paikkansa. Taputtelin tassuun ja nyt kaduttaa.
Kyllä, se pitää
19
290
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä suoraan sanoen ymmärrä, miksi raiskailen itseäni, kun ei edes tee mieli.
- Anonyymi
Itsetyydytys alentaa itsetuntoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetyydytys alentaa itsetuntoa.
Se tekee nimenomaan sen. Ennenhän uskottiin, että se tekee jopa hidasälyiseksi.
- Anonyymi
Syntiä! Kaikki seksuaalinen toiminta kuuluu vain avioliittoon senkin portto, häpeä ja sokeudu!
- Anonyymi
Älä leiki Jeesusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä leiki Jeesusta.
Miksi sinä saisit olla ainoa jolla oikeus leikkiä pyhiä hahmoja? Suu suppuun ja spank me daddy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä saisit olla ainoa jolla oikeus leikkiä pyhiä hahmoja? Suu suppuun ja spank me daddy!
Koska minä olen sen arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska minä olen sen arvoinen.
:DDDDDDDD no sehän se olikin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DDDDDDDD no sehän se olikin!!
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
No kerroppas rakas mikä sinusta tekee sen arvoisen, ihan itsekkö päätit? 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerroppas rakas mikä sinusta tekee sen arvoisen, ihan itsekkö päätit? 🤗
Totta kai itse. Eihän sitä kukaan muu päätä. Syy? Se vaan on niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai itse. Eihän sitä kukaan muu päätä. Syy? Se vaan on niin.
No sitten palaan lähtöruutuun, spank me daddy t:ainoa poikasi
- Anonyymi
Kyllä mun pitää välillä laueta, itse tehden. Muuten tulee selkäjumi ja vatsajumi, eikä pian pääse enää ollenkaan liikkeelle. Ei seksuaalisuus ole mikään valinta, se vaan on.
- Anonyymi
Ei se mitään välttämätöntä ole. Vieroitusoireita, kun tottunut liikaa vetelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään välttämätöntä ole. Vieroitusoireita, kun tottunut liikaa vetelemään.
Olen nainen, en siis vetele. Kyllä se orkku pitää välillä saada tavalla tai toisella, ettei sairastu. Kaikilla ei tietenkään ihan samanlaista libidoa ole, mutta väitän että normaalia. Kun ei ole sitä toisen kanssa seksiä.
- Anonyymi
En muistanut mainita, että minä syön KOOKOS HIUTALEITA.
Otan ISOLLA RUOKALUSIKALLA PUSSISTA JA LAITAN SUUHUN.
Ajattelen sinua, koska olet kokoajan minussa kiinni.
En minä voi sille mitään, että minä jään koukkuun ja syön niin kauan, kun pussissa on kookos hiutaleita.
Ei tähän auta edes lääkkeet, koska minä olen lapsesta asti ollut samanlainen. - Anonyymi
Jaa, rupesko vaimo motkottaan?
- Anonyymi
Miks hän motkottais? Sivusta
- Anonyymi
Terveysteko se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2134010Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642558Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922346- 472273
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161313Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931281- 561267
- 751243
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251156