🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä.
Kari Tapio - Kaksi puuta
https://youtu.be/bhTIPBrO4wM
Kaunis ilma kaipailuun
17
181
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki kaipauskone niin se hoitaa hommat voit keskittyä pesuhommiin
Joka kesä aion myydä mökin, kun pesen käsin pyykkejä. Siksi ei ole tullut hommattua puoliautomaattia, joka pesisi pyykit ämpärivesillä. Pyykinpesukoneen saisi helpommin kuin kaipauskoneen.
- Anonyymi
Hyvä että sulla on pientä arbeettia.
Onhan täällä maalla enemmän töitä kuin kotona, kun kaikki on vähän alkeellista. Pyykkikoneena toimii vanhanaikainen pyykkilauta. käsin kiertämällä pyykit jää aika märäksi, joten ainakin alkukuivatus tapahtuu ulkona. Sisälle voi pyykit siirtää sitten kun ne eivät enää valu.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Onhan täällä maalla enemmän töitä kuin kotona, kun kaikki on vähän alkeellista. Pyykkikoneena toimii vanhanaikainen pyykkilauta. käsin kiertämällä pyykit jää aika märäksi, joten ainakin alkukuivatus tapahtuu ulkona. Sisälle voi pyykit siirtää sitten kun ne eivät enää valu.
Turhaan niitä käsin väännät jos sähköt pelaa. Minulla rantasaunalla vain linko ja hyvin hyrisee.
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan niitä käsin väännät jos sähköt pelaa. Minulla rantasaunalla vain linko ja hyvin hyrisee.
Linko kuuluu samaan sarjaan kuin pesukone. Turhaa maalla, kun mulla on kaupungissa automaattipesukone. Kun on enemmän pyykkiä voi mennä sinne pyykkäämään.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Linko kuuluu samaan sarjaan kuin pesukone. Turhaa maalla, kun mulla on kaupungissa automaattipesukone. Kun on enemmän pyykkiä voi mennä sinne pyykkäämään.
On toki minullakin automaattikone talossa. Joskus pesen pientä nyrkkipyykkiä pesuhuoneessa, ne käyn sitten rantasaunalla linkoamassa ja jätän ulos kuivamaan. Eli linko rantasaunalla.
- Anonyymi
Pesen aina vaatteita kesäisin vain poutasäällä. Onhan vaatteissa ihan eri tuoksut ulkona kuivattuna. Kyllä nukkumaan alkaessakin huomasi lakanoiden raikkauden.
- Anonyymi
Totta. Ulkona niihin kerääntyy siitepölyjä, savun hajua ja lintujen kakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asut varmaan väärässä paikassa.
Anonyymi kirjoitti:
Lintuja voi karkottaa laittamalla niiden kakkipaikoille lasten leikkikäärmeitä. Pysyy autot, laiturit ja terassit puhtaina. Kunhan varoo, ettei laita niitä iäkkään käärmepelkoisen ihmisen näkyville, ettei tule ambulanssireissu.
Kun on ukkosta ilmassa niin valkopyykit desinfioituu ja valkaistuu ilmassa olevan otsonin ansiosta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kun on ukkosta ilmassa niin valkopyykit desinfioituu ja valkaistuu ilmassa olevan otsonin ansiosta.
Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö
Salama synnyttää otsonia ilmakehään, jos et tiennyt.
"Otsoni on tehokas menetelmä vaatteiden ja muiden tekstiilien desinfiointiin ja hajujen poistoon. Otsonointi tuhoaa bakteereja, homeita ja viruksia sekä poistaa epämiellyttäviä hajuja, kuten tupakan, eläinten ja savun hajuja."- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Salama synnyttää otsonia ilmakehään, jos et tiennyt.
"Otsoni on tehokas menetelmä vaatteiden ja muiden tekstiilien desinfiointiin ja hajujen poistoon. Otsonointi tuhoaa bakteereja, homeita ja viruksia sekä poistaa epämiellyttäviä hajuja, kuten tupakan, eläinten ja savun hajuja."MInä en tiennyt mutta nyt tiedän. Kiitos Lounaalle näistä tiedoista :)
sivusta Anonyymi kirjoitti:
MInä en tiennyt mutta nyt tiedän. Kiitos Lounaalle näistä tiedoista :)
sivustaOtsonilla käsitellään nykyisin hometalojakin. Kehitys kehittyy.
- Anonyymi
JT, ohikiitävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574