https://youtu.be/p-MUiOHmR6g?si=zAouwz6dyxY0TDgS
Metsäman matkustaa opettamaan pohjanmaalaisia maan ja metsän hyödyntämisestä (5:06).
Todellinen Tuusniemen lahja suomalaiselle maa- ja metsätaloudelle!
Maan ja metsän hyödyntäjä
15
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Mestarista on moneksi,yhteiskunta tieteiden asiantuntijasta kuoriutuu käden käänteessä maa-ja metsätalous asiantuntija.Minkä neron suomalainen yhteiskunta on menettänyt hänessä.Vielä ei olis myöhäistä pyrkiä kaikkien alojen asiantuntijaksi ja antamaan duoda duoda painavia ja asiantuntevia kommentteja esim. uutislähetyksiin Ylelle .Etusormen heristämistä unohtamatta.Aijjaa!!
- Anonyymi
On kuin seuraisi vuosituhannen huijaustarinaa.
"Se on sitä tarinointia immeesten kanssa siellä, sitähän se on se minun nuo keekat en minä siellä sirkustemppuja tie, en oo vielä opedellu daeka dembbuja.
Daeka daeka duu, daeka daeka duu ho hooh"
Innostuu ja huitoo käsillään ja hytkyy.- Anonyymi
Mestari aiheuttaa kyvyillään edellisille suunnatonta kateutta.
- Anonyymi
Olin kuvitellut, että Marttajärjestö olisi suomalaisten perheenäitien ja peheenemäntien kunniakkaita perinteitä jatkava ja jakava esikuva, mutta näin ei ollutkaan.
Martoista tulikin tuusniemeläisen "lisvapi##un" puutteessa hävyttömyyksiä huutavan tubettaja ukon aisankannattaja.
Mitäpä muuta teiltä tämän ajan sätti-irmeleiltä pystyi edes odottamaan? - Anonyymi
Nyt Martat ovat hyväksyneet, että suomalaisia naisia saa kutsua lisvapilluiksi ja suistohuoriksi.
Jännä nimittely vain nopettaa marttaa levittämään reidet seiväskanki ja ryhmykyrpä miehille. - Anonyymi
Pirjohannele sentään ajaa pitkää työmatkaa, tekee raskaan työpäivän päätteeksi kahden talon pihatyöt ja puutarhojen hoidot.
Valmistaa ystävilleen ruokaa, korjaa ja kunnostaa rakennuksia, nyt viimeisenä hoitaa myös kaikille yhteisen kylätapahtuman tarjoilun.
Lisäksi Pirjohannele hoitaa ja pitää hyvää huolta lemmikeistään.
Koirakin vaatii lenkkeilyä ja koiran lenkkeilyttäminen vaatii vaivaa.
Ei riitä, että koiralle avaa ulko-oven ja määkäisee imelällä äänellä:
"Määhhän pyyvystämmään hiiiiiiiiiirulaisia".
Ja kaiken minkä Pirjohannele tekee, hän tekee sen vaatimattomilla työvälineillä.
Pirjohannele on todellinen Martta.- Anonyymi
No haloo, ei kissaa tarvitse ulkoiluttaa.
- Anonyymi
Martat eivät jakele noin vain! Pitää olla kunnon mies ennenkuin lohkeaa. Vähintään metsäkoneenkuljettaja.
- Anonyymi
Ovatko Pirjohannele, daami ja metsäman maksaneet Marttakerhon jäsenmaksun joka on tänä vuonna 49,00 euroa?
- Anonyymi
"Martat eivät jakele noin vain! Pitää olla kunnon mies ennenkuin lohkeaa. Vähintään metsäkoneenkuljettaja"
Kyllä, olet oikeassa.
Maatalousnaisilta ja Martoilta lohkeaa vain oikeille miehille ja oikeille metsäkoneiden kuljettajille.
Feikkityömiehille oikeat naiset pieraisevat. - Anonyymi
Maa- ja Kotitalousnaiset https://share.google/Sjbzfnp1jEPvXn2is
Siinä on Suomen viimeinen selkäranka.
Tuo kun katkaistaan niin ollaan huutavassa hukassa. - Anonyymi
Lisva-liisat antavat metsämanille jos vaan kelpaa. Vain kyllikki on kyllin hyvää.
- Anonyymi
https://youtu.be/8N3kle4UwCI?si=q7ficl-DNBG0r4V1
Marttajärjestön historiaa, tuskin olivat mitään pi##un tai ku##in puutetta huutavia metsämannilaisia? - Anonyymi
Omalla kotikylällä Martat ja Maa- ja Kotitalousnaiset ovat yhdistäneet kyläläisiä eivätkä keränneet kaikkia käpyjä omaan koriin niin kuin mannilaiset.
"Enkö minä suakkaan itellein hupia hankkia?"- Anonyymi
Siis mitä hupia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849