halunnut vanhemmilta ennemmin ehdotonta rakkautta kuin mottipäisesti rahaa? Avoimuutta ja läsnäoloa, eikä kylmyyttä ja passiivista aggressiivisuutta? Että oltaisiin tehty selväksi, että sinä lapsi olet ainutlaatuinen, arvokas ja kelpaat sellaisena kuin olet?
Onko outoa jos olisi
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole outoa, täysin ymmärrettävää. Se on outoa jos tuollainen historia saa punomaan sadistisia juonia, eikä siihen hae apua.
- Anonyymi
Minkä ikäinen oot? Aika harvassa oli rakastavat ja ymmärtävät vanhemmat 30-50 vuotta sitten. Oli lähinnä semmottii oppia että anna vaan hakata päätään seinää siitähän oppii jne. Ihmiset oli viel 90 luvulla melko brutaaleja, 80 luvulla todella brutaaleja.
- Anonyymi
Oot sentään vanhempiesi esikoinen ja aina saanut kaiken se oli heidän tapa välittää. Tuo selän kääntö on pettymystä siitä ettet tajua arvostaa.
- Anonyymi
Kyllä. Monta kertaa olen miettinyt, että olisin ollut mielummin vähävaraisesta perheestä, kunhan olisin saanut rakkautta. Olisi kehuttu ja kannustettu,sen sijaan että annettiin kokemus arvottomuudesta ja valehdeltiin. Pahimpana koin sen että oli kulissit, joiden takana minut uhrattiin.
- Anonyymi
Joka kodissa juodaan kahvia aamusta iltaan ja ilmapiiri on kireällä, kuin viulunkieli senkin takia, kun huumeriippuviiden ja perheen ohessa pitäisi vielä töitäkin tehdä.
- Anonyymi
Ei tietenkään ole. Vanhemmat eivät olleet rikkaita mut ei meiktö mitään koskaan uupunut ja eikä varsinkaan rakkautta. Tiedän aina että minulla on ihmisiä jotka rakastavat minua sellaisenaan.
- Anonyymi
Tuo on oikeata rikkautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839