Kun sen "korona viruksen" vaaroja hehkutettiin joka paikassa kokoajan 24/7.
Sen jälkeen massat aivopestiin myönteiseksi Ukrainan sodalle rahojen syytämisen suhteen. Nyt on menossa massiivinen Nato aivopesu. Suurin osa kansasta menee mukaan tähän aivopesuun, eikä mieti asioita omilla aivoillaan. Suuret massat on helppo aivopestä uskomaan mitä tahansa, oli se miten tuhoisaa heille itselleen rahallisesti tai aineellisesti, kunhan sitä tarpeeksi tehokkaasti toistetaan mediassa kokoajan 24/7.
Mitä on seuraavaksi tulossa?
Ensin ihmiset aivopestiin ottamaan koronarokote
88
791
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinä luulet viisaudessasi olevan ainoa yksilö joka käyttää
omia aivojaan.Usko tai älä meitä on paljon.- Anonyymi
Rokotelampaat eivät enää ota tehosteita koska tajusivat thln kusettaneen heitä
Mutta edelleen he tyrkyttävät rokotteita muille koska heidän työantajansa määrää heidät rokote myönteisiksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotelampaat eivät enää ota tehosteita koska tajusivat thln kusettaneen heitä
Mutta edelleen he tyrkyttävät rokotteita muille koska heidän työantajansa määrää heidät rokote myönteisiksiSinä selvästikin olet älylliseltä tasoltasi lähellä lampaita, nolaat vain itsesi.
- Anonyymi
Todella lapsellinen kommentti
- Anonyymi
Te pissapäät jotka mölisette omia mielikuvitus juttujanne ymmärtämättä oikeita asioita, voisitte tutkia järkeviä asioita joista jotakin opittekin, netistä löytyy nykyisin kaikkea kun osaa vai hieman seuloa ettei usko kaiken maailman huijaus propakandaan.
Esim. Tuosta koronasta, minä kävin 2021 19 päivä marraskuuta rokotuksessa, jolloin sain influenssa sekä korona rokeotteen. Rokotuspaikalta palatessani kävelemällä tuli heikko olo, alkoi särkemään aikka mihin, ennen kaikkea kaikkiin jäseniin jotka olivat aiemmin kohdanneet kolhuja, murtumia, ym vaurioita. Mietin että kovin nopeasti tuli rokotuksesta oireita.
Tuo 19 päivä oli perjantai, menin kotona lepäämään ja otin särkylääkettä, minulla oli muutenkin jo voimakasta särkylääkettä mm. nivelkulumien vuoksi.
Noin kymmenen aikaan illalla tuli todella huono olo, yrjöä pukkasi rajusti, joten raahauduin kylppäriin. Ei juuri mitään tullut ylös, mutta yökkäilin uudelleen ja uudelleen. Levisin kylppärin lattialle kun en jaksanut olla enää lattialla istuenkaan.
Olin niin huonossa kunnossa etten tajunnut mitään ajankulumisesta, yli puolenyön meni, tajusin että makaan edelleen lattialla, sitten konttasin kylppäristä oh:n sohvalle, juuri ja juuri voimat siihen riitti. Yöllä soittelin koronapäivystys numeroihin, kukaan ei vastannut.
Minulla on myös ykköstyypin diabetes, joten seurasin verensokeri arvoja, join vettä. Jotenkin aamu tuli, mietin sitten että onko minulla kuitenkin jokin flunssa, enkä enää soittanut koronapäivystykseen, olisi kai pitänyt.
Alkuviikosta soitin terveysasemalle, minulla oli muutenkin asiaa, edellisellä viikolla olin kokeissa, jonkin kokoine verenkuva jossa tutkitaan monia asiota, niistä oli tarkoitus kysyä. Puhelimeen vastasi paikanpomo, ylilääkärikö hän on. Kerroin mitä viikonloppuna tapahtui, kysyin muun lisäksi, että onkohan minulla korona, hän vastasi, että ei sinussa koronaa ole.
Ok, unohdin koronan, mukamas. Säryt jatkui, paikat vaihteli, joku päivä oli kaikki voimat poissa, joku päivä pytyin kävelemään lähikauppaa, tosin takaisin tullessa loppui voimat, enne nousin portaat 3. kerrokseen, tuon jälkeen jaksoin juuri ja juuri raahautua hissiin.
Olen eläkkeellä, joten joten kuten olen sinnitellyt ja yrittänyt lenkilläkin käydä, yhden kerran loppui voimat lyhyehköllä matkalla, kerran esim. Kävi että en joutunut jotakin apua soittamaan, en jaksanut kävellä, jalka ei enää noussut voimien puutteen vuoksi. Istuin kivellä pitkän aikaa, sitten hissukseen sain käveltyä kotiin.
Elämä jatkui, jotkut päivä olivat hieman parempia, jotkut menivät kivussa ja heikkoudessa, aika kuitenkin kului. Joka aamu varsinkin oli hengen ahdistusta, voimia oli niin vähän että aamiaisen laittaminen tuotti vaikeuksia.
Kun kävin kaupassa, ulkon paleli, kaupassa tuli hiki ja heikko olo, jalkoja paleli jatkuvasti kotona, vaikka jalassa oli kahdet sukat, toiset villaiset.
Kun oli pakko käydä mm. hammaslääkärillä, joka on kauempana, kerran oli täydempi bussi ja jouduin seisomaan, oikeasta jalasta petti voimat, kaaduin istumassa olevan kanssamatkustajan syliin.
Muutaman kerran vuosien mittaan on ollut jokunen päivä että on ollut terveempi olo,, kaikki muu särkyjen sekä heikkouden kanssa elämistä.
Tämän vuoden keväänä, olikohan tammikuu, olin menossa juna-asemalle kun oli käytävä kauempana lääkärillä, ihmettelin miten nyt on tällaista, sitten tajusin että jaksan kävellä lähes kuten ennen. Muutenkin tuntui terveemmälle. Sitä kesti vajaa viikko, sitten tuli taas jakso kun kaikki, nivelet, lihakset ym. olivat monessa paikkaa särkyjen kourissa.
Lopulta toukokussa oloni helpotti, selkeästi tauti oli poistumassa, ei ollut enää hikeä kaupassa, ei heikkoa oloa, ja kaikki muukin oli lähes kuin ennen 2021 19 päivä marraskuuta.
Paino oli pudonnot tosin 6 kiloa, minulla ei ole koskaan ollut sellaista painoa jota voisi pudottaa, joten lihakset ovat kutistuneet. Ne kuitenkin vahvistuvat vähinerinkun tuon taudin aikana yritin treenata, paikat tuli kipeäksi, voimia se ei parantanut.
Yhteenvetona ajattelen, että te kaikki hörhöt jotka arvostelette terveydenhoitoa sekä julistatte olematonta koronaa, toivotan teidän helvettiin, johon en tosin usko. Sairastakaa vaikka ensin pitkittynyt koronatauti eli long covid,kertokaa sitten uudelleen mielipiteenne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te pissapäät jotka mölisette omia mielikuvitus juttujanne ymmärtämättä oikeita asioita, voisitte tutkia järkeviä asioita joista jotakin opittekin, netistä löytyy nykyisin kaikkea kun osaa vai hieman seuloa ettei usko kaiken maailman huijaus propakandaan.
Esim. Tuosta koronasta, minä kävin 2021 19 päivä marraskuuta rokotuksessa, jolloin sain influenssa sekä korona rokeotteen. Rokotuspaikalta palatessani kävelemällä tuli heikko olo, alkoi särkemään aikka mihin, ennen kaikkea kaikkiin jäseniin jotka olivat aiemmin kohdanneet kolhuja, murtumia, ym vaurioita. Mietin että kovin nopeasti tuli rokotuksesta oireita.
Tuo 19 päivä oli perjantai, menin kotona lepäämään ja otin särkylääkettä, minulla oli muutenkin jo voimakasta särkylääkettä mm. nivelkulumien vuoksi.
Noin kymmenen aikaan illalla tuli todella huono olo, yrjöä pukkasi rajusti, joten raahauduin kylppäriin. Ei juuri mitään tullut ylös, mutta yökkäilin uudelleen ja uudelleen. Levisin kylppärin lattialle kun en jaksanut olla enää lattialla istuenkaan.
Olin niin huonossa kunnossa etten tajunnut mitään ajankulumisesta, yli puolenyön meni, tajusin että makaan edelleen lattialla, sitten konttasin kylppäristä oh:n sohvalle, juuri ja juuri voimat siihen riitti. Yöllä soittelin koronapäivystys numeroihin, kukaan ei vastannut.
Minulla on myös ykköstyypin diabetes, joten seurasin verensokeri arvoja, join vettä. Jotenkin aamu tuli, mietin sitten että onko minulla kuitenkin jokin flunssa, enkä enää soittanut koronapäivystykseen, olisi kai pitänyt.
Alkuviikosta soitin terveysasemalle, minulla oli muutenkin asiaa, edellisellä viikolla olin kokeissa, jonkin kokoine verenkuva jossa tutkitaan monia asiota, niistä oli tarkoitus kysyä. Puhelimeen vastasi paikanpomo, ylilääkärikö hän on. Kerroin mitä viikonloppuna tapahtui, kysyin muun lisäksi, että onkohan minulla korona, hän vastasi, että ei sinussa koronaa ole.
Ok, unohdin koronan, mukamas. Säryt jatkui, paikat vaihteli, joku päivä oli kaikki voimat poissa, joku päivä pytyin kävelemään lähikauppaa, tosin takaisin tullessa loppui voimat, enne nousin portaat 3. kerrokseen, tuon jälkeen jaksoin juuri ja juuri raahautua hissiin.
Olen eläkkeellä, joten joten kuten olen sinnitellyt ja yrittänyt lenkilläkin käydä, yhden kerran loppui voimat lyhyehköllä matkalla, kerran esim. Kävi että en joutunut jotakin apua soittamaan, en jaksanut kävellä, jalka ei enää noussut voimien puutteen vuoksi. Istuin kivellä pitkän aikaa, sitten hissukseen sain käveltyä kotiin.
Elämä jatkui, jotkut päivä olivat hieman parempia, jotkut menivät kivussa ja heikkoudessa, aika kuitenkin kului. Joka aamu varsinkin oli hengen ahdistusta, voimia oli niin vähän että aamiaisen laittaminen tuotti vaikeuksia.
Kun kävin kaupassa, ulkon paleli, kaupassa tuli hiki ja heikko olo, jalkoja paleli jatkuvasti kotona, vaikka jalassa oli kahdet sukat, toiset villaiset.
Kun oli pakko käydä mm. hammaslääkärillä, joka on kauempana, kerran oli täydempi bussi ja jouduin seisomaan, oikeasta jalasta petti voimat, kaaduin istumassa olevan kanssamatkustajan syliin.
Muutaman kerran vuosien mittaan on ollut jokunen päivä että on ollut terveempi olo,, kaikki muu särkyjen sekä heikkouden kanssa elämistä.
Tämän vuoden keväänä, olikohan tammikuu, olin menossa juna-asemalle kun oli käytävä kauempana lääkärillä, ihmettelin miten nyt on tällaista, sitten tajusin että jaksan kävellä lähes kuten ennen. Muutenkin tuntui terveemmälle. Sitä kesti vajaa viikko, sitten tuli taas jakso kun kaikki, nivelet, lihakset ym. olivat monessa paikkaa särkyjen kourissa.
Lopulta toukokussa oloni helpotti, selkeästi tauti oli poistumassa, ei ollut enää hikeä kaupassa, ei heikkoa oloa, ja kaikki muukin oli lähes kuin ennen 2021 19 päivä marraskuuta.
Paino oli pudonnot tosin 6 kiloa, minulla ei ole koskaan ollut sellaista painoa jota voisi pudottaa, joten lihakset ovat kutistuneet. Ne kuitenkin vahvistuvat vähinerinkun tuon taudin aikana yritin treenata, paikat tuli kipeäksi, voimia se ei parantanut.
Yhteenvetona ajattelen, että te kaikki hörhöt jotka arvostelette terveydenhoitoa sekä julistatte olematonta koronaa, toivotan teidän helvettiin, johon en tosin usko. Sairastakaa vaikka ensin pitkittynyt koronatauti eli long covid,kertokaa sitten uudelleen mielipiteenne.Minä olen yksi niistä jotka selvisivät koronasta uimalla gangnes joen yli.
Olin turistina intiassa kun kuulimme että korona oli levinnyt kyläämme idästä. Kylä jossa hotellimme oli on gangnes joen rannalla. Lähdimme nopeasti uimaan gangnes joen yli. Osa uijista sai tartunnan ja hukkui h
gangnes jokeen. Me ehdimme juuri ja juuri pois alueelta, mutta kaikki noin 100m taempana uineet kuolivat koronaan
Kun nousimme rantaan tuhansia ruumiita kellui joki vedessä toisella puolella jokea
Otimme taksin lentokentälle Goassa ja selvisimme Suomeen jossa saimme täyden Rokotesuojan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen yksi niistä jotka selvisivät koronasta uimalla gangnes joen yli.
Olin turistina intiassa kun kuulimme että korona oli levinnyt kyläämme idästä. Kylä jossa hotellimme oli on gangnes joen rannalla. Lähdimme nopeasti uimaan gangnes joen yli. Osa uijista sai tartunnan ja hukkui h
gangnes jokeen. Me ehdimme juuri ja juuri pois alueelta, mutta kaikki noin 100m taempana uineet kuolivat koronaan
Kun nousimme rantaan tuhansia ruumiita kellui joki vedessä toisella puolella jokea
Otimme taksin lentokentälle Goassa ja selvisimme Suomeen jossa saimme täyden Rokotesuojan.voi voi noin se suomitollo seikkailee, uimalla jopa viemärivedessä Intiassa. Gagnes on todistetusti pahimmin saastunut ja sinä pulahdat sinne ilomielin.
- Anonyymi
Ethän sinä lapsiparka edes tajua, mitä aivopesu tarkoittaa.
Onneksi Sinä mietit asioita omilla aivoillasi, toki se sinun olematon aivokapasiteettisi antaa aina vääriä vastauksia.
"hehkutetiin joka paikassa koko ajan 24/7"?
Typerämpää ylilyöntiä harvoin näkee.- Anonyymi
Ihmisten tulisi uskoa thl:llää, ei
internetistä löytyvää antivaxx dataa - Anonyymi
SINÄKÖ SE PERSAUKINEN JUOPPO JA TYÖTÖN MISTÄÄN MITÄÄN TAJUAT? MUUTA ET OSAA KUIN JAUHAA PASKAA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINÄKÖ SE PERSAUKINEN JUOPPO JA TYÖTÖN MISTÄÄN MITÄÄN TAJUAT? MUUTA ET OSAA KUIN JAUHAA PASKAA.
Kyllä poliitikoilla työ on ja maksavat itselleen aika korkeaa palkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs osaatkin huutaa lujaa typeryyksiäsi!
Ensimmäinen virhe: en ole työtön!
Toinen virhe, en ole persaukinen enkä juoppo.
Koska en ole samanlainen kuin SINÄ, en jauha paskaa kuten SINÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato, ei työssä tarvi käydä tajutakseen asian. Oot vaan kateellinen :)
➕➕➕➕➕➕➕➕➕
- Anonyymi
Aika monta tautia on saatu kitkettyä maailmasta rokotuksilla. Vai etkö usko sitäkään ???
- Anonyymi
Pystyykö sen jostain näkemään muuten kuin siitä mitä koulussa opetettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyykö sen jostain näkemään muuten kuin siitä mitä koulussa opetettiin?
Käy jollain vanhalla hautausmaalla ja laske miten paljon lapsia kuoli alle kymmenvuotiaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy jollain vanhalla hautausmaalla ja laske miten paljon lapsia kuoli alle kymmenvuotiaana.
Mihin ne kuoli lukeeko se kivessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuberkuloosi alkoi vähentyä merkittävästi jo 1800-luvun lopulla. Syynä ei ollut rokote vaan parantuneet asuinolot ravinto ja hygienia. Rokote keksittiin vasta 1920-luvulla ja yleistyi vasta 30-50-luvuilla jolloin mitään merkittävää tuberkuloosia ei e nää edes esiintynyt. Siitä voi päätellä jotain rokotteen merkityksellisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuberkuloosi alkoi vähentyä merkittävästi jo 1800-luvun lopulla. Syynä ei ollut rokote vaan parantuneet asuinolot ravinto ja hygienia. Rokote keksittiin vasta 1920-luvulla ja yleistyi vasta 30-50-luvuilla jolloin mitään merkittävää tuberkuloosia ei e nää edes esiintynyt. Siitä voi päätellä jotain rokotteen merkityksellisyydestä.
Miksi sitten se tubi on nyt rokotusten vähennyttyä tullut takaisin?
Hygienia on muutaman valovuoden edellä sitä missä 1800 luvun lopulla elettiin.
Tuosta tosiaan voi päätellä rokotteen merkityksellisyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tosiaan voi päätellä rokotteen merkityksellisyydestä.Niin etta se on koko ajan vain sama tauti joka kiertää mutta vain eri nimellä? Tällä kertaa se paketoitiin coronana ja hysteria oli valmis.
Jos ja kun jokin virus kerran jatkuvasti kuitenkin on niin ei siihen mikään rokote ole silloin missään vaiheessa tehonnut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tosiaan voi päätellä rokotteen merkityksellisyydestä.No miksi rokotuksia vähennettiin jos tiedettiin että on niin h*lvetin tärkeitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi rokotuksia vähennettiin jos tiedettiin että on niin h*lvetin tärkeitä?
Vedäksä jotain vahvempaa vai mistä kyse?
Rokotusten määrä väheni koska on enemmän haluttomia ottamaan niitä.
Sama juttu jonkun tuhkarokon kanssa.
Ja mitä käy? HOPS.
Tauti palaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuberkuloosi alkoi vähentyä merkittävästi jo 1800-luvun lopulla"????
Miksi sitten 1900-luvun ensi vuosikymmeninä Suomi rakennettiin täyteen keuhkotautiparantoloita jotka nyt ovat uusiokäytössä tai rapistuvat paikolleen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuberkuloosi alkoi vähentyä merkittävästi jo 1800-luvun lopulla"????
Miksi sitten 1900-luvun ensi vuosikymmeninä Suomi rakennettiin täyteen keuhkotautiparantoloita jotka nyt ovat uusiokäytössä tai rapistuvat paikolleen?Suomi-tulokulmissa täytyy muistaa että Suomi tulee aina vähän muuta maailmaa jäljessä ja myös teollistui ja kaupungistui muita myöhemmin. Globaalista taudista kuitenkin puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi-tulokulmissa täytyy muistaa että Suomi tulee aina vähän muuta maailmaa jäljessä ja myös teollistui ja kaupungistui muita myöhemmin. Globaalista taudista kuitenkin puhutaan.
Globaalisti en ylläpitämä tauti joka muuttaa nimeään, aina kun se koetaan olevan tarpeen.
Jos samaa aina jauhetaan, se ei enää uppoais, mutta kun nimeä muutetaan niin kyllä ämpäritkin menee kuin kuumille kiville? Kunhan saa sen tutun ja turvallisen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedäksä jotain vahvempaa vai mistä kyse?
Rokotusten määrä väheni koska on enemmän haluttomia ottamaan niitä.
Sama juttu jonkun tuhkarokon kanssa.
Ja mitä käy? HOPS.
Tauti palaa.Et kai sinäkin usko Koroona satuihin..?
Mielikuvituksella on varaa uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sinäkin usko Koroona satuihin..?
Mielikuvituksella on varaa uskoa.Meistä vain toinen uskoo satuja, ja se en ole minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs luulet? Äidit kyllästyivät kitinään ja nuijivat joka toisen lapsen hengiltä alle 5-vuotiaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Globaalisti en ylläpitämä tauti joka muuttaa nimeään, aina kun se koetaan olevan tarpeen.
Jos samaa aina jauhetaan, se ei enää uppoais, mutta kun nimeä muutetaan niin kyllä ämpäritkin menee kuin kuumille kiville? Kunhan saa sen tutun ja turvallisenSinä et tiedä tuberkuloosista hevonvittuakaan. Se ei ollut mikään flunssa joka tarttuu äkkiä ja menee menojaan jos menee. Siihen kuoli hitaasti, useamman vuoden jälkeen ja sen pystyi näkemään sen ajan röntgen vehkeillä keuhkoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota.
Unohdat että maailmassa on vielä paljon ihmisiä elossa joilla oli isovanhempia aikanaan jotka kertoi juttuja millaista oli kun nämä isovanhemmat oli nuorempia, lapsia tms.
Ajasta jolloin Suomessakin lapsikuolleisuus vielä oli todellisuutta.
Toki kun tämä sakki vähenee ja aikanaan poistuu niin kaikki sekopäiset todellisuudenvastaiset tarinat saa enemmän tuulta alleen.
- Anonyymi
Aloittaja on ainut aivopesty tässä ketjussa.
Sitä ei näemmä saa sanoa kun heti lähtee.- Anonyymi
Olet väärässä. antivaxxerit olivat oikesssa kun sanoivat että korona on vain tavallinen kausiflunssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. antivaxxerit olivat oikesssa kun sanoivat että korona on vain tavallinen kausiflunssa
Antivaxxerit aluksi toistivat vain Krasnovin harhaisia juttuja siitä ettei tauti ole vaarallinen.
Mies sittemmin muutti kantaansa itse sairastuttuaan, ja jopa hallintoineen rahoitti sen kaikkien vastustaman rokotteen. Ja julisti rokotteiden toimivan, ja että niitä kannattaa ottaa.
Jostain syystä se kannattajalauma seuraajineen, kuten sinä, edelleenkin uskoo sen alkuperäisen viestin, eikä ota huomioon myöhempiä vaiheita.
Uskotte vain sen minkä haluatte, selvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs sitten teho-osastot olivat melkein täynnä vaikka rutiini leikkaukset oltiin peruttu ja ihmiset eristetty koteihinsa? Niin että työpaikoilla niitä normaaleja kausiflunssasaikkuja oli ennätys vähän kun se ei päässyt leviämään tavalliseen tapaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antivaxxerit aluksi toistivat vain Krasnovin harhaisia juttuja siitä ettei tauti ole vaarallinen.
Mies sittemmin muutti kantaansa itse sairastuttuaan, ja jopa hallintoineen rahoitti sen kaikkien vastustaman rokotteen. Ja julisti rokotteiden toimivan, ja että niitä kannattaa ottaa.
Jostain syystä se kannattajalauma seuraajineen, kuten sinä, edelleenkin uskoo sen alkuperäisen viestin, eikä ota huomioon myöhempiä vaiheita.
Uskotte vain sen minkä haluatte, selvästi.En tiedä kuka on krasnov, mutta korona oli kyllä tosi lievä. Erikoista oli ainoastaan flunssan ajankohta (kesällä sairastin) ja tavallista kovempi väsymys, joka jatkui aika kauan flunssan jälkeenkin. Ei ollut niin vakava kun peloteltiin.
- Anonyymi
Valhetta, teho-osastoilla ei ollut ketään, ja sairaalat olivat tyhjiä, toisin kuin nyt, kun piikitetyt juoksevat sairaalasta toiseen, eikä kukaan osaa auttaa niitä.
- Anonyymi
Hassua etten tunne ketään rokotettua joka noin joutuisi tekemään.
En tunne edes ketään joka tuntisi tuollaisia, saatika sellaisia jotka tuntisi niitä jotka tuntevat tuollaisia.
Mahdotonta että on olemassa joukko ihmisiä joita kukaan ei tuntisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua etten tunne ketään rokotettua joka noin joutuisi tekemään.
En tunne edes ketään joka tuntisi tuollaisia, saatika sellaisia jotka tuntisi niitä jotka tuntevat tuollaisia.
Mahdotonta että on olemassa joukko ihmisiä joita kukaan ei tuntisi.No jos joku pierasee ja jollain on maski päässä, niin on varmaan ihan paniikissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos joku pierasee ja jollain on maski päässä, niin on varmaan ihan paniikissa.
Vastauksesi kertoo kaiken.
Kun parempaa sanottavaa ei ole. Jaahas, mistä olet tuon tiedon saanut? Arvaus, et mistään.
Minäpä olin töissä eturintamalla koko Korona-ajan ja voin kertoa sairauden olleen erittäin vakavan huomattavalla määrälää potilaista/asiakkaista. Oma tautini tuli jälkijunassa ja oli jo lievä, mutta muutama työkaveri vietti aikaansa teholla selviten kuitenkin työkuntoiseksi parin kuukauden päästä.
Sinänsä on melkoisen typerää esittää väittämiä, joilla ei ole mitään perusteita, joskin tärkeintä tällaisen henkilön on saada aikaan väittely ja tuoda itseään esille muka tietäjänä.
Jossain tilanteessa oli tälläkin saitilla kovia väittämiä, että vuonna 2022/23 rokotettuja kuolee Suomessa satoja tuhansia lyhessä ajassa. Miten kävi.
Väittämä, että tubi oli "loppunut" ennen rokotetta on aivan absurdi, kuten joku totesi, että Suomeen perustettiin useita tubisairaaloita, jotka suljettiin rokotteen ansiosta.
Todennäköisesti usealle tähän saitille kirjoittavalle on Jumala USAn terveysministerinä, siis Kennedy, jolla on huomattavan korkea lääketieteellinen koulutus eli osaa ottaa kaapista paikallisen buranan.- Anonyymi
Markku.Lahtinen kirjoitti:
Jaahas, mistä olet tuon tiedon saanut? Arvaus, et mistään.
Minäpä olin töissä eturintamalla koko Korona-ajan ja voin kertoa sairauden olleen erittäin vakavan huomattavalla määrälää potilaista/asiakkaista. Oma tautini tuli jälkijunassa ja oli jo lievä, mutta muutama työkaveri vietti aikaansa teholla selviten kuitenkin työkuntoiseksi parin kuukauden päästä.
Sinänsä on melkoisen typerää esittää väittämiä, joilla ei ole mitään perusteita, joskin tärkeintä tällaisen henkilön on saada aikaan väittely ja tuoda itseään esille muka tietäjänä.
Jossain tilanteessa oli tälläkin saitilla kovia väittämiä, että vuonna 2022/23 rokotettuja kuolee Suomessa satoja tuhansia lyhessä ajassa. Miten kävi.
Väittämä, että tubi oli "loppunut" ennen rokotetta on aivan absurdi, kuten joku totesi, että Suomeen perustettiin useita tubisairaaloita, jotka suljettiin rokotteen ansiosta.
Todennäköisesti usealle tähän saitille kirjoittavalle on Jumala USAn terveysministerinä, siis Kennedy, jolla on huomattavan korkea lääketieteellinen koulutus eli osaa ottaa kaapista paikallisen buranan.Ei kukaan ainakaan tässä keskustelussa ole väittänyt etta se tubi olisi mihinkään loppunut ennen rokotetta. Vaan ettei sitä mikään rokote ole myöskään poistanut.
Aika korruptoinut täytyy olla joka väittää tuollaista vielä omalla nimellään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ainakaan tässä keskustelussa ole väittänyt etta se tubi olisi mihinkään loppunut ennen rokotetta. Vaan ettei sitä mikään rokote ole myöskään poistanut.
Aika korruptoinut täytyy olla joka väittää tuollaista vielä omalla nimellään.Ei ole tubia näkynyt vuosikymmeniin kun kaikki on sitä vastaan rokotettu. Tai toki jotkut eivät käy ottamassa uusintapiikkejä 20 vuoden välein ja käyvät sitten hankkimassa antibioottiresistentin version jostain idän ilotalosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tubia näkynyt vuosikymmeniin kun kaikki on sitä vastaan rokotettu. Tai toki jotkut eivät käy ottamassa uusintapiikkejä 20 vuoden välein ja käyvät sitten hankkimassa antibioottiresistentin version jostain idän ilotalosta.
Mistä sen tietää että se on rokottean ansiota ja tässä annettiin ymmärtää etta corona ja tubi on sama asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen tietää että se on rokottean ansiota ja tässä annettiin ymmärtää etta corona ja tubi on sama asia.
Se että väittää viruksen aiheuttamaa ja bakteerin aiheuttamaa tautia samaksi kertoo väittäjästä kaiken.
Ei sellaisen kanssa voi järkevät ihmiset edes keskustella.
Ja siis, se juurikin että rokottamisen vähentämisen jälkeen tubi alkoi taas yleistyä vaikka samaan aikaan se hygienia on varsin paljon korkeammalla kuin jossain 1900 luvun alussa osoittaa että täsmälleen se rokote sen taudin lähes täydellisen katoamisen aiheutti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että väittää viruksen aiheuttamaa ja bakteerin aiheuttamaa tautia samaksi kertoo väittäjästä kaiken.
Ei sellaisen kanssa voi järkevät ihmiset edes keskustella.
Ja siis, se juurikin että rokottamisen vähentämisen jälkeen tubi alkoi taas yleistyä vaikka samaan aikaan se hygienia on varsin paljon korkeammalla kuin jossain 1900 luvun alussa osoittaa että täsmälleen se rokote sen taudin lähes täydellisen katoamisen aiheutti.No mitä sä sitten puhut samasta asiasta. Ja niin lähes täydellisesti kuten itsekin sanot. 99% ei ole 100%.
Ja jos olet Markku niin kuka nyt kirjoittaa välillä omalla nimellään ja välillä anonyymina. Ei sellaista voi ottaa tosissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sä sitten puhut samasta asiasta. Ja niin lähes täydellisesti kuten itsekin sanot. 99% ei ole 100%.
Ja jos olet Markku niin kuka nyt kirjoittaa välillä omalla nimellään ja välillä anonyymina. Ei sellaista voi ottaa tosissaan.Otaksä jotain aineita?
Asun Markun kanssa aivan eri puolilla planeettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä muu sitten muuttui radikaalisti samaan aikaan tubirokotteen keksimisen kanssa kun uudet taudit rokotetuilla loppuivat kuin leikaten? Tubia oli ennen kaikissa yhteiskuntaluokissa, myös niissä joissa oli varaa parhaaseen ravintoon, hygieniaan ja lääkärin hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä muu sitten muuttui radikaalisti samaan aikaan tubirokotteen keksimisen kanssa kun uudet taudit rokotetuilla loppuivat kuin leikaten? Tubia oli ennen kaikissa yhteiskuntaluokissa, myös niissä joissa oli varaa parhaaseen ravintoon, hygieniaan ja lääkärin hoitoon.
Eihän se rokote sitä alunperin kuitenkaan vähentänyt vaan muut faktorit. Ja nythän se on on tullut vielä takaisin jos annetaan ymmärtää että korona on sama asia.
Ja eiköhän se elintaso ja hygienia ole tullut ylöspäin ihan kaikilla yhteiskuntaluokilla sieltä 1800-luvulta. Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ainakaan tässä keskustelussa ole väittänyt etta se tubi olisi mihinkään loppunut ennen rokotetta. Vaan ettei sitä mikään rokote ole myöskään poistanut.
Aika korruptoinut täytyy olla joka väittää tuollaista vielä omalla nimellään.Ymmärrystä,
rokotteet eivät poista täysin mitään sairautta, ( tiettävästi ainoastaan isorokko on kadonnut), vaan vähentävät huomattavasti sairastuneiden määrää, sairastumisriskiä ja/tai sairaus on paljon lievempi.
Tosin isorokkovirusta on säilötty USAssa ja "ystäväillisessä" naapurissamme Venäjällä.
Mielenkintoista, näin tutkimusten kannalta, on havaita tänne kirjoittavien korkea lääketieteellinen taso. Ilmeisemmin poppamiehet ja shamaanit ovat parantajina, tekevät kaiketi leikkaukset ja hampaanpaikkaukset yms.? Niin, tämä oli karrikoitua, sanan merkitys selviää netistä. Loppu oli selkeää kenttäpiruilua - välilä tällainen asiaton lopetus, tämä oli asiaa.Anonyymi kirjoitti:
No mitä sä sitten puhut samasta asiasta. Ja niin lähes täydellisesti kuten itsekin sanot. 99% ei ole 100%.
Ja jos olet Markku niin kuka nyt kirjoittaa välillä omalla nimellään ja välillä anonyymina. Ei sellaista voi ottaa tosissaan.Huomasin viestin äsken eli 21:41 tätä päivää...
En kirjoita anonyymisti, kirjoitan aina nimelläni, jota suosittelen kaikille, siis nimellä vain.
Jotain vikaa Karporaattorissa, koska minulla ei näy edelleenkään vastauksista ilmoja. Näin ollen vastailen miten sattuu.Anonyymi kirjoitti:
Aika korruptoinut täytyy olla joka väittää tuollaista vielä omalla nimellään.Unohtui aiemmasta vastauksestani mainita, että sana "loppunut" on lainausmerkeissä (sic).
Tottakai kirjoitan nimelläni, vanhan suomalainen sanonta: miehen pitää olla sanojensa takana, ei nimerkillä (lisäys).- Anonyymi
Unohtui aiemmasta vastauksestani mainita, että sana "loppunut" on lainausmerkeissä (sic).
Tottakai kirjoitan nimelläni, vanhan suomalainen sanonta: miehen pitää olla sanojensa takana, ei nimerkillä (lisäys).Mikäs mies se sitten vääristelee toisten sanomisia? Vai antaako oman nimen käyttö valtuudet siihenkin ja olla silti aina oikeassa. On tosiaan oltava melkoinen tosimies joka tuohon pystyy. Jopa Vikiäkin kovempi alfa.
Eiköhän rokottamisessa ole kuitenkin ennen kaikkea kyse taloudellisista intresseista. Jotkut sitten voivat toimia lääketeollisuuden mannekiineina ja puhua oman ammattikuntansa puolesta uskoen siihen niin vahvasti että käyttävät jopa omaa nimeään. No kukin tyylillään. Anonyymi kirjoitti:
Mikäs mies se sitten vääristelee toisten sanomisia? Vai antaako oman nimen käyttö valtuudet siihenkin ja olla silti aina oikeassa. On tosiaan oltava melkoinen tosimies joka tuohon pystyy. Jopa Vikiäkin kovempi alfa.
Eiköhän rokottamisessa ole kuitenkin ennen kaikkea kyse taloudellisista intresseista. Jotkut sitten voivat toimia lääketeollisuuden mannekiineina ja puhua oman ammattikuntansa puolesta uskoen siihen niin vahvasti että käyttävät jopa omaa nimeään. No kukin tyylillään.Aina oikeassa, mistähän tuonkin kaivoit?
Tottakai rokotteet ovat lääkeyritykselle kova business, eihän sitä kukaan kiellä. Toinen asia on se, että rokotteista on ollut erittäin paljon hyötyä. Tämän kiistäminen osoittaa suurta tietämättömyyttä - toki, jos tietopohja on hankittu salaliittosivustoilta tai -materiaaleista, en laisinkaan asiaa ihmettele.
Painotan, kuten aiemminkin, että ei ole olemasaa lääkettä, joka ei aiheuttaisi jollekin vakaviakin sivuvaikutuksia. Sellaisia ei ole eikä tule.
Miten kävi Pohjanmaalla, kun erään lahkon jäsenet eivät ottaneet tuhkarokkorokotetta? Tuhkarokko levisi ja kummasti rokotehalukkuus nousi, mistähän syystä?Anonyymi kirjoitti:
Mikäs mies se sitten vääristelee toisten sanomisia? Vai antaako oman nimen käyttö valtuudet siihenkin ja olla silti aina oikeassa. On tosiaan oltava melkoinen tosimies joka tuohon pystyy. Jopa Vikiäkin kovempi alfa.
Eiköhän rokottamisessa ole kuitenkin ennen kaikkea kyse taloudellisista intresseista. Jotkut sitten voivat toimia lääketeollisuuden mannekiineina ja puhua oman ammattikuntansa puolesta uskoen siihen niin vahvasti että käyttävät jopa omaa nimeään. No kukin tyylillään.Pahus, kun muisti pätkii...
Kuulun ammattikuntaan, jossa ei rokotteita käytetä eli mielenterveys- ja päihdetyö.
Vieläpä tähänkin, puskista on hyvä huudella nimettömänä. Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että nimettömänä kirjoittaminen on yhtä tyhjän kanssa. Nimimerkki voi olla, mutta sivustonpitäjällä tulee olla tieto kuka kirjoittaa.
Luin jostain aikoinani, että kirjoita siten, että tekstin voi näyttää isovanhemmille. Pitää täsmälleen paikkansa.
Nimittely, uhkaaminen ja muu ala-arvoinen kirjoittaminen osoittaa vain kirjoittajan typeryyttä. Itseäni on riittävän useasti uhattu tappaa, myös läheisiäni, niin saiteilla kuin työelämässä, joten kiintiö on täysi. Hengissä vielä, mutta pari kertaa on ollut lähellä käydä huonosti työtehtävissä.- Anonyymi
Pahus, kun muisti pätkii...
Kuulun ammattikuntaan, jossa ei rokotteita käytetä eli mielenterveys- ja päihdetyö.
Vieläpä tähänkin, puskista on hyvä huudella nimettömänä. Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että nimettömänä kirjoittaminen on yhtä tyhjän kanssa. Nimimerkki voi olla, mutta sivustonpitäjällä tulee olla tieto kuka kirjoittaa.
Luin jostain aikoinani, että kirjoita siten, että tekstin voi näyttää isovanhemmille. Pitää täsmälleen paikkansa.
Nimittely, uhkaaminen ja muu ala-arvoinen kirjoittaminen osoittaa vain kirjoittajan typeryyttä. Itseäni on riittävän useasti uhattu tappaa, myös läheisiäni, niin saiteilla kuin työelämässä, joten kiintiö on täysi. Hengissä vielä, mutta pari kertaa on ollut lähellä käydä huonosti työtehtävissä.Niin että henkilö ensin preppaa lääketeollisuutta ja sitten korjaa ettei muuten edes työstekentele koko alalla eli tiedä siitä mitään. No mitähän asiaa hän sitten kuvitteli täällä omalla nimellään kertovan. Jokainen osaa kertoa yleistyksiä ja brassailla muiden tiedoilla. Ei siihen omaa nimeä tarvita.
Ettäkö täydellisessä maailmassa jokainen sitten kirjoittaa omalla nimellään? Ikään kuin mitään valeID:tä ei sitten käytettäis kun niitä käytetään jo nytkin ja on käytetty tyyliin päivästä nolla. Nimimerkkikin on sellainen.
Ja minkä takia kenenkään yksityiselämä pitäis kiinostaa täällä ketään? Miten se liittyy täällä mihinkään? Se että tuodaan oma elämä vapaaehtoisesti julkiseks onkin sitten muiden ongelma kun eivät tee samoin...
Jos omaa henkeä tai läheisiä uhataaan niin ehkä silloin kannattais miettiä vähän itsekin millaiseen soppaan on mennyt lusikkansa työntämään. Ja mitä se kertoo käytöstapojen, koodistojen tai protokollien tuntemisesta jos ei itse älyä minne itseään tunkea ja minne ei. Siis yleensä sivistyksestä. Anonyymi kirjoitti:
Niin että henkilö ensin preppaa lääketeollisuutta ja sitten korjaa ettei muuten edes työstekentele koko alalla eli tiedä siitä mitään. No mitähän asiaa hän sitten kuvitteli täällä omalla nimellään kertovan. Jokainen osaa kertoa yleistyksiä ja brassailla muiden tiedoilla. Ei siihen omaa nimeä tarvita.
Ettäkö täydellisessä maailmassa jokainen sitten kirjoittaa omalla nimellään? Ikään kuin mitään valeID:tä ei sitten käytettäis kun niitä käytetään jo nytkin ja on käytetty tyyliin päivästä nolla. Nimimerkkikin on sellainen.
Ja minkä takia kenenkään yksityiselämä pitäis kiinostaa täällä ketään? Miten se liittyy täällä mihinkään? Se että tuodaan oma elämä vapaaehtoisesti julkiseks onkin sitten muiden ongelma kun eivät tee samoin...
Jos omaa henkeä tai läheisiä uhataaan niin ehkä silloin kannattais miettiä vähän itsekin millaiseen soppaan on mennyt lusikkansa työntämään. Ja mitä se kertoo käytöstapojen, koodistojen tai protokollien tuntemisesta jos ei itse älyä minne itseään tunkea ja minne ei. Siis yleensä sivistyksestä.Et taaskaan ymmärtänyt mistä kirjoitin, tai et halunnut ymmärtää.
Tuo, ettei työssäni käytetä rokotteita, ei tarkoita sitä etten ole niistä perillä ja saanut asianmukaisen koulutuksen.
Kyllä valeID on mahdollinen, jos ei ole tiukkaa tunnistautumista. Niin, kaikki voi ohittaa, mutta tavistaapero ei moihin pysty. Nimimerkki toimii yhtäläisesti, kun on tunnistauduttu ja sivustonpitäjä tietää kuka olet.
Toki tiukka tunnistautuminen karsii useat muualla asuvat, joilla ei ole suomalaisia tunnuksia jne.
Et taida tietää paljoakaan työstä jota tehdään huumekentällä ja asumisyksiköissä jne., joissa ihmiset ovat pääsääntöisesti huumeiden vaikutuksen alaisina. Työ on arvokasta, vaikka mainitsemani uhkailut ja yritykset tekevät työstä vaarallisen, ainakin joskus.
Huumemaailmassa henkilöillä on huomattavan vähän työkaluja omien asioiden hoitamiseen, jolloin uhkailu koetaan tavaksi saada asioita etenemään. Tienkin tilanne on toisin päin, eivät etene.
Mainitsemani ongelmat ovat yhtäläisesti ensihoitajilla, joilla on nykyään pistosuojaliivit päällä. On myös tilanteita, joissa ei voida menä auttamaan, sillä omaa henkeä ei saa uhrata.
Osittain aiheen vierestä, mutta tässä pieni reaalimaailmakatsaus, joka ehkä auttaa ymmärtämään kertomaani.
P.S. Itselläni ja työkavereillani ei ole missään yksikössä minkänlaisia suojavälineitä käytössä, eikä kaasuja, pamppuja yms. Puheella pitää selvitä, jos ei auta nopeat jalat ja poliisi paikalle tai vartija, jos sellainen on.
P.S.S. Tämän sivuston pitäjällä on tiedot minusta. Tunnistautumisen pitäisi näkyä profiilissa.- Anonyymi
Et taaskaan ymmärtänyt mistä kirjoitin, tai et halunnut ymmärtää.
Tuo, ettei työssäni käytetä rokotteita, ei tarkoita sitä etten ole niistä perillä ja saanut asianmukaisen koulutuksen.
Kyllä valeID on mahdollinen, jos ei ole tiukkaa tunnistautumista. Niin, kaikki voi ohittaa, mutta tavistaapero ei moihin pysty. Nimimerkki toimii yhtäläisesti, kun on tunnistauduttu ja sivustonpitäjä tietää kuka olet.
Toki tiukka tunnistautuminen karsii useat muualla asuvat, joilla ei ole suomalaisia tunnuksia jne.
Et taida tietää paljoakaan työstä jota tehdään huumekentällä ja asumisyksiköissä jne., joissa ihmiset ovat pääsääntöisesti huumeiden vaikutuksen alaisina. Työ on arvokasta, vaikka mainitsemani uhkailut ja yritykset tekevät työstä vaarallisen, ainakin joskus.
Huumemaailmassa henkilöillä on huomattavan vähän työkaluja omien asioiden hoitamiseen, jolloin uhkailu koetaan tavaksi saada asioita etenemään. Tienkin tilanne on toisin päin, eivät etene.
Mainitsemani ongelmat ovat yhtäläisesti ensihoitajilla, joilla on nykyään pistosuojaliivit päällä. On myös tilanteita, joissa ei voida menä auttamaan, sillä omaa henkeä ei saa uhrata.
Osittain aiheen vierestä, mutta tässä pieni reaalimaailmakatsaus, joka ehkä auttaa ymmärtämään kertomaani.
P.S. Itselläni ja työkavereillani ei ole missään yksikössä minkänlaisia suojavälineitä käytössä, eikä kaasuja, pamppuja yms. Puheella pitää selvitä, jos ei auta nopeat jalat ja poliisi paikalle tai vartija, jos sellainen on.
P.S.S. Tämän sivuston pitäjällä on tiedot minusta. Tunnistautumisen pitäisi näkyä profiilissa.Kyllä valtioiden keskustiedustelut tietää jokaisen henkilön joka tapauksessa. Tuo on sellaista utopistista hattaraa jostain avoimuuden symbioosista jota kukaan ei varmasti oikeasti edes halua.
Jos kerran työkseen tunkeutuu toisten asuntoihin niin ei ehkä kannata odottaa mitään sympatiaa. Mutta työnkuvasi tai yksityiselämäsi ei kiinnosta täällä pätkääkään.
Oleellista on nyt vain se että jos ja kun menet vääristelemään toisten puheita että kuinka pätevä sitten itse olet ja millainen mies oikeasti. Sen oletkin jo ihan itse osoittanut.
Jos haet täältä huomiota, sympatiaa, provokaatiota... mitä ikinä niin tee se jonkun toisen kustannuksella.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään.
Miljardi intialaista ei voi olla väärässä.
Tehkää kuten he:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/7c9f6027-f0f9-5fa9-a625-8c189cd1a946 - Anonyymi
Otin kaikki tehostukset molempiin olkapäihin
Minä pidän rokotteista hyvin paljon!!!!!! - Anonyymi
Aivopesusta tässä tosiaan on kyse.
Ihmisiä varsin aktiivisesti aivopestään rokotevastaisiksi.
Jotta sitten aikanaan voidaan kohdentaa väestönpoisto juuri heihin; koska ovat vastaanhankaajia. - Anonyymi
https://www.zerohedge.com/political/rfk-jr-unloads-disturbing-vaccine-secrets-tucker-and-surprises-everyone-trump
But Kennedy didn’t stop at old vaccine scandals. He also broke down Pfizer’s own COVID vaccine trial data. That trial showed a 23% higher death rate in the vaccinated group.
Pfizer gave 21,720 people the vaccine and 21,728 the placebo.
One vaccinated person died of COVID. Two placebo recipients died. They used this tiny difference to claim “100% effective” based on relative risk reduction.- Anonyymi
Kennedy on varsin "hauska" mies rokotevastaisten esikuvaksi.
Väki joka syyttää jotain Gatesia siitä että 7, SEITSEMÄN, kuoli väitetysti rokotteen takia unohtaa täsmälleen sen että Kennedy tappoi suoraan rokotepuheillaan yli 80 lasta Samoalla.
Lukuihin saa lisäkäsitystä kun tajuaa että Intiassa rokotetuista seitsemän on murto-osan jakojäänös; ja taas jossain Samoalla tuo 80 oli merkittävä osa sukupolvea ja vaikutus näkyy ainakin joitain vuosisatoja väestön määrässä.
- Anonyymi
Yhdysvalloissa Koronarokote on ollut pääasiallinen kuolinsyy 74% kuolemista.
- Anonyymi
Ei vaan tutkimuksessa niissä tapauksissa joissa oirekuva sopi rokotehaitaksi (aivoinfarktit, sydäninfarktit, myokardiitti) ja oli ajallinen yhteys rokotteeseen, niin siinä ryhmässä 74% kuolleista oli ruumiinavaus tutkimusten mukaan kuollut nimenomaan rokotehaittaan
He eivät olleet kuolleet esim koronaan tai muuhun taustasairauteen vaan nimenomaan rokotteeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan tutkimuksessa niissä tapauksissa joissa oirekuva sopi rokotehaitaksi (aivoinfarktit, sydäninfarktit, myokardiitti) ja oli ajallinen yhteys rokotteeseen, niin siinä ryhmässä 74% kuolleista oli ruumiinavaus tutkimusten mukaan kuollut nimenomaan rokotehaittaan
He eivät olleet kuolleet esim koronaan tai muuhun taustasairauteen vaan nimenomaan rokotteeseenRokote tappoi heidät useita kuukausia tai vuosia rokotteen ottamisen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokote tappoi heidät useita kuukausia tai vuosia rokotteen ottamisen jälkeen
Mutta Elvis kuoli rokotteeseen jo ennen kuin sitä jaettiin!
Dementikoille muistutukseksi että myokardiittia tavattiin covid kuolemissa myös ennen rokotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Elvis kuoli rokotteeseen jo ennen kuin sitä jaettiin!
Dementikoille muistutukseksi että myokardiittia tavattiin covid kuolemissa myös ennen rokotteita.Korona ei aiheuta myokardiittia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona ei aiheuta myokardiittia
Olet väärässä.
COVID-19 infection poses higher risk for myocarditis than vaccines. The overall risk of myocarditis – inflammation of the heart muscle – is substantially higher immediately after being infected with COVID-19 than it is in the weeks following vaccination for the coronavirus, a large new study in England shows.
Ne joilla ei ole Dementiaa muistavat varsin hyvin mitä oireita ja jälkitauteja uutisoitiin covid tapauksissa kauan ennenkuin oli mitää mRNA rokotteita.
- Anonyymi
Muistellaan 4 vuoden takaa asioita. :) Rokotuksia sai missä vaan. https://www.youtube.com/watch?v=RBn8KlW_HqA
- Anonyymi
Scott Adams tajusi jo 2022 että rokotetta ei olisi pitänyt ottaa
https://www.instagram.com/reel/DJ3A8Wpx7rW/
Tajusi sen liian myöhään. Sai turbosyövän
https://x.com/CollinRugg/status/1924525515433800161
Scott Adams gives solid words of wisdom after revealing his cancer diagnosis.
"I realize that for some of you, this is hitting you hard because you're hearing it for the first time."
"I have to say that everybody has to die, as far as I know. And it's kind of civilized that you know about how long you have, so you can put your affairs together and make sure you've said your goodbyes and done all the things you need to do."
"This [cancer] is really painful. Like, really, really painful. But it's also kind of good that it gives you enough time while your brain is still working to wrap things up."
"I can see in the comments that some of you are having a tough time with it, but remember ... nothing lasts forever. Nothing lasts forever."- Anonyymi
Syöpähän kehittyy vuosien ajan; ei se loikkaa hetkessä jonkun rokotteen jälkeen.
Mitähän Scott on elämässään tehnyt, röökiä, viinaa, huumeita, säteilyä.
Paras todiste ettei rokote sitä aiheuttanut on se että syöpä tuli heti sen jälkeen.
Mikäli rokote tuollaista tosiaan aiheuttaa näemme sen vasta tuossa 2030-2035 tienoilla ja siitä eteenpäin havaituissa syöpätapauksissa.
- Anonyymi
Meinasit olla oikeassa mutta et sitten ollutkaan. Kansa kun ei äänestänyt NATO asiassa niin miten aivopesu muka olisi siihen vaikuttanut? Ai niin, siellä Pietarissa josta näitä juttuja kirjoittelet, voi vaikka pudota ikkunasta.
- Anonyymi
Hyökkäysliitto Nato on ääriZionistivetoisen Usan ulkoistettu esinahka ja lypsylehmä, jolla Zionistit rahastavat jäsenvaltioita.
- Anonyymi
Terveysministeri Kennedy sanoi, että koronarokote on syypää 74% kuolemista Usassa.
- Anonyymi
Eli siis USA:ssa kuolleisuus on nelinkertaistunut tällä vuosikymmenellä?
- Anonyymi
Koronarokote on äärizionistien bioase mielen- ja väestönhallintaan.
He itse ovat kertoneet tämän tosiasian monessa eri yhteydessä, ja useamman henkilön kertomana.- Anonyymi
Kuka oli Amerikan Presidentti kun rokotetta alettiin toteuttamaan, ja kun sen jako alkoi?
HUUTAKAA SEN NIMEÄ!
- Anonyymi
Leyen ei ollut globaali ennen sitä joten nyt pitäisi äkkiä keksiä jotain.
- Anonyymi
Suomalaiset aivopestiin Natoon on meitä Viisaitakin jotka totuuden tiesi.
- Anonyymi
Ainut syy miksi Suomi on NATOssa on se Putinin määräys Ukrainan operaatiosta.
Putin sen aiheutti, ilman sitä Ukrainan rajan ylitystä Venäläisillä joukoilla Suomessa vieläkin vatuloitaisiin asian kanssa. NATO kanta muuttui yhdessä yössä.
KIITOS PUTIN. - Anonyymi
Miten voi aivopestä jos ei edes kysytä?
- Anonyymi
Ruotsin iäkkäiden tilannetta kauhisteltiin lehdessä, että happi loppuu, kuitenkaan muuta apua ei ollut kuin piikit ja lisää piikkejä? Silloin pitäisi olla troppia, lääkettä jne. Ei siis hengitystä lamauttavaa. Ja mekin uskoimme sen kaiken?
- Anonyymi
Ranskassa sipulikeiton tilannetta kauhisteltiin lehdessä, että happi loppuu, kuitenkaan muuta apua ei ollut kuin autolla ajaminen. Silloin pitäisi olla troppia, truuppua tai puuppia jne. Ei siis ajatuksia lamauttavaa. Ja mekin uskoimme sen kaiken?
- Anonyymi
Tarkoitatko suurilla massoilla 140 miljonaa aivopestyä venäläistä?
- Anonyymi
Tästä päästäänkin mukavaan aiheeseen.
Mitä mieltä Venäläinen Kadun Henkilö oikeasti on valtionsa johdosta.
Sitä kun ei voi kertoa omalla naamallaan jos ei halua saada ns. 9.81 kiihdytystä pikaisella pysäytyksellä.
Toisaalta KGB myös aikanaan tutki aivopesua niin tehokkaasti että varmasti massat siellä on tuon tutkimuksen opeilla varsin raivolla marinoituja; kaikkiinhan tuollainen ei kuitenkaan tehoa.
- Anonyymi
Rokote tai vaxiini
Eiköhän totuus ole että se oli ..... Sdp- rokote.
Ei vaikuta mitään mutta tuli saatanan kalliiksi.
Demarit pitivät jälleen kerran pöljäkansaa pilkkanaan idioottimaisilla ohjeillaan.
Ja lampaat tottelivat.
THL- on 100% rikollisorganisaatio.
Näiden ruokailuohjeilla syöt itsesi umpisairaaksi.
Pekka Puskan juomaohjeilla ei päihdy marsukaan.
Kastemato ehkä hieman.
Jos laittaa naamavaipan. - Anonyymi
Foliohatut perkele. Minä otin koronarokotteet ja kaikki mahdolliset lainat ja pikavipit ja pistin kaikki menemään vapaamielisessä Ruotsissa huoriin ja huumeisiin, luottaen teidän väitteisiinne että siinä vaiheessa kun velat lankeavat maksuun niin joko minä tai velkojat ovat kuolleet rokotteisiin. Eipä olla, nyt on miljoona velat niskassa. Olette kuule minulle velkaa isosti!
- Anonyymi
Syylliset tilille!
Itse tein saman kun lupailtiin että se 5G meidät tappaisi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549