Kun mies ihastuu naiseen, niin kauanko ihastuminen tyypillisesti kestää ja mihin se loppuu?
Ihastuva mies
15
414
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastumiseen
- Anonyymi
Toinen vaihtoehto on uskon puutteeseen loppuminen? Toteaa vain, ettei toinen ole minulle se oikea ihminen kumppaniksi. Luonne-erot voivat yllättää?
- Anonyymi
Noin on, ensirakastelussa ihastuminen päättyy ja jatkuu sitten rakastamisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin on, ensirakastelussa ihastuminen päättyy ja jatkuu sitten rakastamisena.
Näin se on minullakin vaikka olen nainen. Kohta 2 vuotta siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on uskon puutteeseen loppuminen? Toteaa vain, ettei toinen ole minulle se oikea ihminen kumppaniksi. Luonne-erot voivat yllättää?
Toivottavasti et oo mies johon olen rakastunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et oo mies johon olen rakastunut
En usko, että olet. Kuka minusta olisi edes kiinnostunut? Halusin helpottaa taakkaasi, en halua pahoittaa mieliä, vaikka ajattelen välillä näinkin ja enempi kokemus pohjalta toin sen nurjankin puolen julki.
- Anonyymi
1viikko-20vuotta. Aika yksilöllistä
- Anonyymi
Kahdeksatta vuotta, varmaan loppuu kuolemaan. 🙄
- Anonyymi
Voi loppua myös luottamuksen puutteeseen jos saa tietää ihastuksesta ikäviä asioita.
- Anonyymi
Loppuu jos ei tule vastakaikua. Poikkeuksena ihmiset, joilla on jonkinlaisia ongelmia.
- Anonyymi
se loppuu pettymykseen
- Anonyymi
Voi se loppua nopeastikin. Sitten voi käydä niin että ei lopu ja muuttuu joksikin muuksi.
- Anonyymi
Muista miehistä en tiedä, mutta yhteen naiseen kestänyt yli 10 vuotta. Pahemmat ihastumiset normaalistikin yli vuoden.
- Anonyymi
Miehet ovat ihmisiä. Heitä on miljardeja, ja kaikki erilaisia.
- Anonyymi
Puolisen tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929