Pysäköinti

Anonyymi-ap

Valvooko Orivedellä kukaan pysäköintiä. Aihtiantien sivussa näkyy olevan kahden tunnin alueilla samat autot kellon ympäri. Osa vaikeuttaa kuorma-auto liikennettä yritysten tiloihin

12

688

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauppalamme on noin 140 vuotta jäljessä yleisestä kehityksestä. Juuri saimme hevospuomien tilalle parkkiruudut.
      Valvontaa ei ole, koska samat omistajat kuittaisivat sakkomaksun joka päivältä.
      Katuvalomme ovat myrskylyhtyversioita. Palaa jos on öljyä.
      Liikennevaloja ei enään saa paloöljykäyttöisinä. Siksi niitä ei kirkolla ole.
      Kuulemma jossain on jo sähköllä toimivia valoja.
      Liikenneympyröissä oli ennen kyltti "muista vilkku" mutta "kaupungin liikennevirasto" totesi ne tarpeettomiksi, koska kädenheilautus on vielä yleisesti käytössä.

• Anonyymi

Ei Orivedellä kukaan valvo pysäköintiä, koska kaikki väki nukkuu. Tip tap tip tap. Vain pöllö valvoo, ja ei sitä kiinnosta pysäköinti.

Piupali paupali kunnenmä tunne teitä, ajetaan missä sattuu. Ja nukutaan joskus ratissakin.

• Anonyymi

Liikennevalot oli kerran Orivedellä kun asfalttiporukka laittoi sellaisen työmaan kohdalle.

• Anonyymi

Heh. Tuo vihreänkortin kaupan pikkuparkkis on ainakin kunnon viidakko pysäköinnin osalta. Remppaa tekevät urakoitsijat kävelylaiskoina valtaavat asiakaspaikat. Osalla asiakkaista on hienosti tehdyt "invapysäköinti laput" jotka ovat kaukana oikeista. Eikö veteläiset jaksa kävellä?

• Anonyymi

Työmiehetkin saavat pysäköidä. "Pikkuparkkis" ei edes taida olla osuuskaupan kuin puoliksi.

• Anonyymi

Hautausmaallekin voisi kävellä alueen oman parkkipaikan kautta. Jatkuvasti autoja on parkkeerattu puoliksi ajotielle osin suojateiden päälle tai välittömään läheisyyteen. Jos sillä voittaa kymmenen metriä kävelyssä, niin on laiskuus huipussaan. Miksi poliisi ei sakota näitä tielle pysäköityjä autoja?

• Anonyymi

Kyllähän nämä ovat näitä, joilta sosiaaliset taidot puuttuvat tai ovat kadonnu. Kaiki vain ei kykene ajattelemaan asioita toisten näkökannalta.

• Anonyymi

Narsismikin on vain sairaus. Toisilla syntyjään toisilla kehittynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismikin on vain sairaus. Toisilla syntyjään toisilla kehittynyt.

Ja omien kommenttien peukuttaminen on paras merkki siitä. xD
        Mielenkiintoista seurata tätä palstaa, kun tämän yhden ja saman takakireisiin kommentteihin ilmestyy järjestään peukutuksia mutta ei muille. xD

• Anonyymi

Jos ei oo luottotietoja hankia asuntoon, niin, sakkoja vaan tuulilasiin

• Anonyymi

Näkyi pakuovelle siirtyvän yksityisiin ruutuihin. Pari muuta vielä olis. On se sekopää touhua.

• Anonyymi
      UUSI

Omat ja varastetut on pistetty menemään näköjään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe