.
"Sotahistorioitsijana tunnettu Teemu Keskisarja ei ole käynyt armeijaa. – Sain hullun paperit. "
Keskisarja ei käynyt armeijaa
48
556
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Älä levitä perättömiä väitteitä! Voi tulla kunnianloukkaus vielä kalliiksi! Ilmoitus tehty.
- AnonyymiUUSI
Sittenhän Temu on loukannut itse omaa kunniaansa puhuessaan saamistaan hullun papereista.
- AnonyymiUUSI
Asianomistajarikos. Kenelle ilmoitit?
- AnonyymiUUSI
Ai? Onko Keskisarja käynyt armeijan? Oman kertomansa mukaan ei. Onko sinulla parempaa tietoa? Kerro ihmeessä.
- AnonyymiUUSI
Joka pojan lempilukemisto Anna kertoo.....
https://anna.fi/ihmiset/teemu-keskisarja-on-historioitsijoiden-rock-tahti-kuolleet-kiinnostavat-minua-enemman-kuin-elavat - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka pojan lempilukemisto Anna kertoo.....
https://anna.fi/ihmiset/teemu-keskisarja-on-historioitsijoiden-rock-tahti-kuolleet-kiinnostavat-minua-enemman-kuin-elavatAkkainlehtiin menee Keskisarja hullun papereistaan kertomaan.
- AnonyymiUUSI
'' Ilmoitus tehty.''
Kenestä tehty ilmoitus ???
Jösses näitä persujen seniili-osaston möläytyksiä :))) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Akkainlehtiin menee Keskisarja hullun papereistaan kertomaan.
Joo, Teemulle ei YLE kelpaa. Se on valemediaa....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
'' Ilmoitus tehty.''
Kenestä tehty ilmoitus ???
Jösses näitä persujen seniili-osaston möläytyksiä :)))Sinä et ole mikään minua "seniiliksi" sanomaan, ei ole mitään seniiliosastoja ne on sinun päässäsi ja sotealueiden hoidettavana. On isänmaallisia miehiä ja heitä ketkä eivät ole. Sinä et ole mitään, ainut mitä olet niin olet ruikautteleva nolla. Eli nolla, ei mitään joka katkerana nillittää isänmaallisille. Meillä on talvisodan henki joka ei sinua tunne heilauttavan. Olet varmaan kuullut KIITOS 1939-1944 - et varmaan ole, kun taidat ruikautella sankarivainajien haudoille. Katkerana kun sinusta ei ole ja on niitä miehiä jotka voittaa sodankin uhrautuen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole mikään minua "seniiliksi" sanomaan, ei ole mitään seniiliosastoja ne on sinun päässäsi ja sotealueiden hoidettavana. On isänmaallisia miehiä ja heitä ketkä eivät ole. Sinä et ole mitään, ainut mitä olet niin olet ruikautteleva nolla. Eli nolla, ei mitään joka katkerana nillittää isänmaallisille. Meillä on talvisodan henki joka ei sinua tunne heilauttavan. Olet varmaan kuullut KIITOS 1939-1944 - et varmaan ole, kun taidat ruikautella sankarivainajien haudoille. Katkerana kun sinusta ei ole ja on niitä miehiä jotka voittaa sodankin uhrautuen.
".. jotka voittaa sodankin uhrautuen."
Sivari yms. persut yrittää säilyttää kannatuksensa rippeet uhriutuen. - AnonyymiUUSI
"Poliitikon tulee sietää kärjekkäämpää kritiikkiä kuin muiden.
Syyte kunnianloukkauksesta nostetaan yleensä vain, jos kunnianloukkauksen uhri sitä vaatii."
Työnnä ne ilmoituksesi Purran perseeseen. - AnonyymiUUSI
Minäkään en käynyt armeijaa, kyllä nyt jurppii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en käynyt armeijaa, kyllä nyt jurppii.
Ai jaa. Oletko Jenna Simula (ps) ?
"Harvoja asioita elämässäni kadun, mutta se harmittaa, etten mennyt armeijaan."
Noin kirjoittaa Jenna Simula (ps).
Luuleekohan Jenna Simula muuten, että armeijaan noin vaan mennään? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Oletko Jenna Simula (ps) ?
"Harvoja asioita elämässäni kadun, mutta se harmittaa, etten mennyt armeijaan."
Noin kirjoittaa Jenna Simula (ps).
Luuleekohan Jenna Simula muuten, että armeijaan noin vaan mennään?Jenna Simulallahan on asefetissi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jenna Simulallahan on asefetissi.
Niin on Halla-ahollakin. Halla-ahokaan ei kuitenkaan uskaltautunut inttiin.
Eikä ole kertonut syytä, miksi ei?
- AnonyymiUUSI
Kukapa olisi armeijaan mennyt, jos olisi hullun papereilla varustettu?
Ei kai sinne hulluja päästetty?- AnonyymiUUSI
Mieti sitä kun saat kutsun kutsuntoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä kun saat kutsun kutsuntoihin.
Muistaakseni kutsuntoihin ei kutsuttu ennen kuin lääkäri oli todennut kelvolliseksi asepalvelukseen. Onko sinulla jäänyt kutsu kutsuntoihin saamatta, kun et tuota tiennyt? Vai muistanenko itse väärin, kun kutsunnoista on jo aikaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni kutsuntoihin ei kutsuttu ennen kuin lääkäri oli todennut kelvolliseksi asepalvelukseen. Onko sinulla jäänyt kutsu kutsuntoihin saamatta, kun et tuota tiennyt? Vai muistanenko itse väärin, kun kutsunnoista on jo aikaa?
Aikaa on kulunut lähes 50v.
Tosin, en ollut armeijassa......olin laivastossa:))) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa on kulunut lähes 50v.
Tosin, en ollut armeijassa......olin laivastossa:)))Ei tuossa armeijasta puhuttukaan, vaan asepalveluksesta.
- AnonyymiUUSI
Teemu on viimeinen naula Sdp- ruumisarkkuun.
- AnonyymiUUSI
Suurin osa persumiehistä on väistänyt armeijan keinolla tai toisella.
- AnonyymiUUSI
Mie oon persu, hävittäjäsukeltaja, taistelulentäjä, ja lakuvarjojääkkäri. Eversti, hetero, ja impo.
Revi siitä.
T: Antero, 25v, skolioosi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon persu, hävittäjäsukeltaja, taistelulentäjä, ja lakuvarjojääkkäri. Eversti, hetero, ja impo.
Revi siitä.
T: Antero, 25v, skolioosi.Saako tuosta skolioosiammatista hyvää palkkaa? Jos kouluttaisin itsekin sitten skolioosiksi. Persu olen jo ja hyvin puhui Riikka taas. Kyllä se Riikka osaa jauhottaa aina muut. Ja on niin kauniskin.
- AnonyymiUUSI
Päävikaisuus näyttää olevan sulka hattuun puolueessa näillä hetkillä
- AnonyymiUUSI
Samaa tasoa alkaan oleen koko poppoo tuolla Arkadian mäellä. Ei ihme että kaikki menee persilleen.
- AnonyymiUUSI
Demareilla onkin intiaanipäähineet.
- AnonyymiUUSI
Vihervasureita ei edes päästetä armeijaan, lasettavat itseään torrakolla olkapäähän.
- AnonyymiUUSI
Keppana onkin komissaari joka sodantullen valvoo päämajassa oikeaoppista persujen ideologiaa ettei vain persuille öyhötettäisi taikka pilkattaisi.
- AnonyymiUUSI
Persunuijat eivät taitaisi pärjätä edes nuijasodassa?
- AnonyymiUUSI
Jos tieto Keskisarjasta olisi ollut tiedossa ennen puoluekokousta, niin häntä ei olisi valittu.
- AnonyymiUUSI
Onko persuviestinnässä ollut vikaa siltäkin osin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persupuoluetta johtaa taas neljä sivaria. Järkyttävää ja totaalisen epäisänmaallista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai "vastaanottimissa" ?
Persua hullumpi on vain toinen persu.
- AnonyymiUUSI
Keskisarja taitaa pudottaa Persut höyhensarjaan.
- AnonyymiUUSI
Tony Halme, raskaan sarjan mies tipahti itse, mutta Temu Kärpässarja pudottaa koko puolueen. Tai sitten ei, mutta Purra on vaikeassa saumassa. Ykkösvarapuheenjohtajan sanalla on painoarvoa. Sanokoon sitten mitä vaan.
Toivottavasti koko paska hajoaa taas. Ainakin kannattajat on opikseen ottaneet, se näkyy jo puolueen panikoinnissakin, täysin poskelleen menneiden viimeisten vaalitulosten jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Hullun papereilla pääsi persujen varapuheenjohtajaksi number one?
No, on tuo Keskisarja sentään vähemmän pelottavan näköinen kuin päihittämänsä Mari Rantanen, joka säikähtänee itsekin peiliin katsoessaan. - AnonyymiUUSI
No enpä ihmettele hullun papereita!
Sopii persuihin ja vain persuihin.- AnonyymiUUSI
Aina on tilaa vielä yhdelle, jolla on hullun paperit. Meillä perussuomalaisissa kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa, mutta aina on eduksi, jos on jo pyrkiessä meriittinä hullun paperit.
- AnonyymiUUSI
Keskisarja on kuin piste i:n päälle persujen kutistumisessa pikkuruiseksi räkyttäjäksi.
- AnonyymiUUSI
suomen armeija on retardeille
- AnonyymiUUSI
Suomen armeija on sitten verrattavissa persupuolueeseen, jos noin on.
- AnonyymiUUSI
Ei helvetti!
Ei perussuomalaisille aseita!
Olipa mies- tai naispuolisia... Onneksi ketä tahansa ei Suomen Armeijaan päästetä. Ei olisi turvallista olla taisteluparina, jos puolustusvoimien seula vuotaisi.- AnonyymiUUSI
Ovat kuitenkin tärkeitä tykin ruokana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ovat kuitenkin tärkeitä tykin ruokana.
Osuuko niin kieroon kukaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3511327- 691307
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten2991029Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀451008Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30839Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆227838Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40815Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20777Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42774vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125766