Ihastuva mies

Kun mies ihastuu naiseen, niin kauanko ihastuminen tyypillisesti kestää ja mihin se loppuu?
15638
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Rakastumiseen

1Äänestä
  • Toinen vaihtoehto on uskon puutteeseen loppuminen? Toteaa vain, ettei toinen ole minulle se oikea ihminen kumppaniksi. Luonne-erot voivat yllättää?

Äänestä

• Noin on, ensirakastelussa ihastuminen päättyy ja jatkuu sitten rakastamisena.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Noin on, ensirakastelussa ihastuminen päättyy ja jatkuu sitten rakastamisena.

Näin se on minullakin vaikka olen nainen. Kohta 2 vuotta siitä

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on uskon puutteeseen loppuminen? Toteaa vain, ettei toinen ole minulle se oikea ihminen kumppaniksi. Luonne-erot voivat yllättää?

Toivottavasti et oo mies johon olen rakastunut

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Toivottavasti et oo mies johon olen rakastunut

En usko, että olet. Kuka minusta olisi edes kiinnostunut? Halusin helpottaa taakkaasi, en halua pahoittaa mieliä, vaikka ajattelen välillä näinkin ja enempi kokemus pohjalta toin sen nurjankin puolen julki.

Äänestä

1viikko-20vuotta. Aika yksilöllistä

1Äänestä

Kahdeksatta vuotta, varmaan loppuu kuolemaan. 🙄

Äänestä

Voi loppua myös luottamuksen puutteeseen jos saa tietää ihastuksesta ikäviä asioita.

4Äänestä

Loppuu jos ei tule vastakaikua. Poikkeuksena ihmiset, joilla on jonkinlaisia ongelmia.

1Äänestä

se loppuu pettymykseen

1Äänestä

Voi se loppua nopeastikin. Sitten voi käydä niin että ei lopu ja muuttuu joksikin muuksi.

Äänestä

Muista miehistä en tiedä, mutta yhteen naiseen kestänyt yli 10 vuotta. Pahemmat ihastumiset normaalistikin yli vuoden.

Äänestä

Miehet ovat ihmisiä. Heitä on miljardeja, ja kaikki erilaisia.

Äänestä

Puolisen tuntia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kun mies ihastuu naiseen, niin kauanko ihastuminen tyypillisesti kestää ja mihin se loppuu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu