Kaikenlainen yleistäminen miehissä ja naisissa.
Joo! Joku ehkä harrastaa seksiä satojen kanssa. Joku kymmenen ja jotkut taas yhden vaan. Jotkut eivät kenenkään.
Jotkut vetää kaljaa tai huumeita. Toiset haluavat rahaa tai materiaa. Jotkut vaan rauhaa kun toiset vaan bilettää...
Joku on homo joku lesbo, joku hetero. Jotkut tykkää mustasta toiset keltaisista. Jotkut taas valkoisesta.
Joku on natsi, joku on vassari tai suvakki. Joku vanhollinen joku rietas.
Joku taas tykkää metsästää, kun toinen työkseen hoitaa eläimiä. Toiset syövät kasviksia toiset taas lihaa, joku kaikkea.
Joku pettää joku taas ei.
Joku vihaa joku rakastaa.
Me olemme kaikki erillaisia, maailman muokkaamia yksilöitä ainutlaatuisine tarinoineen. Kukaan ei ole toista huonompi. Jos meidät punnitaan, niin kaikki olemme saman painoisia.
Monet haluavat toisten muuttuvan, mutta itse ei haluta muuttua. Vaikka todellisesti voimme vain ja ainoastaan hallita omaa itseämme.
Ymmärtäkää ja antakaa anteeksi toisillenne. Hyväksykää että kyllä Jumala kuulee ja mielellään toiveenne täyttää, kun vain pysytte siinä mitä haluatte.
Löydetään se yhteinen tekijä meissä, ihmisyys!
Olemme kaikki samassa veneessä.
Lopettakaa tuomitseminen ja syyttely
21
181
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin se herra itse olisi sieltä tuomarin penkistä valmis terapiaan, olis nimittäin tarvetta...
- Anonyymi
Terapia ei ole tietääkseni ketään vielä parantanut.
sivullinen kommentoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapia ei ole tietääkseni ketään vielä parantanut.
sivullinen kommentoi.Kyllä se alka monet itsemurhat on estänyt ja käytöshäiriöitä korjannut, niin että ihmiset pystyneet elämään vielä ihmisarvoista elämää. Toki siihen tulee sitoutua ja itse tehdä se työ mihin terapia on väline. Ei kukaan penkissä kökkimällä parane.
- Anonyymi
Juu, mitä väliä millään on.
- Anonyymi
NovayaIII kirjoitti:
On väliä. Kuka ketään tuomitsemaan, kun kukaan ei tuomitse.
Minä tuomitsen sinut terapiaan!
- Anonyymi
NovayaIII kirjoitti:
Toivottavasti on ihana terapeutti🥰
Ajattelitko senkin houkutella tänne
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelitko senkin houkutella tänne
Jos hän houkuttelisi minut pois täältä 🤩
- Anonyymi
NovayaIII kirjoitti:
Jos hän houkuttelisi minut pois täältä 🤩
Tekisi kieltämättä hyvää itse kullekin. Nyt ei muuta kun apua hakemaan! Terapeutti kannattaa valita pätevyyden, ei hameen helman pituuden perusteella.
- Anonyymi
NovayaIII kirjoitti:
On väliä. Kuka ketään tuomitsemaan, kun kukaan ei tuomitse.
Salaisuuksien tekijät tuomitaan viattomien kärsimyksen kautta ja tässä elämässä.
- Anonyymi
NovayaIII kirjoitti:
Toivottavasti on ihana terapeutti🥰
Vähään tyytyväisenä voi olla montakin.
Parempaan tyytyvävänä voin sanoa ettei yksikään ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salaisuuksien tekijät tuomitaan viattomien kärsimyksen kautta ja tässä elämässä.
Eipä ole tuntunut paljoa se kärsimys kiinnostavan, joten halvalla menee
- Anonyymi
Tahallasi itse yleistät meitä.Kysehhän on niistä salaa muilta harrastajista ja vieläoä niistä ketkä jäädessään kiinni yrittävät vaientaa näkijät eikä siinäkään vielä mitään vaan se että heidänlaisensa salailijat luulee kaikkien näkijöiden automaattisesti juoruavan eteenpäin.
Pelko paljastumisesta aiheuttaa tällöin sotia.Se mitä piilotetaan, se katoilta kuulutetaan. Olkaamme siis oikeamielisiä, ettei osamme olisi kuin niillä, joita kohtaa itku ja hammasten kiristys.
- Anonyymi
NovayaIII kirjoitti:
Se mitä piilotetaan, se katoilta kuulutetaan. Olkaamme siis oikeamielisiä, ettei osamme olisi kuin niillä, joita kohtaa itku ja hammasten kiristys.
Itku on yliarvostettua.
Pelkurit pilaa viattomien elämät ja saa maistaa karmaa.Ellei karma tule huomenna se tulee myöhemmin,oikeana aikana.Kaikki ei tykkää luottamuksen epäilystä ja turhaan uhrin osaan joutumisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itku on yliarvostettua.
Pelkurit pilaa viattomien elämät ja saa maistaa karmaa.Ellei karma tule huomenna se tulee myöhemmin,oikeana aikana.Kaikki ei tykkää luottamuksen epäilystä ja turhaan uhrin osaan joutumisesta.Minä jos rakastaisin vähemmistön edustajaa ,uskaltaisin sanoa sen koska minulla on muihin ihmisiin empatiaa.Näin toimiessa kukaan ei hairahdu pilaamaan omaa elämäänsä minun kautta.
- Anonyymi
Ei noita tuosta vain lopetellakaan. Se kun helvetinpyörä on tulessa jo kielen myötä. Kovin tyhmä ei pitäisi olla enää.
- Anonyymi
Täällä näköjään on itseään täynnä oleva Jumalan lahja ihmisille.Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791