Mikähän mahtaa olla normaalin yhdynnän kesto laskettuna siitä kun penis sujahtaa sisään ja saavuttaa siemensyöksyn?
Kuinka nopeasti normaali mies laukeaa?
15
16852
Vastaukset
- 60v
Laukeaminen on yksilöllistä, joillain minuuteista- tuntiin.
itsellä nuorena kesti n.10 minuuttia tällä ukkeli iällä .15-45 minuuttiin - Mies52
Kun 19-vuotiaana ekan kerran näin naisen antavan takaapäin, laukesin jo ennen sisäänpääsyä. Tällä iällä pitää yleensä kokeilla useampia asentoja ja siltikään laukeamista ei tapahdu alle puolen tunnin. Joskus pidetään tauko, hyväillään muuten vain ja jatketaan sitten taas. Paitsi jos edellisestä kerrasta on useampia päiviä, niin sitten voi laueta alle puolen tunninkin. Yleensä koko puuhaan kuluu reilusta tunnista kahteen.
- Pena
Kyllä minimi on 15 min ja jopa tunti. Toistakertaa en yleensä saa siemensyöksyvä vaikka panis kuus tuntia.
- fastshot
ennätykseni 2 min ja joitaki sekkoja... ;)
- Reino
Aika kovia panomiehiä täällä tuntuu olevan.
Aikaan vaikuttaa monikin asia, kuten milloin viimeksi on lauennut.
Itsellä ei monasti mene kuin pari minuuttia, jos on edellisestä kerrasta useita päiviä. Mutta esileikit sitten kestääkin niin kauan kuin nainen tarvitsee.- Anonyymi
Ennenaikainen siemensyöksy lääke - https://euhealth247.com/fi/drug/generic-priligy-dapoxetin
Kokeilin vastikään ja toimii. 60mg annos 1½ tuntia ennen petihommia. Hieman outo olo tuosta kyllä tuli noin ½ tuntia ottamisen jälkeen jota jatkui aamuyöhön asti. Mutta tekee mitä lupaakin, eli pystyin kontrolloimaan tulemistani ihan eri tavalla. Ei kuitenkaan estänyt tulemasta ja olisihan myös tämän vaikutuksen alaisena tullut alta minuutin jos olisi painanut täysillä koko ajan.
naiset tietää miesten laukemipolitiikasta jos tollasia kyselevät.Sehän riippuu vain ja ainoastaa omasta tahdosta kuinka nopeaan nalli napsahtaa.Halutessani ja polkemalla kuin tulpatonta mopoa pystysin varmaan mälläämään alta puolen minsan joka kerta (siltä se ainaki ekat minsat tuntuu,en oo tosin koskaan kehdannut tieten tahtoen kokeilla,vahingossa kylläkin pari kertaa kun eukko on ollu päällä lipsahdus on tapahtunut) mut mitä vitun järkeä siinä taas ois.Tiiä sit miten muut harrastaa mut ainakin mä yksinkertaisesti vaihtelen tahtia sen mukaan miltä minäkin hetkenä tuntuu ja jossain vaiheessa alan sit varta vasten yrittää saada lentään itseltä.Se ei tosin aina oo enää siinä vaiheessa kovin helppoa, kun takana on esim. 15-20 min nussiminen vehkeet on jo jotenki niin turrana että tuntuu ettei irtoa enää kirveelläkään.
- Jussi
Aina sen jälkeen kun nainen on saanut tarpeekseen, meni siihen sitten 5 minsaa tai kaksi tuntia. Myös yhtäaikaa onnistuu kun antaa tulla.
- Nainen -05
Näin naisena voin todeta, että ainakaan minua ei haittaa vaikka yhdyntä kestäisi vain 5 minuuttia, jos sitä ennen on tapahtunut jotain todella ihanaa (pitkä ja kiihkeä esileikki). Minusta puoli tuntia kestävä yhdyntä on yhtä jyystämistä, eikä siitä taida nauttia enää kumpikaan. Minulla ainakin paikat turtuu ja seksin jälkeen saattaa virtsatessa tuntua kirvelyä.
Normaalisti seksi kestää (poikaystäväni kanssa) n. 15 minuuttia ja minusta se on täysin sopiva aika, jos vain olen jo "saanut tarpeekseni".- naikkonen05
Minustakaan kesto ei ole tärkeä. Semmoinen 15 min on sopiva aika, itse en jaksaisi tuntia!
- Missy
Mä nautin kyllä pitkistä yhdynnöistä. Välillä vaihdetaan asentoa ja sitten taas nautitaan. Jyystäminen on siitä puuhasta kaukana. Mitäs sitten jos paikat on vähän arat jälkeen päin. Kyllä meillä on useimmiten vajaan tunnin sessioita, kun molemmat niin tykkää.
- Susi 85
Keskimäärin 10-15 minsaan yleensä uuden partnerin kanssa saataa kestää vähämmänkin kyll on sitä oltu minuuttimieskin. ongelmana nykyisin että jos aamulla tulee harrastettua seksiä niin illalla jos tulee mahdollisuus niin seksi saattaa kestää yli tunnin jolloin yleensä en itse saa orgasmia.
- Kanki
Luin jostain, että yhdynnän keskimääräinen kesto olisin n.14 minuuttia. Kuullostaa, että kaikilla tänne kirjottaneilla on enemmän tai vähemmän samanlaiset tuntemukset asiasta.
- mies
Mikähän mahtaa olla normaali mies ja mikä normaali yhdyntä?? Itselläni se (siis kesto alusta 1. laukeamiseen) on vaihdellut välillä n. 2-30 min? (en tiedä kun en todellakaan ole ottanut aikaa).
Ja jos muutetaan vähän tuota sun sanamuotoa siten että kauanko kestää ennenkuin veltostuu ja joudun ottamaan kullin ulos pillusta, niin en tiedä, sekin vaihtelee. Pari kertaa olen lopettanut kesken toista varvia, kun ei ole huvittanut jatkaakaan, aikaa olisi voinut saada kulumaan vaikka kuinka kauan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15311478- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565964Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664947- 174714
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai374371Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 903565
- 803280
- 481781