https://www.hs.fi/suomi/art-2000011322231.html
Kuinka uusavuttomaksi ihmiset nykyään muuttuukaan.
Hieman kyllä hymyilyttää kun Etelä-Suomalaiset ryntää retkeilemään noihin kansallispuistoihin. Repussa, vyöllä ja kaulassa roikkuu ties vaikka mitä, kaikkea mitä vaan retkeily kaupoista voi saada🤣
On kuppia, kippoa, vesipulloa, kiikaria, kompassia..ensiapu pakkauksia, puukkoa, retkisahaa, GPS:sää...sitten heillä unohtui täysin perus asiat kuten käsihygienia.
Olen joskus käynyt katsomassa miltä nämä taukotuvat näyttää.
Kyllä on jo pelkkä pöytä siinä kunnossa ettei sille viitsi eväitään levittää. Ensinnäkin se on Nikunen ja toiseksi se on rasvainen. Siihen kun vielä nojaavat ja lähmivät käsillään kun käyneet ensin vessassa ja pyyhineet takapuoltaan ja jättäneet kätensä pesemättä🤣..tuskin pesevät käsiään edes kun käyvät kotona vessassa.
Pöpöt tarttuu vessan oven kahvoista, mökin oven kahvoista yms.
En ikinä mene yöpymään näihin taukotupiin ja en ikinä mene retkeilemään näihin suosittuihin paikkoihin, Norjassakaan en ole ikinä käynyt esim Lofooteilla ja Senjan saarella vaan suuntaan reissuni sinne missä ei juurikaan muita ole.
Käsittämätöntä touhua
Anonyymi-ap
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ai ai pian suomi24 ope iskee lujaa takaisin ,tuohan on selvää metsästyksen vastaista höpötystä.⚠️⚠️⚠️⚠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881