Ja koskemattomia molemmat. Kosketellaan ihan kunnolla sitten, kun toisemme yhteen löydetään. 🥰🥰
Rakastan sinua❤️
Ollaan vielä kokemattomia
29
461
Vastaukset
- Anonyymi
Et varmasti rakasta.
T. Tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=Ly6ZhQVnVow- Anonyymi
Rakastan❤️
Korkataan yhdessä toisemme 😌
- Anonyymi
Kyllä tässä kaukana neitseellisistä ollaan molemmat. En sitten tiedä mihin viittaat.
- Anonyymi
Aloitus on meille neitseellisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on meille neitseellisille.
Neitseellisille missä asiassa? Itse sushi neitsyt, oletko vastinparini urho?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitseellisille missä asiassa? Itse sushi neitsyt, oletko vastinparini urho?
No panemisessa jos et suomea ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No panemisessa jos et suomea ymmärrä.
Minä olen sushineitsyt, en siis ole syönyt sitä. Enkä pannut, tai pannulla käyttänyt. Sushi syödään raakana. En siis ole maistanut sitä. Sushia siis.
- Anonyymi
Meidän intohimoista rakastelua odotellessa.
- Anonyymi
Sitä odotellen. En kyl usko, et oon neitsyt enää.,onhan mul yksi lapsikin jo...❤️🤗
Uuh💞
- Anonyymi
Ehei! Oon kokenut vanha pukki, tyttö tulee vaan kiltisti syliin nyt!😚
- Anonyymi
Haluatko ensin että esittelen reisiä, sitten voidaankin tanssia tosiystävyyden tango
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko ensin että esittelen reisiä, sitten voidaankin tanssia tosiystävyyden tango
Joo hoidetaan esileikit minuutissa pois, sitten saat ratsastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hoidetaan esileikit minuutissa pois, sitten saat ratsastaa.
Minuutin esileikillä kun pistää kunnolla laukaten, niin saa hiottua vuosia k*rvästä pois, ihan kuin neitsyt olisi taas! ✨🧒🏻✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten ne valkoiset sukkikset? Toki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten ne valkoiset sukkikset? Toki!
Stay upit, minihame ja pöytää vasten, eikö se niin mennyt 🏓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stay upit, minihame ja pöytää vasten, eikö se niin mennyt 🏓
Siitä on hyvä aloittaa, varmaan kanniskelen ympäriinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on hyvä aloittaa, varmaan kanniskelen ympäriinsä.
Onnea matkaan 🫡🫡🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea matkaan 🫡🫡🫡
Siinähän se sylissä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuutin esileikillä kun pistää kunnolla laukaten, niin saa hiottua vuosia k*rvästä pois, ihan kuin neitsyt olisi taas! ✨🧒🏻✨
Sulla taitaa olla monologisetä ongelmia sen keskivarren kanssa kun korostat jotain hyvin teennäisen oloisesti. Onko näi
- Anonyymi
luulen että ymmärrän tämän ajatuksen. ja varmasti olemme sen mukaan toisillemme viattomia ja koskemattomia, niin kuin mies ja nainen usein on. on täysin uusi hetki kokea ja kosketella ihmistä, jota kohtaan on vahvat tunteet ja halu kokeilla kuin "rahan aitoutta",. rakkaus tuo mukanaan sävyjä, jotka muuttuvat käden alla ihanan lämpöisiksi, pyöreiksi tai pehmeiksi, kuin ei olisi koskaan kokenut mitään kauniinpaa.
- Anonyymi
Onhan se tämäkin aloittajaäijä tapa sanoa, että ei kokemusta bs. Muhaha
- Anonyymi
Vaikutat aloittajaäijä vägän siltä nyt, että sulla on joku kyseenalainen groomaamisfantasia päällä. Muistakaa lukea sisältöä, ei pelkästään emojeita👍
- Anonyymi
Jos oot tehny musta uudestaan neitsyen, niinmsit se on mahdollista...❤️🩵
- Anonyymi
Puhdas rakkaus on,nykyään harvinaista.Se kyllä jaksaa odottaa,oikeaa hetkeä.Onnea elämäänne!
- Anonyymi
Joo, kunpa sä opastaisit mua kun sun keho on mulle ihan uusi.
- Anonyymi
Oot kyllä monologien mies ja AP todella visto
- Anonyymi
Kuulkaa elämänkoululaiset - nämä palstasedän päivänselvät aivan liian nuoreen henkilöön liittyvät groomaamisfantasiat ei edes naurata, mutta jos ei osaa lukea niin ei osaa lukea. -TT
- Anonyymi
Tottahan se on uutta nuoruutta elämme parhaillaan. Rakkautta on ilmassa merellä ja maalla. Muuta ei voi sanoa kuin love you.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745