Satuttaa mua. Kun ei ole ketään. Ei ketään joka kirjoittaisi kaipaavansa. Mulla on suru ja ulkopuolisuus. Kaiken keskellä YKSIN. Ei ole näin yksinäistä ihmistä. Toista.
Mun yksinäisyys alkaa
31
338
Vastaukset
- Anonyymi
Halaus sinulle tuntematon❤️
- Anonyymi
Kyllä minäkin välistä tunnen niin, mutta olen kai jotenkin jo tottunut siihen. Olisi se kyllä hyvä, kun olisi sellainen tyyppi, mikä pitäisi kopan kassassa.
- Anonyymi
Kannattaa alkaa uskovaiseksi jos tuntuu yksinäiseltä.
- Anonyymi
Siellä sitä vasta yksin olikin väenpaljouden keskellä. Olin joskus. En enää koskaan.
- Anonyymi
Olen muuten monta kertaa miettinyt, että moniko menee tuosta syystä eri lahkoihin tai eri filosofisiin porukoihin? Että ei tarvitse olla yksin ja voi antaa toisten johdattaa, kun ei itse osaa ottaa ohjia käsiin omassa elämässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sitä vasta yksin olikin väenpaljouden keskellä. Olin joskus. En enää koskaan.
No siitä ei kyl hyvää seuraa rakas ystävä
- Anonyymi
Kannattaa alkaa muutenkin. Ilman Raamattua on mahdoton elää todellisuudessa. Ilman sitä alkaa pitämään turhia, katoavia asioita tärkeinä ja luulee, että elämässä on kyse yksin meistä itsestämme.
- Anonyymi
Ihan varmasti on muitakin yhtä yksinäisiä! Suomessa on miljoona yksin asuvaa! Yritä hakeutua erilaisin harrastusryhmiin tai käy tansseissa tai..
- Anonyymi
Tuo on yhtä hyvä neuvo, kun sanoisi halvaantuneelle, että siitä lähdet vain reippaasti kävelemään. 🤣
- Anonyymi
Kannattaa mennä vaikka armeijaan, niin tulee elämälle tarkoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä vaikka armeijaan, niin tulee elämälle tarkoitus.
Niin. Oppii olemaan ajattelematta omilla aivoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yhtä hyvä neuvo, kun sanoisi halvaantuneelle, että siitä lähdet vain reippaasti kävelemään. 🤣
No on kai selvää, että jos hakeutuu ryhmiin joissa on muitakin yksinäisiä, niin kyllä sieltä voi olla mahdollista löytää ystäviä.
- Anonyymi
Yksinäisyydelläkin on tarkoitus. Älä aliarvioi sitä.Mieti mikä sen merkitys voisi olla.. hiljentyä.. henkistyä..Aika aikaansa kutakin. 🤷♀️
- Anonyymi
Juuri niin. Sitä yksinäisyyttä tarvii välillä, että voi muuttaa itseänsä ja päivittää elämänsä suuntaa.
- Anonyymi
Feel you.
- Anonyymi
Töihin herätessä voi tuntea uupumusta ja ajatella että miten voinkaan olla näin yksinäinen! Se on raskasta kun se ei ole oma valinta.
Eli nainen 50+ kipin kapin tänne minun luokseni 😉
sivusta- Anonyymi
Mikä sulla oikein on?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla oikein on?!
varmaan burnout?
- Anonyymi
🏃♀️💨💨💨
- Anonyymi
Se on kieltämättä kauheimpia tunteita. Entisaikoihin pahin rangaistus oli karkoitus, yhteisön ulkopuolelle heittäminen.
Eikä se ratkea niin helpolla, tiedän omakohtaisesti. Monesti tuntuu melkein yhdentekevältä onko elossa vai ei. Joulu yksin? Mikä voisi olla musertavampaa.
Se on kipua. Rakkaudettomuus sattuu. Se, ettei kuulu minnekää, sattuu.
Toivon, että sinne säkkipimeyteen tulee joku pieni valon tuike. Jos ei tänään eikä huomenna, niin joskus.- Anonyymi
Kosketti tuo sinun kirjoituksesi. Itse en voi sille mitään, etten sovi mihinkään porukoihin tai yhteisöihin. Olisi helpompi olla sellainen sopeutuva henkiolento. Mutta kun olen aivan liian erilainen, mulla on mun oma tie. Yksinäinen tie, mutta vapaa.
- Anonyymi
Täällä kohtalotoveri ❤️
- Anonyymi
Tulee se. Ei yksinäisyydessä ole mitään pahaa. Se on ystävä,kun sen ystäväksi ottaa. Se on kasvun askel johonkin muuhun. Ihanaa kun saa olla kerrankin yksin.🤷♀️
- Anonyymi
Kyllä yksinolo on joskus kivaa, miltei välttämätöntä. Mutta liika on liikaa. Et ehkä tiedä miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yksinolo on joskus kivaa, miltei välttämätöntä. Mutta liika on liikaa. Et ehkä tiedä miltä se tuntuu.
Ehkäpä tiedän. Ystävien keskelläkin voi sielullisessa erilaisuudessaan olla hyvinkin yksin. Miettii siinä kaiken hypetyksen keskellä,että mitä hittoa mä täällä teen? Tämän olen tuntenut miljoona kertaa ja enää ei heidän seura kiinnosta. Ihana yksinäisyys,oma rauha ja oma hartaus. Kiitos.🤷♀️
- Anonyymi
On pakko kasvaa myös yksinäisyyden kautta. Sillä hetkellä se autiomaassa yksin oleminen ei todellakaan tunnu hyvältä mutta kun siitä selviää läpi on entistä vahvempi. Yksinolo kasvattaa mutta muista ettei se myöskään kestä ikuisesti. Sun kulmia hiotaan niin olet sitten joskus parempi aviopuoliso myös ja uskon että sitähän sitä toivot eikö vaan? Haleja ei myös multa ja pää ylös. Olet vahvempi kuin uskotkaan
- Anonyymi
Siis haleja myös multa
- Anonyymi
🫂🫂🫂🫂
- Anonyymi
Fasebuukissa on joku ystäväryhmä, jos oikein muistan. Someja katselemalla löytyy varmasti jotain, mutta ihan kuin haluaisit ystävän, mutta et sitten kuitenkaan halua.
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat oikeesti yksin, koska siinä vaiheessa, kun me synnyttään ja napanuora katkaistaan niin meistä tulee YKSINÄISIÄ IHMISIÄ.
Kaksoset ovat onnekkaita, koska HE EIVÄT OLE YKSIN KOSKAAN.
Olin minäkin yksin niin kauan kunnes KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI TEKI ITSENÄISEN PÄÄTÖKSEN.
Hän on sentään onnekas siinä, että minä en TARVI TAMPPOONIA EIKÄ MINULLE TULE EDES VAIHDEVUOSIA. - Anonyymi
Lienee kenties osuutta sinulla itselläsikin tuohon asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909