassa minnekkään,olen täällä vielä kun viimeinenkin PERSU kasvaa horsmaa🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muuttamassa minnekkään,olen täällä vielä kun viimeinenkin PERSU kasvaa horsmaa🌈💦💦💦
Kyllä on kummoo kevättä,kun ei tule kessää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persumärisijä voihii tuskissaan, roiskeet lentää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persumärisijä voihii tuskissaan, roiskeet lentää!
Kyllä sinä Kepun emoji Pelle vastasit itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä Kepun emoji Pelle vastasit itsellesi.
...se mikkään kepu, se on se, raamatulla leikkivä suternööri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...se mikkään kepu, se on se, raamatulla leikkivä suternööri.
Mi elisairas on taas vihassaan syyttömän kimpussa,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112