Keskellä yötä. Pyrin vastaamaan vaikka ydinsodan keskeltä sulle. 🌻
Ihana olet. Ikävä sinua ja odotan ilolla, kun jälkeen nähdään.
Sattumanvaraista se nyt tuntuu olevan meillä. Meidän tie on kivinen.
Et häiritse vaikka soittaisit mulle
27
549
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana viesti jollekkin. Toivottavasti hän tietää tuon myös.
- Anonyymi
Niin. En taas saanut sanaa suustani, kun ilahduin puhelusta liikaa. Olisi pitänyt sanoa :" et häiritse milloinkaan."
Sanoin vaan tylsästi ei se mitään. Ihan perus.
- Anonyymi
Tekisi mieli joku kesäinen yö vaan ajaa jonnekin kauas kahdestaan. Heittää puhelimet huitsin Nevadaan ja mennä kahdestaan minne tie vie. Voisipa.. Varoitus. Poskisuukko tulossa jonain päivänä...
/🌻 - Anonyymi
Todella positiivinen ja toiveikas viesti jollekin. Onnekas on hän 😊
- Anonyymi
Mikään ei ole sattumanvaraista, kaikella on jokin tarkoitus.
- Anonyymi
Näin minäkin kyllä olen aina ajatellut. Minulle tuli äsken kauhea ikävänpuuska taas. Voi pieni sydämeni. ❤️🩹
- Anonyymi
Kyllä meidänkin oli määrä kohdata. Se on täysin selvää ollut alusta saakka.
/🌻
- Anonyymi
Jos olisit minun omani, olisin tehnyt sulle tänään kakkua.
/aloittaja - Anonyymi
No onpas suloista
- Anonyymi
Niin on hänkin. Minulla on niin paljon hellyyttä annettavana hänelle, ettei mikään maailman hellyys ja aika edes riittäisi. Saisikohan hän yliannostuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on hänkin. Minulla on niin paljon hellyyttä annettavana hänelle, ettei mikään maailman hellyys ja aika edes riittäisi. Saisikohan hän yliannostuksen?
Mielummin överit, ku vajarit 🤪 Sivusta asiaan liittymätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin överit, ku vajarit 🤪 Sivusta asiaan liittymätön.
🫂🫂🫂🫂🫂🥰
- Anonyymi
Juu ei helppoa.
- Anonyymi
Ei todella, mutta Selviämme tästäkin.
/aloittaja
- Anonyymi
Toivotan hänelle hyvää yötä. 🌻
- Anonyymi
Soittaminen on häiriköintiä
- Anonyymi
Puhelu häneltä ei ole häiriköintiä ikinä.
Hänen kohdallaan ymmärrän miksi ajattelisi näin, jos olisit hän.
Hänellä on siihen painava syy. Hän varmaan heittäisi puhelimet jorpakkoon koska vaan.
/aloittaja - Anonyymi
Se vähän riippuu.
- Anonyymi
Niin minä ainakin sen koen, jos minulle soitetaan tuntemattomista numeroista, joihin en koskaan vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä ainakin sen koen, jos minulle soitetaan tuntemattomista numeroista, joihin en koskaan vastaa.
No se on eri asia. Meillä on normaali yhteys.
/aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tututkin muuttuu vieraiksi numeroiksi kun poistaa yhteystiedot vaikka numero ois sama...
- Anonyymi
Kerro nyt vähän ketkä tässä on kyseessä.
- Anonyymi
Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Tie on ollut kyllä tosi kivinen. Toivottavasti nähdään pian...🔥❤️🔥
- Anonyymi
En ole soittamassa minulla alkaa nyt kesä loma ole vain ykdinäs kun olet niin itsekäs
- Anonyymi
Tuskin eläkeläis tuamolla kesäloma koittaa
- Anonyymi
Ok näin tehdään Aja varovasti🚘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697