Kaunis ilma kaipailuun

🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä.

Kari Tapio - Kaksi puuta
https://youtu.be/bhTIPBrO4wM

18

214

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki kaipauskone niin se hoitaa hommat voit keskittyä pesuhommiin

• Joka kesä aion myydä mökin, kun pesen käsin pyykkejä. Siksi ei ole tullut hommattua puoliautomaattia, joka pesisi pyykit ämpärivesillä. Pyykinpesukoneen saisi helpommin kuin kaipauskoneen.

• Anonyymi

Hyvä että sulla on pientä arbeettia.

• Onhan täällä maalla enemmän töitä kuin kotona, kun kaikki on vähän alkeellista. Pyykkikoneena toimii vanhanaikainen pyykkilauta. käsin kiertämällä pyykit jää aika märäksi, joten ainakin alkukuivatus tapahtuu ulkona. Sisälle voi pyykit siirtää sitten kun ne eivät enää valu.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Onhan täällä maalla enemmän töitä kuin kotona, kun kaikki on vähän alkeellista. Pyykkikoneena toimii vanhanaikainen pyykkilauta. käsin kiertämällä pyykit jää aika märäksi, joten ainakin alkukuivatus tapahtuu ulkona. Sisälle voi pyykit siirtää sitten kun ne eivät enää valu.

Turhaan niitä käsin väännät jos sähköt pelaa. Minulla rantasaunalla vain linko ja hyvin hyrisee.

• Anonyymi kirjoitti:

Turhaan niitä käsin väännät jos sähköt pelaa. Minulla rantasaunalla vain linko ja hyvin hyrisee.

Linko kuuluu samaan sarjaan kuin pesukone. Turhaa maalla, kun mulla on kaupungissa automaattipesukone. Kun on enemmän pyykkiä voi mennä sinne pyykkäämään.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Linko kuuluu samaan sarjaan kuin pesukone. Turhaa maalla, kun mulla on kaupungissa automaattipesukone. Kun on enemmän pyykkiä voi mennä sinne pyykkäämään.

On toki minullakin automaattikone talossa. Joskus pesen pientä nyrkkipyykkiä pesuhuoneessa, ne käyn sitten rantasaunalla linkoamassa ja jätän ulos kuivamaan. Eli linko rantasaunalla.

• Anonyymi

Pesen aina vaatteita kesäisin vain poutasäällä. Onhan vaatteissa ihan eri tuoksut ulkona kuivattuna. Kyllä nukkumaan alkaessakin huomasi lakanoiden raikkauden.

• Anonyymi

Totta. Ulkona niihin kerääntyy siitepölyjä, savun hajua ja lintujen kakkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asut varmaan väärässä paikassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lintuja voi karkottaa laittamalla niiden kakkipaikoille lasten leikkikäärmeitä. Pysyy autot, laiturit ja terassit puhtaina. Kunhan varoo, ettei laita niitä iäkkään käärmepelkoisen ihmisen näkyville, ettei tule ambulanssireissu.

• Kun on ukkosta ilmassa niin valkopyykit desinfioituu ja valkaistuu ilmassa olevan otsonin ansiosta.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kun on ukkosta ilmassa niin valkopyykit desinfioituu ja valkaistuu ilmassa olevan otsonin ansiosta.

Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö

• Anonyymi kirjoitti:

Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö

Salama synnyttää otsonia ilmakehään, jos et tiennyt.
        "Otsoni on tehokas menetelmä vaatteiden ja muiden tekstiilien desinfiointiin ja hajujen poistoon. Otsonointi tuhoaa bakteereja, homeita ja viruksia sekä poistaa epämiellyttäviä hajuja, kuten tupakan, eläinten ja savun hajuja."

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Salama synnyttää otsonia ilmakehään, jos et tiennyt.
        "Otsoni on tehokas menetelmä vaatteiden ja muiden tekstiilien desinfiointiin ja hajujen poistoon. Otsonointi tuhoaa bakteereja, homeita ja viruksia sekä poistaa epämiellyttäviä hajuja, kuten tupakan, eläinten ja savun hajuja."

MInä en tiennyt mutta nyt tiedän. Kiitos Lounaalle näistä tiedoista :)

sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

MInä en tiennyt mutta nyt tiedän. Kiitos Lounaalle näistä tiedoista :)

sivusta

Otsonilla käsitellään nykyisin hometalojakin. Kehitys kehittyy.

• Anonyymi

JT, ohikiitävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe