10 miljoona kun tarvvi niin 300 potkut heti.
Kummola ei leikkiny työpaikoilla .
Mutta Ilmari ottaa duunari selkänahasta irtonaisen pois.
Ilmari alko säästään heti YT neuvottelun päälle niin saadan rahaa Pride hommiin
9
179
Vastaukset
- Anonyymi
mutta pyynikin uimahallista ei leikata 🤣
- Anonyymi
Kenties byrokratian purkutalkoot. DOGE tamperelaisittain.
- Anonyymi
pikkupoiken hampaat kuntoon homostelemalla sdp
- Anonyymi
Persun reiät pitäisi myös saada kuntoon mutta hammaslääkäriin on pitkät jonot.
Kiitos siitä saksipersutteljlle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun reiät pitäisi myös saada kuntoon mutta hammaslääkäriin on pitkät jonot.
Kiitos siitä saksipersutteljlle.ai jaa et haluaist prseen kautta tutkituttaa hampaas hyii homo sdp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai jaa et haluaist prseen kautta tutkituttaa hampaas hyii homo sdp
Persulla vain persu mielessään, tietenkin.
- Anonyymi
Pride-tapahtumia järjestävät Suomessa Setan jäsenjärjestöt, yritykset, muut organisaatiot, opiskelijaryhmät ja vapaaehtoiset
- Anonyymi
vapaa ehtoinen homo sama kuin vähä-älynen homo
- Anonyymi
Myös kunnat valtio ja firmat tukevat b-rappu tapahtumaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912